Jump to content

Superb Combi Elegance


oaspetele

Postare recomandată

Am citit zilele astea despre superb berlina si combi, cam tot ce se putea..... vreau si eu.............

Link către comentariu
Pozele sunt dementiale, chiar ai mana de fotograf :icon_thumright:, nici nu stiam ca avem asa drumuri prin Romania, chiar minunate.Din pacate asa e, noi ne chinuim sa facem un branding de tara cand colo am putea pune o simpla poza si sugestiva...

Masina ce sa zic, imi place design-ul ei, aduce foarte mult din lateral cu A6-le si culoare este una foarte reusita ( fara panza de paianje :P )

Sunt lucruri faine

Link către comentariu
  • 3 months later...

dupa mai bine de 2 luni de repaos, azi am condus cativa km...mers linistit, bine, nici nu prea erau masini pe strada. I-am facut plinul, sa nu stea saraca cu rezervorul gol iarna ca nu e prea bine.

masina nu a mai fost miscata de 1 luna, dar a pornit fara probleme. e zoioasa, dar o mai las un pic asa, pana cand ma voi deplasa nitel mai bine. am oaresce probleme la gasirea unei pozitii care sa-mi permita alternarea foarte rapida a acceleratiei cu frana, tinand cont ca inca nu pot indoi piciorul complet. e drept, am condus cu o genunchiera profi pe genunchi, data viitoare o sa incerc fara, pare ca ar fi mai bine asa, mai permisiv.

deocamdata, ma limitez la drumuri scurte.

masina a ajuns la un consum mediu usor sub 7%, dupa ce a mers si prin oras. in continuare multumit.

Link către comentariu
  • 5 months later...

Azi s-a efectuat revizia de un an, la Compexit Bistrita.

Totul e ok.

1 an - 12000 km, trebuiau sa fie mai multi, dar din pacate problemele cu piciorul persista.

scan0001.rtf

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Felicitari ptr culoarea aleasa :icon_thumright: si eu am ales-o la fel :P

Link către comentariu

masina a fost pe stoc. imi trebuia cat de repede.

cerinta a fost 170 de cai elegance, disponibil a fost doar kombi.

dupa ce am vazut pozele, am zis da.

Link către comentariu

Norocosule!

Eu nu am gasit nimic stock de 170 cai... nici Elegance, nici Ambition, nici sedan, nici break, nici 4x4, nici DSG

Link către comentariu

Cum ti se pare masina la capitolul "zgomot interior" ? :)

Link către comentariu

Banuiesc ca nu te referi la zgomotul de la motor, care este neasteptat de linistit.

In general, e ok. Insa este evident ca fiind o masina foarte lunga, cu portiere mari, mai apar ceva zgomote, mai ales la trecerea peste bumpere. Dar nimic deranjant.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Revenim cu consumuri din partea de sus a graficului

Bistrita-Intorsura Buzaului (300 km) alternat mersul vioi pana la Reghin, apoi melc pana la iesire din Tg Mures din motive de 'rau', apoi exploziv pana la destinatie : 6.9%. 2+2 in masina, bagaje multe. 4 ore cu tot cu mici opriri.

Intorsura-Bistrita, fara bagaje si fara copii. 6,5%, mers lejer pana la Brasov, vijelie pana la Sighisoara, lejer pana la Tg Mure si apoi iar vijelie pana la Bistrira. cred ca am facut 3 ore juma de mers efectiv (am oprit 10-15 minute la o benzinarie in Brasov) - record ce nu l-am egalat nici cu o Mazda 6 MPS ce am avut-o odata.

e drept, azi a fost duminica deci trafic lejer.

Link către comentariu
  • 1 month later...

o super masina ...mai mult decat spatioasa;

cat mai multi km fara probleme;

o alegere excelenta

Link către comentariu

p1030217q.th.jpgp1030216c.th.jpgp1030215cu.th.jpgp1030214kf.th.jpg

Azi ne-am intors de la Tasnad (SM). Fainut, pentru doritori dam mai multe detalii.

Ce mi-a placut tare a fost o zona de 3-4 km a drumului care efectiv trecea printr-o padure, incat la un moment dat nu se mai vedea soarele pe cer iar temperatura scadea cu 2-3 grade.

Link către comentariu
  • 1 month later...

In continuare, multumit de masina.

Duminica dimineata am plecat de la Cluj la Bistrita (ma intorceam de la Scorpions). In dreptul aeroportului, drum cu 2 benzi, o Honda Accord de ultima generatie imi face loc politicos si ma lasa sa trec. Am apreciat. :)

A urmat un foarte frumos drum pana la Bistrita in tandem, efectuat intr-un timp care determina o viteza medie nepotrivita de a fi publicata aici.

Ne-a perturbat pentru putin timp un nene cu o Jetta din generatia precedenta, care depasea coloanele de masini pe dreapta (nefiind vorba de 2 benzi clare, ci un fel de E85), dupa care il depaseam. Iar ne depasea pe dreapta, iar il depaseam. Curajos nenea, pana odata... la iesire din Dej s-a dus spre maramu, asa ca nu l-am mai vazut.

La intrare in Bistrita trag dreapta si ne salutam. Nenea cu Honda merge mai departe (era cu numar de Iasi).

Ma repezesc pe forumul Honda (am cont si acolo :P) si las un mesaj amical.

