Jump to content

Despre Octavia 2 RS


furiarosie
 Share

Postare recomandată

Salutare,

Am tot cautat si nu am gasit nici un topic daramite o sectiune, pentru octavia 2 rs.

Fiindca astept sa-mi vina un RS 2.0TDI common rail as vrea sa stiu cat mai multe despre masina.

Inainte am avut o Octavia tour 1,9TDI ALH cu chip si am fost foarte multumit de masina. Sincer nu vroiam sa ma intorc la Octavia pentru singurul motiv ca nu-mi place deloc faceliftul primit pe fata (faruri) de octavia 2. Insa o sa-i pun pleoape pe faruri acolo unde urca neinspirat pe capota. Altfel masina imi place si la interior si la exterior. Acum motorul fiindca e CR a contat foarte mult in alegerea mea. Am lasat alte masini desi le-am testat. O mica paranteza cu modelele la care mi-am aruncat ochii:

insignia 2TDI 130CP - puturoasa, zgomotoasa rau si mica pe interior, mare la exterior, prea noua si pe afara deja se plange lumea de ea. Desi era full si mult mai bine echipata ca RS costa 20k din 27k eur. Asta iar spune multe zic eu.

Am mai testat mondeo de 2 ani 2TDCI si 147CP ghia sau titanium (deci varf de gama) al unui prieten. Dezamagire totala. Calitatea e proasta la materialele, desi se spune ca are calitate premium :( Fata de usa exfoliata de la soare, guri de aerisire decojite (porcariile alea de staniol puse in varful placutei mijloc), bord zdranganitor (daca puneam mana pe casetofon tacea). E ca un tanc si e puturoasa rau.

Mazda 6 plina de probleme pe forumul lor. Nici nu am mai fost sa o testez

Passat la fel plin de bube de nu mi-a venit sa cred. Mai ales 2TDI PD 140CP (vedeti aici pe forum si am si un amic cu aceleasi experiente). Dar si fara motorul ala tot cica are probleme. Nu am mai testat

Volvo S40 1,6HDI (e PSA) parea ok dar costa un pic mai putin ca RS si materialele erau mai slabe. Probleme avea si asta cu DPF-ul mai era si pe stoc din 2009 dar nu mi s-a spus de cand (am impresia ca de cam multa vreme). Am mai citit ca e de fapt un Focus facut de Volvo, plus intretinere f scumpa. Testata la drum e ok dar mult mai puturoasa ca ALH-ul meu de 121CP. Chipul la ea e scump si nerecomandat.

Cam astea au fost optiunile pana la RS. Sper ca am ales bine.

Apropo costurile reviziilor sunt ok sau cu mult mai scumpe ca la octavia 1 sau 2?

Despre DPF-ul ala ce mai puteti spune mai ales pe motoarele astea common rail? Motorul CR e mai silentios, mai econom, mananca ulei ca si PD-ul?

Suspensia cum e? Prea tare pentru drumurile noastre pline de santuri, gropi si in cel mai bun caz denivelari? La Octavia tour aveam pachet de dr grele si tot dadeam cu scutul motor de pamant din cand in cand. Ma rog am inteles ca era o problema a platformei Golf 4 cu baia prea coborata. Ma gandesc oricum ca si la RS sa-i pun scut metalic la baie.

Ce ma supara cel mai tare la RS e ca nu are comenzi pe volan decat la DSG (pe care nu l-am ales mi se pare prea scump 2000 eur pt o cutie si 4 butoane pe volan). Nici macar ca optional.

Am pus pe ea cateva optionale sper ca nu am uitat sa pun chestii importante. Am pus tempomat (pe oct tour am pus dupa si stiu ca puteam si aici), maxidot, senzor ploaie cu oglinda retrovizoare heliomata si radio Bolero. Mai trebuia sa pun ceva care e musai? Nu de alta dar as putea sa ma duc sa le mai adaug ca masina intra la produs in sapt 25. Si am mai facut asa si cu octavia tour :D

Daca am uitat ceva spuneti voi. Simtiti-va liberi celor care au sau cunosc RS-urile (si mai ales astea facelift cu common rail) sa va spuneti impresiile si parerile.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Xenon nu vrei?

