Jump to content

Motor 1.4 16v- trepidatii ralanti


sorin atanasiu
 Share

Postare recomandată

Las ca asa am facut si eu am scos bateria 5 minute dupa care am puso la loc si tot asa facea motorul pana nu am adaptat-o la reprezentanta ma uitam ca la felu 14 la ea ca mai avea un pic si murea motorul.deci fara suparare nu cred ca se rezolva ceva daca scoti borna de la baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am adaptat clapeta de zeci sau sute de ori si cu vag-ul si fara si pentru mine doar in rare cazuri a fost nevoie de o adaptare cu vag-ul.Iar sa pui conditia ca doar la reprezentanta mi se pare cam deplasat.Daca reprezentanta este o a doua biserica este in regula dar eu nu am superstitii dastea.

Predator tu ai nevoie si de o diagnoza pentru ca eu banuiesc la tine un senzor de temperatura a aerului sau aer fals cauzat de tubulatura crapata.

Succesuri.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie acolo mi-a recomandat cineva si m-am dus si de atunci nu am mai avut probleme si sincer la reprezentanta am fost doar de 2 ori in 2 ani nici eu nu sunt adeptul lor ca au niste preturi de te doare capul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi am pornit o de dimineata si imi cobora si urca singur relantiu pana s a incalzit apoi a avt tremuratu ei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Cand masina e la relantiu, daca apas de exemplu pe dezaburire luneta, se simte o vibratie in toata masina si este vizibila in volan.

Asta tine 1-2 secunde, dupa care isi revine dar nu chiar la normal cum a fost inainte de apasarea butonului. Se mai simte putin fortata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu un tremurat la motor la prima pornire din zi,il pornesc si tremura asa toata masina si daca o accelerez unpic nu mai am treaba.sa fie de la bujii ca nu stiu cand au fost schimbate,clapeta de acceleratia am curatat-o mai demult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand masina e la relantiu, daca apas de exemplu pe dezaburire luneta, se simte o vibratie in toata masina si este vizibila in volan.

Asta tine 1-2 secunde, dupa care isi revine dar nu chiar la normal cum a fost inainte de apasarea butonului. Se mai simte putin fortata.

eu am obs ca si atunci cand misc de volan si sunt la relati scade putin turatia si masina trebura sensibil pt o secunda.

am intrebat un mecanic mai de mult si mi-a spus ca , cureaua de accesorii sau intinzatorul ar putea fi uzate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari

dezaburitorul este un consumator foarte mare pentru masina...creste consumul de curent...creste sarcina pe alternator si deci sarcina pe motor...

aceeasi problema este si la servodirectie(rotirea volanului) - VW Golf IV are pompa de servodirectie, mecanica, antrenata de cureaua de accesorii, deci in momentul in care se roteste volanul, creste sarcina pe pompa de servo si implicit pe motor.

Acum vin si eu cu o intrebare: Mai baieti, va mananca undeva? nu aveti ce face? masinile va merg, puneti benzina si km cat mai multi...

Copanu, schimba kit-ul de accesorii(role si curea) si vei fi surprins sau nu, masina va functiona la fel. dupa care normal ar fi sa schimbi mecanicul.

Toate bune...

Modificat de sorin atanasiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutari...

revin cu noutati cu privire la problemele de ralati...\

am inlocuit bateria si...MINUNE...TREMURA FOARTE PUTIN...adica 10%...

va dati seama ca sunt in culmea fericirii. Urmeaza sa schimb filtrul de carburant ca am ceva km cu el si sper sa scap definitiv de tremurat...

P.S.

nu v-am spus ca masina mea nu putea fi lasata pe avarii sau pe pozitie, mai mult de o jumatate de ora...ca nu mai putea porni...

Bafta si toate bune...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P.S.

nu v-am spus ca masina mea nu putea fi lasata pe avarii sau pe pozitie, mai mult de o jumatate de ora...ca nu mai putea porni...

"Un fleac" :D ...adica, ce era mai important. "Sugea" bateria din saracul altelrnator :vaidecapulmeu: ... si asta (alternatorul) devenea sarcina MARE pentru motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat cu trepidatiile cam 70%. Am schimbat suportii la motor :) Acum abia se mai simt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

