Jump to content

VW Golf 4 sau BMW E46 fl


razor-
 Share

Postare recomandată

Vreau sa iau o masina si sunt cam nehotarat. M-am rezumat la GOLF 4 si BMW e46 facefilt.

Golf 4 1.6 105CP benzina ~4500eu

BMW E46 316i FL 1.8 116CP benzina ~7000eu

Ambele masini se acceleraza la fel de repede. 0..100km/h in ~11s (bmw-ul e mai puternic dar e mai greu)

Merita BMW-ul specificat 2500eu in plus si intretinere mai scumpa fata de golf, doar pt o tinuta de drum ceva mai buna si design mai frumos?

Parerea mea e ca mai bine aleg golful, diferenta de bani e chiar prea mare. Si un BMW cu motor ceva mai mic nu mai e aceeasi placere care o ofera un bmw. Cred.

Alte pareri?

Mai consider si golf 1.9 tdi, 318d si 320d. Intre golf 4 1.9tdi si bmw e46 fl 320d sau 318d, merita bmw-u 2500eu in plus?

Merci

Modificat de razor-
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • razor-

    10

  • volnick1986

    5

  • MOTANUL

    4

  • soila

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

vali_devill

sunt 2 forme diferite...tie care iti place?

nici banii nu se gasesc pe toate drumurile.intrebarea mea este,daca ai gasi un golf 4 brici,tipla cum vrei tu,si un bmw asa si asa ce ai lua?

cum zici si tu,bmw e bmw,dar cu alta motorizare...

ai gasit deja masinile pt comparatie,ca sa vezi ce dotari ti se ofera pt fiecare model in parte?sau inca esti in stadiul de gandire?sper sa iei decizia corecta....si sa gasesti ceea ce e cel mai bun pt banii pe care ii ai.

brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

m-am uitat orientativ. As vrea ceva pe la 100 000km.

Uite doua exemple:

Exemplu de golf: http://autovit.ro/volkswagen-golf-C13142135.html

exemplu bmw: http://autovit.ro/bmw-316-C13007050.html

La dotari nu-s prea pretentios dar as prefera o trapa. Oricum ma voi orienta sa gasesc o masina impecabila prima data.

Eu am mai avut golf 3 inainte.Si stiu cat sunt de fiabile si ca piesele sunt accesibile si se gasesc peste tot. Calitatea e buna si se conduc destul de bine. Dar bmw-ul e bmw, imi place mult mai mult. Dar costa cu 50..60% mai mult decat golful :scratch: Iar intretinerea e la fel mai scumpa. Nu stiu daca merita.

Am mai condus bmw, is f bune, au o directie incredibila, f fain stau pe sosea mai ales in curbe.

Masinile sunt din clase diferite dar au aceleasi performante. Intrebarea e merita bmw-ul 50% mai multi bani pt ca e mai frumos si sta mai bine pe sosea (se conduce ceva mai bine/placut)? Nu ma pot hotara.

Nu vreau sa imi para rau pt alegerea facuta peste cateva luni.

Modificat de razor-
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vorbim de 316i, clar as merge pe Golf. Daca introducem insa 320D in ecuatie, se schimba putin problema. Depinde acum de tine, tu intrebi "merita 2500

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreau sa stiu si parerile altora, mai ales a celora care au deja bmw e46 316i sau golf 4 1.6i .

Daca iau golful sigur nu-mi va parea rau ca e o masina calitate/pretz excelenta, e buna si ieftin de intretzinut.

Dar bmw-ul imi place f mult si nu vreau sa iau bmw-ul si sa imi para rau dupaia. Is multi bani in plus, intretinerea e mai scumpa... poate devine un cosmar.

