Jump to content

Sk OcTaVia 1.4 TSI=122Cp


BiCos

Postare recomandată

Drum de seara prin Buc la ora 22 si -10grdC.

Dupa 4km in 10 min acul de la apa a plecat de langa 50 grd si incepea incalzirea in habitaclu.

Dupa 6 km in 14 min acul era la 70 grd.

Dupa 8 km in 20 min acul era la 90 grd. Temp ulei dupa 12km era la 86 grd.

Clima era la 22 pe auto, Vmed=25km/h, Consum 10l%. De s-ar merge asa si ziua ce bine ar fi.

La lumini am luat comanda de la becurile DRL si amplificata pt becurile H1-lunga. Setarea de intensitate DRL este de 35dec, noaptea e bine vizibil, la limita de orbire cand te uiti direct in ele, ziua pe soare sunt niste lumanari. Cred ca o sa le dau in final pe la 42dec. Momentan curentul pt ambele becuri H1 este de 3Acc.

Link către comentariu

sa ii faci poze mai profi,am vazut la un coleg si aratau super bine

Modificat de B_U_T
Link către comentariu
  • 2 months later...

Acum prin Au, Octavia Capucinica dupa o fuga pana in Fr, de maine poate descarc niste poze si fac un review al CB-ului. Se comporta bine masina si imi e mai usor sa fac si cate ~1000km pe zi fata de Clio-ul de dinainte.(prima zi 1200km). Motorul da semne ca ar avea nevoie de un update soft!

Modificat de BiCos
Link către comentariu

Cam asa arata o masina incarcata cu arcuri duble, desi bagajele sunt grele si erau pana pe bancheta + 3 pesoane, nu echiar lasata.

post-54742-0-99589300-1335812160_thumb.j

post-54742-0-23417700-1335812175_thumb.j

Link către comentariu

Interesanta chestia cu arcurile duble, mai ales ca Octavia are arcurile cam moi. Da-ne mai multe detalii te rog.

Ma mai intereseaza si niste poze cu DRL de pe faza lunga si detalii despre montaj(Unde ,cum, cat??)

Ms

Link către comentariu

Da, octavia are arcuri moi pe spate, prima data cand am luato si la 100km/h am facut stg/dreapta m-a speriat rau. Mi-am spus asta e. Dupa am tot cautat alte arcuri dar nu gaseam ceva bun si atunci am dat de niste olandezi si a lor firma MAD ce echipeaza masini VAG cu arcuri mai tari daca au GPL sau chiar echipamente salvare etc ce stau tot timpul in sarcina. Daca ma intrebati de e tapana pe spate, ei nu e , din contra e chiar perfecta, acum cu masina plina oki la 120km/h e acceptabil tangajul la testul elanului(un elan mai mic).

Link către comentariu

COMPARATIE: 3400 km de Romania(99% exterior) VS 3200 km V EU(Autostrazi DN Orase aerisite) :)

post-54742-0-66102400-1335894890_thumb.jpost-54742-0-83045200-1335894903_thumb.jpost-54742-0-41384500-1335894913_thumb.jpost-54742-0-11556900-1335894922_thumb.j

post-54742-0-79030200-1335894969_thumb.jpost-54742-0-41865100-1335894978_thumb.jpost-54742-0-54480900-1335894990_thumb.jpost-54742-0-39148300-1335894999_thumb.j

Nota personala: Sk Octavia 1.4 TSi si Logan Break 1.5 DCi au acelasi consum pe autostrada la 133km/h Vmed si anume 7L% combustibil (medie facuta in aceleasi cond pe 100km).

Link către comentariu

Da, am simtit lipsa ESP-ului, am scapato pe serpentine la urcare cu max 40km/h, pana in santul de vis-a-vis. Si asta, vara pe ploaie usoara(asfalt de Munte Negru- f alunecos), dau vina pe super ecologicele cauciucuri, era inainte de a intari suspensia spate, am inteles ca acum ar fi mai bine, cica subvirarea ar fi mai mica cu suspensia mai tare.

DRL: Am luat comanda de la becurile DRL si amplificata(MOSFet) pt becurile H1-lunga. Setarea de intensitate DRL este de 35dec(in Byte), noaptea e bine vizibil, la limita de orbire cand te uiti direct in ele, ziua pe soare sunt niste lumanari. Cred ca o sa le dau in final pe la 42dec. Momentan curentul pt ambele becuri H1 este de 3Acc. Poate intr-o seara le vedeti la vreo intalnire, acum sunt pe la Oradea-Cluj si mai spre sf saptamanei la Bucuresti.

Link către comentariu
dark_master

Treaba cu DRL, merge la orice masina? Sau doar la octavia? As vrea sa fac ceva similar la Passat-ul meu. DRL-ul cum l-ai codat? Mersi.

Link către comentariu

Pai codare de DRL cu intensitate variabila merge doar la centralina 30byte dupa 2009. Pt DRL la orice masina au facut unii o cutiuta ce se leaga suplimentar si are buton de reglaj separat.

