Jump to content

Pierdere de putere in sarcina si nu se tureaza la motor pe benzina


salapiat
 Share

Postare recomandată

;) salut, de curand mai exact de azi ma confrunt si eu cu o problema aseamanatoare ..mai exact motorul "merge" in 3 parca ..se zbate si a crescut si consumul un pic , la prima analiza la service mi s-a sugerat sa schimb set fise bujii si bobina de inductie :( , insa mie teama sa nu patesc ca colegii de aci` sa ma apuc sa cumpar pe rand ...toate astea si sa nu se rezolve nimic, nu de alta insa am fost patit cu pompa de apa ( pana s-a ajuns la ea am schimbat destule). rog daca un coleg a remediat sa ne spuna si noua cum !! :D . postez si 2 filmari .Click -> [ Video 1 ] si [ Video 2 ] <- . Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 153
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • salapiat

    17

  • zebrocksky

    12

  • SHARANEL

    6

  • SOLAR

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

si cand ai schimbat ultima data bujiile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorizarea asta e euro 2,din cate imi amintesc ai o singura bobina(deci un singur modul de aprindere din care pleaca fisele la bujii).FISELE NU SE DUC ASA REPEDE MERGI CU ELE 200.000-300.000 FARA PROBLEME,BUJIILE SE SCHIMBA LA 60.000 SI DE REGULA VIN NGK SU 3 ELECTROZI.incearca sa vezi cand au fost schimbate si daca e nevoie schimbale.Mai e o chestie cu modulul de aprindere(bobina mai pe romaneste),exista posibilitatea ca unu din elementi sa nu iti mai lucrezi(din 4 functioneaza doar 3)si normal nu iti mai merge o bujie.SINGURA CHESTIE BUNA CE POTI FACE E SA SCHIMBI BUUJIILE SAU SA GASESTI PE CINEVA CU ACELASI MODUL DE APRINDERE CA AL TAU SA IL IMPRUMUTI SI TU PUTIN,SE POTRIVESTE LA DESTULE MASINI ASA CA GASESTI TU.asta e cam ceea mai ieftina varianta si merita incercat sa nu faci cumparaturi inutile ;) si apoi sa nu rezolvi nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..mai exact motorul "merge" in 3 parca ..se zbate si a crescut si consumul un pic

Salut

Din ce am vazut in primul film, eu zic ce este posibil sa ai o problema interna la motor (cred ca e vorba de o problema la o supapa). Daca la vagcom nu iese nimic, ar trebui sa faci un test de compresie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt schimbate acum un an . am pus NGK

azi am dat comanda de bujii si fise noi..sa vedem cum se comporta ..de imprumutat nu am prin zona amici cu golf`uri , la service cand s-au uitat au scos cate o fisa de bobina si intradevar la una nu lucra bine ..acum ramane sa vad maine ..cum se comporta ...poate totusi nu e bobina , chestia cu supapa e putin probabil ar face mai urat cred :D

Modificat de VS-69-MMM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a rezolvat azi dupa schimbul de fise si bujii :P 280 ron cu tot :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut. de vreo 2 zile ma chinui cu o problema asemanatoare. Cand cuplez treapa 1 scade turatia si da sa moara motorul. La fel si la treptele superioare. Se intampla rar dar e deranjant. Mentionez ca acu vreo luna am bagat o benzina mai proasta (30 l). Poate cineva sa ma ajute?

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erori ceva?Vreo diagnoza?Consumabile cand ai schimbat?Poate scapi ieftin doar cu o curatare de clapeta....

Din ce ai zis,am dedus ca problema apare cand e motorul pe relanti,deci cu ambreiajul calcat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorii de ABS sigur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut o diagnoza si a iesit ok. Nu am schimbat pompa de benzina de la 60k km. Sa fie asta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana sa dai 300ron pe o pompa mai ai multe de verificat...Nu te grabi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de asemenea si filtrul de benzina l-am schimbat tot la 60k. In afara de astea nu am schimbat nimic absolut, doar consumabilele necsare (filtru ulei+polen+aer, placute frana si bucse stabilizatoare fata). La service mi-au zis ca e pompa de benzina, au presupus si ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci mai degraba schimbi filtrul.Si asa acesta se schimba la 30k MAXIM,dar la ce "benzina" avem,eu il schimb din 10 in 10k km.Deci e cam depasit.Sa mai verifici si missfireurile,in regim de turatie.Cu autoscan e posibil sa nu iti apara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa-l schimb. nu stiu ce inseamna "missfire". cand se opreste motorul apare de asemenea martorul rosu de la baterie in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e normal sa apara.Missfire,detonare proasta mai pe scurt.Pe canalele 34,35,36 daca mai tin bine minte,se observa.Tot de un tester ai nevoie.NU CUMVA SA II SCOTI IN TIMPUL FCTIONARII BOBINELE!A facut cineva asa(ca asa merge la cele cu fise) si a facut "gaura" de vreo cateva milioane bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era pompa de benzina de vina.. Din cauza filtrului de benzina neschimbat la timp s-a intamplat. A iesit noroi din el cand l-am dat jos. Schimbati acest filtru la 2 schimburi de ulei sa nu patiti ca mine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! Cred ca aici se incadreaza cel mai bine problema mea. Va rog mult sa cititi tot, am incercat sa fiu cat mai coerent. Va multumesc pentru ajutor