De asta sunt nehotarat si sunt curios ce recomanda lumea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Care ar fi bani in final pt masina(daca putem spune asa)?Sincer oricare ar fi din cele doua modele pe care le-ai vrea tu ,nu le mai gasesti la 100.000,doar sa ai norocul sa gasesti la un prop care si-a luat masina de noua din tara.Dupa gandirea mea eu as renunta din start la motorizarile pe benzina.Chiar daca diese-lul e putin mai scump la achizitie fata de benzina, avantajul il ai pe parcurs la banisori.Personal mie nu imi plac Bmw-urile pt ca au tractiune spate.Nu te gandi ca daca masina are 100.000 si este adus din Germania ai siguranta ca acei km sunt reali chiar si la benzina.Nu prea imi vine acum in minte prea multe,dar spre sa mai fac ceva completari pe parcurs.Incearca sa cauti un golf 1.9 116cp sau 131(ca sa ai un demaraj bun) pe la 160-170 mii de km si o sa fi super incanta de golfulet.Sper sa nu fi batut campii:d.Bafta man in alegera potrivita :icon_thumright: :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Sunt decord cu colegul sry99, nu are rost sa iei benzinare cu motoare asa mici, mai ales ca sunt destul de grele si ptr performante slabe. Eu am avut 316i si consuma mult, singuru lucru ce mi-a placut la ele era sunetul (benzinar) si ca ma mai invarteam cu el din cand in cand mai ales cand ploua.

Eu probabil o sa trec la 320d am multi prieteni cu asa ceva si chiar merg bine si le horjesc destul de tare pe drumurile noastre. Punctul negativ ar fi ca sunt prea multe le vezi la ori ce colt de strada, de aia eu am optat mai mult pe rover care are motorul de 320d sunt foarte frumoase. In legatura cu preturile sunt cam mari, bine nu vreau sa le comentez, nu ai precizat in ce stare sunt masinile si daca sunt inmatriculate sau nu. Eu sunt fan vw si mai ales golf 4 sunt madru de al meu, dar vorba aia dupa ce te urci in bmw tie greu sa iti schimbi parerea. Deci un 320D ar fi super mai ales daca ii dupa 2002 si daca iti plac masinile compact ca si la mine un 320td Compact are fi super.

have a good time

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru motor asa de mic pe benzina, as merge pe Golf. BMW-ul nu merita decat de la 320 i sau d in sus.

Chiar acum o luna si-a luat un prieten un E46 - 320 i - 143 CP - facelift..bine intretinut, din DE si chiar m-a incantat...7000 EUR - 143.000 KM..cica reali (eu nu il cred)

Si tot la BMW 320 D, este o problema cu fluturasii de la admisie aer..ii trage in motor si il faci praf...este un bug al lor, care a fost rezolvat tarziu, din 2006 in sus, pe versiunile E90 (sunt si E90 cu problema asta)

Succes la alegere! :)

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vali_devill

o vorba spune decat codas la oras mai bine in satul tau fruntas.

sa zicem ca ai 7000e.iti iei un golf,ii faci o revizie ca la carte,distributie,etc,ii mai pui tu ce vrei,folie,jante,nebunii,si o sa ai o masina brici.

sau iei un bmw,care va fi mai scump la achizitie,un pic mai scump la piese,iar un bmw bun e scumpicel.daca te hotaresti la bmw,ia macar 318d sau 320i.320d cred ca e mai scump.

bmw nu prea mai e un factor de imagine,s-a cam 'cocalarizat'.pe de alta parte am prieteni care au dat toti banii pe masina(bmw),nici de ulei nu si-au pastrat,si dupa 3 luni au ramas cu ele in batista.fi chibzuit,ia masina conform cu banii pe care ii ai,si o sa fie ok.nu vreau sa fiu perceput gresit,si cu un golf iti poti lua teapa,dar macar va fi mai ieftina.

iti doresc succes si bafta la cumparaturi.

brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

320d si 320i nu sunt de fapt de 2200cmc ?? deja alte taxe, alti bani :)

nu prea ai ce face cu asemenea motoare prin oras.. daca faci drumuri multe extraurbane probabil se renteaza...

oare nemtii sunt prosti cand acum pe timp de criza isi cumpara loganuri care sunt ieftine si la achizitie si la intretinere ??

fiti linistiti ca atunci cand va dudui iar economia germaniei vor arunca loganurile si vor trece din nou la bmw si audi 2.7 v6 tdi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

