Jump to content

Vag-com pe Felicia


Postare recomandată

Salutare,

Vechea masina, o skoda felicia 1.6i cod motor AEE din 1998, are de ceva vreme probleme diverse printre care si faptul ca nu sta la relanti cum ar trebui. La pornire cu motorul rece trebuie ajutata cu pedala ca sa intre socul automat, iar dupa ce se incalzeste da sa moara motorul. Daca apa pedala de acceleratie, la revenire din turatie motorul da sa moara.

Am curatat pt a nu stiu cata oara clapeta de acceleratie, dar de data asta am zis sa o si adaptez cu noul meu Vag-Com 409.1 (multumiri Cuiuda).

Am curatat bine clapeta, pana aici totul bine, dar cam atat. Nu reusesc sa o adaptez de nici un fel, pt ca in canalul unde ar trebui sa fie valorile pt clapeta de admisie se afla altceva sau nimic. Respectiv pe canalul 001 (care ar trebui sa corect pt AEE) se afla valori ale turatiei rpm ale motorului si alte lucruri care nu au leg cu acceleratia, iar pe 098 nu se afla nimic.

Am incercat sa pornesc motorul, sa sterg erorile, sa ma conectez din nou, nu merge nimic.

Oare nu se adapteaza clapeta de admisie la AEE?

Postez si erorile pe care le-am avut la motor, poate ma ajuta cineva pt ca nu le-am gasit exact pe acestea in documentatiile studiate pana acum.

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 032 906 030 AG

Component and/or Version: MARELLI 1AV F012

Software Coding:

Work Shop Code:

2 Faults Found:

00525 - Oxygen Sensor (G39)

28-10 - Short to B+ - Intermittent

00282 - Throttle Position Actuator (V60)

36-00 - Open Circuit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca stii putina engleza stii si defectele...:Driver:

Ai problema cu senzorul G 39. Il schimbi.

Ai probleme cu actuatorul regulator V60. Faci verificari de circuit si cureti borne, inlocuiesti ce e defect...etc.

Apoi dai cheie si tre sa mearga ok.

Adaptare se face automat dupa remediere defecte.

Spor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

am si eu nevoie de niste sfaturi, si anume:

(1) - Conduc o masina (SKODA FELICIA 1.3. MPI an f 1997) care pana acum m-a servit cu loialitate (am cumparat-o in februarie 2010 si am parcurs deja cu ea 12000 KM). Problema consta in faptul ca dupa ce am dat jos bordul pentru a schimba doua becuri, am montat bordul la loc si am descoperit ca imi stau aprinse fara a se stinge alte doua becuri care pana acum poate se aprindeau sau poate nu, cert e ca eu nu am realizat acest lucru decat acum ca le vad aprinse. Este vorba de (ABS) si (!) ambele vizand sistemul de franare, lucru deloc placut. Am mai demontat de vreo doua ori bordul incercand sa descopar vreo eroare de a mea la montare insa nu am gasit nimic. Am testat masina la viteze de 80-100 Km/H franand destul de puternic si parerea mea e ca franele reactioneaza bine insa nu gasesc nici o explicatie pentru cele doua avertizoare luminoase. Desii am spus ca franele par sa reactioneze bine totusi nu mai am liniste si siguranta. Ar fi o solutie care din pacate nu e la indemana mea in momentul de fata si anume sa duc masina la un service dar ma aflu intr-o criza financiara si nu imi permit mai ales ca o cunostinta de a mea s-a dus intr-o zi cu masina la service pentru ceva ce parea simplu si l-a costat o suma frumusica lucru care m-a descurajat. Mentionez ca am o banuiala care mi-a trecut prin minte si anume ca becurile s-ar fi aprins mai de mult insa vechiul proprietar ar fi putut sa le miste putin pentru a nu face contact iar eu cautand dupa becuri arse am umblat la ele si in felul acesta becurile s-au aprins din nou. Bine-nteles ca acest lucru nu este demonstrat ci doar m-am gandit eu la aceasta posibilitate.

(2) - astazi masina mea a pornit normal insa nu se tureaza motorul deloc ba inca daca o accelerez putin motorul se scutura si da sa moara. Acest lucru nu a aparut instantaneu ci la ultimul drum facut (370 Km) inainte de acest incident am sesizat ca se scutura uneori la turatii in jurul valorii de 2000 de ture facand niste smucituri care pana la urma au incetat.

In speranta ca voi primi raspuns la problemele mentionate, va multumesc mult!!!

Cu respect,

Florin Muntean

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

In primul rand, cred ca ar trebui sa faci un topic nou pentru ca altfel nu vei avea vizibilitatea necesara ca cineva sa vada postul tau.

In al doilea rand, pararea mea despre prima ta problema este ca, macar ar trebui sa faci o scanare cu un vagcom pt a vedea ce se intampla cu becurile alea, pot fi niste erori care au aparut in urma demaontarii bordului care, odata sterse sa nu mai apara din nou. Fara vagcom, nu prea poti sa faci mare lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Salutare,

am si eu nevoie de niste sfaturi, si anume:

