Jump to content

Pierdere de putere in sarcina si nu se tureaza la motor pe benzina


salapiat
 Share

Postare recomandată

Tot motor AKL 1.6 SR am si eu si am avut aceleasi simptome. Cateodata apasam acceleratia, dar motorul nu se tura deloc. Am curatat clapeta de acceleratie si totul s-a rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 153
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • salapiat

    17

  • zebrocksky

    12

  • SHARANEL

    6

  • SOLAR

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

buna baieti! am si eu cam aceleasi simptome la golf 4, 1.4 16V AXP. Mi se intampla destul de rar (~1 , 2 ori pe luna) sa pierd din putere in timpul mersului si daca las picioru de pe acceleratie imi moare motoru, iar daca insist cu acceleratia, o tin apasata... in 3-4 secunde revine turatia la motor. nu este prea deranjant pentru mine, pt ca se intampla rar, dar nu vreau sa o las asa, cu gandul ca se poate agrava si sa ma lase cand mi-e lumea mai draga!

Pe langa astea, de curand mi s-a aprins martoru "check engine". La motor nu are nici o simptoma (merge la fel de rotund ca si pana acum) singura diferenta e daca e motoru rece nu mai porneste la prima cheie (se chinuie la prima cheie, si la a 2-a o ia din prima).

Crede-ti ca are vreo legatura aceste 2 probleme intre ele? Ce sfaturi imi dati? Care ar fi cauzele?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate nu pot sa iti dau nici un sfat, nici cei de la reprezentanta nu stiu ce ar putea fi. eu am schimbat filtrele toate, pompa de benzina, bobina de inductie, clapeta de acceleratie, debitmetrul regulatorul de presiune si sonda lambda... toate una cate una la recomandarea mecanicilor si dupa toate astea... nimeni nu stie ce poate sa aiba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am amintit brusc o intamplare de-a mea din urma cu multi ani, eram mandrul prorietar al unui Audi 80 1,8S 90 de kay model 1990 (popular numit butoiash) si cateodata motorul nu se mai tura si pompa de benzina scotea un zumzait mai ciudat. Repet, doar din cand in cand! Am fost atentionat ca pompa de benzina e pe duca, dar din motive usor de inteles (dineros) am amanat schimbarea pompei.

La un moment dat m-a lasat de tot, nu mai functiona motorul decat in turatii foarte mici, asa ca am comandat o pompa de benzina noua si am montat-o pe masina, DAR SURPRIZA! Motorul functiona la fel de prost si pompa noua scotea acelasi sunet ca cea veche! Mecanicul s-a dus pe traseul benzinei si a gasit la intrarea in motor o sita mica, un fel de filtru de genul cum era la dacia 1300 la intrarea in carburator. Filtrul era plin de impuritati, dupa ce l-am curatat-suflat, motorul functiona perfect! Am aruncat banii degeaba pe pompa!

Nu stiu daca acea sita exista si la motoarele voastre, dar poate va ajuta macar cu ceva idei patania mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Am si eu niste probleme cu masina din semnatura la care nu le dau nici cum de cap.

Merge ok , dar uneori am pierderi serioase de putere, ca si cum ori se inneaca, ori nu mai ii vine aer ori e toba infundata. Daca bag piciorul in acceleratie chiar si pana la fund, masina se balbaie ca si cum ar merge in 3 si nu se tureaza deloc, ba din contra si pierde din turatie. la ralanti merge rotund.pierderea de putere e asa de mare incat nu pot pleca nici de pe loc cand stramba din bot. nu sunt sigur dar parca se si incalzeste toba mai tare ca de obicei, acum 5 min imi sfaraia de am crezut ca am pana. am schimbat sonda lambda, debitmetrul, senzorul de temp. pe la scanare nu mi-a aparut nimic legat de motor( doar ca am demontat usa). benzina nu cred ca e problema deoarece am incercat diferite tipuri de la mai multe statii si tot asa imi face. pompa de benzina am desfacut-o si pare ok, adica nu bazaie ciudat, nu e murdara... nu face tot timpul doar cateodata cand o apuca pe ea, nu mi-am dat seama ce declansaza aceste crize.filtru de benzina il schimb saptamana asta.

