Jump to content

Sk OcTaVia 1.4 TSI=122Cp


BiCos

Postare recomandată

  • 1 month later...

Consum de iarna, cu mers 90% in exterior(Ro/Au/Eu). 7,2L% km .CB2.

 

Cum am ratat o bara de rigidizare pe vanzare , vreau sa iau una acum, dar unde gasesc una buna si cu pret ok?

Cred ca e la fel cu cea de pe Golf 5.

Link către comentariu
  • 1 month later...

De la 40 k km am schimbat anvelopele cu unele de vara Nokian xLine, 205/55 R16. post-54742-0-72636500-1366477998_thumb.j

Acum la 42 k km pot spune cate ceva despre ele si comportamentul masinii.

in primul rand sunt niste anvelope cu compozitie moale, eu doream o aderenta sporita.

Avantaje:- silentioase pe drum in linie dreapta si fara sa tragi de masina.

- pe ploaie torentiala cu suvoaie de apa pe carosabil nu a aparut acvaplanarea desi am incercat viraje cu viteza mare.

- aderenta f buna pe uscat si ploaie

Dezavantaje: - le tin la 2.5 bari pentru a arata ca sunt si ele umflate.

- consum marit, in 2000 de km extern consumul mediu a fost de 7L% fata de 6.5L%, cu Vmed de 57km/h.

- pe viraje luate tare "rontaie aderenta in ele" si se aud destul de tare.

 - compozitia moale a cauciucului mi-a cules primul holsurub de cand am masina. refacut cu snur.

Foarte multumit de aderenta si de linistea oferita la mers normal chiar si cu viteze mari, peste 100km/h.

Motorul are cam 100cp@3000rpm si trage demential peste 3000rpm, mai ca nu iti vine sa schimbi. In treptele de viteza 1,2,3 se ating foarte repede turatii de 5000-6000 rpm.

La suspensie am lucrat destul de mult si acum se comporta cum vreau eu, doar la spate am lucrat si  imi place ca pot face sicane la peste 100km/h fara sa faca ca o barca cu spatele.

Vantul lateral isi face simtita prezenta mai mult decat mi-as dori dar ajantajul unei garzi mai inalte isi spune cuvantul in multe alte situatii: un pudel demult pe alta lume si in mijlocul benzii luat pe mijlocul masinii si-a facut doar freza pe sub masina, asta e. Compar aspectul vant si tangaj cu fosta masinuta ClioBicorp ce avea o suspensie perfecta pentru control pe viraje  iar la vant lateral nici nu stiam ca bate. post-54742-0-04577900-1366478886_thumb.j

Doresc sa ajung si cu Octavia la kilometri ce ii am cu masina de serviciu(180 k km in 6 ani), fara probleme notabile (amandoua ajutate soft, Dragos sa traiasca!!).

 

Link către comentariu
  • 1 month later...

Dupa ceva "chin" si multa "carpeala" e gata fixata bara, solid si fara sa intre aer de la motor in zona de absortie a aerotermei de habitaclu.

P:

post-54742-0-91130600-1369809786_thumb.jpost-54742-0-30628000-1369809792_thumb.jpost-54742-0-71994300-1369809797_thumb.jpost-54742-0-38610200-1369809803_thumb.jpost-54742-0-00254900-1369809811_thumb.j

Link către comentariu

sa ne zici impresiile  dupa montarea barii ... sunt curios!

Link către comentariu
Bogdan Moraru

Foarte frumos lucrat. Excelent as putea spune. 2 intrebari am la tine. Ai softul initial sau i-ai facut vreun update? si 2 Dimineata cand porneste motorul mai turat, ai cate un mic rateu in esapament ? :)

Link către comentariu

RE: Montarea StrutBar nu are efecte clare de imbunatatire a feeling-ului. Este acolo pentru a rigidiza caroseria la torsionari puternice, cand o roata este aproape in aer. Daca s-a imbunatatit dinamica pe viraje va fi greu de zis(nu te deranjeaza ceva bun), dar daca va fi mai rau sigur observ. Momentan am facut ~1000km si e f bine, se aseaza fain masina.

Esste  softul initial cu care a fost livrata masina: "Component: MED17.5.5           5295 " cu ajutor TCM si porneste turat de multe ori pe caldura, bineinteles cu rateuri usoare sau mai pronuntate. De obicei ma abtin sa demarez pentru ~30s pentru ca nu trage corect, dar daca am nevoie o chinui asa cu turatia marita si puterea intrerupta.

Aproape 45k km.

Parbrizul "s-a copt la soare" si acum in al treilea an cum primeste o piatricica, cum face floare. In primii  2 ani a luat pietre dar nu-l afectau. Un parbriz normal :750 lei iar unul heliomat 11oo lei, montaj inclus. Sursa Ager.

Link către comentariu
  • 4 months later...

Senzori de pacare si o camera in stop. Merg bine senzorii pt 120 lei, pana la 20 cm stiu sa vada.

Camera nu e finalizata, dar am vazut deja ce se vede pe ea, acceptabil.

post-54742-0-51603700-1381409504_thumb.j

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Și după toamnă vine iarna, asa ca am montat anvelopele de iarnă.