Eu unul nu cred ca o sa-i poti pune pleoape pe faruri pentru ca acolo sus este semnalizatorul sau pozitia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Xenon nu vrei?

Eu unul nu cred ca o sa-i poti pune pleoape pe faruri pentru ca acolo sus este semnalizatorul sau pozitia.

xenon nu vreau pt ca e mult prea scump. si apoi eu sunt foarte pornit pe astia cu xenoane care-ti rup ochii pe timp de noapte.

Ia uite aici pleoape peste semnalizator (desi semnalizator am vazut azi la una in far mai jos spre exterior cum ar trebui sa fie) http://www.superskoda.com/Skoda/OCTAVIA-II...-eyebrows-SPORT

Dar altceva? Alte chestii de stiut despre masina asta? Motorizarea CR a rezolvat problema cu DPF sau nu are legatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sa iti rupa ochii daca farurile au lupa si mai ales OEM? Pune-i xenon pt. ca iti va parea rau dupa,merita fiecare banut,crede-ma.

P.S La optionale nu uita de stergatorul de luneta si de scaunele incalzite(sunt cativa euro)..te vei simti mai comfortabil la volanul ei.

Modificat de But_Fns
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Explica-mi si mie care e treaba cu farurile cu lupa (care intr-adevar sunt standard) impreuna cu xenonul si faptul ca nu lumineaza aiurea (prea tare) pt cei din fata? Xenon nu-i pun acum ca mi se par cam scumpe si nu mai ma pot intinde. Poate aftermarket. O sa mai vad.

Stergatorul luneta il urasc, strica masina (aspectul). Nu l-am avut pe acelasi considerent nici la octavia tour. Si m-am descurcat aproape 5 ani fara.

Scaunele incalzite sa stii ca m-am gandit dar parca acum m-as duce sa le pun. Parca si farurile ceata cu cornering. Se misca proiectoarele odata cu rotirea volanului?

Eu am dat comanda la Avia si nu avea in lista de optionale sistem de navigatie Admunsen. Dar la Brady vad ca e disponibil si pt RS pt 450 eur. E un pret ok (atat am dat pe un PDA cu GPS). Ce ziceti merita? Ce soft are? Se gasesc upgrade-uri si harti mai la liber? Si acest sistem de navigatie unde mai incape de radio-ul Bolero?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi topicul meu de la masina mea cam cu ce am configurat-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu prea merge ca vad ca tu nu ai rs. Altfel sunt organizate optionalele la rs fata de o2.

Chiar nimeni nu zice nimic de motor, suspensii, etc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alea nu prea sunt pleoape ci sunt ochelari. Mie unul mi se par absolut oribile.

Oricum de ce sa pui chestii care le folosesti o data pe an: scaune incalzite, navi pe cand xenonul il folosesti in fiecare seara/zi si este un element de siguranta pana la urma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Explica-mi si mie care e treaba cu farurile cu lupa (care intr-adevar sunt standard) impreuna cu xenonul si faptul ca nu lumineaza aiurea (prea tare) pt cei din fata? Xenon nu-i pun acum ca mi se par cam scumpe si nu mai ma pot intinde. Poate aftermarket. O sa mai vad.

Ca sa-l pui after OEM te va costa de 3 ori mai mult, si sa stii ca cele AM pe faruri normale sunt criminale pentru cei din fata. Xenon OEM cu far cu lupa, adaptiv si spalator de faruri sunt excelente si NU deranjeaza.

Stergatorul luneta il urasc, strica masina (aspectul). Nu l-am avut pe acelasi considerent nici la octavia tour. Si m-am descurcat aproape 5 ani fara.

Stergator luneta la O1 nu e necesar, la O2 trebuie, luneta se murdareste mai repede.