A mai patit cineva asa ceva? orice sfat este binevenit.

Salutare tuturor,si eu am aceasi problema de 4 luni la un motor akl 1.6 pe o skoda,am aceleasi simptome ca cele descrise de tine,in schimb la mine imi da o eroare la senzorul G40,semnal implauzibil,.

Am citit tot pe net la un tip exact aceasi problema ca si a noastra,a schimbat senzorul G40 si nu mai are nici o problema, el costa in jur de 400 lei....

Saptamana asta merg la un mecanic sa verific daca acel senzor este de vina, cea mai nasoala parte este ca trebuie data jos distributia sa ajungi la senzorul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu ce se ocupa acest senzor? nu este cumva senzorul hall care masoara turatia arborelui cotit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul hall de la axul cu came produce de asemenea si un start greu.Exista si pierderi de putere insa eroarea trebuie sa existe la scanare.Este un senzor important si nu este defect daca nu ai eroare.

Salapiat eu banuiesc catalizatorul la tine.Asa a fost si la mine pana a crapat si am ramas cu masina in drum cu trepidatii puternice.

Pe autokarma este vreo 300 si ceva senzorul cel mai ieftin.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inteles;) si acest senzor g 40 cu ce se ocupa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai este senzorul de la axul cu came din spatele fuliei de la ax.Trebuie data distributia jos.Si mecanicii se mirau de importanta lui mai ales ca au spus ca se poate masura pozitia pistoanelor cu alte sonde.S-au chinuit jumate de zi ca nu dau banii pe manopera.Dar la tine banuiesc catalizatorul.Scoate sonda lambda de pe pozitie si mergi asa cateva zile si ar trebui sa nu ,ai pierzi putere daca este catalizatorul.Merge foarte bine si fara catalizator si fara sonda lambda doar ca parca ai o caruta si nu golf.Dupa ce rezolv ce mai am de rezolvat o sa cumpar catalizator si sonda dar deocamdata mai am un fum alb si nu vreau sa distrug catalizatorul cel nou.

Oricum ai un avantaj mare si anume sonda lambda e inainte de catalizator deci poti sa renunti la el fara probleme sau sa pui universal si nu vei avea erori(avantaj masina euro 2)

Cat te-au costat piesele schimbate?Si eu schimbam cu duiumul daca nu-mi bateam capul.Dupa ce ma chinui o luna merg al mecanici si le spun ce sa schimbe ca nu am toate sculele necesare dar in curand le voi avea.Oricum sa le pastrezi pentru ca vei avea nevoie de piese atat timp cat ai masina din "generatie mai noua".Deci nu ai aruncat banii dgeaba daca pastrezi masina.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mers la magazin sa imi iau si eu senzorul hall si cel de acolo a ras de mine, zica ca acest senzor se afla sub delcou si eu nu am asa ceva. mai exact mie ce imi trebuie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si de ce crezi ca ei se pricep?Si eu am vrut sa iau un senzor sec hand si cel ce vindea a zis ca se vinde cu tot cu delcou.Mergi pe autokarma.ro si completeaza acolo profilul si vei gasi piesa cu poza.Apoi du-te la aceeasi mascarici si cu poza si le spui ca a disparut delcoul la masina ta.Ei au ramas cu masinile pe la golf 3.Eventual comanda pe net si iti vine acasa prin curier.Da-mi un pm dar eu nu cred ca ai pb cu senzorul hall.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

am aceleasi probleme descrise de voi, in sensul ca nu mai are putere motorul. aceste simptome le-am simtit dupa ce am schimbat distributia, filtru benzina, aer, polen, curatata clapeta de acceleratie. nu vreau sa spun ca din cauza asta sunt simptomele, dar poate ma lamureste cineva daca ar putea avea vreo legatura cu aceste schimbari. sonda lambda are becul galben aprins pe bord de cand am eu masina adica de peste un an, dar pana acum nu am avut aceste simptome, deci nu cred ca e din cauza asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit de curand acelasi lucru pe care i ldescrieti voi la o solenza . Am fost la un prieten care a verificat pompa, injectoare, catalizator(asta e usor de verificat: pui pee cineva sa accelereze si tii mana la teava. Daca nu se simte ca se evacueaza gazele puternic, e infundat). Problema a fost ca erau 2 bujii fisurate(ceramica). Se vedea o dunga neagra vertical pe partea ceramica, cand se incalzeau dadea aiurea scanteia. Sper sa va ajute interventia mea.