Am schimbat de curand bateria pentru ca era moarta. Dupa operatiune am dat prima cheie de proba si motorul a pornit rapid dar mergea complet neregulat, trepida toata masina si se auzea de parca motorul urma sa moara in orice secunda. Nu mi s=a parut ca turatiile variau pe ceas. Daca apasam pedala de acceleratie nu se intampla absolut nimic. Daca stateam cu ea la podea dupa aprox. 10 sec incepea turatia sa creasca foarte lent iar peste 2500 de ture vibratiile se mai potoleau. Bineinteles, in mers masina nu avea putere si mergea in...suturi pana peste 3000 de ture cand mergea mai rotund dar tot nu avea putere. De atunci masina merge numai asa.

Ce am observat si ce am incercat: problemele cele mari la relanti sunt numai cand motorul este rece. Daca pornesc dupa ce am mers cativa km nu am probleme la relanti dar gazele de esapament au un miros rau, neobisnuit. Cum am spus, in mers, la peste 3000 de ture masina merge rotund dar nu are putere. Am observat ca daca iau piciorul de pe acceleratie o clipa si apoi apas din nou, pt cateva secunde masina merge in suturi apoi isi revine. Am mers 30-40 de km la 4000 de ture dar nu a ajutat cu nimic. Nu se aprinde nici un martor, nu am nici o eroare. Imi este greu sa ajung la o diagnoza (stau prost cu timpul iar aic trebuie sa rezervi timp la service iar cozile sunt destul de lungi)

Alte detalii: (povestesc ca poate ajuta)1. De cand am cumparat masina la pornire trebuia sa apas imediat pedala de acceleratie o secunda, altfel se oprea motorul in rest totul mergea f. bine. Am dus masina la primul schim de ulei si cred ca mecanicul i-a facut ceva caci de atunci nu mai am aceasta problema. 2. In decurs de un an s-a mai intamplat ca in mers, masina sa nu aibe putere si sa mearga in suturi, lucru care disparea la pornirea urmatoare. Sa zic ca de fiecare data dura mai mult si era mai rau... S-a intamplat rar si nu am bagat in seama. 3. Obisnuiesc sa merg subturat, uneori foarte subturat dar nu des si nici lung. Masina o folosesc cel mai des pentru a merge la serviciu, pe autostrada unde nu se pune problema de subturatie. 4. la 5000 de km de la ultimul schimb de ulei am gasit ca imi lipsea un litru. Am completat imediat. Am dat vina pe service caci pana sa ajung la ei, dupa 10.000 de km uleiul desi era vechi, era la un nivel normal. 5. Am luat masina acum un an de la un neamt care a dus masina regulat la service, de multe ori in Germania pt ca de aici doar treci cu bacul. El a fost proprietar timp de 9 ani. Masina are acum aproape 160.000 de km

Intrebari: Am citit cat de mult am putut aici pe site despre clapeta de acceleratie, EGR, bobina de inductie, debitmetru, filtru benzina, sonda lambda etc si vreau sa ma apuc de treaba. Avand in vedere cele scrise mai sus ce suspectati? Cu ce sa incep? Multumesc!

Modificat de MERIDA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Completare: Gazele de esapament nu sunt colorate (negre sau albe) nici la turatii mari. Consumul nu a crescut...ba parca e mai mic (posibil sa ma insel). Uleiul are in continuare un nivel bun.

Astazi masina nu a mai trepidat deloc. A mers mult mai bine. Maine sper sa fac primii pasi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Continui monologul: si ieri masina a mers binisor. Nu a mai trepidat. Relantiul e normal acum. Singura problema e ca nu are putere iar la acceleratie brusca se ineaca initial si accelereaza lent. Ieri am curatat clapeta de acceleratie si trei mufe care mi-au iesit in cale (le-am desfacut si spreiat cu ceva impotriva oxidului de pe contactele electrice)Clapeta nu era foarte murdara.

Dupa ce le-am curatat si montat masina mergea la fel. Singura diferenta e ca acum relantiul sta la 1200 de turatii in loc de 800. Probabil trebuie resetata cu VagCom-ul. Am dat o tura de 15 km la 5000 de turatii pe minut si parca masina nu se mai ineca la apasarea brusca a pedalei de acceleratie dar tot nu avea putere. Azi schimb filtrul de benzina. Nu mi-am dat seama unde este EGR-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer,problema ai descris'o cat se poate de detaliat,dar fara o scanare,nu prea ai sorti de izbanda.Consulta lista din topicul "Cereri de diagnoze" si sigur dai de un coleg din zona ta dispus sa te ajute:

Legat de clapeta,da jos bornele,asteapta ~30 de min.Pune inapoi bornele,pune doar contactul si lasa asa vreo 30 de secunde.Apoi scoate cheia,dupa care poti folosi masina in mod normal.Asta ar fi o adaptare mai primitiva a clapetei dar nu fctioneaza in toate cazurile.

