Jump to content

Motor 1.4 16v- trepidatii ralanti


sorin atanasiu
 Share

Postare recomandată

părerea ta de începător este greșită, dacă înțelegi puțin un motor ai sa vezi de ce nu iese compresia corect când ai o supapa uzata B-) Îți dai seama ca e no ofence nu?! :-)

s1 cm10 jellybean

Modificat de Mr VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 145
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • sorin atanasiu

    26

  • SOLAR

    12

  • Mr VW

    11

  • zebrocksky

    8

Buna ziua,

Revenind la vechea problema, am scos masina din service cu : distributie noua, bujii noi, chiulasa plus piston plus cilindru 1 verificat, garnitura chiulasa noua, schimbat filtre cap coada, curatat injectoare la ultrasunete si prima zi a mers ata. Azi cand i-am dat cheie dimineata (a doua zi) sa ma scoata afara din masina de ce tremurat avea, dupa 5 minute iar mergea ata dar se vedea ca nu e la fel ca in prima zi+nu urca in ture cum trebuie. Va rog daca se poate o idee ceva. Segmentii sunt buni. Tachetii la fel.

Tin sa precizez ca 2 supape pe cil 1 au fost schimbate iar la test chiulasa a iesit de nota zece, s-au masurat supapele noi cu cele originale si nu este nicio diferenta nu stiu unde sa mai caut sa aflu un motiv dc merge asa.

Modificat de danu_banu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua

am si eiu o nelamurire, am desfacut in weekend capacu de la filtru de aer si furtunele care ajung la carcasa filtrului + capacu la distributie pt a o verifica (Golf IV 1.4 16v APE). Dupa aceasta procedura cand pornesc motoru si e rece sta la relanti la 1500 rot dupa cateva minute revine la normal 850-900. Poate merge la inceput in regim de soc, dar asta iarna de ce nu mergea asa? De unde ar putea fi problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salut.pt cei cu rateuri la golf 4 1.4 la un cilindru verificati pe langa aprindere, bujii,etc , verificati injectoarele.eu am mers o luna in 3cilindri si nu stiam ce are.aveam missfire (rateu) pe cilindrul 2.am schimbat bujii, fise, bobina.in final am facut test de compresie si a iesit 12-14-14-14.deci am exclus supape indoite cum mi-au sugerat cativa mecanici.am trecut la verificat injectoarele si surpriza:injectorul de la cilindrul 2 avea una din duze infundate, am reusit sa o desfund cu o lita subtire, putin otelita si cu un spray wd40, am improvizat o instalatie cu niste furtune si cu un transformator de 9-12v pt deschis injectorul.dupa montare nu eram sigur 100% ca de acolo era problema, dar surpriza la prima cheie, motorul torcea rotund si fara rateuri , ca nou.deci merita si injectoarele verificate.succes

Deci simtomele erau: trepidatie la relanti, se simtea si in schimbator bataia motorului, gaze intrerupte la teava esapament, clipea martorul verificare in bord, in mers daca era motorul subturat avea trepidatii si dadea in nas(mers sacadat).succes.pt intrebari nu ezitati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salut! am un golf 4 1.4 16v cod AKQ din 98. masina consuma extraordinar de mult ulei si trepida la ralanti, asa ca m-am gandit sa-i fac o revizie a motorului. am schimbat segmentii (care erau in regula) dar problema era de la chiulasa, si nu la semeringuri cum se intampla destul de des (semeringurile chiar erau in stare foarte buna, poate chiar schimbate de fostul proprietar) ci de la ghidurile spupapelor (va recomand sa-i spuneti strungarului care se ocupa de chiulasa voastra sa le verifice) ..in fine..am mai schimbat distributia, pompa de apa, garnitura de chiulasa, ulei + filtre..dupa operatiune motorul tot trepideaza la ralanti iar consumul e imens..dar doar pana se incalzeste (dupa vreo 10-15 minute), apoi merge ok, si trage ok, consumul isi revine si el..mecanicul mi-a spus ca de vina sunt tampoanele ...sunt 3..le-am schimbat si pe acelea...fisele sunt noi, bujiile sunt noi, la bobina si injectoare nu m-am gandit din moment ce motorul merge ok dupa ce se incalzeste... pe vcds nu am nici o eroare legata de motor.. (e una legata de climatronic si una de senzorul de viteza)..ceva sugestii ar fi binevenite..multumesc anticipat! multi km fara reparatii va doresc!

Modificat de dr4gosh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare.