Scaunele incalzite sa stii ca m-am gandit dar parca acum m-as duce sa le pun. Parca si farurile ceata cu cornering. Se misca proiectoarele odata cu rotirea volanului?

Sacunele merita banii, proiectoarele cu cornering la fel, atentie, nu se mai poate activa functia after si difera forma oglinzii din proiector, nu se misca odata cu volanul dar se vede clar cum lumineaza in laateral pe stradutele intunecate.

Ce ziceti merita? Ce soft are? Se gasesc upgrade-uri si harti mai la liber? Si acest sistem de navigatie unde mai incape de radio-ul Bolero?

Nu merita, si ori Admunsen, ori Bolero, nu merg ambele ca nu au loc. Eu zic sa ramai pe Bolero.

LE: din optionalele nealese nu regret decat scaunele cu memorie, in rest ma bucur de tot ce am ales.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum de ce sa pui chestii care le folosesti o data pe an: scaune incalzite ...

Tin sa te contrazic: chiar daca le folosesti doar o data pe an, scaunele incalzite isi merita banii. Dar daca nu ai asa ceva este normal sa ti se para o investitie inutila :wub:

Xenon merge pus si AM dar obligatoriu numai cu 2 conditii : sa fie faruri cu lupa si spalator de faruri. Altfel esti doar un alt "night killer" pentru ceilalti soferi din trafic.

Modificat de bebeko
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma tot uitam pe masinile la care ai renuntat si cu care ai comparat acest rs.

Nici unu nu ii corespunde, trebuia sa le compari cu un 02 normal, nu rs, nici una din cele de mai sus nu sunt niste sportive.

Ai zis ca la insignia ai testat cel de 130 de cai, pai tu compari 130 de cai cu 170? :wub: puteai cel putin sa mergi cu cel de 160 de la ei si cu 4x4 cu modulul sport, nici nu te mai atragea rs asta.

Pe mine la skoda ma deranjaza cateva lucruri si anume , lipsa unui 4x4 pe rs, masina si pe varianta sport e sus de zici ca e de teren, are si pe full cum stim butoane false si oglinzile alea care nu au ce cauta pe o masina sport, enorme ...

Cred ca au pus acuma si comenzile pe volan de 3 spite care nu existau pana acuma .

Comparativ cu prima, ca la ford nu m-as uita niciodata, opelul avea prea multe optionale fata de rs , prea multe gadgeturi care de multe ori sunt folositoare, inclusiv sistemul de recunoastere al indicatoarelor .

In fine ai ales asta , las-o asa cu ploapele alea de vrei tu sa le pui o tiganesti de tot.

Nu pe orice culoare sunt urate rau farurile, ce culoare ai ales?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tin sa te contrazic: chiar daca le folosesti doar o data pe an, scaunele incalzite isi merita banii. Dar daca nu ai asa ceva este normal sa ti se para o investitie inutila :wub:

Afirmatia mea e o comparatie....nu o afirmatie. Fata de scaune incalzite si navigatie eu unul as alege oricand xenon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum depinde si de ce vrei.Ori vrei o masina sportiva si practica ori o masina care sa arate bine si atat...crede-ma stergatorul de pe luneta e mana cereasca mai ales prin oras iar la xenon OEM+proiectoare cu cornering nici nu are rost sa iti explic care e rostul lui daca tu consideri ca mai bine ai navigatie de 450E decat sa vezi bine pe drum pt. 660E (atat scrie pe site ca este pachetul Faruri adaptive cu descarcare in Xenon si sistem de spalare a farurilor,verificare nivel lichid spalare).E masina ta,banii tai dar configurarea ta mi se pare incompleta din punctul meu de vedere.Bafta!

Modificat de But_Fns
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt deacord cu scaunele incalzite, iarna care a trecut a tinut jumatate de an ;), nu crezi ca merita optiunea? Eu unu asi pune aceasta optiune si oglinzi eletrice pliabile.

Succes.

