Jump to content

Skoda Octavia 2 RS TFSI


Alex U

Postare recomandată

Probabil e o intrebare stupida, dar afr-ul e ok?

Amestecul e putin mai bogat pt ca masina sa mearga safe . Masina a mers impecabil pana am lasat-o la vopsit pt. o perioada mai lunga de timp .

Vreau sa ajung la inceputul anului viitor la REVO Oradea pentru stage 2+ si atunci o sa vedem daca amestecul este totusi ok . Repet , masina a mers impecabil cu stage 2 dar dupa ce am luat-o de la vopsit a mers prost .

Link către comentariu

Valorile debimetrului le-ai logat in logurile ce ni le-ai trimis (003) si sunt Ok pentru boost-ul care il face. Verifica ce ti-a spus Vlad la telefon ...

Iar ca sa te inveselesc putin, uite o Octavia tot alba ca si a ta, REVO STG 2+ masurata de noi azi : 302 Bhp si 437 Nm :icon_thumright:

post-8096-0-91581100-1293036028_thumb.jp

Link către comentariu

Valorile debimetrului le-ai logat in logurile ce ni le-ai trimis (003) si sunt Ok pentru boost-ul care il face. Verifica ce ti-a spus Vlad la telefon ...

Iar ca sa te inveselesc putin, uite o Octavia tot alba ca si a ta, REVO STG 2+ masurata de noi azi : 302 Bhp si 437 Nm :icon_thumright:

Nice . :) De-abia astept sa vin si sa trec la stage 2 + . Piesele o sa ajunga intr-a doua saptamana din luna ianuarie . Deocamdata ma concentrez in gasirea problemei de boost . O sa se rezolve toate si masina o sa mearga din nou impecabil . :)

Later edit :

Adrian - un twincooler forge ar mai adauga ceva cuplu/putere la stage 2+ sau ajuta doar de la stage 3 in sus ?

Modificat de Alex U
Link către comentariu

Alex, twincooler-ul nu iti da cuplu/putere, el doar ajuta ca aerul care intra in admisie sa fie mai rece, deci masina sa nu sufere de "heat soak" asa de tare :)

Link către comentariu

Alex, nu este OZN asa ca vom gasi problema, cu toate ca este una extrem de atipica :)

Cat despre intercooler, dupa cum a subliniat si Vlad, pentru STG2+ (K03) este suficient cel de S3.

Forge Twintercooler eventual pentru K04 sau ceva mai mare ;)

Link către comentariu

Alex, nu este OZN asa ca vom gasi problema, cu toate ca este una extrem de atipica :)

Cat despre intercooler, dupa cum a subliniat si Vlad, pentru STG2+ (K03) este suficient cel de S3.

Forge Twintercooler eventual pentru K04 sau ceva mai mare ;)

Am inteles. Acuma ramane de vazut daca pastrez sau nu masina pentru inca un an , doi . Daca o tin o sa trec la k04 . Daca nu , urmatoarea achizitie o sa fie ori S3 ori R20 . Ramane de vazut . Maine o sa fac un log si o sa pun aici codul erorii de la EVAP .

Link către comentariu

Asta este eroarea care are legatura cu EVAP :

001089 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow

P0441 - 002 - Lower Limit Exceeded - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 11100010

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 3

Mileage: 70576 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 10:34:07

Link către comentariu

La multi ani ! :( Am mai depistat o noua problema : s-a urcat astazi cineva in masina si a accelerat pana aproape de limitare . Am auzit ca ceva nu e in regula si l-am rugat sa mai accelereze odata . Cand a facut asta eu eram cu ochii in turometru si am observat ca pe la 5800 masina taie acceleratia iar dupa aia se tureaza pana in 6800 - 6900 . A venit valva N80 pe care o sa o schimb saptamana viitoare . Am curatat canistra aia de la EVAP dar fara nici un efect . Eroarea cu EVAP apare in continuare .

Ce as mai putea face ?

Modificat de Alex U
Link către comentariu

@zeno : poze cu ceasul shadow ai in postul 22 .

@TEFF : cam folower-ul l-am schimbat . la fiecare 5000 km , cand fac revizia , il verific .

Link către comentariu

Evaporative Emission (EVAP) Canister Purge Solenoid Valve (N115) faulty/jammed

as pune pariu ca aceasta este problema.

Diagnosticare:

Deconectaţi solenoidul purjare canistră. Conectaţi pinul 2 la borna negativă a bateriei. Conectaţi scurt pinul 1 la borna pozitivă a bateriei. Solenoidul face 'clic'?

Daca da problema e in alta parte

daca nu

Conectaţi borna negativă a bateriei la pinul 1. Conectaţi scurt borna pozitivă a bateriei la pinul 2. Solenoidul face 'clic'?

