Jump to content

Pierdere de putere in sarcina si nu se tureaza la motor pe benzina


salapiat
 Share

Postare recomandată

Exact aşa a fost şi la mine. Începi să umbli peste tot , bujii....auzi ...compresie, fişe, ambreiaj... Schimbi tot că de fapt ai fost la toţi meseriaşii care îţi recomandă una, alta. Dai o grămadă de bani.

La urmă ţi se aprinde martorul la bord, o scanezi, şi va fi ori prima sondă lambda, ori EGR în cazul tău.

O schimbi  şi gata. 

Trebuie să aştepţi,  bineânţeles dacă mai ai răbdare. Trebuie să avem încredere în sistemul de diagnosticare  cu care au echipat aceste maşini. În rest, ne place să filozofăm. 

Modificat de matukan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 153
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • salapiat

    17

  • zebrocksky

    12

  • SHARANEL

    6

  • SOLAR

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

se poate ca de la egr sa.mi fi crescut consumul? am pus egr nou insa nu reusesc sa.l adaptez nici cu slujbe...error basic settings si dupa ceva km am potentiometer signal low.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Setarea de baza nu se realizeaza pt. ca ECU nu stie in ce pozitie se afla EGR. De asta ai eroare de potentiometru. Daca zici ca EGR este nou atunci problema poate fi din cablaj/mufa/ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat tensiune pe cabluri totul ok, vechiul egr cu toate ca avea pistonasul rupt mergea ok la adaptare. o sa incerc un ecu reset sa vedem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

sal eu am un golf4 diesel d curand i.am schimbat motorul,turbina si intercoolerul deoarece a luato p ulei si a trb sa.l schimb dupa ce mi.a spart un piston si mi.a fisurat blocul motor acm masina nu trage am avut motor alh acm am ahf care ar fi cauza de nu imi trage?ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

BUNA ZIUA .imi cer scuze pt acest mesaj oftopic dar sunt nou si nu pot deschide un nou topicsi nici nu gasesc ceva asemanator ,,,am si eu o problema cu masina mea audi a6 2,5 tdi din 1998,110kw ,nu este quatro.Problema este urmatoarea ,cand o pornesc si sau o las sa se incalzeasca

 o turez dar aceasta se tureaza pana la 3000turatii face o pauza de 2 sec apoi pleaca usor  la 4500-5000,dupa aceea o las, si o turez iarasi totul este ok se tureaza fara acea limita la 3000 in mers la fel trage perfect dar cu acea limita ,daca o scot pe liber si o turez face aceiasi problema dar dupa a doua turatie  merge perfect pana ce ii revine problema poate tine 2 min poate tine 2ore...Mersi si scuze pentru of topic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am avut aceleasi probleme cu pierderea puterii pur si simplu nu se mai accelera in mers mai mult de 2000 de ture....am bagat-o pe tester nasol si mia dat EGR lam luat si nu era ala....la un tester bun mia dat sonda lambda si senzoru de acceleratie de la ala imi facea toate alea...!!!la un golf 4 1.4 16v

Modificat de falosu88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Cand am in rezervor aprox.15 litri de benzina(a 2-a linie alba peste cea rosie) motorul incepe sa mearga in suturi uneori,lipsa putere pt cateva momente sau se opreste.Am schimbat pompa de benzina cu una noua si tot la fel face. are careva o idee ce ar putea avea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nikey

Filtru benzina,regulator presiune injectoare garnituri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Am si eu o problema de genul asta.. in ultimul timp masina nu porneste la prima cheie .. porneste la a 2 a(dar nu tot timpul .. de obicei dimineata sau la rece) .. relantiul nu tremura .. cuplez treapta 1 plec din loc se simte putin greoaie (in sensul ca trebuie sa o turez putin ca sa nu moara motorul ) iar in mers pe la vreo 2500 3000 de rpm are un sacadat asa ... intreruperi..si martorul de check engine se stinge si se aprinde (in momentul intreruperilor) Masina este un golf 4 1.6 fsi 110 cp.Filtrul de benzina si de aer au fost schimbate ,bujiile verificate , catalizator nu exista ( este teava directa ) si egr-ul si clapeta de acceleratie au fost curatate si sincronizate cu testeru`ul..am facut si o diagnoza .. o sa revin in curand cu un log.