Nu am vrut sa deschid in topic nou pentru ca ma gandesc ca s-a mai discutat asta , dar totusi nu am gasit pe niciun topic..

Am un G4 1.4 16v , si problema persista de ceva timp in felul urmator - nu imi trepideaza la relanti , dar daca masina este rece ( ne pornita de mai 6+ ore ) la prima cheie , porneste perfect , dar intra socul automat , si imi tine relantiul undeva la 1200-1900, toata masina vibreaza , parca ar merge in 3,  si se aude foarte rau . Daca apas un pic acceleratia si apoi iau piciorul ,  de ex , ea sta relantiul gen la 1500 , eu apas pana se tureaza pe la 1900 , iau piciorul , dar motorul urca pe la 2200-2400 , sta cateva secunde , apoi coboara usor usor. Dupa cateva minute , pana se incalzeste un pic , asa face , apoi , decupleaza ( cred ) socul automat , si dispare sunetul ciudat din motor , relantiul sta perfect , nu mai trepideaza deloc. Mentionez ca dupa ce masina se incalzeste un pic , relantiul nu oscileaza deloc. Am schimbat bujii , am imprumutat fise de la un prieten sa vad daca ele sunt de vina , filtrul de aer e schimbat cam de o luna , clapeta de acceleratie e curatata recent. 

Are cineva habar de ce face asa  ?

Pe tester nu am pus-o.

PS cod motor AKQ 1.4 16v `99


 

 

dr4gos - si eu am avut o problema asemanatoare cu consumul de ulei

Incearca sa desfaci epuratorul de  gaze ( in filtru de aer iti intra un furtun , du-te in jos pe furtun , gen in spatele motorului , ala este , prins cu 3  suruburi cu cap de imbus ), si curata-l foarte bine , al meu era ft infundat , era o mazga groasa aproape de ciment  facuta in el , si curata-l cu ce ai la indemana ( eu l-am curatat cu diluant ) si consumul de ulei o sa dispara in proportie de 70 %.  Bine acum pot fi o sumedenie de probleme de conusma ulei , dar asta la AKQ este cel mai des intalnita. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

@condox18 trebuie sa pui testerul pe ea, ar putea fi de la senzorul G62, temperatura apa, sa ii dea o valoare aiurea.

 

In alta ordine de idei, am curatat si eu o clapeta de AXP, motorul trepideaza la relanti. Era super jegoasa, dupa cum se vede in poze, am adaptat-o si inainte si dupa, dar merge la fel, nicio schimbare.

 

Am comandat bujii si fișe noi (2 din ele au izolatia ruptă la pipă, curenteaza daca pui mana, cu toate ca nu fac scantei) + filtrul de aer care avea ceva ulei in el (am inteles ca asa face ele).

 

Ce ma ingrijoreaza in schimb este jegul din interior, dupa clapeta, acolo se curata vreodata? Am sa-i pun un flacon de aditiv la urmatorul plin poate mai curata ceva.

 

post-12608-0-93765300-1433378499_thumb.j  post-12608-0-67103900-1433378380_thumb.j  post-12608-0-46048700-1433378388_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andreydobre007

Salut, poate stie cineva cauza sau poate a mai patit cineva :(

 

Un zgomot de zici ca sare motorul prin capota si un tremurat la motor la prima pornire din zi, il pornesc si tremura asa toata masina si daca o accelerez unpic nu mai am treaba. A doua pornire nu se mai aude nimic. Se intampla doar la pornirile de pe o zi pe alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciolpan.daniel

Salut

 

Am un Golf MK 4 1.4 16 V 2000, problema e ca dupa ce se incalzeste motorul si sa zic dupa 5-6 km turatia imi urca pana la aprox.1000 de ture, cate o data sare pana la 2000 si revine in 1000, opresc motorul si revine la normal.

Am curatat tot ce insemna admisie, clapeta turatie, tubulatura, am schimbat recent toate filtrele, buji fise.

Tin sa specific ca mi sa intamplat doar in zilele calduroase 26-30 garade afara.

Sa mai intalnit cineva cu problema asta? Vreo sugestie?

Modificat de Ciolpan.daniel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare.

Am si eu un Golf IV Decembrie 1998 motor AHW in jur de 150.000 km.

Am schimbat vineri cureaua de la aerconditionat servo etc si acum dupa ce iau piciorul de pe acceleratie pt cateva secunde se aude in tacanit strident de metal. Aveti idee de la ce ar putea fi? Sambata am schimbat si placute discuri frana spate si am mers cateva secunde cu frana de mana ridicata incercand sa le pasuiesc putin (discurile aveau un strat fin de vopsea).

