Jump to content

Sk OcTaVia 1.4 TSI=122Cp


BiCos

Postare recomandată

E ok acum. Beneficiem de acelasi lucru, la care eu personal am renuntat. Ori e CH ori scot lanterna din torpedo :))

Link către comentariu

BiCos ceva pareri despre optimizarea la 1.4TSI? Merita investitia? Se simte diferenta in depasiri? Dar la consum? Mersi mult

Link către comentariu

Se cunoaste cresterea de putere in bine! La oras consumul va creste pentru ca vei accelera des cu parametri mai sus, e drept ca masina se duce bine, poate chiar trebuie sa si franezi mai tare mai des. La exterior eu merg constant la ~2000rpm si aici consumul imi iese aproximativ la fel. Cand fac o depasire rapida imi place sa ma duc 3000-4000-5000rpm fara sa schimb, trage frumos , se simte bine cresterea de putere de la 2000 rpm, adica pleci lejer cu ea de la 1800rpm si trage frumos in sus. Consumul creste si el cand o folosesc la 3000rpm in sus.

Link către comentariu

Oricat m-am muncit(vreo 6h) sa indrept acele mici indoituri vizibile, nu am reusit decat 90%.

Acum nu mai sunt vizibile decat daca le caut, se pare ca finisajul se face cu acele scule speciale si un ochi antrenat!!

Inaintepost-54742-0-41839000-1345566715_thumb.jdupapost-54742-0-34041000-1345566731_thumb.j//////inaintepost-54742-0-14775200-1345566772_thumb.jdupapost-54742-0-37940900-1345566787_thumb.j

Pana la noi aventuri poate sta linistita sub prelatapost-54742-0-03372100-1345566826_thumb.j

Link către comentariu

Interesant, cat de mari sunt fluctuatiile ? Pe log text se vad acele fluctuatii ? Ai facut log cu boost si flow(g/s) ?

Link către comentariu

In acel grafic sunt in + cu 100mbari si in - cu 160mbari si NU s-a simtit mare lucru in masina, dar sunt momente in care SE simt fluctuatiile in masina(deci sunt mai mari!) numai ca nu le-am prins pe grafic.(are 160mbar/diviziune)

Pana acum am vizitat WestGate-ul si actuatorul de mai multe ori, se misca bine si frumos toate, e ceva joc in prinderea tijei pe boltul WestGate-ului si am tot incercat sa il iau.

Am simtit manifestarea pe la 24K Km si de atunci tot o simt(soft stock,1,0,custom).

Din dreapta cica nu ar fi evidente fluctuatiile.

Link către comentariu

N75 functioneaza ok ? Trebuie facut un log sa vezi exact. Culmea tocmai vorbeam cu cineva din Turcia si are aceeasi problema, de ordin mecanic, dar la el fluctuatiile sunt destul de mari. Spre exemplu:

2500 rpm cere aproape 1 bar ECU, lui ii face 1.2 bar, (ok)

2700 rpm ecu cere tot 1 bar, lui ii face 0.7

https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0As7fhEykZFQCdEdEWV8zU3NhUjBLQjNFcHVqbHp1bkE#gid=0

Link către comentariu

Masina trage f bine cand afara sunt temperaturi sub 30grdC, la +40grdC adio senzatii la accelerare.In situatiile calduroase aerul ce intra in camera de ardere are ~57grdC, atat poate intercoolerul sa raceasca, oare la cei cu Fmic Smic etc, cu ce temperatura intra aerul la pistoane?

@mOFO vad ca si la el apar +/- 250mbari oscilatii si mai mult ca sigur se simte si in masina oscilatia. Am mai facut probe si cam la oscilatii de peste 200mbari sunt deranjante.post-54742-0-21504000-1346252963_thumb.j

Oare ce pot cauza aceste manifestari? Soft(engine ver) cat ai mOFO? N75 e schimbata la mine!

PS. @mOFO Poti sa intrebi la turc daca a folosit Duralube?!

