Jump to content

Despre Octavia 2 RS


furiarosie
 Share

Postare recomandată

Dupa ce vei conduce o masina cu xenon OEM imi vei da dreptate,daca noi nu avem xenon OEM pe masina asta nu inseamna ca nu este net superior halogenului. Si sa sti ca sistemul de spalare al farurilor te ajuta atunci cand ai mazga/noroi/praf/material antiderapant pe faruri,nu tantari morti. Bafta!

Modificat de But_Fns
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt posesor de OII RS TDI de peste 2 ani Eu am varianta PD care are aceleasi caracteristici tehnice ca si CR(putere, cuplu,performante).In prezent am 60K km si sunt multumit de masina.Despre suspensii ti-am raspuns(furiarosie) intr-un alt topic dedicat dpf-ului.Ca majoritatea celor au postat pe acest topic,si eu te sfatuiesc sa-ti comanzi xenon OEM,merita intr-adevar investitia chiar daca e cam piperat pretul.Nu ai nici o problema cu "orbitul" celorlalti, fiind OEM are un sistem electronic de autoleveling care va seta permanent spotul luminos astfel incat sa nu fie deranjant pentru ceilalti participanti la trafic.In ce priveste navigatia, nici eu sfatuiesc s-o comanzi,nefiind un must have.Ce mai merita si accentueaza semnificativ aspectul sportiv al masinii sunt jantele pe 18".Eu le am si imi plac la nebunie,desi le-am mai zgariat usor in borduri si de catre "meseriasii" de la service-urile de roti cu ocazia schimbului de anvelope.

Am avut si o problema neplacuta anul asta la inceputul lui martie(dupa garantie) ;) .In Bucuresti pe un viscol urat s-a oprit din senin motorul si mi-a afisat maxidotul un prietenesc "engine fault"Dupa ce am asteptat platforma de tractare, am fost la Brady si mi-a rezolvat problema: 2 fire de la motor care nu erau bine izolate s-au frecat intre ele de la vibratii si s-au intrerupt(dupa spusele celor din service).Deh,probleme de ansamblare ceheasca."Distractia" m-a costat 500 Ron.

Concluzionand,cu mici critici aduse modului de ansamblare,masina e reusita, si isi merita banii,o recomand cu caldura desi e cam scumpicica.Totusi,cine urmareste sportivitate pura, il sfatuiasca sa aleaga varianta tfsi,intr-devar e mult mai sportiva(cu un consum de benzina net superior), tdi-ul neputand sa ofere aceleasi senzatii.Pe mine nu m-a tentat, stiind de la inceput ca tdi-ul e un compromis intre performante si consum.Apropos furiarosie, cat a ajuns pretul final efectiv pe care il platesti pe masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiindca e prea multa lume care zice ca xenon-ul e asa fantastic o sa incerc o refacere a listei mele de optionale pe care o sa mai adaug xenoane, oglinzi laterale heliomate, scaune incalzite fata. Si o sa scot tempomatul pe care o sa-l pun AM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca o sa ne intalnim vreodata dau o bere pt. decizia asta! Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@furiarosie - ai facut o alegere buna, este destul de ieftin sa pui tempomat AM, cat despre Xenon sunt sigur ca nu vei regreta alegerea facuta :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oglinzi laterale heliomate,

Vezi ca sunt destul de scumpe, dar isi merita banii.

Si poti sa iei si tempomatul, sa nu mai desfaci pe acolo dupa aia, cred ca te costa tot la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai luat decizia corecta cu Xe OEM... nu o sa-ti para rau. Si eu te sfatuiesc pt heliomate, mai ales centrala si pe partea soferului te vor ajuta.

Cat despre motor, au fost cateva loturi - in US - nu skoda, ci VW dar acelasi motor - au avut probleme serioase cu pompa de injectie - pilitura in filtrul de ulei. Asta e o masina cu care trebuie sa faci vreo 80-90.000Km in 2 ani ca sa te asiguri ca daca ai probleme le rezolvi pe garantie.

Sa fiu sincer, nu inteleg de ce ai optat pt RS - cand puteai sa iei una normala si iti ramaneau ceva bani sau mai puneai optionale... Sau, si mai bine, un Superb.

Cat despre comparatiile cu Mondeo si Insignia, am cam zambit cand le-am citit... cred ca deja voiai sa-ti justifici decizia cu O2 :rolleyes: Personal, cred ca O2 e o masina "budget" cu un raport admirabil pret/calitate. Daca esti de parere ca Insignia/Mondeo sunt invinse de O2, ce sa mai zici de Superb? Ala chiar e ingrijit facut... Personal, cred ca si M si I bat lejer O2, fie chiar si RS. Macar prin faptul ca RS e un compromis... cam fortat in opinia mea - sportiva ieftina... gresesc?

