Jump to content

Motor 1.4 16v- trepidatii ralanti


sorin atanasiu
 Share

Postare recomandată

aceeasi problema am avut-o si eu cu relantiul si am fost la reprezentanta si mia adaptat clapeta de acceleratie care a costat 40 lei si de atunci nu am mai avut probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost si eu la reprezentanta si au readaptat-o si tot degeaba ..tot tremura...:))( nu stiu ce sa ii mai fac..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorin atanasiu

xxnelu

bun, atunci urmatorul pas este masurarea inca odata a compresiei(am mai masurat-o odata, nu stiu valorile dar mecanicul mi-a spus ca e ok) si daca nici asa nu ma elucidez, deja ma gandesc ce substanta inflamabila sa folsesc sa ii dau foc...ca deja ma dispera tremuratul...

asta de la ce vine?

16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0420 - 35-10 - - - Intermittent

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 35-00 - -

16686 - Cylinder 2: Misfire Detected

P0302 - 35-00 - -

...dar nu exista substante sa curete supape, injectoare? adica sa evit deschiderea motorului...

cat despre clapeta, am curatatat-o, adaptat-o si tot ce se putea face...mai am sa o schimb...masina

Modificat de sorin atanasiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorin atanasiu

Salutare

aseara am incercat o chestie, am inversat bujiile si dupa am inverat si injectoarele. Rezultatul a fost aceleasi, tremurat si in measuring blocks pe cilindrul 1 si 3 misfire detected. ca si faults imi apare doar pe cilindrul 2.

cineva imi recomanda sa deschid motorul...momentan, adica anul asta, nu intrevad fonduri pentru treaba asta. Sper sa nu se agraveze situatia si sa ma forteze sa o trag pe dreapta...va tin la curent cu noutatile pe care le am...

Bafta tuturor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Nu inteleg de ce nu lamureste cineva problema asta sa ajute omul.

Misfire este dat de.

Injector infundat (Daca schimbi bobina, bujia si tot iti da misfire atunci ai problema la injector)

Canistra de carbon (Recicrulare vapori benzina) Nu functioneaza cum trebuie

Mutiple Misfire(Nu iti ajunge benzina destula la injectoare si nu are explozie) Aici mergi cu caruta, tremura din toate partile

Bobina de inductie impuscata (Iti aprinde EPC in bord)

Catalyst system below treshold. Asta e mai problematica in sensul ca 90% s-a infundat catalizatorul de la mers in 3 pistoane, si trebuie schimbat (4 cazuri am vazut, toate au fost asa) daca ma insel sa ma corecteze cineva :lol:. Cu toate astea vad ca nu apare lambda, asta ar trebui sa simta schimbarea de gaze si catalizator infundat.

DE SESIZAT insa faptul ca ai Bank 1 pe eroare adica ai o problema cu Sonda Lambda 1, cea dinaintea catalizatorului, urmareste-o ca dai de ea usor, are 4 sau 6 fire nu mai stiu exact. Daca ai spalat motorul ai patit ce am patit si eu si anume, s-au coxat contactele si incepe sa faca pe nebuna. Un Spray de contacte si scapi de ea, dar problema cu misfire nu este de aici.

Incearca sa verifici pompa de benzina, filtrul de benzina, apoi, dupa ce esti sigur ca sunt curate, scoate mufa de la EGR si vezi daca merge rotund la relanti.

Rezumat:

Bobina, (Se schimba ~170 RON)

Canistra Carbon (Se curata in interior)

Injector(Se curata sau se schimba)

Pompa de benzina (Asta e foarte grav, costa mult) se poate curata, dar nu e garantat ca se rezolva

Catalizator. (Asta e mai grav) Se taie si se pune altul

Modificat de Bogdan Moraru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorin atanasiu

Va multumesc domnule Moraru.

Injector infundat (Daca schimbi bobina, bujia si tot iti da misfire atunci ai problema la injector)- le-am inversat intre ele si in measuring blocks apare misfire pe ci 1 si cil 3.

Canistra de carbon (Recicrulare vapori benzina) Nu functioneaza cum trebuie - asta ramane sa vad cum e in interior si ce gasesc acolo

Mutiple Misfire(Nu iti ajunge benzina destula la injectoare si nu are explozie) Aici mergi cu caruta, tremura din toate partile- in sarcina merge marfa motorul...are si sprint si urca in ture foarte frumos, su am trepidatii

Bobina de inductie impuscata (Iti aprinde EPC in bord) - este noua impreuna cu fisele

o sa verific cele enumerate de dvs. si revin cu impresii...