Modificat de BiCos
Link către comentariu

Este normal. Nici cu smic sau fmic nu va trage prea diferit. 57C e ok pentru temperatura ambient. Nu stiu ce versiune de soft am, am impresia ca este printre primele(foarte veche oricum).

Daca N75 este schimbata trebuie verificat actuatorul, este posibil sa pierzi presiune ale gazelor de evacuare prin wastegate, de acolo si fluctuatiile.Am sa intreb, dar nu cred ca are vreo legatura :).

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Si dupa o perioada lunga de stationare am inregistrat prima pornire si o a doua pornire cand apa era la ~80grdC.

La prima pornire se aude scurt doar un tachet hidraulic ce ia ulei destul de repede iar motorul balbaie vreo 30 sec cu turatie marita, nimic ingrijorator.

http://www. youtube.com/watch?v=C-nrroT9XzY

La a doua pornire efectuata dupa ce a functionat vreo 5 min, totul se desfasoara in liniste si corect.

http://www. youtube.com/watch?v=KvhNqxHQDUg

2 puncte de plecare in caz ca se schimba ceva in rau la motor, cu alte cuvinte functionare normala acum.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Momentan sunt interesat de Diferential cu alunecare limitata L S D .post-54742-0-41727200-1352914615_thumb.j

Poate cineva sa dea cateva sfaturi si directii? Eu am vazut L S D -uri pt 2L Tsi si 1.4 Tsi Golf GTi. O fi compatibil cel de la 1.4 Tsi Gti pentru cutia de la 1.4 - 122cp? Sau poate codul de la cutia de viteze a motorului 1.4 TSi- 122 Cp il stie cineva?

Multumesc in avans pentru detalii.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Salve tuturor, conform codului de mai jos ar trebui sa am 2 antene. Oare in care geam o fi a doua?

8L5 ANT Roof antenna and "diversity" window antenna . Cei drept am observat ca in meniul ascuns al Bolero-ului apar Ant2 on/off si ca daca dau jos antena de pe plafon tot prinde bine (in B) radioul.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Si reechiparea de iarna.

Un carton invelit in folie de carbon pus pe interiorul grilei.

Iarna trecuta a fost bine: nu mai intra zapada pana pe radiatoare iar vitezele de 140Km/h sunt mai usor de supotat.\

post-54742-0-59634400-1355769130_thumb.jpost-54742-0-59174500-1355769221_thumb.j

Link către comentariu

Azi sedinta foto de iarna.

Tot odata am activat si DRL on rear tail lights(Multumiri d-lui Catalin Coman-Brady). Byte 18 a ramas 00. La service s-a folosit VAS wireless, super lejer si d-l Catalin a inteles imediat ce doresc, nota 10. Cel mai mult imi place faptul ca lucreaza impreuna cu DRL fata si se opresc la ridicarea franei de mana.

Si putina zapada pe langa masina::::::::::::::::::::::::::::::::

post-54742-0-41356100-1355851616_thumb.jpost-54742-0-30467200-1355851623_thumb.jpost-54742-0-10475000-1355851660_thumb.jpost-54742-0-64855000-1355851669_thumb.jpost-54742-0-38969200-1355851678_thumb.jpost-54742-0-37875200-1355851685_thumb.jpost-54742-0-28301400-1355851693_thumb.jpost-54742-0-15751600-1355851700_thumb.jpost-54742-0-67407000-1355851706_thumb.jpost-54742-0-62122400-1355851715_thumb.j

Modificat de BiCos
Link către comentariu

Inca ceva, cei de la Quaife nu raspund deloc la solicitarea mea. Nici ca au nici nu au LSD pentru CAXA cu LHY, cum e pe masina mea. Ceva recomandari aveti?

Link către comentariu
  • 5 weeks later...

Saptamana trecuta am facut un drum mai lung, ski Au, de 3300 km.