Modificat de mafia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord cu ce s-a scris mai sus, eu nu concep urmatoarea masina fara faruri Xenon, a se intelege OEM (cele din fabrica) si acum raman uimit de cum lumineaza cand ies la drum lung, ma simt bine cand vreunul din pasageri ma intreaba daca am faza lunga ca parca bate prea departe si lumineaza foarte bine :D

Scaune incalzite, sa zicem ca nu este un must have, mai ales daca motorul este pe benzina, am inteles ca TDI-urile CR se incalzesc mai repede, mie mi-au prins bine la "poponet" iarna asta, PD-ul meu sa "incinge" mai greu :P

Volan multifunctional exista si fara comenzi DSG.

Pe langa Bolero eu as alege sistemul audio cu 12 difuzoare, meloman din fire :coffee_lol: asta as alege.

In rest masina este frumoasa, felicitari pentru alegere, desi mai sunt alternative, gen Passat CC, asa cum sunt probleme la Passat asa poti avea si cu O2 RS, doamne fereste, sper sa nu ai.

Cheers.

Modificat de azreil24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)
Ma tot uitam pe masinile la care ai renuntat si cu care ai comparat acest rs.

Nici unu nu ii corespunde, trebuia sa le compari cu un 02 normal, nu rs, nici una din cele de mai sus nu sunt niste sportive.

Ai zis ca la insignia ai testat cel de 130 de cai, pai tu compari 130 de cai cu 170? :icon_thumright: puteai cel putin sa mergi cu cel de 160 de la ei si cu 4x4 cu modulul sport, nici nu te mai atragea rs asta.

Pe mine la skoda ma deranjaza cateva lucruri si anume , lipsa unui 4x4 pe rs, masina si pe varianta sport e sus de zici ca e de teren, are si pe full cum stim butoane false si oglinzile alea care nu au ce cauta pe o masina sport, enorme ...

Cred ca au pus acuma si comenzile pe volan de 3 spite care nu existau pana acuma .

Comparativ cu prima, ca la ford nu m-as uita niciodata, opelul avea prea multe optionale fata de rs , prea multe gadgeturi care de multe ori sunt folositoare, inclusiv sistemul de recunoastere al indicatoarelor .

In fine ai ales asta , las-o asa cu ploapele alea de vrei tu sa le pui o tiganesti de tot.

Nu pe orice culoare sunt urate rau farurile, ce culoare ai ales?

Insignia de 130CP am comparat-o cu O1 120CP (chip din 90CP) si fiind mai grea nu ajung cei 10CP in plus. Opel oricum e o marca cam terminata. Majoritatea modelelor lor (cel putin pt romania) au probleme. E scumpa si la servisare si nu mai vorbesc de ergonomia proasta. Insignia e doar frumoasa.

Si nu am plecat croit sa-mi iau masina sport, m-am dus croit o catre o clasa mai sus. Dar am ajuns la concluzia ca nu-mi plac "tancurile" gen passat, mondeo sau insignia. Opel a reusit "performanta" ca dintr-o masina imensa pe afara (4,83m = superb combi la lungime of course) sa o faca la fel de "mare" ca octavia pe interior. Portbagajul are 500l cu roata mica, la asta nu vezi nimic prin luneta iar oglinzile laterale sunt cele mai mici pe care l-am vazut. Gadget-urile de pe Opel sunt doar sa-ti ia fata, se strica repede din cate am auzit. Dar asta e din pacate valabil pentru din ce in ce mai multe marci. Si sistemul de recunoastere a indicatoarelor nu e dispo pt Ro.

Cu oglinzile sunt de acord. Sunt imense. Vad insa ca e o moda de cativa ani.

Comenzile pe volan din pacate nu sunt decat la varianta cu DSG si in plus la RS nici macar nu e in optiuni :(

Te contrazic in ceea ce priveste pleoapele. Tot ce vreau e sa nu vad partea din spate a farurilor intinsa aiurea pe capota. S-au luat si astia dupa toti francezii care ce viseaza noaptea fac a 2-a zi cu masinile. Sincer mie imi placeau mai mult farurile de O2 prima. Farurile astea noi dp meu dv sunt urate pe orice culoare. Nu mai intru in detalii caci gusturile nu se discuta insa nu sunt singurul care n-are la suflet farurile astea.