 

Aveti vreo idee ... ? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. De vreo 2 luni ma confrunt cu urmatoarea problema cu masina din semnatura (1.6 benzina, AVU) : cand trebuie sa urc o rampa mai serioasa (ultima patanie urcarea in Pasul Bratocea pe DN 1A), la un moment dat motorul incepe sa se balbaie si nu mai are putere. Trebuie sa-l turez serios, eventual sa bag chiar in viteza 1-a. In Vagcom in urma acestui comportament imi apare urmatoarea eroare:

 

16556 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Rich
        P0172 - 35-10 -  -  - Intermittent
 

In rest motorul trage bine, la un drum de 400km prin Transilvania (drum cu urcusuri si coborasuri moderate) n-am avut nicio problema. Doar cand trebuie sa urc o rampa mai serioasa se manifesta eroarea, si nu totdeauna. Desi la cauzele erorii de mai sus, sunt trecute probleme cu alimentarea, eu tind sa cred ca e de natura electrica. Din cauza incalzirii motorului, bobina de inductie sau una din fisele de bujii sa nu mai dea scanteie cum trebuie. Recent am schimbat toate filtrele, inclusiv cel de benzina. Sa fie pompa de benzina care din cand in cand doar pe urcare sa nu mai asigure presiunea necesara?

Ca si paranteza: aceiasi problema am avut-o cu multi ani urma tot pe DN 1A, cu Dacia 1300. Atunci imi umblase Dorel de la ITP, la aprindere ca sa iasa noxele. La drum intins masina a mers bine, dar cand sa urc pasul... abia am ajuns sus, cu viteza 1-a. 

S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema? Aveti vreun sfat? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Buna .

De ceva vreme am observat ca motorul incepe sa dea socuri la accelerare, cel mai tare se simte in treapta 2 si doar ...pana zilele trecute erau aproape insesizabile si credeam ca poate benzina e de vina. Ieri am schimbat tamponul din partea soferului de la motor ( care era vizibil deteriorat) si face la fel.

Ceva sfaturi cu, care ar putea fi problema...

     Multumesc .

 

Foloseste Search inainte de a deschide un topic.

Modificat de taz21
Topic mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Alin Florea

Salut

 

Am urmatoarea problema la golf 1.6 akl:

Am eroare 00537: "lambda bla bla bla regulation upper limit intermittent", deci lambda merge, pe vcds corecteaza foarte mult benzina (+10...+14).

Ca simptome sunt: nu trage deloc cand vede panta, in rest sa zicem ca merge ok, dar pe langa asta cand dau din treapta inferioara in treapta superioara se gatuie un pic pana ia turatie, dar motorul nu trage nici macar aproape de cei 100 de cai care zice ca ii are. Ca si aer fals am probat furtunele cat am putut. Am ca un fasait in spate la clapeta sau prin zona aia, precizez, nu e spart nimic vizibil. De la ce ar putea sa fie suieratul ala tinand cont ca am un prieten tot cu 1.6 akl iar la el nu se aude fasaitul? Clapeta am curatat-o, adaptata frumos cu vcds, debitmetrul e bun, bujiile sunt noi ngk, fisele sunt bune, bobina nu e crapata sau stricata, pompa de benzina e ok si presiunea la fel...alta eroare nu da decat cea de la lambda (care nu e din lambda ca nu mai dadea voltaj calumea si nici nu mai citea cum trebuie valorile). S-a mai intamplat cuiva asta? Ce ar putea sa aiba si de unde ar putea sa se auda acel fasait, mai are ceva furtune prin spate, sau vreo garnitura la ceva? ca nu mai stiu ce sa ii mai fac...va rog, un raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot problema asta o am si eu se ingatuie cand schimb viteza pana isi ia turatie dar nu mereu rare ori merge bine  are un consum mare si in oras iti da impresia ca dezvolta 75 de cp nu 101 dar in schimb p autostrada accelereaza super bine dupa 120 km adica am ajuns la 190 si mai putea ... nu are absolut nici o eroare 

 Eu nu am curatat clapeta ma gandeam sa o curat ....

Modificat de daniel24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

La mine inca mai persista problema si nu reusesc sa-i dau de cap. Masina merge perfect cand motorul este rece,  dupa ce se incalzeste are momente (nu tot timpul) cand apas acceleratia la podea si nu se tureaza sau se tureaza foarte greu.

Am facut scanari cu vcds si nu apare nici o eroare, nu este stocata nici o eroare in ECU, sonda lambda lucreaza cum trebuie.

Orice sfat e bine venit.

