Jump to content

Motor 1.4 16v- trepidatii ralanti


sorin atanasiu
 Share

Postare recomandată

Daca spui ca distributia e sigur pusa la punct,in cazul asta faci un test de compresie si vezi ce valori ai pe 4.Daca valoarea e semnificativ mai mica decat la celelalte 3,e de vina o supapa/scaun.Daca si la 3 e mica valoarea,sa nu fie ciupita garnitura de chiulasa intre 3si4.Un test de compresie ~25 de lei la orice service.

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 145
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • sorin atanasiu

    26

  • SOLAR

    12

  • Mr VW

    11

  • zebrocksky

    8

Am vorbit cu cineva de la service pt compresie,acum sa vad zilile acestea cand o sa am putin timp liber sa ma duc pana acolo sunt curios de rezultat...ms frumos de ajutor si timpul acordat o sa revin cu detalii....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost si am facut un test de compresie si pe cilindrul 4 valorile sunt undeva intre 7 si 8,restul cilindrilor toti trec de 12-13 spre 14,pe cilindrul 1 avea chiar 14,5... :(...cred ca este o supapa de vina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam de pe acolo pare a fi problema.Initial pune un aditiv pt carburant,care cica mai curata din depunerile de carbon(funingine,calamina)Din pacate daca problema e de la o ciobitura/fisura,nu o sa isi faca treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa mi-a spus si mecanicu ca este cam fara rost aditivul si pana nu dam chiuluasa jos sa constate exact nu prea are ce sa ii faca altceva...sper sa fie doar de la o supapa,am inteles ca au fost cazuri si mai grave mult mai costisitoare in care s.a crezut intial ca de vina este supapa dar era altceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cine ma poate ajuta si pe mine cu o problema , eu am lasat masina cu contactu pus mai bine de vro 3 ore si acum nu imi mai porneste ma ajuta si pe mine cineva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

salutare.AM si eu o problema cu masina si orice parere ar fi binevenita.Sa detaliez:in timp ce mergeam cu masina in oras,precizez ca eram in treapta a 3-a,si observ ca masina incepe sa tremure(tremuratul acela ca si cand esti in treapta mare si masina e subturata),schimb intr-a 2-a si o las la relanti si observ ca msina merge sacadat,intrerupt iar pe bord mi s-a aprins martorul de la check engine.am oprit si am am lasat-o la relanti si observ ca are un tremurat al motorului si in toba de esapament se aude ca si cum ar scapa aer pe undeva....problema e ca dca o accelerez pana la 1400 de turatii tremura rau iar dupa ce depasesc 1400-1500 de turatii merge ok.precizez ca martorul de la motor sta aprins pe bord.a-ti putea sa imi ziceti ceva pareri despre ce ar putea fi?am citit forumul si marea maj zic ca ar fi de la bobinele de inductie,clapeta de acceleratie,bujiile sau fisele....va multumesc anticipat pt ajutor.Numai bine!Era sa uit...Masina este un golf 4 fabricatie 2002,1.4 16v benzina cod motor BCA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai pana nu vezi ce eroare a cauzat aprinderea Check Engine, nu prea cred ca stie cineva ce sa-ti spuna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai bobine de inducție ci doar o bobină se inducție care dacă crapă nu mai pornește nimic. pune fa un scan și scrie aici apoi vorbim!

s1 cm10 jellybean

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare si multumesc pt ajutor.Am rezolvat azi..Am fost cu masina la un baiat,mi-a pus tester-ul si mi-a aparut o eroare(misfire cylinder 4 daca retin eu bine).era bobina de inductie de la pistonu 4,care a inlocuit-o cu bobina de inductie de la pistonul 3,si apoi a pus tester-ul iarasi pe masina si surpriza:eroarea se mutase pe cilindrul 3 unde inlocuise bobina de inductie de la cilindrul 4.am cumparat alta bobina 130 RON+DIAGNOZA+MANOPERA=200 RON,iar acum golfuletzu meu toarce din nou ca un martan:)))multumesc celor care au binevoit sa imi raspunda.Seara buna tuturor si fara damage-uri;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema asemanatoare cu cea de mai sus doar ca masina merge bine nu am nici o eroare pe vcds dar la ralanti trepideaza motorul si am verificat nu lucreaza piston nr2 ,verif injector, bobina ..Ar ramane sa verific distributia si atunci sa vad si de supape pe cil. 2 Pareri? MS! cod motor BCA 1,4 16v.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristian tu sigur ai 1.4?? ce cod motor ai? ca din câte știu eu nici un 1.4 nu are patru bobine de inducție..

