Jump to content

Skoda Octavia 2 RS TFSI


Alex U

Postare recomandată

downpipe-ul pe care il ai este foarte bun. 3" cu catalizator de 100 celule. Este foarte performant.

Intotdeauna am avut impresia ca un downpipe catless e mai performant decat unul cu CAT . Acum ramane de vazut ce solutie o sa aleg . Mai intai astept sa imi vina evacuarea de la tine . :) Sper sa reusesti sa o pui marti . :P

Link către comentariu

teoretic catless trebuie sa fie mai performant decat unul cu catalizator. Zic eu...dar nu are rost sa schimbi toata evacuarea pentru un mic plus

Link către comentariu

Tocmai am primit o veste buna , mi-a venit Revo select iar de miercuri masina o sa fie din nou pe setupul Revo de 286 cp . I`m happy . :D Am uitat sa va povestesc ce am patit . Acum o saptamana cand am schimbat tampoanele de la motor fiind nevoit sa dau bateria jos ECU masinii s-a resetat revenind la modul stock . Aveam 2 optiuni : sa imi achizitionez un Revo Select (sau select plus) sau sa merg la cel mai apropiat dealer Revo sa imi faca din nou setarile (cel mai apropiat dealer Revo fiind la 420 km ) . In cele din urma am ales prima optiune . Ce spuneti , sa imi fac jantele negre cu buza polished sau alba ? Deocamdata nu sunt fonduri pt jante si as vrea sa schimb ceva la exterior . :D

Link către comentariu

Eu chiar nu inteleg cum ti s-a resetat ecu-ul masinii... cum e posibil sa revina la stock? Deci daca imi schimb bateria masina revine la modul stock? Poate ne explica si noua un dealer Revo ce si cum...!? Eu chiar nu am chef de patanii de genul asta ,pentru ca cel mai apropiat dealer Revo este la peste 1000 km.

Link către comentariu

Jantele albe , ar fi mai frumoase de o mie de ori, negru sare orice ai face si se cunoaste pe alb nu se cunoaste asa de mult chiatr daca ar sari. Jantele negre par mult mai mici

Eu nu cred asta cu s-a resetat ecu decat daca a facut cineva update de soft la skoda sau rescris ecu.

Modificat de gabriel
Link către comentariu
Eu chiar nu inteleg cum ti s-a resetat ecu-ul masinii... cum e posibil sa revina la stock? Deci daca imi schimb bateria masina revine la modul stock? Poate ne explica si noua un dealer Revo ce si cum...!? Eu chiar nu am chef de patanii de genul asta ,pentru ca cel mai apropiat dealer Revo este la peste 1000 km.

Vad la profilul tau ca esti din Brasov. Daca nu ma insel intre Bucuresti si Brasov sunt in jur de 160-170km. Deci nu stiu de unde ai scos cei 1000km

@Alex_U: Eu as merge pe jante negre. Cu toate ca par mici, o sa contrasteze bine cu albul masinii. Parerea mea

Modificat de TEFF
Link către comentariu
Eu chiar nu inteleg cum ti s-a resetat ecu-ul masinii... cum e posibil sa revina la stock? Deci daca imi schimb bateria masina revine la modul stock? Poate ne explica si noua un dealer Revo ce si cum...!? Eu chiar nu am chef de patanii de genul asta ,pentru ca cel mai apropiat dealer Revo este la peste 1000 km.

Stai ca ai inteles total gresit . Asa am crezut si eu prima data . Nu s-a resetat ecu la softul stock ci doar softul revo a revenit la stock . Softul de la revo nu este ca un soft oarecare . Prin interfata Revo select plus poti sa iti modifici softul dupa placul inimii tale si dupa nevoile tale ceea ce mi se pare un lucru foarte bun . :banghead: Iti dau un exemplu : ai de mers in ziua x un nr. y de km intr-un oras foarte aglomerat . Daca ai fi setup-ul ,sa zicem , de 280 cp nu i-ai folosii iar prin interfata asta poti seta pe modul Revo stock , un setup cu putere mai mica implicit consum mai mic (vorbesc strict de oras)..... E o chestie foarte buna alegerea dintre soft stock si performance .