Cu stima,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata e rezolvata problema. Compresorul de AC facea zgomotul ala metalic. SI asa nu imi foloseste deci poate sa ramana asa mult si bine.

Cu stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut baieti. Am intampinat o problema de ieri. Tremura la ralanti si parca ar merge in "3". Se aud si intreruperi pe toba de esapament. Eroare pe vcds 16712-knock sensor 1 g61 P0328 signal too high - intermittent. si m-am uitat prin measuring blocks si imi apar 5...6 valori de missfire pe cilindrul 2. Ce ar putea fi? bobina? fisele? bujiile sunt noi beru cu 4 elementi schimbate in mai, au doar 5000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna seara si un sincer la multi ani!! Eu am tot acest timp de motor axp si ma confrunt si eu cu aceeasi problema in legatura cu trepidatiile si presiunea

Pentru trepidatii eu am sesizat la mine ca e tamponul pe care e sustinut motorul din partea dreapta deteriorat si prin schimbarea lui am reusit sa scap de problema cu trepidatiile dar acum incerc sa rezolv problema cu presiunea ,am desfacut baia de ulei sorbul era ok ,nu era deloc infundat ceea ce ma sperie foarte tare ca e pompa de ulei.

Ps. Inainte sa schimb filtru de ulei masina tragea mai tare si nu prea imi aparea martorul de presiune .dar dupa ce l.am schimbat dupa ce se incalzeste motorul apare martorul ulei si daca circul cu masina mai mult de 30 de min se opreste automat motorul. O seara buna !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...
On 09.05.2010 at 0:24 PM, b4dy said:

langa clapeta de acceleratie se afla un furtun, care daca este iesit din locas sau crapat, motorul trepideaza la relanti, iar la cresterea turatiei nu se mai observa trepidatul.

La AXP, clapeta de acceleratie e prinsa in admisie in 4 suruburi, sub clapeta mai e o piesa de aluminiu care are o garnitura metalica, piesa pe care sta asezata clapeta de acceleratie. In ceasta piesa e prins un furtun negru nu foarte gros. La furtunul ala te referi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare tuturor,

Am un golf 4, 1.4, 16V, AKQ si am urmatoarea problema : imi tremura motorul la relanti,  imi da rateuri pe esapament si nu prea trage. Motorul parca ar merge in 3pistoane si jumatate. Am schimbat recent segmenti (5000 km), garnituri supape, cuzineti, fise, bujii, furtune vacuum, filtru aer, filtru benzina, curatat clapeta de acceleratie, curatat EGR etc. Motorul parca nu merge rotund, bobina de inductie da scanteie la toate 4 bujiile (le-am verificat). Am fost la tester la reprezentanta Vw si nu au gasit nimic, nu stiu ce sa-i mai fac. Orice sfat este bine venit. Am atasat si un video cu rateurile care se aud pe esapament. Multumesc anticipat.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat. Problema era distributia, nefiind montata corect. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spune-ne si noua, cum anume era gresita, si la ce service ai facut-o? Ca sa stim sa ne ferim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@csm_1 este sub cel gros. Nu stiu daca si la alte tipuri de motoare este la fel, aici este la AKL 1.6

13.img0670mediumvl3.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributia a fost montata la service Chirton din Caransebes, iar cei de la reprezentanta au depistat ca era montata gresit( nu era pusa la punct). Masina nu mergea cum trebuie, nu avea putere, se auzeau mici rateuri in toba de esapament, mers sacadat, mers ca in 3 pistoane, etc dupa tot ceea ce s-a schimbat la ea. Depistarea problemei + remontarea distributiei m-a costat 500 lei, dar cred ca a meritat. Am fost cu ea in nenumarate service-uri, inclusiv in Timisoara si mi-au zis ba ca e una, ba ca e alta. Acum are putere, toarce si merge ca un adevarat golf. Sper sa va fiu de folos. Toate cele bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salut,

am o problema , relantiul oscileaza intre 600-950 , am curatat clapeta chiar schimbat cu a unui prieten , sensor lambda , egr , canistra verificat nimic , ciudat e ca daca dau drumul la climatronic pe cald  nu econ si porneste compresorul se stabilizeaza relantiul la normal  ... ce legatura sa fie ca nu inteleg ...cineva ceva idei

mentionez ca la rece cand pornesc sta ok relantiul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Salut! Îmi poate spune cineva despre erorile din foto. Ce trebuie făcut, verificat, înlocuit, etc.? 

Screenshot_20231211_221214_Adobe Acrobat.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!