Jump to content

Superb Combi Elegance


oaspetele

Postare recomandată

Gorillaz_Doktor

faza cu omologarea e f tare. Uite cum unii dau o galagie de bani sa fie printre primii din tara care au masina, si la tine e "default" :(

Butonelu e pt inchiderea electrica . Apesi si pleci, ca el se "trage" singur. Mi-l doream si io pe limuzina, dar ma costa cam la 600 E :)

Expunere si intrebare: La mine, masina de 1 luna, 1600 km, simt in pedala de ambreiaj celebra "bataie" marca VW. La tine se simte ?

(cand apesi ambreiajul, cca 1-2 cm, cam pe unde incepe sa cupleze, se simte o "bataie" cam in turatia motorului.) spperam sa scap de ea odata cu vanzarea G4-ului , dar se pare ca ma urmareste. Ce ma deranjeaza ce lmai tare este ca se simte cand schimb vitezele.

Link către comentariu

Deocamdata nu se simte nimic evident. Spre sfarsitul lunii voi avea un drum de Bucuresti dupa care masina va iesi "oficial" din rodaj. :)

Voi reveni cu amanunte.

Link către comentariu

suberb(a)

domnu' pe la semnatura numai umbli? :blah:

Link către comentariu
Initial credeam ca nu vor face si varianta combi la Skoda Superb dar au facut-o si nu arata deloc rau :D Multi km fara probleme :blah:

Pai la un moment dat se zvonea ca Superb (1) nu va avea un inlocuitor deloc. Si totusi, a aparut Superb2, pentru ca Skoda nu putea sa ramana un producator de masini de clasa mica (Fabia) si compacta (Octavia). Acum au si SUV compact (Yeti) si Superb Combi si monovolum compact (Roomster). Superb Combi a venit, in viziunea mea, sa completeze vanzarile limuzinei (care se vinde cel mai des -cel putin in Europa Centrala si de Est- drept company car). In Vest se vand multe break-uri in clasa medie, lumea e practica are nevoie de spatiu modulabil. Probabil se vor vedea Superb Combi si la companii de taxi (in vest), pe langa E-class Touring sau Passat Variant.

Pe de alta parte, Superb combi, avand un design mai reusit decat limuzina ( proportii mai echilibrate, design complet si unitar in partea din spate) are rolul de a "salva" vanzarile de Superb2 limo care in Germania nu au fost prea stralucite (dupa Autobild).

Expunere si intrebare: La mine, masina de 1 luna, 1600 km, simt in pedala de ambreiaj celebra "bataie" marca VW. La tine se simte ?

(cand apesi ambreiajul, cca 1-2 cm, cam pe unde incepe sa cupleze, se simte o "bataie" cam in turatia motorului.) spperam sa scap de ea odata cu vanzarea G4-ului , dar se pare ca ma urmareste. Ce ma deranjeaza ce lmai tare este ca se simte cand schimb vitezele.

Poate ca nu ar fi rau sa mergi la service sa verifici volant. Asta in cazul in care, vibratiile au aparut in timp si nu le-ai avut de la inceput.

Commonrailul e totusi un turbo-diesel chiar daca tehnologia e diferita (de PD). Eu am facut drive test cu Superb TDI 170CP dar nu am sesizat nimic evident sau deranjant.

Modificat de Diesel
Link către comentariu
suberb(a)

domnu' pe la semnatura numai umbli? :lol:

la semnatura am umblat.

:biggrin:

probabil la ce e sub avatar te referi.

Link către comentariu

Abia acum am observat noua ta achiziție.

Felicitări! :P

Foarte inspirată alegere ai făcut. De microbul VAG nu ai cum să scapi. :P

Și mie

Link către comentariu
Johnny Bravo

@oaspetele: in viitorul apropiat trebuie sa mai achizitionez si eu o masina de familie. Inclin catre S-Max. Vad ca tu ai renuntat la el pentru Superb. De ce? S-Max mi se pare destul de incapator, motoare OK...

Link către comentariu

Poi ce sa zic, sincer masina se achita de sarcini cu brio, doar ca nu s-a creeat acea legatura intre ea si sofer.

M-a intrigat nitel si pierderea volantei la nici 38000 km (eu am cumparat-o la 32000 parca).

Inca un aspect oarecum negativ e suspensia, nu as baga mana in foc dar cred ca era sport, care impreuna cu rotile pe 18 aduceau un grad destul de ridicat de disconfort pentru pasagerii din spate.

Nu intentionam sa vand masina cu orice pret, am pus anuntul pe mobile.de si dupa cateva luni am primit un pret foarte apropiat de ce cerusem eu, mai exact 16000 euro. Omul a insista pentru masina, ii trebuia in luna iunie, a venit de la Bucuresti pana la Bistrita dupa ea.

Mai e si faza cu cele 3 vouchere, care nu cred ca vor mai exista degraba.