Link către comentariu
Jantele albe , ar fi mai frumoase de o mie de ori, negru sare orice ai face si se cunoaste pe alb nu se cunoaste asa de mult chiatr daca ar sari. Jantele negre par mult mai mici

Eu nu cred asta cu s-a resetat ecu decat daca a facut cineva update de soft la skoda sau rescris ecu.

De la Stage 2 in sus, daca scoti bornele bateriei masina revine la softul stock. Nu stiu de ce :banghead:

Link către comentariu

Ok asta e altceva.... :banghead: deci banuiesc ca e nevoie de o modificare minora in soft ca sa se faca iarasi 2 plus. Nu un soft nou.

Oricum despre jante cred ca ar fi super sa rogi un coleg care se pricepe sa modifice o poza cum m-a ajutat pe mine in decizia vopsirii...Bafta!

Link către comentariu
Ok asta e altceva.... :banghead: deci banuiesc ca e nevoie de o modificare minora in soft ca sa se faca iarasi 2 plus. Nu un soft nou.

Oricum despre jante cred ca ar fi super sa rogi un coleg care se pricepe sa modifice o poza cum m-a ajutat pe mine in decizia vopsirii...Bafta!

Nici vorba de soft nou . Repet masina are in continuare soft REVO dar care e pe modul stock . Poti sa imi spui care coleg te-a ajutat ? mersi .

Link către comentariu
B.o.g.d.a.n

Softul Revo se "reseteaza" cand se scoate bateria (sau ecu din masina) ca o masura de protectie, pentru a nu putea fi copiat de altii. Cel putin asa mi-a zis Nadir.

SOftul nu se sterge, ramane acolo, doar setarile facute de dealerul Revo se sterg. Problema nu poate fi rezolvat decat in cele 2 moduri descrise de Alex mai sus.

Daca se umbla la baterie des nu prea e convenabil...asta e. Daca ai dispozitivul Revo nu-s probleme, dar din pacate nu e tocmai ieftin.

Alex ce tampoane ti-ai pus?

Link către comentariu

in nici un caz jante negre.

poti vedea la un coleg de forum cu un g5 gti cum arata masina alba cu jantele negre :cool: albe cred ca ar da bine, si cum zicea si @gabriel, cele negre par mici iar contrastul e prea puternic.

Link către comentariu

Nu le face negre "taciune" :icon_cheesygrin:. Daca ai capace curate sau jante nerge tot aia mi se pare. Nici jantele de pe edition30 nu ma incanta absolut de loc in comparatie cu acelasi model dar polisate. Acolo se vede diferenta intre o janta deschisa (ideal polishata) si una neagra care nu exprima nimic.

Uite diferenta dintre janta neagra si cea deschisa

post-16307-1275330620_thumb.jpg

post-16307-1275330626_thumb.jpg

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Softul Revo se "reseteaza" cand se scoate bateria (sau ecu din masina) ca o masura de protectie, pentru a nu putea fi copiat de altii. Cel putin asa mi-a zis Nadir.

SOftul nu se sterge, ramane acolo, doar setarile facute de dealerul Revo se sterg. Problema nu poate fi rezolvat decat in cele 2 moduri descrise de Alex mai sus.

Daca se umbla la baterie des nu prea e convenabil...asta e. Daca ai dispozitivul Revo nu-s probleme, dar din pacate nu e tocmai ieftin.

Alex ce tampoane ti-ai pus?

Am pus tampoane stock . Dar am montat si pendulum mount de la powerflex . Totusi cred ca o sa imi iau pendulum mount de la BSH . As fi vrut sa pun BSH dar m-a descurajat experienta ta cu ele . Spunemi cum te intelegi cu ambreiajul SBC ? As merge si eu pe SBC dar stiu cum se comporta in mersul de zi cu zi . Eu as vrea Stage 3 (endurance) .

in nici un caz jante negre.

poti vedea la un coleg de forum cu un g5 gti cum arata masina alba cu jantele negre :) albe cred ca ar da bine, si cum zicea si @gabriel, cele negre par mici iar contrastul e prea puternic.

