Jump to content

Ce Trebuie Stiut Inainte de Inspectia Tehnica!


mihai_urotiorc
 Share

Postare recomandată

mihai_urotiorc

Salutari.Deschid acest topic pe seama ca o sa ajut pe careva care nu stie:ce trebuie stiut inainte de Verificarea Tehnica a masinii.Pentru inceput urmariti acest clip si dati-va cu parerea daca mai trebuie verificat ceva.Bafta!

PS: Clipul e in germana dar o sa va da-ti seama despre ce este vorba :)

http://www.youtube.com/user/schraubertv#p/u/89/DnPmPDMIUJI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:Driver: ma faci sa rad...

Chiar crezi ca in romania se face asa ceva? Foarte rar gasesti pe cineva care ia ITP-ul pe bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea este ca trebuie sa fii pregatit la bugetul financiar si iei 100% ori ce ITP ptr ca asa este in romania "mare corectitudine"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt de parere ca:motorul trage nu trage, dar cu directia si mai ales cu franele NU este de jucat.Astea sunt foarte importante pentru siguranta.Ca mai scoate o noxa in plus, nu cred ca este asa mare problema, dar cu franele NU este de jucat!

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea e ca nu e "de joaca" cu absolut nimic, indiferent ca vorbim de motor sau de frane...sau de un bec..

dar deocamdata, asta ne e tara..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai_urotiorc

Vreau sa va spun ca mie mi-au verificat masina exact cu se vede in acel clip si mi-au gasit o gramada,plus ca mi-au pus sonda pe teava de esapament si nu am trecut ITP-ul din cauza noxelor eliminate mult prea ridicate fata de normele admise. In cazul motoarelor pe benzina,inainte de ITP va sfatuiesc sa alimentati cu benzina cu cifra octanica mare, expl: Super 98 , pt. a diminua noxele,si mai trebuie verificate bujiile si filtrul de aer,toate acestea scad noxele daca sunt noi sau in stare buna de functionare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am urmarit acel clip, eu am de facut itp-ul luna viitoare.Mi s-a parut mie sau acel golf din filmulet are o problema la roata din fata care se misca cu totul (cred ca din flansa de la amortizor)?

O sa fac si eu aceste "teste" in weekend sa vad cum mai sta masina mea dupa 2 ani de Romania.

Legat de itp, mai toti prietenii mi-au zis ca e bine sa ai trusa,stingator,triunghiuri ca sa nu aiba "baietii" de ce sa se lege in caz ca nu iti gasesc probleme la masina (desi s-au mai auzit cazuri de masini refuzate la itp ca aveau cauciucurile de pe pedale cam roase...).Numai bine!

Modificat de mac23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai_urotiorc
Publicat (modificat)
Am urmarit acel clip, eu am de facut itp-ul luna viitoare.Mi s-a parut mie sau acel golf din filmulet are o problema la roata din fata care se misca cu totul (cred ca din flansa de la amortizor)?

Da, e din flansa de la amortizor.

Nu uitati de scurgeriile de ulei,in caz ca nu aveti posibilitatea sa schimbati garnitura de baie de ulei,sau alte scurgeri la cutia de viteze,telescoape,etc....folositi un spray de curatat frane (expl: BREMSREINIGER) care se usuca rapid si inlatura petele de ulei.

Modificat de mihai_urotiorc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea e ca nu e "de joaca" cu absolut nimic, indiferent ca vorbim de motor sau de frane...sau de un bec..

dar deocamdata, asta ne e tara..

Vorbesti asa ptr ca nu ai fost de fata cand se face TUV ( ITP la noi ) in Germania. Pe langa ce se face la noi

acolo se mai verifica si garda la sol , gradul de uzura al amortizoarelor, rugina : nimic !!, zgomotul masinii ..etc. Legislatia noastra

este inca destul de permisiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rudolf daca s-ar face ca in germania nu ar trece mai mult de jumate din masinile sh :cheers: si legat de benzina cu cifra octanica mare chear mai reduce din noxe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

orice problema am avea la masini,se stie ca se poate rezolva.

daca vrei sa mergi pe bune,trebuie sa ai o masina impecabila.spre exemplu am in familie o skoda fabia 2 cu 18.000km in 3 ani si nu mi-a gasit nimic,dar r.a.r.-ul a blocat calculatorul la masina mea si am asteptat sa vina un reprezentant.a spus ok,masina se incadreaza in limite la toate categoriile,in schimb tot s-a luat de mine ca am o infundatura de diametrul unui deget in baia de ulei.

in alta ordine de idei trebuie avut in vedere parbrizul(sa nu fie crapat), bielete de directie,sa mearga toate luminile fata/spate,sa nu aveti folie neomologata sau tot felul de brizbrizuri(gen tips-uri esapament tip vitan),si asa cum au spus si alti membri mai sus, franele.in general nu se joaca cu asa ceva,insa daca sunt probleme,am vazut la un moment dat cum operatorul statiei itp a bagat efectiv o scandura intre cilindru si roada si a tras de ea ca"era stricat aparatul si nu inregistra valori normale",deci..... :icon_cool:

Modificat de kelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rudolf daca s-ar face ca in germania nu ar trece mai mult de jumate din masinile sh :hainoroc: si legat de benzina cu cifra octanica mare chear mai reduce din noxe

Adevarat ce spui, nu degeaba daca mergi in strainatate masinile romanesti sant relativ des trase pe dreapta si inspectate de autoritatile tarii respective.

Apoi sa nu uitam un lucru : in Vest daca ai avut fost implicat intr-un accident masina ta va fi verificata la sange din toate punctele de vedere,

ca fapt divers - in Germania adancimea minima a profilului anvelopei este de 3 mm - si daca nu corespunzi TUV-lui, asiguratorul nu-ti va

plati sub nicio forma reparatia pagubei, chiar daca esti nevinovat !!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai_urotiorc
Publicat (modificat)

Exact asa e si in Austria referitor la asigurare doar ca aici cauciucul e in functie de anotimp 1.6mm vara si 4 mm iarna daca ai sub aceste valori si ai un incident nefericit atunci poti sa stii din start ca o sa platesti...apropo de tras pe dreapta sa stii ca e adevarata treaba,eu cum circul mai des chiar vad multe masini straine trase pe dreapta si nu numai romanesti si alea din Ucraina,Slovacia,Ungaria,Polonia...Oricum de tinut minte:daca vrei sa mergi in tari straine sa ai masina buna si bani in buzunar ca nu se stie!

Am vazut aici ceva solutie RaucherStop (stop fumului) se adauga in uleiul de motor si de aici vine treaba ca si din cauza uleiului de proasta calitate poate avea noxe mari.

Cei care nu au posibilitati de a se uita asa in detaliu sub masina pot face in felul urmator : Ridicati masina cate o roata pe rand cu un cric si asigurati-o cu un trepied,la partea fata miscati roata stanga-dreapta pt. a vedea posibile jocuri ale bieletei de directie ,iar sus-jos pt. rulment-ul flansei telescopului si a rulmentului de la roata pt. a vi le putea schimba voi.La partea spate tot asa dar acolo daca joaca si atunci cand invartiti de ea huruie,atunci e sigur rulmentul!

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acea solutie se gaseste si la noi. De fapt e un ulei norma TCW3 "cu fum scazut". Ulei folosit in special la motociclete, se gaseste in targ vitan- bucuresti in spate la motoare. Am auzit ca la motoarele pe motorina face minuni.

Si tot ca o completare... da, uleiul prost creste "poluarea". De aceea se recomanda ca inainte de rar sa se faca schimbul de consumabile, cu 2-300 km inainte de ajunge la verificari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!