Faza tare e ca primesc un mesaj privat pe VWforum. Colegu cu Honda era bogdan788 de pe forumul nostru.

:lol:

De remarcat faptul ca Accordul s-a tinut foarte bine de mine, depasirile fiind facute foarte din scurt.

In afara de sinucigasul cu Jetta, nu au fost masini care sa tina tempo-ul cu noi .

Cheers inca odata !

E drept, consumul pe tronsonul Cluj - Iasi n-a mai fost 5-6%, ci a trecut de 8, dar a meritat.

:icon_redface:

Link către comentariu

Nu vreau sa stiu ce viteza medie ati scos. Eu astfel de consumuri abia la blana pe autostrada am reusit sa scot... Si cei care au tdi de 170 cai inteleg ce inseamna blana pe autostrada.

Link către comentariu

S-a strecurat o greseala. Consumul pe Cluj-Dej a fost peste 8, de la Dej la Bistrita am lasat-o (oarecum) mai moale si am ajuns cu 7 acasa. Iar la iasi a mers doar colegu bogdan788 :)

Consumul pe un drum national cu N depasiri zic eu ca e cel putin comparabil cu o blana pe autostrada.De fapt de la Cluj la Dej s-a mers ca pe autostrada, doar ca in plus s-a mai si depasit big time.Poate ca vom avea peste tot drumuri de genul asta, daca autostrazile in Ardeal par foarte indepartate...

Modificat de oaspetele
Link către comentariu

Supermasina, si mi se pare normal consumul tau la acel stil. Vad ca ti-au dat craft cei de la Scorpions :icon_cheesygrin: :lol: (si mie mi-au placut mult de tot). Din curiozitate, ce motor avea Honda Accord: 2.0 benzina - 156CP, 2.4 benzina 201 CP sau 2.2Dizel 150CP-360Nm. Honda are un tren de rulare foarte sportiv, se tine extraordinar de bine pe curbe (cel mai bun prieten de al meu are una si stiu ce vorbesc).

Insa pentru masina de familie este ideal superbul combi cu motorizarea 2.0TDI 170. La mai multi km fara evenimente neplacute. Imi plac postarile tale foarte mult. Numai bine

Link către comentariu

Ma repezesc pe forumul Honda (am cont si acolo :P) si las un mesaj amical.

Faza tare e ca primesc un mesaj privat pe VWforum. Colegu cu Honda era bogdan788 de pe forumul nostru.

:lol:

Și eu pățesc din astea. Toată lumea a avut sau are un VAG :D

Cam mare consumul ăla de 8 :P

Link către comentariu

Superba....salivez cand o vad. Imi place ca e imensa si foarte practica - fiind break.

Link către comentariu

Accordu era dieselul. Cum spuneam, s-a tinut foarte bine de mine.

La inceput, cand nu mi-am dat seama de intentiile colegului si cum ma stresa foarte tare nenea ala cu Jetta care depasea prin dreapta, am apasat tare spre foarte tare pedala de acceleratie si atunci m-am desprins nitel.

De altfel, din datele tehnice, se observa ca performantele sunt destul de asemanatoare.

Nici nu concepeam masina asta fara 170 de cai. As fi renuntat si la echiparea Elegance pentru asta.

Andrei 1980, frecventez Clujul, ca sa zic asa. Poate schimbam o vorba, odata.

Cata, tu esti dator cu o vizita la Bistrita.

:P

Pana nu vine iarna.

ah, sa nu uit : poate sunt doritori de superburi care urmaresc acest topic ca sa-si faca o parere.

pe langa recomandarea de a achizitiona masina cu motorul de 170 de cai (consum bun cu performante corecte), recomand si achizitionarea acelui sound system (sau cum ii spune). Muzica stock nu se aude grozav in Superb. Mi se pare ca in Golf se aude mult mai bine.

Link către comentariu
  • 2 years later...

Mare lucru nu s-a mai intamplat, postez fiindca am avut oarecum prima interventie asupra masinii.

Anul acesta am echilibrat rotile si de 5 ori, usor nemultumit de directie.

E drept, desi nu am vrut, am fost nevoit sa fac nenumarate drumuri Bistrita-Tg Mures, sosea ce tocmai a fost terminata (in mare), dar care arata jalnic pana in urma cu cateva luni. Sau am folosit ruta alternativa, pe la Batos, extrem de valurita si aia.

Am ajuns la reprezentanta si dorind sa fac un unghi de fuga, domnii mi-ai spus ca nu se baga, sa nu strice mai rau.

:D

Dar mi-au gasit o janta usor lovita si mi-au recomandat sa o fac. Am roluit-o, mi s-a spus ca nu e de acolo. Nu era.

Cand am schimbat cauciucurile am observat ca fata dreapta roata era usor mai uzata in interior si atunci am hotarat sa duc masina la un amic cu service, pentru unghi de fuga. Rotile erau proaspat schimbate si echilibrate, asa ca momentul a fost propice.

Explicatia tipului de la service :  bucsele "s-au inmuiat". Inca nu e nevoie de schimbare, dar e bine ca macar odata la 3-4 ani, dupa o echilibrare, sa facem un unghi de fuga.

 

In rest, lucruile sunt normale. ne apropiem cu pasi repezi de 50 000km.

Modificat de oaspetele
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!