SALUTARE!!AM SI EU UN GOLF 4 1,4 16V 1999 AKQ BENZINA SI NU MAI STIU CE SA FAC,UFFFFF!!!!DACA MERG CU EA LA RELANTI DA IN NAS,INTRERUPE.daca O ACCELEREZ MAI BRUSC SE GATUIE CAM RAU,IN SPECIAL IN VITZELE 1,2,3.MI-A PUS MACANICUL TESTERUL SI MI-A IESIT COMPRESIE 5 PE UN PISTON.AM FOST AZI IAR LA MECANIC SI A VAZUT K SI BOBINA DE INDUCTIE E FISURATA.STIE CINEVA daca CE POATE SA FIE???? :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa va spun mica mea povestioara... Ma urc in masina,pornesc si constat ca imi tremura la relanti... zic uff... iar s-au afumat bujiile le iau frumusel le curatz...le pun la loc si constat ca se intampla acelasi lucru... relanti tremurator si mers sacadat in sarcina... hmm zic gata schimb bujiile ma duc cumpar niste bujii BERU cu 4 electrozi,inainte aveam NGK 3 electrozi ma duc fericit dau 70 de ron pe un set de 4 bujii le pun pe masina hopa merge impecabil...dupa ce ajunge la 90 de grade temperatura, iar incepe distractia,,, deci nu mai puteam de nervi x( dau jos bujiile noi... constat ca sunt afumateeee zic muncesc degeaba sa le curat asa ca le-am pus la loc in aceeasi stare. pornesc masina ce sa vad functioneaza perfect zic cine stie ce o fi avut,merg cam 15 min cand observ ca ajunge temperatura la 90 de grade acveeasi distractie mers sacadat si tremurat la relanti....zic ma ce o avea zic sigur e bobina o verific scot fiecare fisa in parte dadea scantei hmmm... zic,inainte sa schimb bobina hai sa schimb fisele cumpar un set de fise BOSCH noi noute...le pun pe masina,ma urca dau o cheie porneste imediat (la sfert) buun dau sa plec cand sa plec ce sa vezi am ramas uimit de felul in care mergea masina am zis ca e alta...astept sa ajunga temp la 90 de grade zic sigur o sa mai faca cand colo nimic merge frumos rotund fara nicio problema o opresc pornesc iar la fel zici ca e alta masina... ajung acasa si incep sa iau fisele vechi la puricat le curatz frumusel si cand ce sa vad o ditamai gaura in una din fise sa imi vina sa ma pun cu toporu pe ea avand in vedere ca inainte am schimbat 3 seturi de bujii... Aaaa am uitat sa va zic ca am curatat si clapeta de vreo 3 ori fara niciun rezultat... partea cu semnul intrebarii este ca de ce facea doar cand ajungea la 90 de grade??? In fine v-am zis si eu povestea mea sper ca va va ajuta pe unii dintre voi ...In rest ce sa zic drumuri lungi si fara incidente si pe aceasta cale salut si toti posesorii de golfuletze :) iar pentru cei care vor niste pareri sau pot ajuta pe cineva cu ceva las un numar de telefon 0730333303 Adi. Aprops cand este urmatoarea intalnire ? as vrea sa vin si eu daca se poate ;;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A....poate EGR un pic infundat?Stiu ca el e influentat de temperatura optima de functionare a motorului.Incearca o curatare a EGrului si apoi o adaptare cu motorul la 90grade.Numai bine!

PS:Bujiile se curata cu "forja" nu cu peria de sarma.Saraca Dacie inghitea multe "tratamente",dar la masinile generatie mai nou,se aplica principiul auto-curatarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu era EGR infundat au fost fisele de vina :) bine ca am scapat ca imi mancase zilele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari

Totusi nu am rezolvat problema mea cu trepidatiile...din contra, s-au agravat...

uite aici

dupa toate astea imi merge motorul ca un ceas elvetian...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

SORIN,pooblema ta a fost initial pompa de ulei,posibil sa se fi infundat sorbul si de aici problemele cu presiunea de ulei.De regula am mai auzit probleme de genul asta la g4 1400 16v.intradevar cuzinetii erau pilaf.ceea ce ma intriga este faptul ca nu ti-a aparut in bord eroarea de la senzorul care vine pe una din axele cu came.in noment ce nu iti mai urca ulei sus in ramele de culbutori automat accel senzor iti intra pe sistemul de avarii si morotul se opreste.NU stiu ce ulei ai folosit si care este cauza accestei defectiuni.Faptul k inca mai ai trepidatii e posibil se datoreaza fapului ca cuzinetii axiali(ceei care tin vibrochenu sa nu faca miscarea fata spate)sa fie uzati sau avand in vedera ca au fost montati pe un vilbrochen sh sa dea o toleranta mare.