Nu va speriati! Am vazut de cand e post-ul.

Pt. cei cu pierdere de putere cu motorul cald,incercati urmatoarea varianta:

-Scoate-ti furtunul care vine dinspre galeria de evacuare (furtunul de aer cald),tragandu-l din ramificatia piesei cu termostat.Blocarea clapetei pe inchis,nu intotdeauna da rezultate.Deci...tubulatura scoasa si talpa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut baieti,

 

Astazi am venit cu masina de la clima (am incarcat instalatia cu freon) .

Cand am plecat de la lucru spre atelier, pe autostrada, masina s-a comportat exemplar, tragea normal, la relanti totul era normal.

Cand am ajuns la atelier si am asteptat cateva secunde sa o bag in garaj, am observat ca incepe sa mearga sacadat motorul ( ca si cum ar merge in 3), dar pe turometru nu s-a vazut nici o oscilatie.

Am observat aceasta chestie si ieri cand m-am plimbat mai mult pe oras si s-a incalzit motorul...

Sa fie ceva senzor de temperatura de vina?

Mentionez pe ca pe tester nu a dat nici un fel de eroare. Am schimbat la ea: rectificat chiulasa, schimbat debitmetru de aer, schimbat furtun admisie aer, curatat clapeta de acceleratie, schimbat bujii, alimentat doar cu benzina maxmotion 100...

Nu mai stiu ce sa ii mai fac... :tuktuk: :tuktuk: :tuktuk:

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Dupa mai multe articole/postari de pe anumite forumuri, am observat ca aceste simptome ar putea fi cauzate si de senzorul de temperatura a aerului...poate in momentul cand ajunge la o anumita temperatura mai ridicata, acest senzor nu mai "calculeaza" la parametrii normali tot ce trebuie el sa calculeze... nu stiu, zic si eu...

Anybody? Helllppppp !  :tuktuk:  :tuktuk:  :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

astazi am fost pana la lucru cu masina... mers de dimineata pe autostrada, nici un stres... toate bune si normale...

vin acasa de la lucru, tot asa, nici un stres...

plec pe la ora 14:30 prin oras, canicula.... dupa vreo 10 min de mers prin oras, a inceput calvarul: pierde putere motorul, nu se mai tureaza nici cu pedela pana la fund... de vreo 3 zile imi face la fel... de mers la lucru pot cu ea, dar cand incerc sa ne "plimbam" mai mult, parca o dor "picioarele" si refuze sa mai mearga...

in urma testerului s-a gasit ca eroare doar sonda lambda... mecanicul meu mi-a curatat clapeta de acceleratie, iar cand am fost la tester cu ea mi-a spus baiatul de acolo ca s-ar putea ca mecanicul sa se fi jucat cu clapeta de acceleratie si sa fi dat peste cap electronica ei... si de aceea cand e mai cald isi da "gat"...

intrebarea mea e urmatoarea: sa cumpar o clapeta noua? nu m-as risca cu una sh, dar parca nici nu m-as risca sa dau cativa bani buni pe o clapeta noua si sa nu fie asta problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica sa dea electronica peste cap? De ce sa cumperi clapeta daca ai eroare de sonda? Mecanicul tau stie sa interpreteze valori/parametri? Sau se limiteaza la citit/sters erori? A facut un test de sonde? Are ceva "misfire" pe vreun cilindru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mecanicul meu nu s-a limitat la sters/citit valori... chiar de aceea m-a trimis la altii pentru aceste lucruri....

cei de acolo de la atelier, si am ales sa merg la un atelier care stiam ca mai stiu cate ceva, ei mi-au spus ca in momentul cand mecanicul meu mi-a curatat clapeta de acceleratie, posibil sa fi jucat cu acea fanta si sa miste/rupe/etc, acele rotite, si ceva din electronica...

el mi-a spus acest lucru, deoarece si eu am observat aceste pierderi de putere, doar dupa aceasta actiune de curatare.... si atunci posibil sa se fi intamplat ceva in momentul actiunii de curatare a clapetei...

legat de valori, mi-a spus ca toate valorile sunt in parametrii, si nu cred ca sonda lambda sa fie de vina la acest simptome...

nu ar fi o problema, daca as sti ca sonda lambda este de vina, ok  as schimbao... doar ca o cunostiinta, cu acelasi cod de motor, are eroare la sonda lambda si ii merge chiar ok masina in comparatie cu a mea...