Modificat de sorin atanasiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un DIY exista pentru desfacere canistra carbon?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar se poate desface canistra de carbon?M-am uitat cu coada ochiului la ea pana acum si mi se pare ca nu se pare desface,cel putin nu am vazut suruburi(sau poate pe dedesupt)?.sau se curata pe la capace?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

salut.si mie imi trepideaza motoru ma misca putin in masina.il simt doar pe loc.e vb de golf 4 16 v ixp.un ajutor va rog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off aceleasi probleme tipice ..ce sa ii facem ...asa face toate :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai explicatia de mai sus am primit-o de la sandra trading iasi ... adica firma de incompetenti :) asa ca daca asa au zis ei , nu o fi grav :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

si mie tot imi tremura.nu mi a disparut tremuratul.am observat ca la drum lung dispare.am plecat din bucuresti iar cand am ajuns in constanta am stat la semafor nu mai simteam nimic,efectiv disparuse acel tremurat.un mecanic mi a zs ca poate fi catalizatoru.am pus o pe tester a dat o eroare electrica si am schimbat doar bujiile atat.aveti vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat-o si eu cu tremuratu , o dat domnu ... asta ca sa vedeti cat de incompetenti sunt cei de la sandra ca iei mi-au zis ca nu au gasit sonda lambda nou cumparata ca fiind defecta , ea fiind inculpata dand-o jos mergand exceptional motoru. DECI dragii mei nu va lasati prostiti de mecani fie ei si de reprezentanta ca asa trebuie sa mearga (am mai auzit pe forum din astea ) NU EXISTA ASA CEVA - un motor dupa cum stiti si voi trebuie sa mearga ROTUND si nu aiurea .

@ zek - incearca sa schimbi si fisele poate ajuta ...da nu ai erori pe ecu stocate?! vagcomu ce zice ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

Daca imi permiteti imi dau si eu cu parerea > Motorul meu 1.4 16v cod AHW , la fel ca si celelalte (putin mai pretentioase) , a avut aceeasi problema> Trepidatii la relanti, etc opriri> Cauza la mine a fost EGR, ceea ce a dus la slabirea clapetei, si cu asta la multe altele. Cauzele pot fi multiple. La fel cum se sutinea si bobina de inductie poate sa dea astfel de probleme , si senzorul de pe catalizator, inclusiv mufa de pe senzorul de ulei, daca nu e bine conectata face la fel>

Rezolvarea problemei la mine a fost . Circuit EGR nou, Clapeta admisie noua, senzor ulei nou (Inca mai caut mufa pt el), si mai nou acum lipsa de freon in instalatie>, provoaca suprasarcina pe compresor si la randul lui fluctuatii de curent, etc etc>

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi a dat o eroare electrica si ink una pe un senzor care indica temperatura mai mare a motorului decat cea normala.u cum ai rezolvat o poate ma ajuti si pe mine cu niste sfaturi.ca nici nu vreau sa incep sa schimb una alta daca nu stiu exact ce are

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal imi cer scuze ca postez aici, am si eu o problema cu un golf 4 14 16v benzina an 1998 problema ar fi in felul urmator am avut niste probleme cu termostatul si cu senzorul de temperatura se incingea foarte repede si imi dadea in fiert... am fost la un nene care mi-a scos termostatul care cica era blocat... toate bune si frumoase masina nu mai dadea in clocot.... dar dupa ce se incalzea masina mergea foarte sacadat si nu se mai accelera nici in ruptul capului... am fost la tester cu ea mi-a dat eroarea de senzor de temperatura....oooooook mi sa spus sa il skimb ca de acolo e problema de la temperatura ca nu indica bine si nu trimite nush ce la computer zis si facut l-am skimbat acum indica ok temperatura... dar problema nu a disparut tot asa face cand se incinge masina si ajunge la temperatura de 90 de grade iar merge sacadat...care credeti ca ar fi problema? mentionez ca 20 25 min dupa ce pornesc masina pentru prima data se infige si nu se simte nicio problema cum se ridica acul aproape de 90 de grade