Daca nu, trebuie schimbat

Link către comentariu

Evaporative Emission (EVAP) Canister Purge Solenoid Valve (N115) faulty/jammed

as pune pariu ca aceasta este problema.

Diagnosticare:

Deconectaţi solenoidul purjare canistră. Conectaţi pinul 2 la borna negativă a bateriei. Conectaţi scurt pinul 1 la borna pozitivă a bateriei. Solenoidul face 'clic'?

Daca da problema e in alta parte

daca nu

Conectaţi borna negativă a bateriei la pinul 1. Conectaţi scurt borna pozitivă a bateriei la pinul 2. Solenoidul face 'clic'?

Daca nu, trebuie schimbat

Multumesc frumos pentru ajutor . Poti sa imi dai te rog si un cod pentru valva N115 ? :)

Ieri am schimbat bujiile si valva N80 de la EVAP . Bujia de pe cilindrul 4 era foarte neagra . Celelalte 3 aratau ok . Presupun ca pe cilindrul 4 ceva nu a lucrat bine (ori bujia ori bobina de inductie) . Masina merge mai bine dupa ce am schimbat bujiile . De aseara masina a incarcat normal dar nu a facut overboost . Face presiune de 0.5 . Astept sa trec din nou pe modul performance sa vad daca problemele s-au rezolvat . Eroarea cu EVAP nu a disparut .

Modificat de Alex U
Link către comentariu

Spune-le oamenilor din service sa verifice solenoidul cum e descris si doar daca nu merge sa ia codul de pe piesa si sa o comande ( costa peste 400 RON daca imi aduc eu aminte bine ).

Pana cand nu rezolvi problema masina nu va merge cum trebuie.

Sunt 90% sigur ca prin schimbarea solenoidului masina va fi ok.

Succes !

Link către comentariu

Spune-le oamenilor din service sa verifice solenoidul cum e descris si doar daca nu merge sa ia codul de pe piesa si sa o comande ( costa peste 400 RON daca imi aduc eu aminte bine ).

Pana cand nu rezolvi problema masina nu va merge cum trebuie.

Sunt 90% sigur ca prin schimbarea solenoidului masina va fi ok.

Succes !

Multumesc frumos pentru informatie . Va anunt de indata ce aflu ceva . :)

Link către comentariu

Stie cineva unde e localizata valva n115 ? Nu reusesc sa o gasesc . Am cautat si in ETKA dar fara succes .

Link către comentariu

Un singur lucru nu-mi place. Stricker-ul cu Nurburgring. Daca ai fost acolo e ok, daca nu...mnah..eu nu l-as pune :D

Corect. Se pune doar de cei care au fost. Preferabil pe masina cu care au fost. Multi vor sa mearga dar putini ajung (mai ales de la asa distanta).

In rest masina arata foarte bine. Sa o conduci sanatos!

Link către comentariu

Frumoasa foc bestiuta ;)

Sper sa poti rezolva problema cu valva si apoi sus cu upgrade-urile :D

Multumesc ! :)

Un singur lucru nu-mi place. Stricker-ul cu Nurburgring. Daca ai fost acolo e ok, daca nu...mnah..eu nu l-as pune :D

Corect. Se pune doar de cei care au fost. Preferabil pe masina cu care au fost. Multi vor sa mearga dar putini ajung (mai ales de la asa distanta).

In rest masina arata foarte bine. Sa o conduci sanatos!

Iti multumesc pentru aprecieri !

Pai eu am fost acolo . Am facut backstage tour si chiar am vrut sa ma dau cu masina dar circuitul era inchis publicului pana in ora 18:00 , parca . I-am rapsuns lui TEFF necitind foarte bine ce a scris . Anul acesta sper sa ajung cu RS-ul . Nu imi lipeam acel sticker daca nu il luam eu personal de acolo . :)

Link către comentariu

Se pare va valva N115 nu exista la motorul meu . Am cautat in ELSA , ETKA , la dealer si nu au gasit N115 . Am sa inlocuiesc canistra de la EVAP . Poate de acolo se trage eroarea pe care o am .

Link către comentariu

Imi poate recomanda cineva un oil catch can ? Ma uitam la cel de la Forge dar este destul de scump . As vrea sa elimin problema PCV-ului definitiv . Inca astept admisia si HPFP . Se pare ca intarzie :( . Intre timp am comandat si valva de RS4 . Am ramas surprins de cat de ieftina este (150 RON) . :)

Modificat de Alex U
Link către comentariu

Eu am forge pe masina..

Ca optiuni, ai BSH, Forge, 42DD, Eurojet....

Cat te-a ajuns cel de la Forge ? Cel de la BSH (competition cath can) ma ajunge 1210 RON cu toate taxele .

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!