Jump to content

Pierdere de putere in sarcina si nu se tureaza la motor pe benzina


salapiat
 Share

Postare recomandată

Salut.Esti cam off-topic aici.Tu ai diesel.

Cauta pe cineva din zona Galatiului sa iti faca un log in mers.Scoate fum cand dai "talpa"?Consuma mult?Poate fi debitmetrul.Daca nu poate agata geometria.Uite mai multe lamuriri :

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 153
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • salapiat

    17

  • zebrocksky

    12

  • SHARANEL

    6

  • SOLAR

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

@GYORGYAN

cam simptome de LIMP MODE ai tu

da un search dupa acest criteriu si o sa gasesti f multe dicutii despre el

dar trebuie sa incepi cu un log in mers asa cum zicea colegu mai sus

toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult pentru indrumari o sa mai documentez poate ii dau de cap m-ia mai recomandat un mecanic sa curatt turbina.....sper sa nu fie nimic grav...multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

comanionel_dante

dragi colegi, am o problema mare. nu mai am putere la golf. asta sa intamplat deodata. multi au spus ca e turbina dusa. ma ingrozeste asta. sa ma lase turina asa deodata? nu mai are putere masina, mai mult de100km\h nu pot merge. asta cu pedala la fund. va rog o idee ceva. multumesc anticipat

`masina e golf 4 variant 1,9tdi 101cp 2003 motor AXR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,Esti un "pic"offtopic aici,pt ca tu ai diesel.Scoate vre'un fel de fum suspect?

In primul rand verifica toate furtunele de vacuum.S'ar putea sa nu se fi dus,ci doar sa trebuiasca un pic curatata.Recomandarea mea ar fi sa cauti un coleg in zona si sa iti faca o diagnoza/log.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

hai salut cam aceasi problema o am si eu dar eu am schimbat turbina dar de atunci motorul nu mai trage cum trebuie si turbina intra cam la 4000 de turati si cand intra imi da in nas .eu turbina am luato de la dezmenbrari si era de la un polo eu am un golf 4 1.9 tdi de 90 cv ma poate ajuta cineva va rog ca nu sti ce sai fac va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca esti offtopic aici...si incearca sa-ti corectezi exprimarea ca nu se intelege problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

baietii se poate din cauza senzorului de la axa cu came sa nu mai traga masina ca inainte ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAca e vorba de motor pe benzina, DA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu aceeasi problema cu pierderea puterii, de obicei eu merg numai prin oras si merg cu motoru destul de subturat la un moment dat am iesit pe autostrada sa ma duc la un magazin si tineam o viteza constanta cand din senin nu mai accelera deloc si incepea sa scada turatia, dupa cateva secunde dupa ce am apasat ca disperatu pe acceleratie si-a revenit, am continuat si am lasat-o asa.

Intr-o alta zi cam la o sapt de la incident am mers cu ea mai turata ca de obicei si am iesit iar pe autostrada am tinut viteza constant si iar a facut asa numai ca a tinut o secunda a dat sa scada si a revint imediat deci eu cred ca e de la mers cu motoru subturat de atunci nu am mai iesit; in oras nu mi-a facut niciodata asa!

Modificat de mihaipop1982
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

am si eu problema cu senzorul hall..iar in cautarile mele am gasit un articol destul de bun,pt toti care se intreaba,cum am facut si eu,ce face senzorul hall :http://www.scribd.com/savinpaul/d/36786905-Aprindere-Golf-IV sper ca nu supar pe nimeni si va ajut cu ceva,multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am aceeasi problema cu Bora mea ( masina din semnatura ). Azi, dupa vreo 10 km parcursi in regim de oras, am urcat cu masina un deal si acolo am observat k se tura greu motorul si implicit se si accelera greuuu...Degeaba mai apasam eu acceleratia pana la podea k acul de la turometru urca greuuuu...Iar brusc mi s-a aprins martorul CHECK ENGINE in bord si a inceput sa LICARE apoi...

Dupa ce am citit toate topicurile din aceasta sectiune de forum, am ajuns la concluzia k am catalizatorul infundat... Am mers la un atelier si am taiat catalizatorul si am sudat in locul lui o teava... Acum trage ceva mai bine, DAR nu am scapat de TREPIDATIILE motorului, care vibreaza de zici ca merge in 3.