Cat despre DPF, am vorbit cu un nene care chiar le stie... parerea lui e ca DPF cam scurteaza viata motorului, dar nu prea mai avem de ales in ziua de azi, nu-i asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am vazut un Superb (echiparea de mijloc) 2.0/170CP e mai ieftin ca O2 RS de 170 CP.

Acum fiecare ce isi doreste: spatiu vs sportivitate

Superb are avantajul de a fi un model nou (teoretic se depreciaza mai tarziu) pe o platforma deja rodata (fiabilitate ridicata).

O2 cred ca se va schimba in aprox 2-3 ani. Superbul in 4-5 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fiu sincer, nu inteleg de ce ai optat pt RS - cand puteai sa iei una normala si iti ramaneau ceva bani sau mai puneai optionale... Sau, si mai bine, un Superb.

Cat despre comparatiile cu Mondeo si Insignia, am cam zambit cand le-am citit... cred ca deja voiai sa-ti justifici decizia cu O2 :vaidecapulmeu: Personal, cred ca O2 e o masina "budget" cu un raport admirabil pret/calitate. Daca esti de parere ca Insignia/Mondeo sunt invinse de O2, ce sa mai zici de Superb? Ala chiar e ingrijit facut... Personal, cred ca si M si I bat lejer O2, fie chiar si RS. Macar prin faptul ca RS e un compromis... cam fortat in opinia mea - sportiva ieftina... gresesc?

Cat despre DPF, am vorbit cu un nene care chiar le stie... parerea lui e ca DPF cam scurteaza viata motorului, dar nu prea mai avem de ales in ziua de azi, nu-i asa?

Octavia obisnuita nu-mi place la design. Farurile o strica cel mai tare iar apoi e destul de veche si cred ca deja m-am obinuit cu design-ul ei. La RS nu e chiar asa caci nu vezi prea multe. Si oricum mie imi place sportivitatea nu numai la masini.

Am mai zis, plecasem cu gandul sa sar la o categorie superioara, incurajat si de criza asta (toti au reduceri destul de frumusele). Insa am fost dezamagit. Ma asteptam la mai mult de la o clasa superioara. Dar asa cum am mai zis, motoarele ce mi le puteam eu permite erau prea mici pt masinile alea (masini grele peste 1500kg). Tot asa am mai zis, fosta mea furierosie (octavia tour) cu 120CP 1,9TDI tragea mult mai bine decat multe din astea mari.

Cu insignia cred ca multi pot sa-mi dea dreptate. E o masina nereusita din multe puncte de vedere. Si asta se vede si-n pretul ei f mic. Nu mai detaliez dar crede-ma ca am studiat problema. Ii cautam scuze ca s-o iau dar mai bine nu.

Despre Mondeo am citit f multe comparatii cu bmw cu passat cu cate si mai cate. Ca sunt incredibile materialele etc. Dp meu dv e fals. Total neadevarat. Superb-ul este peste mondeo cu mult.

Dar superb-ul nu-mi place la design orice i-ai face. E numai parerea mea: Sedanul e groaznic iar break-ul e anost. Urata mi s-a parut inca de la prima generatie. Oricum Skoda daca o mai tine mult cu tendinta actuala in design-ul sau pe mine ma pierd de client dupa masina asta.

Despre DPF: tocmai am fost informat ca se poate da jos asa cum banuiam, si nu mai ai treaba pe vecie :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze, dar nu inteleg. Daca O2 e anosta (nici mie nu-mi place, recunosc)... atunci cum poate fi RS diferita? Ca diferentele... ne scuzati dar sunt de ordinul %, sub 5 :vaidecapulmeu:

Cat despre "RS cea sportiva" e - scuza-mi comparatia - ca si cum ai pune un elefant pe rotile... O2 e mare si destul de butucanoasa (opinia mea - de posesor si O1 si O2). Numai sportiva nu e. Orice i-ai face. Iar RS este practic un O2 cu niste spoilere si un motor mai "impins". Ah, da - si un badge sau 2. De unde sportivitatea? Din suspensia intarita? Ma indoiesc... E ca si cum ai spune ca un passat poate fi transformat in sportiva... sau o Jetta!

Despre 1.9 ALH, iti spun din experienta - o sa-i duci dorul motorasului asta. Cred ca e cel mai bun diesel de consum al VW de pana acum. E foarte bine crescut, cuplu mare la RPM joase (Euro3, deh) total nepretentios la carburant ulei si intretinere, virtual indestructibil.