320 D este 1995 cmc. La benzinar nu bag mana in foc, dar cred ca e tot sub 2000.

E clar ca motoarele diesel nu se simt bine in oras pe distante scurte, cu toate astea majoritatea le avem. Mai ramane bucuria de a le folosi cand iesim din aglomerarile urbane si dam de aglomerarile de pe soselele nationale. :icon_thumright:

Modificat de Tilu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand nu merita deloc versiunea 316i...motor de 2l si putere mica

316i,318i,320i au acelasi consum ,aceeasi cilindree dar puteri diferite....mergi pe 320i asta pe versiunea pre-facelift

la facelift 320i are 2.2l si 170CP

fata de golf seria 3 e masina sensibila pt romania,pica repede bucse,pivoti,bascule....si nu sunt ieftine deloc ca la golf...BMW are preturi cam de 2.5 ori mai mari la piesele uzuale ca zic asa

consumul pt bmw va fi undeva la 13-14% pt oras si 8-9% afara(mers destul de cuminte)

in rest seria 3 e o masina foarte placuta la condus,cu valente sportive,stabilitate si dinamica excelente

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

bmw E46 316i FL are motor de 1800cc si 116CP (consum aproape la fel ca un golf 4 1.6i, poate cu 0.5 l/100km in plus)

bmw E46 318i FL are motor de 2000cc si 140CP

bmw E46 320i FL are motor de 2200cc si 170CP (6 cilindri)

bmw E46 318d FL are motor de 2000cc si 118CP

bmw E46 320d FL are motor de 2000cc si 150CP

FL=facelift, adica modelele dupa 2002

Sa imi iau bmw cu motor de 2000 sau 2200 pe benzina nu imi permit. Consuma deja prea mult. Si cum vad ca pretul benzinei va creste mult si bine... Il scot din start.

Cu gasitul unei masini cu km reali chiar e o problema. Imi e groaza cand merg in piata de masini si vad ca 90% sunt masini proaste. O sa am mult de cautat dupa o masina buna. Odata cu scaderea preturilor din cauza crizei au intrat f multe rable pe piata :cool:

Oare mai gasesc un golf 4 tdi in maxim 150 000km sub 6000eu ? ca benzinare am mult mai multe sanse sa gasesc.

Daca preturile la piesele de bmw is cu 2.5 mai scumpe decat la golf atunci nu cred ca mai aleg bmw-u (un 1.5 mai scumpe era mai corect). Dar 2.5* e deja prea prea. Nu traiesc si muncesc doar ca sa imi intretin masina oricat de mult mi-ar placea. M-am uitat pe autokarma sa compar preturile pieselor golf si e46. Consumabilele sunt cam la acelasi pretz dar sunt unele piese la bmw care sunt dublu sau chiar si mai mult fata de golf.

Exemplu la radioator:

BMW 300 E46 FACELIFT ( 2001 - 2005 ) BERLINA , 4 USI ; 316 i ; 1796 ; 85 / 115 RADIATOR APA PRODUCATOR AVA = 548.46 RON

VW GOLF 4 ( 1997 - 2006 ) HATCHBACK , 5 USI ; 1.6 16V ; 1598 ; 77 / 105 ; AZD RADIATOR APA PRODUCATOR AVA = 209.65 RON

greu domn'le, greu

Modificat de razor-
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in contextul actual.. adica criza asta nenorocita..

si faptul ca benzina va ajunge la 5 lei cea simpla si 6 lei cea premium pana la finalul anului...

si motorina la fel... deja e 4.3 lei motorina simpla si 4.5 motorina premium (la petrom)

masina cat mai mica, cu, consum cat mai mic... un golf4 hatch 1.6 16v.. consum mic, intretinere ieftina... poti merge si pe 1.4 16v daca mergi 70% prin oras.

masinile pe benzina in germania sunt mai ieftine si mai putin exploatate decat cele pe diesel...

VW Golf 1.6 Special / EURO:4 / KLIMA / 5 gang tiptronic / 46123km / 1HAND

http://home.mobile.de/home/showDetails.htm...hicleType=false

VW Golf 1.9TDI Edition / EURO:3 / KLIMATRONIC / 5 gang manual / 188.896 km / 1 HAND

http://home.mobile.de/home/showDetails.htm...hicleType=false

succes :cool:

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bmw E46 316i FL are motor de 1800cc si 116CP (consum aproape la fel ca un golf 4 1.6i, poate cu 0.5 l/100km in plus)

:blink: .... BMW E46 316 Ti (automata cu steptronic) are un coleg de-al meu si sub 10 nu vede in oras oricat de economic ar conduce. Vrei sa-mi vezi consumul mie (vad ca suntem "consateni")? :D... 8 la suta.

