Jump to content

Skoda Octavia 2 RS TFSI


Alex U

Postare recomandată

Am gasit in romania ca si pe ebay exact ce e pe site la v-maxx cu 200 250 de euro unde acolo arata la aprox 430 de lire.

La pretul ala nu mi se pare o suspensie buna(poate am vazut numai preturi imense la altele si le pun pe categorii de pret si nu sunt foarte obiectiv ), e plin ebay-ul de ele, nu prea stiu pe nimeni sa fi folosit v-maxx pana acuma.

Poate asa as avea o parere sau daca as merge cu vreuna dar nu am :)

Eu as vrea ceva reglabil sa o popt lasa eu la o limita dar sa nu fie extraordinar de dura, sa pot merge cu ea pe strada linistit , am avut arcuri de la weitec, am avut pe alta masina heycon gt de la weitec de care am fost foarte multumit.

Ideea e ca nu stiu care e diferenta de 50 55 etc ce zic ei, aia e dimensiunea barii stabilizatoare sau ce?

Care e diferenta la suspensie in functie de bara.Prinderea?

Link către comentariu

50 55 se refera la diametrul amortizorului fata. Octavia RS are diametrul de 55mm. Octavia 2 1.9TDI are diametru de 50mm.

Link către comentariu

Stiti cumva cum e Bilstein B14 ?

TEFF tu ai avut pe RS bilstein B16 ? cum era ? ai fost multumit de ea ?

Link către comentariu

Bilstein B14 e un fel de B16, dar nu poti sa ii reglezi duritatea. Bilstein B16 isi merita banii. Este superba. Ca sa nu ai probleme prin oras si sa poti merge fara griji in trafic poti seta duritatea maxim la 4, de la 5 in sus devine dura. Eu la S3 aveam duritate 1 si nu prea aveam stres in trafic, feream doar gurile de canal imense, in rest gropite, denivelari nu prea le simteam

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Intre timp am trecut la setup-ul de iarna . Jante MOMO quasar 2 pe 17" , 8 J . Am mai montat PCV fix de la BSH iar pe maine astept WOT box-ul de la Nadir . Sper ca in ianuarie 2011 sa imi ajunga pompa Autotech . Mai pun cateva poze facute cu telefonul inainte de a ninge .

post-63443-0-34115900-1292521433_thumb.j

post-63443-0-68970000-1292521474_thumb.j

post-63443-0-71625200-1292521522_thumb.j

Link către comentariu

foarte frumos :P Clar ii trebuie suspensie :D

Danke . :) M-am hotarat sa iau bilstein . As vrea sa iau b16 dar e putin cam scumpa . Cred ca b14 o sa iau .

Link către comentariu

News . Admisia Neuspeed impreuna cu filtrul ITG si spacerul Forge au ajuns la colegul 4abc . Astazi am facut plata admisiei EVOMS . In ianuarie o sa ajunga admisia impreuna cu HPFP Autotech . Sunt foarte fericit . :) S-a rezolvat si pierderea de boost pe care o aveam . Toata problema era de la DV FORGE . Am pus DV original (tin sa multumesc pe aceasta cale baietilor de la REVO Oradea pentru suportul tehnic :icon_thumright: ) ultima versiune si merge brici acum dar, sunt de modul REVO stock din cauza ca am pus admisia originala la loc . In februarie vreau sa ajung la REVO Oradea pentru update de soft la stage 2 + si o noua masuratoare dyno .

Modificat de Alex U
Link către comentariu

Apoi mai iei Axe, turbo, injectoare de S3 si treaba e completa :D

:)) Important e sa pregatesc masina pentru k04 . Acuma vedem ce o fi . Mai trebuie tampoane , suspensie , jante si dupa aia k04 . Cred ca pana la urma o sa iau BBS-urile CK pe 19 , 8.5 J . Or sa arate criminal pe masina .

post-63443-0-40865200-1292934195_thumb.j

post-63443-0-69113200-1292934238_thumb.j

Link către comentariu

Ma bucur ca te-am putut ajuta :icon_thumright:

Masina arata foarte bine, iar cu suspensia si cu jantele BBS CK pe 19 va fi superba!

Modificat de vlad_pvs
Link către comentariu

Aceste CK - uri pe 19 le iau la un pret foarte bun . Chiar adineauri am gasit CH-uri pe 19 dar sunt cam scumpe . Cred ca CK-urile vopsite antracit o sa arate perfect in combinatie cu albul perlat al masini.

Link către comentariu

Bad news . Se pare ca problemele pierderii de boost nu s-au rezolvat . Masina tot merge in "valuri" . :( Sunt extrem de dezamagit pt. ca nu reusesc sa ii dau de capat acestei probleme . Am sa scriu mai jos simptomele masinii si am sa va rog sa imi spuneti parerea voastra .