Bujiile le-am schimat acum o luna cu unele NGK, iar mecanicul mi-a zis k motorul meu nu are fise ( cod BCB ), insa are cate o bobina in capatul fiecarei bujii....

Sper doar sa nu fie de la bobine trepidatiile p care le am la motor, si o sa curat clapeta de acceleratie si valva EGR sa vedem cum se comporta dupa aia ( probabil k e frectie la picior de lemn dar sa zicem"... )

Am scanat de 2 ori cu VAG-COM pana acum ( inainte de incidentul de mai sus.... ) aceasta fiind deci a 3 a oara cand mi se aprinde martorul CHECK ENGINE in 3 luni.... Urmeaza inca o scanare cat de curand sa vad ce o avea si de data asta, pt. ca acum "licare" in continuu martorul motor in bord fapt ce nu mi s-a mai intamplat pana acum.

Nu stiu daca am procedat bine k am taiat catalizatorul si l-am inlocuit cu o teava asa cum am spus mai sus, sper doar sa nu am probleme pe viitor cu masina din cauza asta, mai ales k urmeaza sa fac cu ea un drum destul de lung ( Romania - Anglia ).

V-as ruga sa-mi dati cateva sfaturi cu privire la trepidatiile de motor si a faptului k merge in 3 avand in vedere codul motor BCB ( fara fise... :( ). Multumesc!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi motor il am si eu si ti-a zis bine mecanicul in legatura cu bobinele. Daca scoti capacul de la filtrul de aer, le vei vedea pozitionate pe jumatate intre axele cu came. Curatatul si adaptatul egr-ului si clapetei n-au ce rau sa-ti faca, dar eu zic sa le lasi la urma pe-astea.

Daca iti zicea si ce eroare a dat la diagnoza, era si mai bine. Daca iti da missfire pe vreun cilindru, pune-l pe mecanic sa-ti inlocuiasca intai bujia de pe cilindrul respectiv cu una de pe ceilalti cilindri pe care n-ai erori si daca la testare nu dispare asta, schimba si bobina de pe cilindrul respectiv cu una de pe ceilalti cilindri pe care n-ai erori. Daca se muta eroarea cand schimbi bujia sau bobina, inseamna ca de-aici e problema . Daca se muta atunci cand schimbi doar bujia, schimba bujiile si se rezolva. Daca se muta cand muti si bobina, atunci iti trebuie o bobina noua care e undeva intre 150 si 200 de lei bucata.

Legat de catalizator, vei avea "probleme" la itp ca nu-ti va iesi la noxe. Parerea mea ca nu trebuia sa te grabesti asa tare sa-l golesti. POATE vei simti un mic plus de putere atunci cand vei rezolva problema datorita faptului ca evacuarea e mai goala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers azi la o diagnoza si bujiile fiind schimbate nu mi-a ramas decat sa schimb bobinele intre ele... si surpiza dadea rateu pe cilindrul 3 ( cyl. 3 nissfire ). Am inversat bobinele si apoi am pus-o iar pe tester si mia dat CYL 4 NISSFIRE... ;)

Deci imi trebuie o bobina noua k ale mele oricum erau originale ( au mers 98.000 km, si-au scos banii... ) Knd o sa am bani le schimb pe toate, dar de moment ma limitez doar la una k mai am si distributia de schimbat luna asta... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Apropo pretul unei bobine a fost 115 RON pe marca BERU "made in Turkey", dar pe ambalaj scrie 80% in limba germana ( sa nu va lasati pacaliti k nu e nimic nemtesc in ele, e marfa turceasca... ) Eu zic ca totusi merg si astea turcesti atata timp cat sunt noi si sunt atat de "accesibile". Acum, ramane la aprecierea fiecaruia sa opteze la ce considera el ca ar fi potrivit pt. masina sa, si mai ales pt buzunaras.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut, am si eu o problema la passatul meu B5 1.6 AHL . Cand e rece motorul, merge perfect masina, insa cand ajunge temperatura apei la 80-90 de grade, incepe show-ul : mi se opreste motorul in mers, dau la automat multe secunde, porneste greu, se limiteaza turatia la 5000 RPM si abia trage, parca ar fi inecata sau esapamentul infundat ? Solutii ? Mentionez ca de la aparitia problemei, am schimbat bujii, fise, bobina de inductie, am imprumutat alt debitmetru de aer ( nicio schimbare ) am scos mufa de la sonda lambda ( la fel ). Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna Tuturor!