Eu n-as sta pe ganduri. Golf, indiferent ce, benzina sau diesel. In 2 ani m-au costat problemele 800 de lei restul au fost mofturi (folie, cotiera, computer de bord, jante, etc) si am mers cu el zilnic. Nici macar o bucsa nu a cazut in 2 ani de zile. Mi-a cazut EGR-ul si am schimbat senzorul MAP... in rest benzina si atat. La BMW colegul meu tot pe la service e cu ea, ba i se aprinde becul de motor, ba ala de airbag, ba nu stiu pe unde-i scapa ulei, etc. L-a costat pana acum in jur de 5 - 600 de euro interventiile si tocmai e cu ea la service ca i s-a aprins becul de la cutia de viteza si i se opreste in mers.

Bafta in ce alegi... dar sa stii ca DAS AUTO ist immer mit uns :icon_thumright: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca te gasesc si pe vwforum nu doar la "dusmani" pe bmw club.

Evident parerea mea este aceeasi.

Daca mergi 99% in oras ai prea putine motive sa dai bani in plus pe BMW. (in afara de snobism).

Consuma mai mult, intretinere mai scumpa, casco mult mai scump (pretul de nou la E46 e undeva in jur de 30.000 euro - deci dublu), piese mai scumpe, mai putin fiabil, mai putin confortabil pentru ca are suspensia foarte rigida, unele butoane amplasate si gandite prost (au corectat exact ce ma deranja pe mine la seria noua E90). La golf totul este intuitiv.

Daca mergi mult in afara orasului si ai drumuri bune - atunci BMW-ul e de preferat daca costurile intretinerii nu intra in ecuatie. Eu ma voi intoarce la clasa compacta dupa experimentul BMW. Este cel mai bun compromis (poti sa parchezi intr-un oras aglomerat cum este Bucurestiul - si sa ai suficient spatiu cand pleci in concediu)

Ca va fi VW (Golf VI) sau Audi - voi vedea la momentul respectiv.

Afirmatii de genul: "o sa regreti de cate ori o sa vezi un BMW trecand pe langa tine" le lasam cu "no coment".

Modificat de MOTANUL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de la bmw mi-as lua o compacta... un 116 sau 118 din 2006 in sus

am mers cu una, si sunt niste bijuterii.. spatiu interior generos, frumoase, compacte... :icon_thumright:

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de la bmw mi-as lua o compacta... un 116 sau 118 din 2006 in sus

Compacta? Seria 1? :icon_thumright:

Nu ai spatiu in spate decat pentru un copil daca scaunul din fata e dat in spate; Nu ai spatiu pentru bagaje,Un GTI full cu navigatie si tot ce trebuie e cu 5000 euro mai ieftin (pret de nou nu sh); materiale mai proaste si optionale mai putine decat la GTI.

BMW-ul pleaca de fund in curbe in care GTI-ul merge fara sa piarda aderenta.

Pe mine ma fascineaza motorul de 2 litrii de la BMW de 204 CP. Dar este pus pe singurul BMW pe care nu l-as cumpara.

Modificat de MOTANUL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt si eu intr-o situatie asemanatoare si caut o masina cat de cat curata, fara accidente grave la activ cu km pana in 200 mii dar sa fie reali. Din start eu exclud benzinarele ca nu ofera nimic, n-ai forta-cuplu pentru a face o depasire in siguranta, daca ai un stil mai sportiv consuma destul de mult chiar si 1,6-1,4, iar singurul motor care l-as lua benzinar ar fi de 1,8T(asta la masini Vag). Referitor la Golf 4 ca sa gasesti ceva pe motorina de 101, 116, 131 sau 150 cai si sa fie masina ingrijita, ori e foarte scumpa, ori are foarte multi km, ori a fost accidentata tare si reparata prost si clar ca sub 6000E nu gasesti ceva macar pe aproape sa fie cum am zis mai sus.