Culoarea cum scrie in semnatura e rosu.

RS-ul vine in standard cu faruri cu lupa, deci cred se pot monta usor xenon AM. Nu inteleg de ce ziceti ca e un must instalatia de spalat faruri la xenon si ca fara ea lumineaza aiurea etc. Nu am avut niciodata dar sincer mi se parea mai folositor vechiul sistem gen Volvo cu mici stergatoare. De multe ori ma chinuiam sa curat cu carpa farurile (ganganiile moarte etc se curata f greu) nu doar cu solutie de curatat aruncata pe ele (cum face instalatia de spalat faruri).

Modificat de furiarosie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Comenzile pe volan din pacate nu sunt decat la varianta cu DSG si in plus la RS nici macar nu e in optiuni :icon_thumright:

Nu sunt standard ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu merg cu ele zilnic si functioneaza,acuma daca tu stii ca nu functioneaza si se strica...Ca sa compari o1 cu insignia nu se prea poate pt ca nu sunt in aceeasi clasa, o1 e prea vechi.

Oricum nu mai este un versus , totusi nu inteleg ce vrei sa afli sau ce vrei cu topicul, un ajutor in configurare sau o parere despre motor?

Cred ca e prea tarziu sa mai dai inapoi de la ea este?

O sa fie o masina ok , ce nu ma incanta deloc la ea este cum ai zis si tu farurile si suspensia prea rigida.

Ce culoare are masina ta si ce marime au jantele de pe ea?

le:... acuma vad ca e rosie :icon_thumright: sa o stapanesti sanatos cand o veni si o s avezi ca nu e asa de rau pana te obijnuiesti cu farurile cred ca pe rosu nu dau rau asa :(

La varianta fara facelift nu exista comenzi volan decat la dsg la cea noua la fel? da-o naiba de treaba asta e chiar prea de tot, pui tel pui o gramada de jucarii pe ea si nu ai optiunea de comenzi?

Modificat de gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum depinde si de ce vrei.Ori vrei o masina sportiva si practica ori o masina care sa arate bine si atat...crede-ma stergatorul de pe luneta e mana cereasca mai ales prin oras iar la xenon OEM+proiectoare cu cornering nici nu are rost sa iti explic care e rostul lui daca tu consideri ca mai bine ai navigatie de 450E decat sa vezi bine pe drum pt. 660E (atat scrie pe site ca este pachetul Faruri adaptive cu descarcare in Xenon si sistem de spalare a farurilor,verificare nivel lichid spalare).E masina ta,banii tai dar configurarea ta mi se pare incompleta din punctul meu de vedere.Bafta!

Cum am mai zis nu sunt novice cu marca skoda. Am condus aproape 5 ani octavia 1. Nu am simtit nevoia de stergator luneta. Eu cred ca dpdv al dimensiunilor si geometriei spatele de O1 si O2 sunt foarte asemanatoare.

Cat despre faruri, dupa parerea ta toti ceilalti care nu au xenoane merg pe bajbaite pe drum. Iarasi e gresit. Nu cred ca e obligatoriu sa ai xenoane ca sa ai configuratie completa. Daca erau asa de neinlocuit se bagau in serie ca ABS de ex.

Proiectoarele cu cornering mi se par interesante doar daca inr-adevar am mai multa lumina la virare pe partea respectiva. O sa intreb la dealer. Dar vad ca parerile sunt si aici impartite. Unii zic ca se misca un pic proiectoarele sau becurile, iar altii ca doar lumineaza mai tare.

Navigatia mi se pare de ex mult mai utila si de aia ma gandeam la un sistem cu navigatie. La 450 eur in plus nu mi se pare scump caci un PDA cu GPS sau GPS AM costa chiar mai mult. Oricum am renuntat pentru ca am vazut ca se vinde pe aici o clona chinezeasca de RNS. Daca n-ar face probleme vreo 3-4 ani ar fi extraordinar.