Nu le face negre "taciune" :soare:. Daca ai capace curate sau jante nerge tot aia mi se pare. Nici jantele de pe edition30 nu ma incanta absolut de loc in comparatie cu acelasi model dar polisate. Acolo se vede diferenta intre o janta deschisa (ideal polishata) si una neagra care nu exprima nimic.

Uite diferenta dintre janta neagra si cea deschisa

Eu as fi vrut sa le fac negre cu o buza de un cm , 1,5 cm alba care sa scoata in evidenta marimea jantei . Mai am ca optiune culoare jantelor de pe fosta masina (poze puteti vedea in primul post) . Culoarea e un bronze mai inchis .

Link către comentariu

Culoarea aceea nu-mi displace. Le da efectul acela de "racing car" daca pot spune asa. Oricum mult mai bine decat negru. Jantele negre le vad doar de la 18" in sus, foarte late si cu buza mare polishata. De obicei pe o masina aranjata la exterior dar nu pe o masina din care urmaresti sa scoti performante

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

Teff - daca te uiti un pic la numarul de inmatriculare ,ai sa observi ca nu este de Romania ,de asta am zis peste 1000 km.

Alex U - ma gandeam eu ca este vorba de setarile SPS de Revo Select Plus ,dar ai scris " a revenit la softul stock " ,si m-am dus cu gandul la full STOCK . Apoi mi-am adus aminte si de softul de proba Revo trial care revine la setarile de fabrica dupa 4 ore de condus...si am inceput sa am dubii si mai mari . Deci mie daca mi s-au modificat parametrii Boost Timing si AFR ,ce se intampla daca scot bateria? revine la stock dar ce valori sunt la cei 3 parametrii , stock.

Eu iti recomand sa faci jantele fumurii ,da un contrast frumos ! Daca le faci negre ,nu se mai intelege forma jantelor noaptea.

Link către comentariu
Teff - daca te uiti un pic la numarul de inmatriculare ,ai sa observi ca nu este de Romania ,de asta am zis peste 1000 km.

Alex U - ma gandeam eu ca este vorba de setarile SPS de Revo Select Plus ,dar ai scris " a revenit la softul stock " ,si m-am dus cu gandul la full STOCK . Apoi mi-am adus aminte si de softul de proba Revo trial care revine la setarile de fabrica dupa 4 ore de condus...si am inceput sa am dubii si mai mari . Deci mie daca mi s-au modificat parametrii Boost Timing si AFR ,ce se intampla daca scot bateria? revine la stock dar ce valori sunt la cei 3 parametrii , stock.

Eu iti recomand sa faci jantele fumurii ,da un contrast frumos ! Daca le faci negre ,nu se mai intelege forma jantelor noaptea.

Din ce a spus teff in pagina anterioara de la stage 2 in sus se reseteaza ecu la revo stock . Chiar nu stiu ce valori au parametri cu revo stock . Am sa il intreb pe nadir si postez aici . Cu jantele inca trebuie sa mai studiez putin . Ce bine ar fi daca ar fi acum in plan BBS CH ....... ;)

Link către comentariu
B.o.g.d.a.n
Am pus tampoane stock . Dar am montat si pendulum mount de la powerflex . Totusi cred ca o sa imi iau pendulum mount de la BSH . As fi vrut sa pun BSH dar m-a descurajat experienta ta cu ele . Spunemi cum te intelegi cu ambreiajul SBC ? As merge si eu pe SBC dar stiu cum se comporta in mersul de zi cu zi . Eu as vrea Stage 3 (endurance) .

De ce te-a descurajat experienta mea cu ele? am zis eu pe undeva ca nu-s ok? Singura "problema" este ca amplifica zgomotul volantei usurate. Cand erau puse si aveam ambreiaj stoc erau super OK si la mersul prin oras. In rest sunt foarte misto si masina se simte cu totul altfel mai ales cand mergi mai serios cu ea. As spune clar ca sunt o necesitate daca se merge pe circuit.