Am inlocuit și jantele de tabla cu unele OEM de aliaj. Au fost ele cam zgâriate, dar o vopsire în regim propriu le-au făcut faine.

post-54742-0-93594300-1382801806_thumb.jpost-54742-0-89141600-1382801819_thumb.j

Link către comentariu
  • 2 months later...

La mulți ani TSI!

Acum la 50k km, doresc tuturor sa prindă 500k km cât mai ușor și mai mulțumiți de mașinile lor!

Link către comentariu
  • 3 months later...

Se apropie 2 ani si mi-am procurat consumabile printre care ulei 5w03 longlife. Asteptat 5 zile pentru el. Germania.

attachicon.gifUlei 5w30 (1).JPGattachicon.gifUlei 5w30 (2).JPG

 

 

Revizie 2 ani si ~30k km.

Ulei LM 5w30, dupa ce s-a scurs uleiul vechi vreo 10 min nu am reusit sa fac lantul sa se auda la prima pornire.

P.S. ITP - ul de 2 ani a fost trecut fara emotii. Bucse si frane in regula.

 

Acum dupa ~ 2 ani si 22k km ma pregatesc de revizie post-54742-0-20796100-1396893800_thumb.j.

 

M-am pregatit cu acelasi tip de ulei. Merge bine cu el, nu se aude lantul la pornire si nici nu s-a consumat la mine./

 

Am verificat si franele si nu imi place faptul ca pe spate are suprafata de contact ruginita (din totdeauna): post-54742-0-09299400-1396893980_thumb.jpost-54742-0-40490500-1396893992_thumb.j.

 

Fata e bine :  post-54742-0-05686900-1396894039_thumb.jpost-54742-0-72662300-1396894060_thumb.j.

 

M-am interesat de ATE Power Disc fata/spate si vad ca pe spate am 1KS - Frane Bosch post-54742-0-86772000-1396895140_thumb.j. Adica discuri de 270 mm , si pe modelul asta ATE nu face nici Power Disc nici Pacute Ceramice.

Cred ca dau jos discurile spate si le pun pe strung.

Modificat de BiCos
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Eu nu sunt de acord cu dispariția uleiului din baie.

Am ~23k km și 2 ani de la ultima revizie , nu vad lipsa uleiului la a mea.

Cred ca ține de regimul de utilizare faptul ca nu consuma ulei.

 

Apropo de lauda de mai sus, nu am vazut lipsa uleiului pentru ca nu m-am uitat, pana la urma s-a aprins avertizarea de LOW Level OIL... ieri. Era sub minim. Fara completari si cu nivelul initial pe la jumatatea hasurii pe joja.

 

Intre timp am aranjat si discurile spate/fata. Cele spate, cum arata si pozele de mai sus, aveau zone de rugina inflorita care pe spatele discului lasau contact cu placuta doar pe 1 cm curat. Discurile trase pe strung la fata si placutele pe smirghel asezat pe masa dreapta(se indreapta foarte repede). Acum inca se aseaza/pasuiesc.

post-54742-0-76910600-1397629414_thumb.j

post-54742-0-46744700-1397629470_thumb.j

post-54742-0-66510700-1397629479_thumb.j

post-54742-0-92956600-1397629604_thumb.j

Link către comentariu

NU stiu  de ce are discuri asa mari spate 272 mm sistem Bosch. Asa apare si din VIN si realitatea. Faza e ca ruginesc pe o suprafata destul de mare si nu raman active nici macar cat un disc de 253 mm. Masa masinii cred ca e 1270 kg , maxima autorizata e aproape 2000 kg.

Dupa ce a trecut garantia am schimbat eu intervalul de revizie la 2 ani si 30 k km. Cu ulei LongLife si filtre curatate la an. Oricum, 2 ani am prins, dar uleiul vad ca la ~ 22k km a scazut pana la avertizare.

Modificat de BiCos
Link către comentariu

De control. E intrat 0.5 mm în el. Când nu se mai vad "zgârieturi le"  alea, înseamnă că e trecut de cota de minim.  

Link către comentariu
  • 11 months later...

Să fie cald (și anvelope de vară) și Paște (Fericit) tot timpul, să putem avea un trafic lejer cum e acum. Consumul e unic în seara asta, traversare București de la vest la est ~15km cu vmed 35 km/h (poza 1). La bord, kilometri putini, probleme puține.

Între timp am schimbat discurile față /spate cu Ate și plăcuțele cu Ate Ceramic. Montat o camera after market in stopul dreapta și ceva senzori parcare. Kilometri putini "pentru că Logan" (poza 2)

post-54742-0-11973700-1428776459_thumb.j

post-54742-0-71761300-1428776472_thumb.j

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

1 Mai cu huse scaune pe comandă, textil gri + negru și imitație piele neagra.

post-54742-0-36646400-1430564862_thumb.jpost-54742-0-67130200-1430564935_thumb.jpost-54742-0-89759900-1430564952_thumb.jpost-54742-0-05880200-1430564976_thumb.j

post-54742-0-41481500-1430564997_thumb.jpost-54742-0-14375700-1430565025_thumb.jpost-54742-0-20666400-1430565047_thumb.jpost-54742-0-88709800-1430565071_thumb.j

Link către comentariu

Arata f. bine, de unde si cat?

Sa le folosesti cu placere!

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!