In genereal se pare ca ai o problema legata de amestec.Asta poate proveni,daca e sa o luam pe traseu,de la MAF pana la bujii.Scoate mufa de la MAF si vezi daca merge altfel..iti poti faci o idee daca lucreaza.Desfa bujiile si vezi daca ai depuneri sau poate sunt "expirate".Verifica de asemenea sau poate observi cu ureche vreun sunet gen fasait.Poate ai doar vreun furtun sarit/rupt/copt de vacum pe langa galeria de admisie.Desfa cuplele futunaselor(supapele unisens) si asigura'te ca fctioneaza toate/nu sunt infundate.

La altceva...nu prea ma mai duce capul momentan.

Numai bine!

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am si eu o problema asemanatoare ....

cand pornesc motorul la rece porneste foarte greu, in primele 1-2km merge foarte greu...trepideaza la acceleratie, nu are putere deloc...si dk apas acceleratia brust sau mai tare se ineaca ... trebuie sa apas ambreajul k sa nu moare motorul.... dk pronesc motorul calc nu am simptomele astea...merge OK

motorul trage bine dupa ce se incalzeste....chiar foarte bine...dar la consum...hmm....cred k pot sa concurez cu un V6 sau V8... cateodata ia 9% cateodata 18% ... in oras (bucuresti)

am facut multe testari...totul este OK ... sonda lambda am schimbat acu 6luni....am pus unu de la bosh (500ron), recent am schimbat bujiile, fise. La test nu apare nici o eroare...totul este OK in afara de un aspect... COSNUM DE AER ESTE FOARTE MULTA ( nu stiu valoarea exacta dar toti cei care au testat au zis k este mult mult peste valoarea optima)

aveti ideei ce probleme pot sa am ?

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O singura recomandare lasa limbajul de mirc acasa.Aici esti pe un forum unde ca pe mai toate forum-urile se apreciaza scrierea cat mai corecta in limba romana.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Masina si-a revenit singura. Am fost la 3 garaje (doua chiar autorizate VW) si am intrebat de VagCom dar aici se foloseste alt program (am uitat cum ii spune).

Cum am facut: am mers supra-turat o lunga perioada de timp si inca mai fac asta (schimb la 3000 de turatii si uneori chiar mai sus) In felul acesta folosesc mai putin valva EGR si am sanse sa curat catalizatorul si depunerile din... intake-Manifold (cred ca asta e galeria de evacuare, nu?. Am curatat clapeta de acceleratie care nu era foarte murdara, am dat cu spray special impotriva oxidului pe toate contactele ce mi-au iesit in cale si pe senzorul MAF, am cumparat si un filtru de benzina dar nu l-am mai montat pana la urma pentru ca masina merge perfect si am folosit si o solutie pentru curatat injectoarele si restul sistemului de fapt (30 de euro o sticluta pentru un rezervor de benzina). Eu am senzatia ca mersul supraturat a ajutat.

Radarka, eu nu am experienta dar iti recomand sa scoti mufa de la debitmetru (MAF senzor) sau sa faci un drum de macar 50 de km la turatie mare (4500-5000 de ture) In treapta a 3-a cred ca te duce pe la 90-100 de km pe ora. Gandeste-te si la filtrul de benzina (spui ca se ineaca daca o accelerezi brusc)! Nu suna a problema electrica deci nu poate fi decat admisie deficitara de aer sau benzina sau evacuare cu probleme a gazelor de esapament. Succes si sa ne spui cum ai rezolvat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut , daca sunteti amabili sa ma ajutati cu o problema care imi da batai mari de cap ....am un golf 4 variant 1.9 tdi pompa duse 101 cp , ATD , si nu prea am gasit in ce topic sa scriu am vazut ca aici e vorba despre ceva asemanator daca ce scriu eu nu face parte din acest topic imi cer mii de scuze , problema este in felul urmator masina mea de la o turatie mai mare de 2800 pune in nas si nu mai are putere ... rcreste turatia greu tare de tot apoi sau daca sunt in treapta a 5-a scade turatia pur si simplu nu mai are putere ca la toate masinile vw am observat ca turbina are un sunet aparte ei bine cand imi face fazele astea turbina nu se mai aude ca si cum ar merge motorul fara turbina .... nu tot timpul face chestiile astea , odata imi dadea in nas tare si cand am fost la service mia schimbat sonda de control de la egr si mia curatat egrl ce e drept era plin de calamina si iam povestit de chestia asta si mia spus ca era de la egr dar acum cu egr-ul curat face tot la fel ... sa fie turbina .....sau debitmetrul.....eu doar la astea ma gandesc.... va rog daca poate sa ma ajute cineva ....va multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!