Ceea ce vezi prin targ la masini de 2002, asta la Golf, Bora, etc au lejer 200 mii + sa nu cumva sa mai crezi ca poti sa gasesti o masina de 2001 cu 100 mii ca alea is manareli curate.

Saptamana trecuta doar ce am vandut un Golf 4 de 2003 tdi 101 cai , foarte dotat dar nu ma impacam deloc cu aspectul exterior ca masina fusese accidentata destul de tare si reparata f f prost si intr-un final am hotarat sa o dau sa iau altceva si mi se parea si destul de mica ca si spatiu interior, bine ca am si in jur de 180cm si 100kg. Acum caut o masina in jur de 7-8 mii E si din tot ce am cautat si probat cred ca o sa ma lipesc de un 320d de 2004 si 150 cai, cuplu foarte bun, trage foarte foarte bine, nu e chiar asa de scumpa la intretinrere si se strica destul de greu(asta daca iei o masina ingrijita cat de cat), ca sa zic asa intr-adevar e mai scump la intretinere ca un GOlf 4, dar nu mai scump ca un Passat B5.5. Ceea ce mi-a placut foarte mult la Bmw e ca trage liniar pana intra in zona de turatii pe rosu si nu se plafoneaza, targe foarte bine si la viteze foarte mari, consumul este foarte mic la disel(ca la un Golf 4 tdi Pd).

Ca si motorizare nu as alege benzinar decat daca mergi foarte putini km intr-un an, nu faci drumuri lungi, nu ai valente de condus sportive si mergi in special in oras, asta la motoarele Vag, la Bmw nu as lua niciodata benzinar ca si asa carburantii se tot scumpesc si o sa ajunga mersul cu masina un lux.

Alta intrebare ar fi cam ce venit ai pe luna, asta ma refer la salariu ca mai e si faza ca faci un efort si iei Bmw de 7-8000E si dupa ai salariu de 1000 lei si mai platesti si cine stie vreo rata si stai cu masina si te uiti la ea in fata blocului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Cred si eu ca preturile la benzina vor creste mult. Si m-am gandit si la un golf 4 1.4i, are performante exact ca un golf3 1.6 75cp care am mai avut. aceeasi putere(75cp), cuplu(128nm) si timp de la 0..100km/h (14s). E destul pt every day drive. Dar raman la 1.6, nu e chiar asa mare diferentza de pret.

Despre ce spune MOTANUL de seria 1 pot sa confirm si eu. Am in familie si chiar nu ai loc in masina aia. Are si o gramada de sisteme care sigur se vor strica... Dar este "racheta", pt ca e un bmw relativ usor si sta f bine pe sosea.

Mi-as permite sa intretin bmw-ul, dar daca e de doua ori mai scumpa intretinerea nu stiu daca mai merita banii si bataia de cap.

golfuri 1.6 benzina gasesc pe la 100 000km destule. diesel nu.

chiar acuma o luna am gasit un 1.4 care avea numai 34 000 km, greu de crezut dar masina arata ca noua, de asta cred ca erau reali. Era dusa din germania de la un neamt de 70 de ani, s-ar explica. Normal ca s-a vandut a doua zi :|

Modificat de razor-
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi iau masina sa ma deplasez prin oras cat mai confortabil si cat mai ieftin (combustibil, intretinere, taxe etc)

O sa te miri dar pana aici sunt de acord cu tine. Doar ca BMW-ul ala mic (serie 1) nu este nici confortabil, nici ieftin de cumparat si intretinut.

Despre ce spune MOTANUL de seria 1 pot sa confirm si eu. Am in familie si chiar nu ai loc in masina aia. Are si o gramada de sisteme care sigur se vor strica... Dar este "racheta", pt ca e un bmw relativ usor si sta f bine pe sosea.

Au pus pe circuit la top gear un serie 1 135i si un GTI. Per total a iesit mai bine 135-ul (previzibil pentru ca e mai usor si mai puternic) dar datorita adrentei mai slabe in curbe intra cu viteza mai mica BMW-ul. Au spus ca era fun sa te dai cu el in curbe dar ca au fost surprinsi ca nu era si eficient din punct de vedere al cronometrului.