de schimbat piese, m-am saturat... o gramada de bani am bagat in masina in ultima luna si fara nici un rezultat... doar am primit pareri si nici un raspuns mai exact... daca ar fi sa ma iau dupa pareri, as schimba toata masina atunci...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut am și eu un golf 4 1.6 sr din 1999 problema este cât timp a fost frig afară porneam dimineață cu ea și mergeam cu ea fără problema apoi când opream cateva minute și o porneam începea sa dea rateuri nu se mai accelera și se auzea toba parcă ar fi sparta am schimbat bobina de inductie fisele și bujiile și tot așa a făcut în continuare.Ultima operațiune a fost bobina de inductie care am schimbato și a mers tot așa de urat cam 2 zile  apoi am ridicat capota și am accelerato de la clapeta și se auzea un fasait pe lângă clapeta apoi mam urcat în ea și mergea perfect ca și Cum a ieșit un aer fals a doua zi tot așa am procedat ca mergea prost și sia revenit apoi a 3 a zi sia revenit complet acum merg mereu cu ea și nu mai face probleme.Are cineva vreo idee ce sa intamplat sau trebuie sa o mai verific ca mecanicul la care am fost a zis de clapeta de acceleratie sa o schimb dar nu era sigur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Problema aceasta cu pierderea de putere la urcarea unui deal/rampa am avut o si eu la masina era din cauza esapamentului infundat cu o sita,atasez poza exact la iesirea din motor 

IMG_20170904_121800.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut baieti si la multi ani! 

La mine problema aceasta de lipsa de putere se manifesta in felul urmator:

  • La urcare in panta sau cand este motorul in sarcina mai mare gafaie
  • Dupa mers lung cu motorul turat (autostrada)
  • Cand am benzina multa in rezervor (parca merge mai bine cand mai am 1 linie sau 2)
  • Cand e rece merge mai bine
  • Cand fac frana de motor la vale (cand cobor de la munte in frana de motor) isi revine apoi (pentru putin timp)
  • Cand merge prost, bate avansul si la cea mai mica accelerare

Am verificat/schimbat urmatoarele:

  • Clapeta acceleratie curatata/adaptata
  • Curatate injectoare
  • Verificat presiune pompa benzina
  • Verificat presiune aer
  • Curatat EGR (desi masina este benzina)
  • Schimbat toate bobinele (fisele au bobine integrate)

Nu are nici o eroare pe tester, am fost la nenumarati mecanici si nimeni nu ii gaseste buba.

Modificat de Drey
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Salutare, legat de piederile de putere am si eu o problema, masina in general se comporta f ok, dupa ce am schimbat senzorul g28(turatie/pozitie arbore cotit), dar parca are momente cand trage mai bine, momente cand trage mai prost, gen momente cand in a 2a si a 3a bagi talpa de la 3000 de ture si se duce, momente cand calci si nu prea se duce.... si inca o chestie ce se intampla, deja am pait a 3 a oara, prima data cred ca facusem undeva la 20km pe rezerva, mi a murit motorul si abia a pornit, de doua ori dupa 7'10 km pe rezerva in a 5a a avut pierdere de putere, parca a dat pentru putin timp in nas, dar apoi si a revenit, si astazi am patit o in a 3-a , tot asa mai aveam o linie pana sa se aprinda martorul de rezerva si iar un sut de genul asta, nu inteleg care ar putea fi problema, ma gandesc sa fie sorbul murdar?

Masina abia ce am luat o si printre toate chestiile ce se schimba eu zic ca am eliminat mare parte din cauze... Filtru benzina schimbat, clapeta acceleratie si egr curatate, bujii schimbate, g28 care era necesar, pentru ca inainte de g28 facea ca toti dracii si astazi am schimbat odata cu antigelul si termostat si senz temp (g62, avea o eroare pe vag..)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare , 

 

Am si eu o problema cu golf-ul meu .  Nu mai trage cum trebuie , pare ca este infundat cateodata , ajung la 100km si accelerez in gol ... duc pedala pana jos si nu mai trage deloc .

Modelul : golf 4 1.4 16v Benzina . 

Acum cateva zile imi trepida foarte rau si avea o pierdere cred . 

Am fost la un mecanic si mi-a schimbat bujile si fisele , egr ventil si filtrele + ulei . 

dupa toate ... acum mi se intampla aceasta chestie ... am citit aici si voi ati avut probleme de genul .... ce imi recomandati sa fac ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!