SORIN,pooblema ta a fost initial pompa de ulei,posibil sa se fi infundat sorbul si de aici problemele cu presiunea de ulei.De regula am mai auzit probleme de genul asta la g4 1400 16v.intradevar cuzinetii erau pilaf.ceea ce ma intriga este faptul ca nu ti-a aparut in bord eroarea de la senzorul care vine pe una din axele cu came.in noment ce nu iti mai urca ulei sus in ramele de culbutori automat accel senzor iti intra pe sistemul de avarii si morotul se opreste.NU stiu ce ulei ai folosit si care este cauza accestei defectiuni.Faptul k inca mai ai trepidatii e posibil se datoreaza fapului ca cuzinetii axiali(ceei care tin vibrochenu sa nu faca miscarea fata spate)sa fie uzati sau avand in vedera ca au fost montati pe un vilbrochen sh sa dea o toleranta mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

acum 2 ani am schimbat si eu bobina(la mine e o singura bobina) dupa ce am imi dedea erori de misfire pe vag com.....am schimbato a mers foarte bine toate bune si frumoase si nici nu mi-a mai aparut vreo eroare;

dar acuma dupa 2 ani merge relativ bine dar o mai simt cum merge parca in 3 zic eu.......turometru sta fix dar simt la relantiu o trepidatie mica ca si cum ceva nu lucreaza iar asta cateodata.......iar uneori merge in toti 4 parca e ca unsa iar uneori parca nu vrea sa foloseasca toti 4 cilindri,iar pe vag com nu imi iese nici o eroare

bujiile le-am schimbat am ngk ,au vreo 15 mii max

iar fisele nu imi sunt crapte si sunt curate la imbinare

eu banuiesc bobina sa nu dea curent suficient pe una din fise iar de asta sa imi mai dea acele intreruperi mici care imi iau si din puterea masinii......astept parerri ca ma chinui sa ii dau de cap.mc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salut..sunt nou pe aici,am un golf 4 1.4 si am o problema cu el adica la relanti motorul parca tuseste,ceea ce ma mira pe mine este faptul ca nu face mereu,am dat scan cu vag.com si imi apare de fiecare data aceeasi eroare: asta dupa filtre schimbate bujii si bobine noi, turometru nu oscileaza este constant pe la 900 ture?

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Control Module Part Number: 036 906 032 G

Component and/or Version: ME7.5.10 4433

Software Coding: 00031

Work Shop Code: WSC 00000

Additional Info: WVWZZZ1JZ3W635084 VWZ6Z0C0071004

VCID: 142CBE0E082199BC

2 Faults Found

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 35-00 - -

16688 - Cylinder 4: Misfire Detected

P0304 - 35-00 - -

Readiness: 0110 0001

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca pe cilindrul 4 sunt probleme.Probleme pot fi de la bujie/bobina(sau fise daca nu ai bobina pe fiecare cilindru).In cel mai rau caz ai probleme cu una din supape.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am zis si eu pana am vorbit cu un mecanic si mi.a spus ca daca era supapa avea intotdeuna aceeasi simptom,uneori se simte mai intens alteori mai putin,deci nu intotdeauna face la fel,am bobina pe fiecare bujie dar le.am schimbat si tot la fel face,nu merge motorul rotund,daca tin mana la toba de esapament se simte parca tuseste...ma sperie gandul ca tre sa deschid motorul pt o supapa...sa incerc si cu un aditiv de supape,poate au doar calamina pe ele si nu este nimic grav...??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea cred ca va avea vreun rezultat aditivul.Inlocuieste bujia si bobina de pe 4 cu bujia si bobina de pe oricare alt cilindru si vezi daca se muta si eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut deja lucrul acesta apoi scan cu vag.com si eroarea a ramas tot pe cilindru 4,am dus-o apoi si la un service ce este drept nu am stat langa baiatul care mi-a lucrat la masina dar mi-a spus ca a schimbat si injectoarele intre ele,adica cel de pe 1 cu 4 si eroarea tot pe cilindru 4 a ramas,dar daca este supapa nu trebuie sa faca mereu la fel?? de ce uneori se simte destul de rau in masina alteori f putin.....stiu ca nu supapa este scumpa am inteles ca manopera costa cateva sute de lei...am mai citit pe aici ca langa clapeta de acceleratie se afla o *pompa de vacum* sau ceva de genul care si aia poate cauza motorului la relanti trepidatii..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar mai putea o posibilitate...daca a aparut dupa ce ai schimbat distributia,sa nu fie decalata cu un dinte-2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina a fost cumparata in luna decembrie,cand am cumparat-o am avut impresia ca nu mergea chiar rotund motorul la relanti dar am crezut ca sunt de vina bujiile,le-am schimbat cu unele beru,inclusiv 3 bobine noi tot beru,mai am doar o bobina originala pe cilindru 1,nici o ameliorare,apoi am schimbat ulei, filtru ule,filtru conbustibil,am vrut si filtru aer dar era aproape nou si am zis ca data viitoare,distributia schimbata dar tot nimic...nici o inbunatatire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!