Una peste alta, daca mai tineam mult S MAX-ul e cert ca suma ce o obtineam pe masina ar fi fost mult mai mica, asa efortul pentru o masina noua nu a fost consistent.

Unde mai pui ca am castigat si 30 de cai in plus si vreo 70 de km in minus.

:blah:

Dar, repet, daca ma lipeam de S MAX nu vindeam masina, dupa parerea mea e cel mai ok monovolum.

Link către comentariu
Unde mai pui ca am castigat si 30 de cai in plus si vreo 70 de km in minus.

:D

Dar, repet, daca ma lipeam de S MAX nu vindeam masina, dupa parerea mea e cel mai ok monovolum.

...70 Nm.

Lasa, acum ai cel mai ok combi din clasa lui. ;) Si am impresia ca deja se creeaza legatura dintre sofer si masina lui...Dupa concediu, vei putea face un review amanuntit...

Link către comentariu
Johnny Bravo
Unde mai pui ca am castigat si 30 de cai in plus si vreo 70 de km in minus.

Avea motorul de 2.5?

Link către comentariu
...70 Nm.

......................

Eu cred ca vroia sa spuna 70 kg in minus. :)

Link către comentariu
Eu cred ca vroia sa spuna 70 kg in minus. :)

Heh... ai dreptate (ca intotdeauna). Eu am asociat CP cu Nm...:) iar minusul l-am citit plus... :P Daca cuplul era in scadere, avantajul era nul. Insa caii putere asociati cu o scadere a greutatii, astel de situatie e avantajoasa.

Modificat de Diesel
Link către comentariu

Eu cred ca a vrut sa zica 70k km in minus :icon_cry:.

Modificat de Valix
Link către comentariu

S MAX-ul avea motorul de 140 de cai, 2.0tdci.

Si am castigat 70 de kg in minus, daca mi-e permisa formularea.

Km au fost doar 50 000.

Am plecat la omologare, sper sa mearga totul ca pe ...roate.

Link către comentariu
Am plecat la omologare, sper sa mearga totul ca pe ...roate.

Succes!

Omologarea (de tip, cred ca e in cazul tau), o platesti tu sau importatorul? Intreb de principiu...

...stiu ca daca platesti tu, reducerea dealerului acopera cu prisosinta cateva omologari de tip.

Link către comentariu

Am platit-o eu, a costat 159 ron, inclusiv CIV, ca nu avea, normal. Treaba in sine nu a durat mai mult de 10 minute, asteptarea mai bine de 90 de minute. Cu tot cu programarea de rigoare.

Ce sa-i faci, se la vi, Roumanie.

Pot sa fac o observatie referitoare la consumul prin oras. Evident ca acel 7.5%din prima zi era prea optimistic, dar e cert ca dupa o zi de invarteala haotica dupa acte si in maxima caldura nu a aratat mai mult de 9.5%. Una peste alta sint multumit.

Link către comentariu

Trebuia sa ti-o plateasca dealerul si tu doar sa te prezinti cu ea la identificare.

Am fost si eu in aceeasi situatie cu tine ,cu un Opel ,si nu am platit nimic.

Link către comentariu

Ma gandeam si eu, dar cred ca suma e destul de mica. Noi sa fim sanatosi.

Link către comentariu

Scuze pentru lipsa de inspiratie si pentru faptul ca masina nu e 100% curata.

img0079ha.jpg

img0078g.jpg

img0077bg.jpg

img0076bsh.jpg

img0075hwe.jpg

img0073q.jpg

img0072jt.jpg

img0071ci.jpg

img0070w.jpg

img0069mq.jpg

img0066rx.jpg

img0065ie.jpg

img0064x.jpg

img0063qe.jpg

img0061lp.jpg

img0060w.jpg

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Superba masina. Ma rog, eu am avut intotdeauna o slabiciune pentru combi, variant, avant, break sau cum vreti sa-i zici. :)

OT: chiar sunt singurul care a observat ce ruleaza Oaspetele la cd-player? :))

Stay metal! :beerchug:

Modificat de Ozzy
Link către comentariu

hehehe!

tocmai i-am "facut" rodajul, cu un drum Bistrita-Bucuresti si retur, pentru, ghici!, Big Four.

poate ne-am 'intersectat' cu unu, cu altu, pe acolo.

:D

din pacate, trebuie sa recunosc ca muzica din MKVI suna mai bine decat cea din superb. probabil din cauza "compacticitatii".

Link către comentariu

Cred ca si din cauza ca au investit foarte mult in isonorizare,am simtit o diferenta enorma cand m-am suit din MK5 in MK6.

Dar cel mai probabil este si din cauza volumului incintei.Oricum cu niste dynamat in usi si niste boxe mai de calitate iese mai bine ca MK6 stock si daca esti chiar suparat bagi pe ea gama GZ Plutonium si o rezolvi permanent si definitiv.

Modificat de TDRfx
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!