In rest no comment... vad ca revii cu "calitatea materialelor" si la Insignia si la Modeo. Daca asta e ce conteaza pt tine, atunci nu e cazul sa discutam. Am lasat in spate emisiunile de la TV unde se discuta de "calitatea materialelor" si nu se face un test dinamic. Handling-ul la Mondeo e cam peste O2, motorul de Ford CR e o generatie peste VW, masina inchegata, bine insonorizata... prostii aia de afara o prefera. Insignia e noua, insa pana acum nu arata a fi proasta. Handling bun, motoare fiabile... exec car. Banuiesc ca nu vrei sa stai in masina, ci sa mergi cu ea.

In final, recunosc ca afirmatia de "cautator de sportivitate" alaturi de masinile alese suna cam ciudat... ce e sportiv intr-un Mondeo sau Insignia? Poate spotul de prezentare... altceva...

Succes oricum la alegere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deviem de la subiect si in plus vad ca nu se citeste cum trebuie ceea ce scriu :)

Stefan_B vezi mai sus ca de superb am zis ca e anosta. Si sunt multe explicate in postul meu anterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Am o nelamurire legata de optionalul ala cu oglinzi exterioare pliabile electric si heliomate. Pe lista mea tiparita de optionale e scris la plural pentru amandoua oglinzi efectul heliomat. Dar cand m-am dus sa adaug optionalul (acelasi cod), am constatat ca e doar oglinda soferului cu efect heliomat :)

S-a modificat ceva intre timp sau asa a fost mereu? Am cautat pe lista de preturi si optionale de la skoda.ro si acolo scrie intr-adevar ca efectul heliomat e numai pentru oglinda soferului. Mi se pare o porcarie daca e adevarat.

Modificat de furiarosie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Am o nelamurire legata de optionalul ala cu oglinzi exterioare pliabile electric si heliomate. Pe lista mea tiparita de optionale e scris la plural pentru amandoua oglinzi efectul heliomat. Dar cand m-am dus sa adaug optionalul (acelasi cod), am constatat ca e doar oglinda soferului cu efect heliomat :unsure:

S-a modificat ceva intre timp sau asa a fost mereu? Am cautat pe lista de preturi si optionale de la skoda.ro si acolo scrie intr-adevar ca efectul heliomat e numai pentru oglinda soferului. Mi se pare o porcarie daca e adevarat.

nu ai mai postat nimic, ti-ai cumparat masina pana la urma?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai am de asteptat cam 1 luna :(

Dupa aia revin cu impresii pe topicul de pareri despre O2 RS TDI (tocmai l-am descoperit)

Offtopic: Stie careva ceva ateliere unde se fac pleoape pe comanda? Cu search nu prea am succes pe acest forum

Modificat de furiarosie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Las-o ma sa vina si apoi vezi ce ii mai pui si ce ii faci...gasesti pe forum la ghetotuning, userul este agent smith

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci pt tip. chiar par meseriasi oamenii de acolo. :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut

Reinvii discutiile pe acest topic cu niste intrebari.

Nu mai gasesc acum lista cu dotarile RS-ului (si nici pe net la dealeri nu sunt complete), stie cineva RS vine standard cu Hill Hold Control? Eu asa aveam impresia dar se pare ca la mine nu e sau nu functioneaza.

A 2-a intrebare este despre ASR/ESP. Acum vara am constatat ca pot pleca cu scartait de roti chiar daca sunt cu ESP cuplat (chiar si fara ESP, ASR-ul e cuplat). E normal ca , cu ASR cuplat sa patineze la plecarea de pe loc chiar si putin? Mentionez ca nici un martor nu e aprins in bord. O sa ma duc si la un test pe vagcom dar pana atunci astept parerile voastre.

Thx

Modificat de furiarosie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia 4ever

Si eu patesc sa imi scartaie rotile cu ESP-ul cuplat , am 105 cp si 250 Nm :)))) Deci e normal .. dar mie imi taie din acceleratie ... sper ca si tie:) .HHC e dotare optionala; eu puteam alege ESP sau ESP+ Hill Hold Control si costa 50 de euro in plus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de raspuns. Eu nu am observat sa-mi taie din acceleratie. Parca nici ABS-ul nu mai intra. Bag si frane cu blocarea rotilor. Inclin tot mai mult sa cred ca s-a dus ABS-ul si de aici si ASR-ul.

Esti sigur ca HHC e optional la RS?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai atunci trebuie sa verifici sezorii care masoara turatia fiecarei roti, pentru ca sigur asta e problema. Trimit informatii gresite catre computer dar nu atat de grestie incat sa ti se aprinda martorul defectiune ABS in bord. Cu ASR activat pe teren moale rotile nu patineaza deloc masina accelreaza la limita aderentei sau cel putin asa face la mine ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

HHC e optional. Stiu pentru ca eu l-am pus ca extraoptiune.

Poti pleca cu scartait chiar daca ai ASR-ul cuplat dar daca iti scartaie prea mult iti taie alimentarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Sorin pentru lamuriri (inteleg ca masina ta e tot RS diesel).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!