Jump to content

Dev


Gorillaz_Doktor

Postare recomandată

Gorillaz_Doktor
Publicat (modificat)

materialele folosite la scaune sunt o idee mai rasarite (ma refer la tipul tesaturii). Din pacate, scaunele vin "Default" la modelul ambition, in 2 culori si suport lombar. Am avut discutia cu dealerul - vroiam "all black". Nu se poate decat sa configurez un "confort", doar ca scaunele alea nu au suport lombar. Scaunele de "elegance, au si suport umeri, dar trebuia sa iau "elegance". Alta categorie de pret.

Despre folie..nu mi-a zis nimeni. Citishi manualu', unde spune ca perdeluta lunetei trebuie sa fie lasata pt ca heliomatul sa functioneze optim. M-am gandit io ca daca pun folii (mai inchise spate si mai deschise fata), senzorul, in mod logic, va primi mai putina lumina, deci nu se va "excita" la parametri, deci oglinzile nu vor "inchide". Bine, oricum te uiti prin geamul lateral, care are si el folie, deci "taie" din farul "stimabilului" din spate, deci efectul ar fi aproape acelasi. Intrebarea mea retorica si existentiala era:"daca imi pun acuma folie, la ce draq am mai dat bani pe oglinzi heliomate???...poate doar ca +valoare la revanzare ..."

Apoi mai am o problema pe considerente "estetice". jantele de 16 sunt "mititele" (ma rog, la limita de jos) pt asa masina. daca pun folie, nu accentuez acest sentiment ?

P.S. am vb cu persoana pt harti de admunsen (RNS 310). azi vine. daca rezolv pozitiv dau de stire.

Modificat de Gorillaz_Doktor
Link către comentariu
  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Gorillaz_Doktor

    19

  • adso

    5

  • azreil24

    3

  • Georgel.M

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Frumoasa dom'le masina :) ,sa o stapanesti sanatos si sa te duca cati mai multi kilometri.

Link către comentariu
Gorillaz_Doktor
Publicat (modificat)

A venit omu cu hartile

Am toate cd-urile cu E de vest, dar n-am stat sa le incarc pe SD, ca dureaza cca 1 ora fiecare.

N-am pus decat europa de est, care se pare ca este la nivel de drumuri principale. Cu prima ocazie cu care ies pe A2 sau prin tara testez sa vad ce si cum. Din ce am vazut, nu e grecia, care ma interesa in mod deosebit (concedii, deh), dar nu sunt convins ce si cum ca n-am avut timp sa ma uit amanuntit. Oricum, ce este de la ungaria spre anglia este la nivel de alee, asa ca merita cei 200 roni platiti. Am vb cu omu, si ma are in vedere pentru grecia si update-uri pe E de est.

Multam frumos de urari.

Modificat de Gorillaz_Doktor
Link către comentariu

Legat de folii si oglinda heliomata, cred ca este normal sa nu functioneze optim, practic nici nu mai este atat de mult folosita deoarece folia diminueaza din intensitatea luminii ce trece prin ea. Parerea mea.

Modificat de azreil24
Link către comentariu
Legat de folii si oglinda heliomata, cred ca este normal sa nu functioneze optim, practic nici nu mai este atat de mult folosita deoarece folia diminueaza din intensitatea luminii ce trece prin ea. Parerea mea.

oglinzile heliomate nu sunt afectate de folie, eu am cu 13% pe spate si am oglinda interioara heliomata si nu observ nici o diferenta fata de atunci cand nu aveam folie (adica oglinda se inverzeste la fel :icon_thumright: )

Link către comentariu
Gorillaz_Doktor

m-am hotarat sa pun folie

recomandari ?

Link către comentariu
Gorillaz_Doktor

Am facut prima mie de km. Pana acum m-am abtinut sa trec de 3000 ture (si alea rar, la o depasire), asa ca nu i-am simtit potentialul prea bine. Acum insa am dus-o pana spre 4000 la depasiri. UUUUUUUU MAMA. Se simt bine cei 170 cai. (poate exuberanta este exagerata dar vin de pe G4/ G5 101/105 cai)

Am facut 1000 km cam asa: 400 km mixt A2/DN nuschcare (calarasi), 300 A2 integral, 300 buc

consumuri cam asa :

140 km/ora, 2550 RPM, consum 5.7

165 km/ora, 3000 RPM , consum 7.8

Bucuresti..mi-e greu sa spun. fac drumuri scurte 10-15 km, la ore diferite, si in general in afara traficului de 9 sau 17. din ghiceala ochiului meu, cam 8 8 juma in trafic mediu, 9 juma-10 bara/bara. Mentionez ca tot timpul clima a fost pornita.