Masina acum este pe REVO stock (200 cp) . Presiunea care ar trebui sa o faca in momentul de fata ar fi 0.6 - 0,8 pe turatii medii iar pe inalte ar trebui sa fie in jur de 0.4 - 0.5 .

Simptome :

- fluctatii ale presiune in WOT (blana) : turbina incarca foarte greu in ture medii (la 3000 rpm unde ar trebui sa am boost maxim eu am boost 0.3-0.4 ) iar in ture inalte tine cu greu presiunea de 0.4 scazand periodic la 0.3 .

- o singura data in treapta 5 turbina a incarcat normal , pe ture medii , avand o presiune de 0.7 si scazand brusc , in secunda urmatoare , la valoarea de 0.5 ;

- daca tin acceleratia constant la o turatie de , sa zicem , 2800 masina merge in "suturi" .

- da extrem de multe rateuri cand iau piciorul din acceleratie lucru care nu se intampla inainte cand masina mergea bine .

- la relanti motorul merge rotund un timp dupa care da un mic rateu , turatia scade , dupa aceea iar creste si merge normal etc.

- cand calc acceleratia ,pe loc , fara ca ambreiajul sa fie calcat motorul ramane turat si scade foarte greu pana la relanti (de exemplu : daca o accelerez pana in 5000 rpm dureaza aproximativ 10 secunde pana sa revina la relanti )

- ceasul de boost fluctueaza la relanti in jurul valorilor de 0.7 - 0.8 (sub valoarea de 0) . Normal ar fi ca ceasul sa arate o valoare constanta nu sa fluctueze incontinuu.

Pana acum am eliminat urmatoarele :

- PCV - montat PCV fix de la BSH ;

- bobine inductie - montat bobine de inductie noi acuma 400 km ;

- bujii - bujiile au fost schimbate acum 5000 km ;

- D.V. - am pus D.V. ultima versiune ;

- filtrul de benzina - schimbat acum 800 km ;

Aceste probleme au aparut cat timp masina a stat o perioada mai lunga de timp la vopsitorie unde nu s-a umblat la partea mecanica .

Am pus VAG com -ul pe masina si nu am nici o eroare .

Ce spuneti ? Ce ar mai trebui sa verific ? Care ar putea fi cauza problemelor enumerate mai sus ?

Modificat de Alex U
Link către comentariu

Pentru mai multe detalii, incearca sa faci un log in mers cu VAG-ul.

Si pentru orice eventualitate, incearca sa loghezi si presiunea in rampa.

Link către comentariu

Am facut log-uri in mers. Baietii de la REVO au zis ca e totul ok , turbina face presiune dar ECU taie din boost . Log-uri s-au facut in treapta a 4-a la urmatoarele grupuri : 115-020-003 , 115-230-231 , 115-015-016 . Totul e foarte ciudat pentru ca nu am nici o eroare . A aparut destul de des o eroare legata de EVAP .

Modificat de Alex U
Link către comentariu

M-am uitat acum pe graficele tale si culmea e ca toate arata bine. Boost, presiune la pompa si timing retard sunt bune. Verifica totusi toate furtunele de boost/vacuum si eventual injectoarele !

PS : Cand ai facut logurile astea, masina a avut acele intreruperi ?

Link către comentariu

M-am uitat acum pe graficele tale si culmea e ca toate arata bine. Boost, presiune la pompa si timing retard sunt bune. Verifica totusi toate furtunele de boost/vacuum si eventual injectoarele !

PS : Cand ai facut logurile astea, masina a avut acele intreruperi ?

Da , cand am facut log-urile tot intrerupea .

Link către comentariu

Acea eroare de EVAP nu este normala ...

Cand ai timp da-mi un telefon.

Adrian

Modificat de Adrian@revo
Link către comentariu

Acea eroare de EVAP nu este normala ...

Cand ai timp da-mi un telefon.

Adrian

Am vorbit cu Vlad . Multumesc mult pentru suportul tehnic . :icon_thumright:

Link către comentariu

S-a rezolvat?

Inca nu . Nu am timp sa merg zilele astea la mecanic . O s-o las pe saptamana viitoare cand schimb si distributia . M-am hotarat sa schimb distributia acum , la 70000 km ca sa nu apara probleme pe viitor .

Link către comentariu

Dar macar stii care e problema?

O sa verific EVAP-ul , toate furtunele de presiune , o sa fac un log sa vad ce valori citeste debitmetrul . Daca cineva imi poate spune ce alte grupuri de valori sa logez i-as fi profund recunoscator .

Link către comentariu

Pune exact codul erorii aici ca google poate face minuni. Eroarea are 2 coduri, unul din 6 cifre (xxxxxx) si alta cu P uramat de 4 cifre (Pxxxx) !

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!