Jump to content

Sk OcTaVia 1.4 TSI=122Cp


BiCos

Postare recomandată

In teorie ar trebui sa consume ceva mai putin pt ca turbina ar ajuta ma mult motorul ...

Link către comentariu

Practica loveste teoria, ai mai multa putere o vei folosi si iti va da o placere de uiti de consum. Daca facea EcoTuning era altceva, dar la mediul nostru ambiant nu renteaza (lipsa strazi libere si autostrazi).

Nemultumirea de Conti-urile actuale persista ( ), trebuie sa scap de ele, mai ales ca par ca noi dar ce sa pun in loc? Cum or fi ContiEcoContact 5post-54742-0-95968800-1339581375_thumb.j

Modificat de BiCos
Link către comentariu

Montare scut motor metalic ~4h si sudoare din plin. E luat de pe aria de vanzari si e bun in proportie de 95%, eu i-am mai sudat 3 intarituri si intarit suportii.

post-54742-0-69864800-1339699621_thumb.jpost-54742-0-00435300-1339699627_thumb.jpost-54742-0-92023900-1339699634_thumb.jpost-54742-0-99571100-1339699643_thumb.jpost-54742-0-20096000-1339699651_thumb.j

De xenon nu mai zic nimic ca le am de 1 an dar cu garantiile astea l-am tinut ascuns, temp 4300 si luminozitate clar mai buna fata de halogene. Diferente: post-54742-0-52463300-1339699863_thumb.jpost-54742-0-77147400-1339699873_thumb.j

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

post-54742-0-64637900-1340629862_thumb.j

Am schimbat valva N75 originala cu cea 03C ca ar funtiona mai bine motorul cu ea. Momentan o tin sub observatie.

Link către comentariu

O sa umblu sa verific/curat turbina, actuatorul si valvele de comanda, de ceva vreme simt ceva oscilatii, rare cei drept, si oricum am iesit din garantie care de altfel mai mult m-a enervat pt ca nu au fost in stare sa vada daca e vreo problema la motor(PBv).

Despre ce oscilatii vorbesti?

Am aceeasi motorizare cu tine si simt uneori ca nu trage cum trebuie iar la viteze superioare parca ar merge in suturi.

Ai avut aceleasi manifestari?

Da-mi eventual pe PM ca sa nu poluam acest topic.

BR

Claudiu

Link către comentariu

RO%20flag.gif

Azi impreuna cu un coleg am efectuat ceva probe cu Octavia1.4 TSi 122Cp si Duster1.5DCi 107Cp 2 WD.

Deci pe A1 Dusterul in fata Octavia in spate:

- Treapta 4 motoarele la 2000 rpm ambele si simultan acceleratia la max, pana cand motorul meu a urcat la 3000rpm Dusterul a luat putin avans, dupa 3000rpm Octavia a recuperat si incepea sa il depaseasca.

- Treapta 5 motoarele la 2000 rpm ambele si simultan acceleratia la max, idem pana la 3000rpm Dusterul a luat putin avans si dupa aceea TSi incepea sa il depaseasca.

- Treapta 6 motoarele la 2000 rpm viteza ~~100km/h, si aici acceleratia la max , Dusterul a tins sa se departeze pana am ajuns la 3000 rrpm dar dupa 3200 reveneam si trebuia FRANA pt ca 140km/h e max de viteza admis in RO :icon_thumright: .

Deci ambele masini par a avea aceasi corelare turatie motor - viteza de deplasare , am verificat si treptele 2si3, 1.5 DCi trage bine la 2000rpm, iar 1.4 TSi trage f bine la 3000RPM. La mersul normal pe soselele RO nu te poti pune cu un Duster, noi am ajuns la concluzia ca masinile trag in medie la fel. Si asta pentru ca TSi-ul meu e putin aranjat de Dragos, altfel ma cam facea de ras JEEPU'.

Singura diferenta e la consum, Dusterul lui ia cam 7L% in Bucuresti in timp ce a mea ia cam 10L% in aceleasi conditii lejere.