Alte impresii: Motorul asta ajunge la 3000 instant. eu, obisnuit din PD, plus ca la antifonare G4 nu excela, la 3000 mi se parea ca urla. Acum, daca nu sunt atent, hopa la 3000 ture. In alta ordine de idei, PD-ul imi dadea sentimentul ca nu se simte bine turat, ca "de ce ma chinui bre, 'tuti picioru' ala greu". Asta parca cere turat, fara insa a da sentimentul ca se chinuie la turatii joase, cum face benzina (mai ales cea aspirata). am mers deunazi cu un 180 kompressor, si parca ma trata cu spatele usor tsafnos: "nu-mi dai ture,nu-ti dau nimic". Asta micu, cu cei 350 Nm ai lui, trage bine de la 1900 pana la 4000 (mai sus nu l-am dus).

Mai revin, pe masura ce-mi mai vin.

Link către comentariu

don' chirurg e indragostit... :flower:

bre, imi stii parerile: daca ii pui folie, fa-i si stopurile negre pe spate, baga o manea si sidiu la oglinda si ai terminat cu tuningu'...

ma bucur ca ti-ai facut rost de harti.

Link către comentariu
Gorillaz_Doktor

Bre, am ma zis. Si io tot la manelisti bagam posesorii de folie. ce pot sa spun e ca in golfu soramii, pe care l-a luat cu folie de la vechiul proprietar, mi-au placut 2 lucruri: 1. nu ma orbeau cei din spate - problema rezolvata cu heliomatele.

2. cand mergeam prin soare, nu mi se mai incingeau mana/piciorul expuse. aveam posibilitatea sa le iau gata colorate din fabrica, da' erau pe verde...

acu, stopuri inegrite, nu, da unele peleduri nu mi-ar fi displacut (vezi superb showroom china)

ma gandeam la niste leduri in zambet pe bara fata ( :))

Link către comentariu

frumoasa skoda ta...recent am urcat si eu intruna si vreau sa spun ca e masina cea mai spatioasa pe care am vazuto vreodata si asta facand exceptie seria 7 long sau a8 long sau ditamai masiniile americane.. este cea mai accesibila si mai spatioasa masina...motor mai mare nu era disponibil pe masina asta? ca pe vechea superb parca era motoru de 2.5tdi de 180 de cai

Link către comentariu

hehe, da... oricum, don' chirurg are nevoie :P

din cate stiu eu la dizelare se opresc la 2.0 170. poti pune insa 3.2(6?), benzina :cool:

ps: sa-ti schimbi avataru' bre :D

Modificat de adso
Link către comentariu
Gorillaz_Doktor
Publicat (modificat)

Erau 2.5 tdi 180 Cp. Acum se opresc la 170 pe 2.0 TDI CR. E suficient. Gandeste-te ca passatul , la aceeasi greutate avea 140 Cp. Dupa cum se observa, greu sa mai pui motoare de 2.5. In era downsizeing-ului, cand noile motoare de 2.0 ajung la puterile celor de 2.5, nu se mai justifica. Nemaivorbind de taxele ce se practica in vest pt un 2.5

Chiar citeam ieri ca VW pregateste un 2.0 tdi biturbo de peste 200 cai pt 2013 sau poate chiar pt noul passat din toamna.

1.2 de 105 cai, 1.4 de 160 cai la benzina si 1.6 105 cai, 2.0 170 cai la dieseluri. gandeste-te ca numai acum 20 de ani orizontul era 1.3 \54 cai si post revolutionar 1.4 Injectie bosch 62 cai frumoshi :biggrin: . pai spune-i lu' Constantin Diplan in "Raliul" (http://www.youmago.ro/object/view/raliul/31709)ca dacia lui "sport" (de uzina :) ) poa' sa aiba 100 cai in plus... tre sa recunoastem ca in ultimii 20 de ani moatoarele au evoluat spectaculos....

P.S. - io sa schimb avataru ?

Modificat de Gorillaz_Doktor
Link către comentariu

pai cine bre, io? :D

tu bre, ca nu se mai potriveste nici fontu' nici rosiile (sau au pastrat logica?)

LE: oricum, nu ma pot abtine sa constat cat esti de fraier: ai fost tu in stare sa faci downgrade de la brandul far la ala loucost... ;) :D

Modificat de adso
Link către comentariu
Gorillaz_Doktor
Publicat (modificat)

M-am conformat.

Cat despre brandul far, lasa-ma nene, chiar vrei sa merg cu frigideru' pe strada ?

P.S. iti place ce poza am facut ? E proprie si personala...

Modificat de Gorillaz_Doktor
Link către comentariu
Gorillaz_Doktor

Mici tweaku-uri pe care le doresc:

Sa se inchida usile automat dupa 30 km/h - acum nu se intampla

senzorul de centura sa nu piuie, doar sa clipeasca de cateva ori

sa nu se inchida automat dupa 30 sec (cu cheia scoasa din contact) - poate uit o data cheile inauntru si ma plimb ca grivei pe langa masina pana vine cheia 2

Link către comentariu

Chestia cu inchisul usilor se face din BC,am avut-o si eu intr-un timp activata dar ma enerva si am dezactivat-o.

Cand vrea cineva sa se urce in masina trebuie sa apesi mereu pe butonul de deschidere a usilor de pe portiera...

