Jump to content

mers intrerupt/martor sistem evacuare aprins


mihai20
 Share

Postare recomandată

am intampinat astazi o problema cu masina si inca nu am rezolvat.

sa va zic povestea poate imi da cineva o idee

a mers masina perfect, nici un fel de problema .... am bagat benzina (petrom de 99, de la aceeasi pompa de unde bag de obicei)....dupa ce am bagat benzina, in 5 minute a inceput sa mearga intrerupt si fara vlaga, ca si cum ar megre in 3 pistoane.tremura , si cu pedala apasata la maxim urca dar tremurand, timp in care mi se aprindea intermitent si check engine-martorul de la aprindere/evacuare

am mers la mecanic, care mi-a spus ca e o bobina. am zis ca sunt norocos, ca aveam una pregatita , de rezerva in portbagaj....a probat el pe acolo pena la urma zice ca a gasit bobina defecta. a pus-o pe cea de rezerva, am turat un pic masina....fericire, se tura frumos, fara intreruperi. mai stau 5 minute, si cand sa plec, iar intreruperi.

mecanicul zice acum.....bai, ori ti-a ars din nou bobina , ori ai bujiile proaste . bujiile le-am schimbat acum 3 saptamani. deoarece au fost un model mai ieftin, am zis sa le pun la loc pe cele care le avusese initial, care stiam sigur ca merg bine, le-am schimbat doar asa, de nebun, sa am bujii noi

prin urmare, am pus bujiile vechi.....tot urat si intrerupt merge.

am plecat de la mecanic cu asigurarea lui ca de vina e o bobina, ori cea pe care am avut-o de rezerva s-a ars imediat,ori alta.

nu e cam ciudat sa pice brusc 2 bobine in aceeasi zi ?

voi ce ziceti ?

dupa ce am plecat de la mecanic, martorul "check engine" sau cum se numeste, a ramas aprins .

ar putea fi de vina benzina ? chiar daca mecanicul meu zice ca nu , ca ar avea alte simptome .

sa fie bobina de rezerva defecta ? mentionez ca dupa ce am plecat de la el. am pus bobina de rezerva pe rand in locul fiecarei bobine de pe masina....nici o diferenta, la nici una. asta ar insemna ca e buna, zic eu.

dar ar mai si fi posibilitatea sa fie 2 bobine arse, iar cea de rezerva sa fie buna, iar eu mereu cand o puneam pe cea de rezerva, oricum ramaneam practic cu o bobina defecta

sa fie sonda lambda ?

catalizatorul ?

stau pe jar cand nu stiu ce are masina :blah_:

astept pe cineva cu un tester, dar e plecat din oras si ajunge abia la noapte in oras, si nu stiu daca mai are chef de masina mea cand vine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te ajut eu cu o scanare, dar mai tarziu, pe la 22-23.

Modificat de S I M A
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am plecat de la mecanic cu asigurarea lui ca de vina e o bobina, ori cea pe care am avut-o de rezerva s-a ars imediat,ori alta.

nu e cam ciudat sa pice brusc 2 bobine in aceeasi zi ?

voi ce ziceti ?

foarte posibil !

cand iti cade una , de obicei urmeaza imediat alta ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sergiu calin

Nu ai cum sa gasesti un raspuns pe forum.Eu as merge pe ideea ca benzina e la pamant(sau la apa).Pana nu renunti la benzina din rezervor ai sanse sa schimbi toate componentele motorului.

Daca nu este benzina si nu ai idee ce este fara o scanare ce putem spune noi daca un mecanic care traieste din asta nu stie?

Mult succes si sper sa rezolvi simplu si usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EUGEN slatina

mie mi s-au ars 2 bobine la 2000km una dupa alta.la tine prea au fost"instantaneu" amindoua.Parerea mea :ori apa in benzina ori vreun injector paradit tot de la apa din benzina.Cum scapi de apa:baga 0.5 lde alcool tehnic in rezervor(din ala indigo)si apa va fi diluata si bagata la ardere , iar daca e vreun injector infundat alcoolul il si curata,la mine a mers.BAFTA :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

multumesc tuturor pentru raspunsuri.

uneori, chiar daca nu se gaseste direct rezolvarea pe forum , cel putin vin idei care ajuta la rezolvarea problemei.mie chiar nu imi venea sa cred ca pot fi 2 bobine defecte in aceeasi zi.

am facut o scanare si au iesit missfire la cilindri 1 si 4.

am sters erorile iar, si am pus bobina de rezerva pe cilindrul 1....am mai dat o tura cu masina, apoi am scanat iar, si a aparut doar eroare la cilindrul 4. codurile de eroare erau p0300, eroare generala missfire-nustiucum si p0304 missfire cilinder 4

deci am avut 2 bobine arse in aceeasi zi

s-or fi dus ele(toate bobinele de pe masina sunt fabricate in 2003 , deci odata cu masina, tind sa cred ca sunt originalele) de uzura, sau e posibil sa fi fost afectate de benzina proasta ? sau alte cauze ? am mai citit pe forum de "etajul de comanda al bobinelor" ca si o cauza a defectarii acestora.

citat din clasici in viata : "Se poate defecta si etajul de comanda al bobinelor.

Cu cheia scoasa din contact se masoara rezistenta fiecarui "canal" de comanda al bobinelor. Daca exista diferente mari atunci canalul respectiv este de vine (nu este obligatoriu ca numai bobina sa fie defecta).

Daca exista un VAG COM pe aproape se pot inlocui bobinele intre ele si se verifica daca eroarea de MISSFIRE s-a mutat la alt cilindru. Daca da atunci bobina este de vina, daca nu atunci etajul de comanda trebuie inlocuit"

cand am vazut ca in urma inlocuirii bobinei de la cilindrul 1 eroare de acolo a disparut, nu m-am mai gandit sa schimb si bobina 4 cu 3 sau cu 2, sa vad si daca se muta eroarea. :(

ma gandesc ca in giurgiu nu prea se baga benzina 99 si sunt sanse sa fi fost un pic diluata cu apa de baieti intreprinzatori.dar am bagat de multe ori de la petromul acela si nu am avut nici o problema.

omv nu avem , ramane doar petrom-v cu carrera 100 sau rompetrol cu alto 101.

din pacate oricum am masina pe bara pana luni cand imi vine bobina. poate chiar marti

Modificat de mihai20
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat si bobina la cilindrul 4. merge masina perfect. chiar ciudat sa cedeze 2 bobine in aceeasi zi, sper sa nu devina obisnuinta. cu toate ca par sa fi tinut destul de mult, ca sunt cele originale.

am acum si una de rezerva in continuare :)

aaa....am uitat sa va zic consumul din perioada in care aveam 2 bobine arse...am facut vreo 2 km cu un baiat cu laptopul in brate, sa vedem ce erori da....consum de 53% . dupa ce am pus una din bobine, mi-a mai scazut....28 :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este un fenomen foarte des intalnit - cade 1 bobina si incep pe rand si celelalte 3 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbocip ai idee de ce se intampla asta?Bobina arsa este inlocuita cu una identica sau are ceva diferit?a gandesc ca poate exista diferenta intre bobina inlocuita si ce adefecta si diferenta asta produce arderea celorlalte?Trebuie sa fie o explicatie pentru ca logic nu este.Au imbatranit toate la fel?

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pur si simplu nu are logica !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D haide mah Tubo mah.Eu stiam ca daca se arde ceva verifici ce ai mai sus de piesa arsa.Asa e in electronica nu?

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E foarte adevarat si acest aspect !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai,stai linistit ca si eu am patit la fel,2 bobine la interval de 5 minute :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!