am un golf 4 1 6 16v cand pornesc dupa o perioada de timp 2-3 ore de stat merge si se comporta foarte bine ,dupa care i se ia puterea mentionez curatat clapeta acceleratie curatat senzor map verificat bujiile s chimbat filtru aer si benzina verificat pompa de benzina cand pun contactul 3 bari la relantiu 2,8 iar cand accelerez 2,4 bari ,benzina am pus si de 95 si de 99 si tot la fel face dar mai are momente cand merge bine .Cand pun frana si plec iara se tureza greu dupa care iar isi da drumul ajungand si la130km fara sa fortez, ulei nu consuma .Pe testere nu imi da nici o eruare si nici mecanicii la care am fost nu stiu S -a arins odata esp la o frana brusca dar dupa oprirea motorului si pornirea lui sa stins martorul ,mulumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce cod de motor ai? Daca ai incinta filtrului de aer cu legatura la protectia de peste evacuare, vezi ca inauntru are o clapeta cu un termostat care trebuie sa inchida clapeta dupa ce se incalzeste motorul(de fapt cand ajunge termostatul ala la temperatura sa de lucru). Verifica si acolo. Mie mi se pare o problema de admisie...ori aer, ori benzina. Deci daca benzina vine, ramane de verificat scanteia si aerul.

@badboy, verifica senzorul de temperatura al motorului si de asemenea si senzorul de temperatura al lichidului de racire.

Asta e link-ul unde se vorbeste de clapeta aceea din incinta filtrului de aer: http://vwforum.ro/topic/53838-trage-mai-prost-cand-se-incalzeste/page__st__60

Modificat de alexanderdj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bad post !!! :icon_redface:

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Salapiat

Am aceeasi problema motor AZD!!

Ai rezolvat ceva?

Modificat de alexth3best
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfat @Alexandardj.

Motorul este AZD. Clapeta de la filtru de aer am inchis-o, s-a cunoscut foarte putin.

Am demontat si catalizatorul, am mers in proba cu el scos dar tot fara putere.

S-a intamplat odata la un hop mai mare ca si-a revenit miraculos, a tinut 2 saptamani dupa care a aparut din nou aceeasi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am un Golf din 2001 1.6 16V AUS , 140000 la bord , consumabilele schimbate la timp, mergea impecabil. Motorul la rece merge perfect, iar cand ajunge la temperatura normala de functionare incepe sa piarda din putere(balbaie si se observa o miscare a schimbatorului de viteze inainte si inapoi) dar numai in intervalul de turatie 1800-2100, dupa care iarasi trage bine. La ralanti merge perfect nu se aud rateuri la teava. Check-ul nu se aprinde deloc. Am fost la test si nu apare nimic anormal.

Schimbat filtru aer, benzina, curatat clapeta, EGR, schimbat bujii, am pus 101 Rompetrol si tot asa a ramas. Mi se recomanda drum lung si turat motorul mai sus. Intr-adevar nu prea o turez.

O fi catalizator, pompa, ceva electric, poate ma ajutati

Daca ati intalnit asa ceva rog scrieti-mi!

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. La mine am gasit problema din nimereala si nici un tester nu ar fi putut-o detecta. La rezervor sunt 2 cai de aerisire, una prin buson si inca un canal mai jos de buson,Pozitia acestuia difera de la tip de motor la altul. La mine a doua cale era partial infundata si uneori facea vid pentru cateva momente in rezervor. A desfundat acel canal mecanicul meu cu un cablu de frana de bicicleta si acum este totul ok. Asta am descoperit dupa ce am schimbat: bujii, fise, clapeta acceleratie, sonda lambda, bobina inductie, modul de aprindere, senzor ax cu came, senzor arbore cotit, debitmetru, catalizator, senzor de temp apa, pompa de benzina ( astea le mai am odata diecare acasa;) acum de rezerva pentru cand sper sa nu fie cazul) si inclusiv am probat un alt calculator de bord.

Modificat de salapiat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

S-a rezolvat!

Fara sa ma puna sa schimb alte piese de pe masina, mecanicul m-a sfatuit sa o turez mai sus ( 4000 ), drum lung si trebuie sa se rezolve. In principiu nu ai ce cauta sub 2000 rot/min la un motor 16 16 v benzina. Am pus 99 petrom un timp, si acum m-am intors la 95, masina zboara. Si nu consuma mai mult daca o turezi putin!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!