Nu stiu daca stii dar RS-ul are destul de multe optionale in dotarea standard si lista de optionale e destul de mica.

Numai bine si va rog cat de mult posibil un ton mai linistit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti recomanda sa conduci o masina cu Xenon OEM si ai sa vezi diferentele. La 450 Ron iti iei un GPS foarte bun, are chiar si functii multimedia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu merg cu ele zilnic si functioneaza,acuma daca tu stii ca nu functioneaza si se strica...Ca sa compari o1 cu insignia nu se prea poate pt ca nu sunt in aceeasi clasa, o1 e prea vechi.

Oricum nu mai este un versus , totusi nu inteleg ce vrei sa afli sau ce vrei cu topicul, un ajutor in configurare sau o parere despre motor?

Cred ca e prea tarziu sa mai dai inapoi de la ea este?

O sa fie o masina ok , ce nu ma incanta deloc la ea este cum ai zis si tu farurile si suspensia prea rigida.

Ce culoare are masina ta si ce marime au jantele de pe ea?

le:... acuma vad ca e rosie :( sa o stapanesti sanatos cand o veni si o s avezi ca nu e asa de rau pana te obijnuiesti cu farurile cred ca pe rosu nu dau rau asa :P

La varianta fara facelift nu exista comenzi volan decat la dsg la cea noua la fel? da-o naiba de treaba asta e chiar prea de tot, pui tel pui o gramada de jucarii pe ea si nu ai optiunea de comenzi?

Am comparat O1 cu 120CP cu Insignia 130CP ambele diesel, numai dpdv performanta motor (cum trage masina).

De suspensie mi-e si mie frica (nu am facut drive test cu ea ca nu am gasit-o pe nicaieri). Jantele sunt cele standard de 17.

Multumesc pt urare. Si sa stii ca din fata m-am obinuit cu ea, arata destul de agresiv. Dar din lateral nu pot orice as face. Mi se par imense. O sa pun pleoapele :icon_thumright:

Da, nu exista optiunea de volan cu comenzi. Am urmarit posturile voastre cu montatul de diverse optionale AM. O sa mai ma gandesc daca pun volanul. Nu mi-ar fi parut rau daca volanul nu ar fi fost imbracat in piele perforata. Asa ce fac cu el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum am mai zis nu sunt novice cu marca skoda. Am condus aproape 5 ani octavia 1. Nu am simtit nevoia de stergator luneta. Eu cred ca dpdv al dimensiunilor si geometriei spatele de O1 si O2 sunt foarte asemanatoare.

O sa vezi ca ai nevoie.

Unii zic ca se misca un pic proiectoarele sau becurile, iar altii ca doar lumineaza mai tare.

Nu se misca proiectorul, doar se aprinde si datorita configuratiei oglinzii lumineaza mult in lateral.

La 450 eur in plus nu mi se pare scump caci un PDA cu GPS sau GPS AM costa chiar mai mult.

Bine ca ai renuntat ca Admunsen e o panarama, la fel si chinezaria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pot pune comenzi pe un volan din ala dar e mai greu...nu stiu exact cum arata acel volan exact dar pe cel de rs modelul anterior am vazut puse.( ma refer la cel inainte de facelift)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa vezi ca ai nevoie.

Nu se misca proiectorul, doar se aprinde si datorita configuratiei oglinzii lumineaza mult in lateral.

Bine ca ai renuntat ca Admunsen e o panarama, la fel si chinezaria.

O sa-mi pun proiectoare cu cornering.

La Amundsen renunt caci cred ca la 450 eur nu are cum sa fie o mare smecherie.

Dar chinezaria parca as incerca-o http://www.flydigital.ro/index.php?page=sh...=1&Itemid=1

Am citit un pic despre ea pe forum, e drept ca-s putine pareri ale celor care au de ceva vreme aparatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!