Link către comentariu

Comparatie nu e tocmai fair, mai ales ca vorbim de benzina si diesel. TSi se simte bine la turatii mai inalte, pe plaja 3000-4500 mi se pare fasnet (stock :P) si normal ca un diesel va avea putere mai de jos si cuplu mai prezent.

A iesit bine DCi-ul pt ca ai mers in regimul lui de turatie, la 2000rpm evident ca rege va fi un diesel.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Pentru mine e fair. Merg cu ambele motorizari si la mersul normal si majoritar stau cu motorul intre 2000si 3000rpm.

M-a interesat comparatia pentru ca a vrut sa aleg si eu Dacia/Reno cu 1.5DCi100Cp dar am ales o masina mai confortabila cu un motor f bun pentru nevoile normale. Colegu' a dat pe Duster cu 800 E mai putin, ca idee.

In alta ordine de idei, la un demaraj de la semafor cu schimbare la 5-6000rpm e iuuuteeeee, eram la ~200 m in 5sec in fata celor ce au vazut lumina verde a semaforului odata cu mine, colegul a zis ca a vazut putin fum pe teava dar nu mult. Nu mai zic de ASR prezent si in a2-a plus senzatia ca va trebui sa o si opresc daca continui cu acceleratia.>>>>>>>>>><<

Modificat de BiCos
Link către comentariu

Interesanta comparatia facuta cu Duster-ul :icon_cheesygrin:

La cat estimezi surplusul de putere dupa resoftare?

Link către comentariu

Poate ceva de genul asta?! post-54742-0-88685000-1340959893_thumb.j

Oficial asta se promite = post-54742-0-41959800-1340960347_thumb.j

Puterea vine de la 3500rpm, pe demaraj puternic dupa 3000rpm a inceput ASR=ul sa intervina puternic pana spre 6000rpm. Cica fumul usor dat in spate ar fi putut fi si de la cauciucuri nu neaparat de la esapament, m-am departat prea repede si tare ca sa poata vedea bine.

Modificat de BiCos
Link către comentariu

Oricum am senzatia ca Octavia ta e ceva mai grea(cu vreo 200kg) decat Busterul dar in schimb mai recupereaza la coef aerodinamic .Eu vad diferenta de calitate intre cele doua masini mult mai mare de 800eur.

Link către comentariu

A, nu. Tocmai am comparat 3 taloane. Octavia TSi, Duster DCi, LoganBreak Dci toate au greutati foarte apropiate = 1320-1345 Kg.

Diferenta la real e cam 2000E, dar Octavia a avut un discount masiv pe cand la DaciaReno cand am intrebat de discount ei m-au intrebat daca vreau sa achizitionez 3-5 masini odata!!

Modificat de BiCos
Link către comentariu

Tipic romanilor... Revenind la subiect, mi s-ar fi parut mai corecta comparatia daca plecai de pe la 3000 rpm insa te felicit pt experimentul tau, so keep testing and :Driver:

Link către comentariu

Eu iti inteleg punctul tau de vedere dupa care ati facut testul cu Dusterul...dar nu inteleg tu de ce trebuie sa iti conduci masina in acele viteze ca si cum ai conduce o masina diesel...e normal ca la un diesel puterea ii vine mult mai jos (dar se si termina mult mai repede). Noi mai avem in familie o masina diesel pe care il conduc de asemenea dar nici prin cap nu imi trece sa le conduc la fel...

Pe mine cu puterea stock nu m-a facut nici un duster pana acum dar daca trebuie retrogradez si pa-pa....

Imi place idea cu resoftatul si si idea celor 150 CP si 250Nm insa cum vreau sa imi tin masina mai mult si si asa se pare ca sunt probleme si la aceatsa motorizare cu lantul de distributie...nu ma risc...desi as da fericit acei 500 euro pe un Revo Stage 1.

Link către comentariu

Am deja 2 ani, cu tine special o sa vb peste vreo 4 ani. Stiu ca tu reusesti sa faci si 2TDi 140cp, cu a ta, ceea ce e cam ciudat, deci prin Cj vin destul de des, daca iti zaresc masina o sa te salut!!