Modificat de nervoss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am puso iar pe tester si tot nici o eroare dar am observat de data asta ceva. sonda lambda: valoarea aceea in procente nu variaza deloc dupa ce se incalzeste, cat timp e rece variaza cu o frecventa cam lenta si cand se incalzeste ramane blocata pe 0%. idei ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am o problema asemanatoare - nu mai am putere. Totul a inceput dupa ce am schimbat distributia. Cand motorul e rece functioneaza perfect, insa dupa cateva minute nu mai are putere, pleaca greu de pe loc (trebuie sa ambalez motorul destul de tare si abia apoi sa dau drumul la ambreiaj) sau urca greu in panta. In plus esapamentul face un zgomot mai ciudat, mai grav cumva, de parca as avea toba sport - dar numai cand nu trage (adica cand sunt de exemplu cu pedala la fund, dar abia-abia accelereaza) si parca si consumul de combustibil a mai crescut. Am fost pana acum la 3 service-uri si am schimbat sonda lambda, filtrul de aer, filtru de benzina, bujii, fise, o teava de la esapament care cica era infundata si tot degeaba.

Din cauza ca problemele au aparut chiar de cand am schimbat distributia, m-am gandit ca se poate sa nu fi fost reglata bine si poate e sarita cu un dinte, dar pe de alta parte ma gandesc ca daca nu e pusa bine distributia nu ar trebui sa mearga bine nici cand e rece motorul, nu? Din ce am mai citit pe aici, o alta cauza ar fi catalizatorul infundat, dar si in cazul asta ar merge bine cand e rece motorul (apropo, cand e rece nici esapamentul nu suna asa grav)?

In rest motorul merge bine, nu tremura la ralanti si nu scoate fum. Motorul e benzinar, AEK, 1.6 101 cai, masina un Passat B4 din 95 (imi cer scuze ca am postat in sectiunea GOLF, dar topicul asta mi se pare cel mai aproape de problemele mele). Daca e cineva proceput si poate sa-mi raspunda la cele 2 intrebari bolduite, raman dator cu o bere. Sau mai multe :D

Multumesc.

PS. am incercat sa ma programez la un diagnostic la reprezentanta, insa au timp abia peste 3 saptamani (pentru diagnostic, ma gandesc ca daca e cazul s-o si repar, va fi nevoie de si mai mult timp), asa ca n-am rezultatele unui test. Incerc zilele urmatoare sa gasesc inca un service la care sa-mi faca diagnostic, ca la cele la care am fost pana acum nu ma mai duc (ei ziceau ca problema s-a rezolvat, degeaba le explicam eu ca nu, tot pe a lor o tineau).

Modificat de sabotor78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am puso iar pe tester si tot nici o eroare dar am observat de data asta ceva. sonda lambda: valoarea aceea in procente nu variaza deloc dupa ce se incalzeste, cat timp e rece variaza cu o frecventa cam lenta si cand se incalzeste ramane blocata pe 0%. idei ceva?

Sonda Lambda da tensiuni nu procente. Presupun ca e euro2 masina si ai o singura sonda lambda, iar tesiunile pe ea cand e cald motorul variaza in jurul 0.4-0.5 v, iar semnalul ar trebui sa fie sinusoidal...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus acea valoare pe grafic si varia de cateva ori la inceput dupa pornire apoi...linie dreapta. acum intrebarea mea este: toate aceste anomalii in functionare vin de la sonda sau din ecu care nu mai prea ia in seama sonda? avand in vedere ca in toamna am pus sonda noua.si daca actuala sonda e defecta de ce a cedat asa de repede? din cauza ca a fost proasta sonda sau masina a distrus-o?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut.

