Jump to content

Pierdere de putere in sarcina si nu se tureaza la motor pe benzina


salapiat
 Share

Postare recomandată

Salut, las mai jos si eu 2 erori:

16712 knock sensor 1 (G61) signal too high

P0238-35-10 intermittent

17811 EGR system regulation divergence

P1403-35-10 intermittent

Masina se comporta in felul urmator, are momente, destul de dese cand pierde puterea, defapt mai bine zis trage doar cand are ea chef(destul de rar...)

Trebuie sa le schimb pe amandoua, se pot repara?

Poate sa fie din cauza astora problema cu trasul?

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
  • Replies 153
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • salapiat

    17

  • zebrocksky

    12

  • SHARANEL

    6

  • matukan

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

On 7/22/2014 at 5:47 PM, sararualex said:

Salut.Am si eu o problema de genul asta.. in ultimul timp masina nu porneste la prima cheie .. porneste la a 2 a(dar nu tot timpul .. de obicei dimineata sau la rece) .. relantiul nu tremura .. cuplez treapta 1 plec din loc se simte putin greoaie (in sensul ca trebuie sa o turez putin ca sa nu moara motorul ) iar in mers pe la vreo 2500 3000 de rpm are un sacadat asa ... intreruperi..si martorul de check engine se stinge si se aprinde (in momentul intreruperilor) Masina este un golf 4 1.6 fsi 110 cp.Filtrul de benzina si de aer au fost schimbate ,bujiile verificate , catalizator nu exista ( este teava directa ) si egr-ul si clapeta de acceleratie au fost curatate si sincronizate cu testeru`ul..am facut si o diagnoza .. o sa revin in curand cu un log.

 

Aveti vreo idee ... ? 

 

Salut! Dacă mai ești pe aici și îți amintești, te rog să ne spui si nouă cum ai rezolvat problema...

Am următoarea problemă: Accelerez în sarcină, peste 2000rpm, însă masina nu accelerează cum trebuie, nu are putere și martorul check engine pâlpâie în bord. Dacă schimb până în 2000rpm în stil „bătrânesc” mașina merge normal; pe loc se turează normal.

Menționez că am curățat clapeta de accelerație și am pus bujii noi, face la fel. Compresia 14 14 10 14

Dacă cineva cu motor 1.6 FSI BAD a avut problema asta aș vrea și eu rezolvarea, dau de băut după pandemie dacă supraviețuim :D

Sănătate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica iti lipsea ceva din alimentare. Atentie la acele....agrafe...ca sunt destul de periculoase. Tot asa, trebuia sa.identifici exact ce iti lipsea, sa urmaresti circuitul pe baza diagramelor si sa remediezi astfel problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salut ,am un golf 5  1.6 fsi ,și se tureaza greu( am schimbat  ,egr,chit pornire ,toți senzorii,pompa benzina etc ) ce credeți ca ar putea fii?PS îmi da pe tester (19490 senzor 2 :senzor temperatura aer aspirat:semnal puternic:permanent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!