Link către comentariu

Nu-l fac(numai daca soferul nu isi stie sa isi foloseasca acei 320Nm) dar ca ma tin dupa unul(vorbesc despre cel de 140CP, cu cel de 170CP nu am nici cea mai mica sansa) , afirm si acum (cu 2 persoane in masina si bagaj moderat, nu cu 5 persoane si mers cu cortul)...

Chiar as fi curios de un motor resoftat, 1.4TSI ...Chiar la consum dupa resoftare cum stai? Daca mergi un pic mai tare cu ea, nu s-a marit consumul? Numai bine

Insa nu ti-am inteles remarca cu vorbitul peste 4 ani cu mine...

Link către comentariu
  • 1 month later...

Intre timp 32000 km si cateva schimbari.

Printre primele - optimizare la TCM Turbo (mersi Dragos) si filtru KN tip OEM (e-2014). Softul ajuta la un mers degajat iar filtrul sport face motorul mai vioi at low rpm's.

post-54742-0-13888400-1345221089_thumb.j post-54742-0-90513600-1345221111_thumb.j

Crescut valoarea la revanzare prin adaugare de tempomat Oem(1K0953513G). E placut de utilizat iar la un drum prin RO de concediu l-am folosit ~75%.

post-54742-0-52640200-1345221446_thumb.j post-54742-0-83666200-1345221462_thumb.j

Si in incercarea de a indrepta 2 indoituri usoare, parerea mea e ca tabla de O2Fl e subtire, am confectionat un ciocan de recul cu ventuze diverse.

post-54742-0-46650500-1345221629_thumb.j

Am reusit sa aduc la adevar cam 50% si am ramas fara plastic topit de lipit ventuzele plus imi mai trebuie ventuze mari, deci continui.

post-54742-0-57573300-1345221954_thumb.jpost-54742-0-47609600-1345221733_thumb.jpost-54742-0-88893700-1345221750_thumb.jpost-54742-0-30226800-1345221760_thumb.j

Link către comentariu

Pe stalpul fata o nuca cazuta iar pe spate s-a sprijinit vreo baba ce era sa cada pe gheata, le am de vreo 2 ani de acum.

Ideea e asta ( http://www. youtube.com/watch?v=5VDA8yIvOJg&feature=related ) dar se vede ca trebuie intervenit si din spate.

Modificat de BiCos
Link către comentariu

Am vazut cum funcioneaza si CH-ul , am manual cu flash. Daca dau flash cu sau fara usi deschise si inchid toate usile dupa, se aprinde 30 sec cum il am eu setat din MaxDot. Daca dau flash si raman cu una sau mai multe usi deschise ramane aprins 1 min.

Link către comentariu

Salut, ce reprezinta acel furtun care trece pe deasupra prizei de aer ? Acela care are atasat acel cilindru negru.

Link către comentariu

La fel si la mine, dar la tine ce se aprinde? Faza scurta sau proiectoarele?

Link către comentariu

Am pus pe proiectoare(se aprind si pozitiile fata/spate), faza scurta e cu Xe.

Cu acel "cilindru" - filtru de benzina, experimentez un fel de buffer pentru reglajul turbinei, e in serie cu N75, pentru ca urasc oscilatiile aparute cand se apasa acceleratia la max, in anumite conditii. Esub observatie.

post-54742-0-54907700-1345319085_thumb.j

Link către comentariu

Nu inteleg. Ai CH si manual si automat? Manual e activabil si la mine cum ai descris tu dar in urma activarii cu vagcom. Partea cu setatul secundelor la mine lipseste in BC pt ca masina nu e prevazuta din fabrica cu aceasta optiune.

Deci daca ai in BC, ar trebui sa fie automat si atunci nu mai vad utilitatea variantei manuale.

Link către comentariu

Doar manual. Din VagCom trebuie sa activazi ca CH sa fie afisat si in MaxiDot si acolo vei avea = daca sa fie actv sau nu si cate secunde. Poti pune si LH dar nu va merge.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!