A reusit cineva sa-i dea de cap? In ultima vreme ma confrut cu aceiasi problema, mi se opreste motorul in mers (practic, nu mai trage deloc - iar daca apas ambreiajul se opreste de tot), dupa care isi revine in cateva secunde (asta daca e in viteza). Nu face asta tot timpul, dar e foarte enervant cand o face. Daca cineva a gasit o solutie, il rog s-o posteze. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea ca la chestia cu opritul motorului in mers e vorba de chestii"electrice" sa zic asa.gen bobina de inductie,bujii,sonda lambda...diferiti senzori..adevarul este ca ne confruntam mereu cu probleme noi la care le gasim cu greu rezolvarea.simptomele mele erau kam aceleasi..se oprea motorul in mers,fluctua relantiul,imi smucea chiar si in mers,pierdere de putere,apasam la blana d-abia se misca,turatie aveam dar nu si forta.si asa am schimbat pe rand bobina de inductie am scapat de fluctuare relanti.apoi au urmat bujii si sonda lambda si se pare ca am numai am pierderi de putere si ca si-a revenit.paca ca acum...se pare ca a aparut alta problema...pompa de benzina..mi se kam operste motorul.asta pentru ca nu imi mai alimenteaza.ma duc la pompa sub bancheta ii trag kteva si merge:)) simptome de carbuni pe duca din ce m-am informat:(...acum...sa vedem poate reusesc sa ii schimb daca nu...o veste proasta ar fi sa cumpar pompa noua:-s care costa destul...:(pretentioase...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca nu apare nicio eroare pe computer, ma gandesc serios ca ar putea sa fie pompa de benzina din rezervor. Dar cum as putea s-o verific? E clar ca de alimentat e alimentata, intrucat face chestia aia doar foarte rar, da' cum imi pot da seama cand nu se mai invarte, respectiv nu alimenteaza motorul cu combustibil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai,daca nu ti-ar alimenta nu ar porni motorul.adica ai da la automat,iti invarte electromotorul dar nu iti da benzina ca sa porneasca.asa imi face mie cand se "blocheaza" zic eu pompa.pentru ca pana nu bat in ea nu imi porneste nici chip.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare in VAG-COM nu e afisat nicaieri debitul de benzina pe care-l primeste motorul? Asta ar simplifica situatia si ar putea elucida misterul. Poate vreun cunoscator de VAG-COM ne poate spune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema cu g3 meu 1.6AEA nu mai trage bine inainte in treapta 4 ma duceam la 120 fara probleme acum deabea ia 100 ,se aude o bataie la injectie inauntru ,se tureaza foarte greu de la 3000mii in sus , o alta problema este ca se aude sub masina fasait cand accelerezi ,pierde aer pe undeva p la catalizator,se poate sa fie infundat si sa scoata aeru p altundeva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca distrugi motorul daca mergi asa. Primul drum e la un mecanic si da poate sa fie catalizatorul dus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu acelasi motor, AKL, si la mine are putere, trage bine de tot motorul...singura problema e ca tremura la relanti si dim cand e rece nu intra socul si se opreste. nu mai stiu ce sa-i mai fac. am pus-o pe tester si are o eroare la sonda lambda 'pressure too low' sau ceva de genul. o fi si de la sonda, dar nu inteleg de ce nu intra socul cand e rece si dupa ce se incalzeste tremura motorul la relanti...

daca stie cineva ceva sau are cineva vreun sfat, va rog sa ma ajutati ca nu mai stiu ce sa-i mai fac...

mai e ceva: i-am curatat clapeta am resoftat-o, a mers un timp fara tremurat, dar socul tot nu intra statea acolo aproape de relanti si cu motorul rece si dupa vreo cateva sapt a inceput sa tremure si sa faca urat la relanti...

[/quote

iti zic eu prb asta cum faci socul automat trage cablul de acceleratie pana la ultimul canal unde vine prins cu siguranta aia cu motorul rece scoti bornele de la baterie si le montezi la loc cu contactul pus ai sa vezi ca motorasul pas cu pas isi schimba pozitia daca apar fluctuati de relanti sar putea sa ai urmatoarele senzorul temperatura pt ecu motorasul pas cu pas sau clapeta sunt singurele care poate face fluctuati cand bateria este buna binenteles poate ai rezolvat prb pana acum nu stiu bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!