s1 cm10 jellybean

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A spus mai sus, BCA. Din ce am gasit, BCA-ul are bobina pe fiecare cilindru, spre deosebire de AXP, APE, AHW si AKQ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine trepideaza la relanti si asta exact dupa ce am schimbat distributia! Pe vag-com am o eroare Throttle position senzor (G88) - Short to ground. Masina de tras trage,urca in ture, doar ca la relanti trepideaza motorul.Pana acum ma gandeam ca e pusa distributia decalata de imi trepideaza,dar,culmea,cateodata cand ma opresc la semafor, nu simt nici cea mai mica trepidatie,iar stand pe loc,daca o accelerez si iau piciorul de pe acceleratie,revenind la relanti, iara incep trepidatiile. Ma gandesc ca daca era distributia avea trepidatii tot timpul. Cand apar trepidatiile parca si motorul nu mai merge rotund.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, stiti cumva ce voltaj trebuie sa intre intr-un egr ? aveti vreo schema electrica macar asa as putea sa aflu ...mc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o problema asemanatoare cu cea de mai sus doar ca masina merge bine nu am nici o eroare pe vcds dar la ralanti trepideaza motorul si am verificat nu lucreaza piston nr2 ,verif injector, bobina ..Ar ramane sa verific distributia si atunci sa vad si de supape pe cil. 2 Pareri? MS! cod motor BCA 1,4 16v.

Nu lucreaza pistonul 2 la ralanti .Ma ajuta cineva cu un sfat?MS!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Problema asemanatoare.

Dimineata sau dupa 4-5 ore de stationat cu motorul oprit la pornire am un tremurat de zici ca vrea motorul sa o ia la fuga, dupa 20 min se incalzeste motorul si tremuratul dispare si la relanti si in viteza.

Am fost la un meserias a pus vag-com-ul pe el si mi-a gasit missfire cil 1.

Bun, a schimbat tipul bujiile 1 cu 2, acelasi rezultat missfire cil 1, a inlocuit fisele 1 cu 2 la fel tot cil 1, a inlocuit injectorul 1 cu 2 la fel tot cil 1.

In final mi-a spus ca trebuie schimbata bobina.

Vreun coleg care ma poate ajuta si pe mine poate fi din alta parte acest tremurat la rece si la relanti si in viteza pana se incalzeste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul meu tremura si cand ii calda deci nu lucra bujia 2  la ralanti in rest merge ok..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am gasit un amic mecanic care a reusit sa-mi inlocuiasca bobina de inductie si surpriza, motor tremura la fel ca cu bobina originala.

Va rog ajutati-ma nu mai stiu ce sa-i fac sa mearga motorul rotund.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Test de compresie am facut, toate bune ( a zis mecanicul)

Inlocuit fise, bobina de inductie, bujii, injectoare, DEGEABA. + ca am schimbat si toate filtrele si uleiul, distributia e buna deci nu stiu unde este buba.

Nu mai stiu ce sa fac.

Modificat de danu_banu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cred ca nu mai ai ce sa ii faci si sa incepi sa te obisnuiesti cu asta , aceeleasi simptome le am si eu desi sunt schimbate toate. Trebuie sa ne impacam cu ideea ca nu o sa mai mearga rotund , ci patrat :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Neatza!

Revenind la topicul meu de mai sus, in legatura cu trepidatiile, masinuta mea mergea doar in 3 pistoane asa ca am dat chiulasa jos cu un mecanic si am constatat ca supapele de la cil 1 nu mergeau de loc.

Va tin la curent cu ce rezolv pentru ca pe viitor sa stiti ce aveti de facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic sa schimbi mecanicul,daca el ti'a facut test de compresie si tot el a trebuit sa dea chiulasa jos ca sa isi dea seama ca sunt probleme la supape...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea de incepator este ca atunci cand faci un test de compresie si iese bun nu iti poti da seama daca nu-ti lucreaza vreo supapa.

Daca gresesc imi cer scuze!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!