SB-ul este super OK, exact stg 3 am. pedala e destul de moale, iar de tacanit...tacane doar cand are el chef, nu tot timpul. Il recomand.

Link către comentariu
De ce te-a descurajat experienta mea cu ele? am zis eu pe undeva ca nu-s ok? Singura "problema" este ca amplifica zgomotul volantei usurate. Cand erau puse si aveam ambreiaj stoc erau super OK si la mersul prin oras. In rest sunt foarte misto si masina se simte cu totul altfel mai ales cand mergi mai serios cu ea. As spune clar ca sunt o necesitate daca se merge pe circuit.

SB-ul este super OK, exact stg 3 am. pedala e destul de moale, iar de tacanit...tacane doar cand are el chef, nu tot timpul. Il recomand.

Tampoanele intarite , din ce stiu eu , amplifica foarte mult zgomotele din masina . Eu circul mult cu masina zilnic si cred ca ar fi obositor la un moment dat sa aud diverse zgomote . Cu ambreiajul m-ai convins , comand si eu SB stage 3 . Mersi mult de info . :)

Link către comentariu

Mi-a ajuns si mie astazi Revo Select-ul . Foarte usor de utilizat . Trecerea de pe modul stock pe performance dureaza mai putin de un minut . Recomand celor care au soft Revo , merita fiecare banut . I`m happy . :icon_thumright: Ar trebui sa imi ajunga saptamana asta catback-ul miltek non-resonated de la TEFF . I`ll keep you posted .

Modificat de Alex U
Link către comentariu

Legat de jante, daca ar fi dupa mine as alege asa:

1. Antracit cum apar in poza cu meganeul, in combinatie cu alb cred ca arata bine

2. Culoarea jantelor de pe fosta masina, honda

3. Negru mat/lucios

.

.

.

25. alb

Spor la cat mai multe mods!

megane_230_r26_f1_team_glacier_white_lux_pack_007.jpg

Modificat de PaulMIG
Link către comentariu
Legat de jante, daca ar fi dupa mine as alege asa:

1. Antracit cum apar in poza cu meganeul, in combinatie cu alb cred ca arata bine

2. Culoarea jantelor de pe fosta masina, honda

3. Negru mat/lucios

.

.

.

25. alb

Spor la cat mai multe mods!

megane_230_r26_f1_team_glacier_white_lux_pack_007.jpg

Cred ca pana la urma o sa merg pe bronze . Si antracit arata bine dar parca ia putin din marimea jantei .

Link către comentariu

Softurile Revo sunt produse si pentru piata din America, unde trebuie sa declari la asigurari orice modificare ( lucru nu tocmai dorit de toata lumea ). De accea, in cazul unui accident, sau din oricare alt motiv, prin simpla ridicare a bornelor softul Revo revine la setarile stock ( devine imposibil de detectat ). Acest lucru este valabil la modelele 2.0 TFSI, la 1,8Turbo nu se intampla acest lucru. Exista 2 optiuni in acest caz pentru revenirea la setarile dorite: cu ajutorul dispozitivului Revo Select sau Select Plus, sau la oricare dealer Revo.

Modificat de vlad_pvs
Link către comentariu

Concluzia: niciodata nu poti impaca si varza si capra..sau varza cu capra :).

Daca Select-ul ala era sensibil mai ieftin chiar era o treba misto, sau sa existe o optiune prin care setarile sa nu se stearga. Oh well...nu le putem avea pe toate :P (sau cine stie.. ;)? )

Link către comentariu

Eu sunt foarte multumit de Select . Foarte folositor . De exemplu ieri am fost in afara orasului (ca deja "uitasem" cum e cu setup-ul revo performance :D ) am mers pe modul performance dupa care m-am intors inapoi in oras si l-am dat pe modul stock pt. ca era foarte aglomerat orasul . Vlad afecteaza in vreun fel ecu trecerile astea de pe stock pe performance ?

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!