Link către comentariu

cum bine remarca preopinentu' din galati, inchiderea usilor la o anumita viteza si neincuiarea lor se rezolva din maxidot (ti-ai luat maxidot sper... :blah_: )

pentru anularea tsiuitului, sari din tweakuri si o dai in hackuri... mi se pare ca se poate face prin vagcom... antisocialule ;) :8:

PS: iara te confuzasi... brandu' far nemtesc, nu loganu' bre... :P

PPS: poza e de mare angajament... lens effect 'n' all... pacat ca esti luat, tocma' ce le-am spus lui national geographic ca nu esti disponibil.

PPPS: da' sa stii ca nici maxidotu' nu te poate impiedica sa-ti inchizi plodu' inauntru din greseala, cum am prestat io: am aruncat ceva in masina in exact momentul cand inchideam usa, iar cevaul a aterizat pe butonul de inchis usile... iata-te prevenit, nici nu vreau sa ma gandesc cati au patit-o pana acum... :D

PPPPS: http://www.clubtouareg.com/forums/f43/seat...ning-11960.html (cauta seat belt chime) - e doar un exemplu de cati antisociali sunt pe lumea asta... :251:

uite si pentru passat B6: parca erau pe aceeasi platforma? http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/Golf5.html

Modificat de adso
Link către comentariu
Gorillaz_Doktor

Bre, acu sunt rupt de oboseala, da citishi cartea masinii cam din scoarta' scoarta, si nu gasii nimic de reglat inchidere usi la viteza si neblocarea lor dupa scoaterea cheii din contact. Scuzati ignoranta, dar daca aveti ceva info, v-as ramane recunoscator.

Pt centura, am constat ca se opreste dupa cca 1min. Stiu ca trebuie vagcom, vroiam sa vb cu aia de la service.

Sunt obisnuit cu deschiderea din buton, ca o aveam la golf.

Scuze daca nu sunt tocmai clar in exprimare , sunt usor rupt de oboseala

Link către comentariu
Erau 2.5 tdi 180 Cp. Acum se opresc la 170 pe 2.0 TDI CR.

2.5-urile TDI pe Skoda erau de 163 CP sau de 155CP. Doar pe Audi A6 erau de 180 CP.

Din aceasta cauza, 170 CP suna onorabil fata de vechile motoare V6 care insa aveau un cuplu mai bun (350NM la doar 1250rpm).

Link către comentariu

succesuri sa gasesti in manual functionarea maxidot... sau era succesi? :))

bre, daca n-ai chef sa te plimbi prin meniuri, ma uit la a mea maine si-ti spun exact de unde. stii ca mie-mi plac botoanele...

acu' mi-e lene sa-mi tarasc fizicu' pana la garaj.

PS: pentru perfectu' ala simplu prost folosit nu te iert... facusi o gafa vere... o gafa facusi :D

Modificat de adso
Link către comentariu
Gorillaz_Doktor

@ diesel cand vine vorba de cuplu, se aplica perfect filosofia americana "there's no replacement for displacement"

@ adso - citii, bre citii era

acu ma duc sa iau cartea sa mai studiez

Link către comentariu
  • 1 month later...
Gorillaz_Doktor

Revin cu ceva impresii:

Fost la Sofia. 3 sferturi de rezervor dus intors (casa - hotel-casa). Prin bulgaria mergeam 130. Cand uitam pe unde sunt, ma trezeam la 170 -180. Clar, masina asta se simte bine pe "autobahn".

Am reusit sa nu iau nici un radar. Ai dracu' militienscata bulgarscata, sareau cu pistolu radar din tufis. 8 radare la dus 11 la intors. Sunt talentat si le-am evitat.

Ma ennerveaza o treaba. 1 data la saptamana ii opresc motoru la plecarea de pe loc. se vede distributia cuplului de la 1900 ture. Deja ma bate gandu la soft....acu am o alta dilema......oare tre sa resoftez motoru sau soferu ?

Modificat de Gorillaz_Doktor
Link către comentariu
Gorillaz_Doktor

Negativ - masina are 2500 km si am bataie in pedala e ambreiaj. Nu avea, dar a aparut progresiv. Ma enerveaza. N-am timp sapt asta, dar sapt viitoare ma duc la skoda...

Link către comentariu

Poate e ceva normal fiind pana la 2000 km in rodaj....am citit ca la aproape toate diesel bate pedala de ambreiaj...

Ai vrut tu motor de 2000 tdi ?ca am auzit ca nu sunt asa fiabile ca alea de 1.9.

In rest sa o stapanesti sanatos si fara incidente neplacute si la foarte multi km fara radare :icon_rambo:

Link către comentariu

Nu cred ca se pune problema de fiabilitate la 2.0TDI CR, poate eventual la vechile 2.0TDI PD cu DPF.

In plus 1.9 de 105CP nu merita pus pe o masina de gabaritul Superb-ului.

Si la mine se simte usor o trepidatie la relanti, mai ales cu piciorul pe frana. La service mi s-a spus ca nu e nimic neobisnuit. De atunci au trecut 90.000km si nu s-a intamplat nimic. Vibratia e la fel ca la inceput.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!