Deci cum sta racheta daca cu un motor mult mai puternic (~300 CP) abia a batut la mustata GTI-ul? (200 CP).

In linie dreapta e racheta. In curbe nu.

Ca eu asta nu o inteleg. :)

Duelul din clasa compacta (serie 1 versus golf GTI) are cam aceleasi proportii si la berline (M E46 versus S4 Audi).

BMW este mai bun in linie dreapta si cam atat. Asta cu BMW racheta in curba - mai subtire. Pot sa afirm ca este mai fun in curbe - dar nu mai eficient.

Si acum sa comparam modelele 2009 si 2010 (E90 / S4)

Modificat de MOTANUL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volnick1986

Intre Golf 4 (4 usi, Ocean, 2003) 1.6 16v/FSI si BMW 316i E46 aleg Golful. Mai ieftin de intretinut si suficinet de spatiois. Iti faci treba cu el fara sa te coste o avere.

:offtopic: la Golf5/6 (fie el GTI sau nu) vs. BMW Seria 1 sunt de acord cu MOTANUL. Nu ai in spate spatiu deloc. Practic dai banii de snob (la fel ca si la X3/X1 sau alte BMW-uri inutile) pe sigla. Golful e si mai spatios, si mai practic, si mai ieftin la cumparare/de intretinut. Si mie imi place BMW, asa putin mai mult, dar Seria 1 nu e, dupa parerea mea un BMW reusit deloc.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi nu inteleg cum poti compara VW cu Bmw?! Daca e sa vorbim strict dpdv al banilor, atunci Golful castiga detasat. Daca luam in calcul placerea de a fi la volan nu mai avem ce compara.

Bmw seria 1 este printre masinile cu cele mai putine defecte, fiabilitate foarte buna.

In rest, pentru initiatorul topicului(ca l-am poluat destul cu versusuri) daca vrei o masina cu care sa-ti faci treaba, cred ca cea mai buna alegere este un Logan nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca un 316i facelift consuma mai mult ca un golf 4 cu motorul 1.6 de 105 cp eu il mananc pe paine.Am un amic ce a avut 4 ani un golf 4 1.6 de nou 0km si nu a scos sub 11% in oras.Ca intretinere nu stiu ce sa zic poate e ceva mai scump bmw-ul dar la tinuta de drum oricum e cu vreo 4-5 clase peste golf adica cu bmw-ul poate mergi pana in Germania si nu obosesti dar cu golf-ul cand ajungi prin Ungaria esti deja plictisit....nu stiu daca intelegeti ce spun indiferent ca e doar un 316i.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa te miri dar pana aici sunt de acord cu tine. Doar ca BMW-ul ala mic (serie 1) nu este nici confortabil, nici ieftin de cumparat si intretinut.

Au pus pe circuit la top gear un serie 1 135i si un GTI. Per total a iesit mai bine 135-ul (previzibil pentru ca e mai usor si mai puternic) dar datorita adrentei mai slabe in curbe intra cu viteza mai mica BMW-ul. Au spus ca era fun sa te dai cu el in curbe dar ca au fost surprinsi ca nu era si eficient din punct de vedere al cronometrului.

Deci cum sta racheta daca cu un motor mult mai puternic (~300 CP) abia a batut la mustata GTI-ul? (200 CP).

In linie dreapta e racheta. In curbe nu.

Ca eu asta nu o inteleg. :)

Duelul din clasa compacta (serie 1 versus golf GTI) are cam aceleasi proportii si la berline (M E46 versus S4 Audi).

BMW este mai bun in linie dreapta si cam atat. Asta cu BMW racheta in curba - mai subtire. Pot sa afirm ca este mai fun in curbe - dar nu mai eficient.

Si acum sa comparam modelele 2009 si 2010 (E90 / S4)

Motanule nu bate campii....toata lumea stie cum sta treaba cu adevarat la topgear.In realitate un 135i stock nu are nici o treaba cu un golf gti tot stock.Auzi sta rau in curbe.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!