Jump to content

Pierdere de putere in sarcina si nu se tureaza la motor pe benzina


salapiat
 Share

Postare recomandată

  • Replies 153
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • salapiat

    17

  • zebrocksky

    12

  • SHARANEL

    6

  • SOLAR

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Totusi e o masina de 11 ani, nu neaparat o rasfatam la nesfarsit, iar pretul la 95 a ajuns in doua saptamani cat era 99 inainte.

Ma gandesc, oare 95 e teapa ca aia oricum se cumpara, si nu are chiar 95 sau la 99 nu primesti extra calitate. La noi orice este posibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am si eu problema cu un Golf 4 1.6 SR. Cand motorul este rece se comporta excelent, trage foarte bine. In momentul in care motorul se incalzeste se comporta total diferit, trage foarte greu, creste greu in ture nu se simt deloc cei 100 cai, parca nici jumatate nu mai sunt. Mentionez ca am schimbat bujiile (ngk 3 electrozi cum a venit din fabrica) la diagnoza nu a dat nici o eroare si am schimbat si fltrul de benzina. Masina are 78.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am mai scris de atunci, dar lucrurile au evoluat, într-o dimineaţă parcă s-a înecat motorul, nu mai trăgea deloc, check-ul s-a aprins, mergea cu întreruperi. La test a dat prima sondă lambda. Mecanicul mi-a spus că uneori în astfel de cazuri poate fi problemă EGR.

Am schimbat sonda cu NTK Japonez, am fost sfătuit să nu umblu cu sondă universală(la juma de preţ într-adevăr), pentru că până la urmă am să le iau pe amândouă, şi problema s-a rezolvat. În general aceste sonde ar trebui să meargă 150.000 de Km. A mea era cam pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Andrei, aceeasi problema o am si eu cu Bora 1.6 16v 105 cai cod motor BCB... La rece trage bine, n-am ce zice, dar cand se incalzeste creste greu in turatie, nu mai are putere, si tinde sa "cada in bot" knd schimb treapta 1 si 2... Mentionez k am schimbat bujiile cu unele NGK 1 electrod ( dau cea mai buna scanteie ), am curatat clapeta de acceleratie, dar am uitat de EGR din pacate, am schimbat o bobina, absolut toate filtrele si consumabilele. Am dat cu spray de contacte pe mai toate mufele la care am avut acces la motor.

    Ba mai mult,  am trecut de la CASTROL Magnatec la ulei de performanta si destul de scump pot spune, anume  REDLINE 5W-30 fully sintethic.  Si degeaba!!!

    Pe viitor o sa schimb kitul de ambreiaj cu unul de performanta.  Voi opta pt unul care sa adauge 20 % mai mult cuplu motorului, ( ajuta mult la plecarile de pe loc, iar in oras este ideal ) si sper k asta ma ajuta sa rezolv problema.

  

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 mai bine un test de compresie pana sa bagi bani in  ambreiaj si ...vei elucida "misterul" de ce nu mai trage cand se incalzeste.Asta presupunand ca ai facut o diagnoza amanuntita in prealabil si nu ai erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

problema este de la senzorul de impulsuri de la arborele cotit,e ca un senzor abs.La mine este langa filtrul de ulei la ALZ 1.6.Deci pierderea de putere de acolo se datoreaza este uzat eu l-am gasit de la bosch si cu 130 ron.Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

la golf 4 1.6 16v unde este localizat. Nu apare eroare pe tester daca ar fi defect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema este de la senzorul de impulsuri de la arborele cotit,e ca un senzor abs.La mine este langa filtrul de ulei la ALZ 1.6.Deci pierderea de putere de acolo se datoreaza este uzat eu l-am gasit de la bosch si cu 130 ron.Bafta

 

Mai aveai si alte simptome inafara ca tragea greu cand se incalzea? A mea merge foarte bine cand este motorul rece iar cateodata, nu tot timpul cand se incalzeste trage foarte greu. Alte simptome nu are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bgy23...ar trebui sa apara dar nu de fiecare data.Apare cu siguranta cand e pe duca de tot si pornirile sunt greoaie sau chiar ratate.E localizat sub masina,la imbinarea dintre cutie si motor...greu accesibil.Cineva zicea ca mecanicul i'a dat cutia jos sa il schimbe :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am 1,6 SR AKL si la fel, pierdea putere in acceleratie, practic mergea in "suturi". Dupa testarea cu Vag Com vinovat a aparut G28, senzorul de la vilbrochen. O data schimbat mersul s-a imbunatatit dar, totusi, cand temperatura externa este peste 25 grade, apar mici pierderi de putere in accelerare, mult mai scurte acum, ca niste "ciupituri". Cred ca o sa schimb si senzorul G40 de la axul cu came pentru ca si el dadea o eroare la primul scan cu vagcom-ul, desi la a doua scanare ( dupa ce am inlocuit G28) nu mai arata nicio anomalie. Sunt de asemenea foarte curios din ce an e masina lui Andrei de are AKL-ul lui doar 78.000 km, eu credeam ca motoarele astea s-au produs doar intre 98 si 00. Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea e din '99, e adevarat ca are multi ani dar a fost a 3-a masina a unei familii din Germania. Tot ce am schimbat pana acuma avea sigla vw audi (distributie, flanse, amortizoare, bielete etc.). Dar dupa parerea mea este mai ok o masina cu mai mult de 100.000 la bord deoarece majoritatea pieselor in care am bagat eu bani sunt deja schimbate (amortizoare, discuri etc. ). Am mai fost la drum lung cu masina si parca si-a revenit, chiar si dupa ce se incalzeste motorul trage bine. Nu stiu de la ce o fi fost. Probabil problema era la mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea are 230k, e din '99 dar nu bag mana in foc ca nu mai are inca 100k dati inapoi. Provine din sudul Italiei unde se merge mult pe autostrada. Avantajul este ca tabla a fost conservata perfect de clima mediteraneana, alta situatie fata de umezeala teutona...am schimbat ceva piese, incepand fireste cu distributia, toate erau originale, dupa atatia km... Sunt curios, dupa ce am resegmentat-o, rectificat chiulasa si schimbat toate garniturile, cati km o sa mai duca!