Drumul foare bun prin B-A1-Centura Craiovei-Orsova-Timisoara-Budapest-Au Mittersill si retur. Consum mediu de 7,2L% . (7,5 dus cu 6,7 retur.) Temperatura exterioara in jurul a 0 grdC.

Poze

Au :post-54742-0-24828700-1358435934_thumb.jpost-54742-0-24935600-1358435939_thumb.jpost-54742-0-59703900-1358435944_thumb.jpost-54742-0-02382000-1358435951_thumb.j

P cu masini VAG:post-54742-0-22673000-1358435963_thumb.j

Orsova-Dunarea:post-54742-0-10696100-1358435969_thumb.j

Link către comentariu

Upgrade la suspensie-stabilitate spate / bara torsiune H&R spate, doar spate(asta a fost ocazia).

post-54742-0-21282600-1358674015_thumb.jpost-54742-0-50437400-1358674021_thumb.jpost-54742-0-70065800-1358674031_thumb.jpost-54742-0-97619400-1358674038_thumb.j

Diferenta e de la bara OEM de 19,5 mm teava la bara H&R de 22mm plina cu 2 reglaje de tarie, o folosesc pe optiunea mai putin rigida.

Se simte tot confortabila, mai putin ruliu la viraje in scurt, fara zgomote suspecte. Doar ABS-ul penalizeaza piederea de aderenta pe roata interioara, daca se franeaza in viraj puternic . Oare cum se descurca cei cu suspensie total rigida pe viraje ce au denivelari in asfalt, se imprietenesc cu ABS-ul 100%?

Link către comentariu

Azi sedinta foto de iarna.

Tot odata am activat si DRL on rear tail lights(Multumiri d-lui Catalin Coman-Brady). Byte 18 a ramas 00. La service s-a folosit VAS wireless, super lejer si d-l Catalin a inteles imediat ce doresc, nota 10. Cel mai mult imi place faptul ca lucreaza impreuna cu DRL fata si se opresc la ridicarea franei de mana.

Si putina zapada pe langa masina::::::::::::::::::::::::::::::::

post-54742-0-41356100-1355851616_thumb.jpost-54742-0-30467200-1355851623_thumb.jpost-54742-0-10475000-1355851660_thumb.jpost-54742-0-64855000-1355851669_thumb.jpost-54742-0-38969200-1355851678_thumb.jpost-54742-0-37875200-1355851685_thumb.jpost-54742-0-28301400-1355851693_thumb.jpost-54742-0-15751600-1355851700_thumb.jpost-54742-0-67407000-1355851706_thumb.jpost-54742-0-62122400-1355851715_thumb.j

Cum adica service in 24.400 km sau 500 si nu stiu cate zile. Ce interval de service ai, sau nu vad eu bine?

Tinerica masina, 35.000 km, ehe... si faza DRL e misto.

Sa o folosesti cu placere.

Link către comentariu

Mersi, kilometri cu placere si tie, service-ul se poate modifica usor din VAG-Com si cum am pus ulei LongLife(LiquiMolly) am modificat service-time la 2ani si 30000km. Am de gand sa fac revizia pe la 20000km sau max 2 ani. Nu vreau sa ma tot anunte cu 3000 km inainte ca se apropie revizia.

In legatura cu valva despre am vorbit uite cateva poze cu ea N249, cred ca asta e:post-54742-0-93256700-1358782945_thumb.jpost-54742-0-74492000-1358782966_thumb.jpost-54742-0-81679500-1358782978_thumb.j ultima poza e modelul revizuit.

Link către comentariu

In legatura cu valva despre am vorbit uite cateva poze cu ea N249, cred ca asta e:post-54742-0-93256700-1358782945_thumb.jpost-54742-0-74492000-1358782966_thumb.jpost-54742-0-81679500-1358782978_thumb.j ultima poza e modelul revizuit.

Imi pare rau ca nu te pot ajuta mai mult.

Nu sunt mare specialist; am citit doar pe ce hartii mi-au dat aia in service.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!