Link către comentariu
dark_master

Eu pot sa imi codez DRL (masina e MY2009), dar pot face asta doar pe faza scurta sau pe proiectoarele de ceata. As vrea si eu sa imi fac ca tine pe faza lunga.

Modificat de dark_master
Link către comentariu

Octavia FL are bec separat de DRL pe care nu trebuie sa il aprind niciodata 100%, de aceea comanda de la el pot sa o duc la faza lunga. Altfel risti sa aprinzi becul de faza lunga 100% fara sa vrei.

Link către comentariu

De unde ai luat volanul in 3 spite ? si cat a costat ?

In rest, ce sa zic, arata foarte bine masina si cu schimbarile facute de tine. Sa o stapanesti sanatos si fara evenimente....

Mutumit de motor ?

Link către comentariu

De motor mai toti sunt multumiti, inclusiv eu. Momentan nu am facut marire de putere pt ca are suficienta si nici nu am avut bani.

De arcuri sunt multumit ca atunci cand a fost f incarcata nu era "pe burta" iar in rest nu pare inaltata, trebuie sa o compar cu una stoc side by side, dar cel mai mult imi place folierea geamurilor, deja ma simt mai bine termic iar clima o am cu 1-2 grade mai sus decat vara trecuta.

Despre volan, il am de la InterPorsche iar pe cel in 4 spite de piele daca nu il pot da cum vreau eu in 10 zile, cred ca o sa accept pretul tau.

Acum are cam 27k km si urmeaza o verificare de rutina la service, iese in curand din garantie si sper sa fie totul ok si dupa garantie.

Link către comentariu
rosso corse

Ai si PDG? Pe frane puternice ma deranjeaza arcurile moi dar pe viraje ofera suficienta stabilitate. Chiar si la limita inclinarea caroseriei nu e mare. Per total pt ce jeguri de sosele avem eu zic ca ofera un compromis foarte bun.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Fara PDG. Tocmai de aceea am intarit suspensia spate.

Se apropie 2 ani si mi-am procurat consumabile printre care ulei 5w03 longlife. Asteptat 5 zile pentru el. Germania.

post-54742-0-84787800-1338466401_thumb.jpost-54742-0-69537900-1338466410_thumb.j

Am luat si 250 ml de lichid de frana Bosch DOT4. Sa vad daca e bun sa adaug/inlocuiesc.post-54742-0-84550700-1338466583_thumb.j

Link către comentariu

Felicitari pentru uleiul ales,si eu folosesc aceeasi marca si sunt multumit de el.

Spor la km!

Modificat de Adrian_S
Link către comentariu

Da, octavia are arcuri moi pe spate,

arcuri moi pe spate? fata de ce masina? eu n-am auzit din sutele de useri pe aici sa-si fi schimbat cineva arcurile

mie personal mi se par ok (nu moi) si merg cu ea de 76000 km

Modificat de codz
Link către comentariu

Uleiul e luat de pe net , sunt cam 3 site-uri de incredere la care se poate apela, eu am ales autoKarma(270lei 5L). Am auzit lucruri bune despre uleiul asta si daca tot am iesit din garantie si voi face putin Km pe an atunci il voi tine ~2ani sau max 25k km, e LongLife.

Despre arcuri, e diferenta intre cum e acum si cum era. Si acum se culca spatele cand fac cumparaturile si mai iau cam 8 bidoane de 5L apa pe care le pun in portbagaj, fara nimeni pe bancheta. Inainte de a pune arcurile suplimentare am avut in masina 4 persoane dintre care 3 serioase + bagaje si era pe jos(am atins pe dedesupt pe la orice ridicatura), desi motorul nu simtea mare lucru. Goala e perfect cu susensia stoc, atat. Chiar sunt curios si eu sa vin la o intalnire si sa vad daca e mai sus a mea sau e insesizabil.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Revizie 2 ani si ~30k km.

Ulei LM 5w30, dupa ce s-a scurs uleiul vechi vreo 10 min nu am reusit sa fac lantul sa se auda la prima pornire. In mers acum motorul e ceva mai finut (ulei nou) si trage frumos.

Ma declar de aceasta data foarte multumit de PBV1 manopera si tratament.

Am scapat in sf de garantie, asa ca masina e pregatita de optimizare soft ( + ). Mai am 2 masini la TCM ce merg bine optimizate.

P.S. ITP - ul de 2 ani a fost trecut fara emotii. Bucse si frane in regula.

Modificat de BiCos
Link către comentariu

Oki, in prima faza la fel. Daca analizez si celelalte 2 masini facute pot sa zic ca am acelasi consum, dar nu abuzez de frana.

In rest se misca si pana acum bine dar acum masina e putin mai sportiva ca mine :icon_redface: (scoate tot ce e mai bun din mine).

O sa umblu sa verific/curat turbina, actuatorul si valvele de comanda, de ceva vreme simt ceva oscilatii, rare cei drept, si oricum am iesit din garantie care de altfel mai mult m-a enervat pt ca nu au fost in stare sa vada daca e vreo problema la motor(PBv).

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!