(1) - Conduc o masina (SKODA FELICIA 1.3. MPI an f 1997) care pana acum m-a servit cu loialitate (am cumparat-o in februarie 2010 si am parcurs deja cu ea 12000 KM). Problema consta in faptul ca dupa ce am dat jos bordul pentru a schimba doua becuri, am montat bordul la loc si am descoperit ca imi stau aprinse fara a se stinge alte doua becuri care pana acum poate se aprindeau sau poate nu, cert e ca eu nu am realizat acest lucru decat acum ca le vad aprinse. Este vorba de (ABS) si (!) ambele vizand sistemul de franare, lucru deloc placut. Am mai demontat de vreo doua ori bordul incercand sa descopar vreo eroare de a mea la montare insa nu am gasit nimic. Am testat masina la viteze de 80-100 Km/H franand destul de puternic si parerea mea e ca franele reactioneaza bine insa nu gasesc nici o explicatie pentru cele doua avertizoare luminoase. Desii am spus ca franele par sa reactioneze bine totusi nu mai am liniste si siguranta. Ar fi o solutie care din pacate nu e la indemana mea in momentul de fata si anume sa duc masina la un service dar ma aflu intr-o criza financiara si nu imi permit mai ales ca o cunostinta de a mea s-a dus intr-o zi cu masina la service pentru ceva ce parea simplu si l-a costat o suma frumusica lucru care m-a descurajat. Mentionez ca am o banuiala care mi-a trecut prin minte si anume ca becurile s-ar fi aprins mai de mult insa vechiul proprietar ar fi putut sa le miste putin pentru a nu face contact iar eu cautand dupa becuri arse am umblat la ele si in felul acesta becurile s-au aprins din nou. Bine-nteles ca acest lucru nu este demonstrat ci doar m-am gandit eu la aceasta posibilitate.

(2) - astazi masina mea a pornit normal insa nu se tureaza motorul deloc ba inca daca o accelerez putin motorul se scutura si da sa moara. Acest lucru nu a aparut instantaneu ci la ultimul drum facut (370 Km) inainte de acest incident am sesizat ca se scutura uneori la turatii in jurul valorii de 2000 de ture facand niste smucituri care pana la urma au incetat.

In speranta ca voi primi raspuns la problemele mentionate, va multumesc mult!!!

Cu respect,

Florin Muntean

salut,

Am si eu o felicia de 1.6 MPI din 1997. ai cumva un manual de service skoda. Cred ca ar trebui sa schimb si eu cateva becuri in bord + inca cateva mici deficiente si nu am o carte care sa ma ghideze. Daca cumva ai asa ceva te rog posteaza-o sau pe emaill. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand, cred ca ar trebui sa faci un topic nou pentru ca altfel nu vei avea vizibilitatea necesara ca cineva sa vada postul tau.

.

IN PRIMUL RAND, cred ca ar trebui sa scrieti si voi in http://vwforum.ro/index.php?showtopic=14353 . Este mult mai citit si puteti primi raspunsuri mult mai repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare,

am si eu nevoie de niste sfaturi, si anume:

(1) - Conduc o masina (SKODA FELICIA 1.3. MPI an f 1997) care pana acum m-a servit cu loialitate (am cumparat-o in februarie 2010 si am parcurs deja cu ea 12000 KM). Problema consta in faptul ca dupa ce am dat jos bordul pentru a schimba doua becuri, am montat bordul la loc si am descoperit ca imi stau aprinse fara a se stinge alte doua becuri care pana acum poate se aprindeau sau poate nu, cert e ca eu nu am realizat acest lucru decat acum ca le vad aprinse. Este vorba de (ABS) si (!) ambele vizand sistemul de franare, lucru deloc placut. Am mai demontat de vreo doua ori bordul incercand sa descopar vreo eroare de a mea la montare insa nu am gasit nimic. Am testat masina la viteze de 80-100 Km/H franand destul de puternic si parerea mea e ca franele reactioneaza bine insa nu gasesc nici o explicatie pentru cele doua avertizoare luminoase. Desii am spus ca franele par sa reactioneze bine totusi nu mai am liniste si siguranta. Ar fi o solutie care din pacate nu e la indemana mea in momentul de fata si anume sa duc masina la un service dar ma aflu intr-o criza financiara si nu imi permit mai ales ca o cunostinta de a mea s-a dus intr-o zi cu masina la service pentru ceva ce parea simplu si l-a costat o suma frumusica lucru care m-a descurajat. Mentionez ca am o banuiala care mi-a trecut prin minte si anume ca becurile s-ar fi aprins mai de mult insa vechiul proprietar ar fi putut sa le miste putin pentru a nu face contact iar eu cautand dupa becuri arse am umblat la ele si in felul acesta becurile s-au aprins din nou. Bine-nteles ca acest lucru nu este demonstrat ci doar m-am gandit eu la aceasta posibilitate.

(2) - astazi masina mea a pornit normal insa nu se tureaza motorul deloc ba inca daca o accelerez putin motorul se scutura si da sa moara. Acest lucru nu a aparut instantaneu ci la ultimul drum facut (370 Km) inainte de acest incident am sesizat ca se scutura uneori la turatii in jurul valorii de 2000 de ture facand niste smucituri care pana la urma au incetat.

In speranta ca voi primi raspuns la problemele mentionate, va multumesc mult!!!

Cu respect,

Florin Muntean

Asa patesti cand scoti tabloul de bord fara a deconecta bateria si a astepta 5 min. Recunoaste, ai deconectat bateria? Ti-ai luat un cod de eroare in modulul ABS pe care il poti scoate cu o diagnoza VCDS si un baiat priceput.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare Stealth,

scuze ca doar acum am vazut ce ai scris. Problema nu e de la deconectarea bateriei sau a borului ci de la faptul ca unul din senzorii de ABS era defect si cine mi-a vandut mie masina a fost suficient de istet sa deconecteze becurile care avertizeaza defectiuni ABS - eu nu am stiut sa verific ... ulterior s-a rezolvat.

Se pot intampla multe lucruri neprevazute insa mai ales atunci cand nu ai experienta.

Salutari!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!