Jump to content

gaze consistente in rampa


busu
 Share

Postare recomandată

mi-am luat in sfirsit si eu masina dupa o dacie si 2 citroen-uri un passat variant tdi,sint foarte plin de mine ,dau pe dinafara,insa am o nedumerire ;am deschis busonul de umplere ulei si am constatat ,la mersul in relanti ,o consistenta substantiala de gaze in rampa(chiar si joja de ulei daca o ridic ies gaze puternic pe acolo).mecanicii de la reprezentanta C-ta au dat-o la intors(au zis ca nici macar nu au cum sa-mi evalueze starea motorului,ceea ce nu cred)iar telefonic cei de la Focsani mi-au spus ca e normal pt ca e de 130 cp ,pompe duze,etc.

va rog ,astept pct.de vedere de la "batrinii "VW.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:blink:

mi-am luat in sfirsit si eu masina dupa o dacie si 2 citroen-uri un passat variant tdi,sint foarte plin de mine ,dau pe dinafara,insa am o nedumerire ;am deschis busonul de umplere ulei si am constatat ,la mersul in relanti ,o consistenta substantiala de gaze in rampa(chiar si joja de ulei daca o ridic ies gaze puternic pe acolo).mecanicii de la reprezentanta C-ta au dat-o la intors(au zis ca nici macar nu au cum sa-mi evalueze starea motorului,ceea ce nu cred)iar telefonic cei de la Focsani mi-au spus ca e normal pt ca e de 130 cp ,pompe duze,etc.

va rog ,astept pct.de vedere de la "batrinii "VW.multumesc

<{POST_SNAPBACK}>

:blink: Asa-i la inceput, am frunzarit forumul si am gasit raspuns la problema mea.

andREI: PLS nu folosi majuscule nejustificat. In mod normal ele reprezinta un ton ridicat / tipat. Nu cred ca era intentia ta, np dar pliz tine cont de ea. Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) . Este un lucru normal pana la un anumit punct.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:unsure:  . Este un lucru normal pana la un anumit punct.

<{POST_SNAPBACK}>

si eu care aproape ma linistisem ,acum :lol: esti amabil "alinica"sa-mi spui cum stiu ca am ajuns la acel pct (sau am trecut de el)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D

:rolleyes: Asa-i la inceput, am frunzarit forumul si am gasit raspuns la problema mea.

<{POST_SNAPBACK}>

Si raspunsul este... (suspans :blink: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu care aproape ma linistisem ,acum :offtopic: esti amabil "alinica"sa-mi spui cum stiu ca am ajuns la acel pct (sau am trecut de el)?

<{POST_SNAPBACK}>

OT necesar pentru clarificari: Punctul ala e pe undeva cand repeti chestia asta de 3-4 ori la rand de exemplu cu 3-4 topic-uri diferite. De exemplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si de aici mi-a fost raschetata o postare!aveti ceva cu mine fratilor? asteptam ceva pareri in legatura cu urmatoarele:am facut sch.de ulei+filtre(toate) si mi-au curatat de calamina si depuneri coloana de adm aer de la intercooler la intr in motor,in special acel dispozitiv care regleaza recircuitarea gazelor(corect?)la repornire constarea a fost ca s-a redus considerabil consistenta gazelor in rampa,si m-am mai lionistit un pic,in schimb faptul ca pe acea conducta de aer care s-a curatat s-a gasit ulei imi da de gindit.o fi turbosuflanta afectata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu e o problema. Cu uleiul pe admisia de aer.

Uleiul provine din 2 locuri: 1. CCV - recircularea gazelor de carter,

2. Lagarii turbinei care sunt pe pelicula de ulei sunt proiectati sa piarda o mica cantitate de ulei.

=> Stai linistit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu e o problema. Cu uleiul pe admisia de aer.

Uleiul provine din 2 locuri: 1. CCV - recircularea gazelor de carter,

2. Lagarii turbinei care sunt pe pelicula de ulei sunt proiectati sa piarda o mica cantitate de ulei.

=> Stai linistit.

<{POST_SNAPBACK}>

merci andrei! oricum am sa fac cu prima ocazie o masuratoare a presiunilor in cilindrii,insa inca o data intreb, parametrii de functionare a motorului (avans,presiuni ,prs ulei,etc)nu pot fi diagosticati prin conectare la calculatorul masinii? motorul are calculatorul lui separat?daca este o intrebare idioata va rog sa ma menajati si sa-mi atrageti atentia elegant! totusi in final nu sint in clar:cit de normal si pina la ce nivel este normal sa fie gaze in rampa la mot . co pompe duze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Pai simplu, gaseste un prieten cu o masina similara, si compara fumul, vizual macar si atunci iti poti face o idee daca a ta e mai varzara sau nu.

Dar atentie, cantitatea de fum poate varia in functie de pozitia picirului pe acceleratie chiar daca masinile au aceeasi viteza.

Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e perfec valabil de ceea ce spui, o masina cu cip scoate un pic mai mult fum decat una fara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e perfec valabil de ceea ce spui, o masina cu cip scoate un pic mai mult fum decat una fara

@cipos Nu inteleg foarte clar ce spui, parca nu esti roman, sau ai oarece probleme cu exprimarea, si mai ales nu vad legatura cu masinile ce au electronica modificata, nu e vorba despre asa ceva in topicul acesta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!