Modificat de DJ44MKE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am schimbat si acel senzor si la fel imi facea,si pompa de benzina la fel imi facea,intr-un final era de la debitmetru,l-am luat si pe ala nou,asa am rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara ! Am un golf 1.6 16 v tip azd  din 2003. Masina cand e motorul rece si e la relanti merge ok si in mers .dar dupa ce se incalzeste motorul la turatie de 1500 .2500 merge sacadat ''in suturi''.problema e ca am avut cam aceiasi problema cu ea si acum 3 4 luni si am schimbat 2 bobine .Ma gandesc ca ceva nu e inregula sa cada iar .ori sunt bujiile ori sonda lambda. Problema e ca am ramas cu putin ulei in motor si am completat ,are vreo legatura asta??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sta relanti cand motorul e cald, e batut in cuie, toarce bine ? Si eu am mai avut probleme de genul mersului sacadat, pana am ajuns sa schimb o bobina + inca o bibina, pana le-am luat pe toate 4, si 4 bujii noi.  Nu cred ca ar putea ca sonda lambda sa-ti dea chiar asa mersul peste cap daca zici de sacadare urata. Ti s-a aprins becul de la ulei? Daca faceai varza motorul nu mai mergea nici in relanti deloc. Ai dat o scanare cu VAG ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima sonda lambda de la motor da niste simptome foarte urate asupra motorului.Dar vezi daca da eroare pe tester

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut..am si eu o problema asemanatoare..numai ca la mine totul tine de pornire..daca masina porneste la sfert de cheie merge perfect..trage,nu se balbaie,nu se infunda.. daca se chinuie la pornire atunci merge infundata si trage greu.. am facut urmatoarele lucruri momentan:

- am schimbat debitmetru de aer

- am dat jos senzoru g28 de pe volant dar pare ca nou

De la ce poate fi? Ce sa ii fac? Sau ce poate fi dus?

De la bobina nu cred ca e pt ca ar face tot timpu,catalizatorul daca ar fi infundat la fel,ar face tot timpu..ma gandesc ca e un calculator ceva,un senzor..cand il citeste cand nu..dar care ar fi ala?

#am uitat sa precizez , am un golf 4 din 1999 , 1.6 benzina , cod motor AKL.

Modificat de SilviuSR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, am si eu o problema, la prima pornire masina porneste doar la a doua cheie in rest porneste ok, si mi se pare destul de puturoasa masina, la turatie sub 2500 in special in rest cand trece de 2500 nu am treaba se simte ca se duce, am fost cu ea la tester, unde mi-a spus ca am problema cu prima sonda lambda, ca e stricata si nu mai am ce sa ii fac.... intrebarea mea este se poate face ceva la sonda veche? cum o pot desface, niste poze ceva ar fi foarte folositoare.... Multumesc!, Cod motor APE

Modificat de al3xandrho
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă aşa ţi-a indicat testul, e clar. Nu ai ce să faci la sondă, o schimbi cu una NTK şi maşina se va renaşte. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de asta, acum o ora mi-a venit ideea de a face un reset la ECU dupa metoda unui coleg de pe forum: 5 min scoasa borna "minus" apoi se repune si se da contactul pe automat 10 min preferabil fara consumatori (radio, pozitii, etc) apoi se porneste motorul. Am facut manevra asta pentru ca am schimbat mai multe(filtru sport, senzor G28, toba finala sport, senzor temp apa) si nu imi pareau sincronizate lucrurile. Rezultat: nu mai are nicio trepidatie intre 800 si 1800 rpm ca pana acum, turatia de relanti a urcat de la 780rpm la 820rpm. Merge brici, sunt super incantat!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine inca mai persista problema si nu reusesc sa-i dau de cap. Masina merge perfect cand motorul este rece,  dupa ce se incalzeste are momente (nu tot timpul) cand apas acceleratia la podea si nu se tureaza sau se tureaza foarte greu.

Am facut scanari cu vcds si nu apare nici o eroare, nu este stocata nici o eroare in ECU, sonda lambda lucreaza cum trebuie.

Orice sfat e bine venit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un test de compresie ar mai ajuta in depistarea problemelor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa fac si testul de compresie. Nu l-am facut pana acuma ca am crezut ca nu e necesar. Masina nu mananca gram de ulei, nu completez nimic intre schimburi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar chestia ciudata este ca motorul cand e cald merge foarte bine, doar cand e rece face figuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!