incep si distractiile

cand o accelerez peste 2000 rpm incepe sa imi sacadeze si sa nu se accelereze. daca o las pe liber si o accelerez masina se duce in 6000 rpm deci problema o am numai in mers. si inca ceva cand se incalzeste daca pornesc areul conditionat face si mai rau... mai mai sa se opreasca... :) nu stiu ce sa ii mai fac cei de la tester au zis ca nu apare nicio eroare si ca ar fi bine sa skimbam filtru de benzina bujiile si filtru de aer sa vedem daca mai face... nu stiu ce sa zic .. ma gandesc ca asa au facut si cu sonda de temperatura care nu a fost de acolo problema. deci ce m-ati sfatui sa fac ? iar despre bujii si fise si filtre nu am nici cea mai mica idee cand au fost schimbate credeti ca daca le skimb o sa scap de aceasta problema ? Va multumesc mult de tot pentru atentie si sper sa imi dati o mana de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@zek : dupa parerea mea zic sa incepi cu ce e mai ieftin si usor si anume verifica-ti bateria , si vezi cu senzorul de temperatura ... posteaza erorile de pe vag in sectiune corecta si vezi ce inseamna defapt . Abia apoi te apuci de cumparat si schimbat . si dupa ce rezolvi cu senzorul fa o adaptare eventual si o curatare a clapetei de acceleratie si vezi atunci cum se comporta . Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorin atanasiu
sal imi cer scuze ca postez aici, am si eu o problema cu un golf 4 14 16v benzina an 1998 problema ar fi in felul urmator am avut niste probleme cu termostatul si cu senzorul de temperatura se incingea foarte repede si imi dadea in fiert... am fost la un nene care mi-a scos termostatul care cica era blocat... toate bune si frumoase masina nu mai dadea in clocot.... dar dupa ce se incalzea masina mergea foarte sacadat si nu se mai accelera nici in ruptul capului... am fost la tester cu ea mi-a dat eroarea de senzor de temperatura....oooooook mi sa spus sa il skimb ca de acolo e problema de la temperatura ca nu indica bine si nu trimite nush ce la computer zis si facut l-am skimbat acum indica ok temperatura... dar problema nu a disparut tot asa face cand se incinge masina si ajunge la temperatura de 90 de grade iar merge sacadat...care credeti ca ar fi problema? mentionez ca 20 25 min dupa ce pornesc masina pentru prima data se infige si nu se simte nicio problema cum se ridica acul aproape de 90 de grade

incep si distractiile

cand o accelerez peste 2000 rpm incepe sa imi sacadeze si sa nu se accelereze. daca o las pe liber si o accelerez masina se duce in 6000 rpm deci problema o am numai in mers. si inca ceva cand se incalzeste daca pornesc areul conditionat face si mai rau... mai mai sa se opreasca... :( nu stiu ce sa ii mai fac cei de la tester au zis ca nu apare nicio eroare si ca ar fi bine sa skimbam filtru de benzina bujiile si filtru de aer sa vedem daca mai face... nu stiu ce sa zic .. ma gandesc ca asa au facut si cu sonda de temperatura care nu a fost de acolo problema. deci ce m-ati sfatui sa fac ? iar despre bujii si fise si filtre nu am nici cea mai mica idee cand au fost schimbate credeti ca daca le skimb o sa scap de aceasta problema ? Va multumesc mult de tot pentru atentie si sper sa imi dati o mana de ajutor.

sall

faza cu datul in clocot esti constient ca nu i-a facut motorului prea bine...

nu te mai intreb daca piesele (senzorul de temperatura motor si termostatul) sunt de origine si alte detalii de acest gen...

daca nu ai la scanare nici-o eroare pe VAGCOM, eu personal banuiesc ca problema ta este pur mecanica si nu prea mai este electronica...mers sacadat inteleg ca inseamna neuniform si zgomotos?

daca e asa, considerca e de la datul in clocot si inseamna ca nu se mai lubrifiaza motorul sau au aparut niste jocuri mai mari decat toleranta maxima admisa si se agraveaza doar la temperaturi mari... si cam trebuie deschis motorul...

daca nu este si zgomotos insista pe niste senzori de temperatura presiune si cam tot ce tine de alimentare motor...

eu nu l-am dat in clocot, dar daca ma dau la el si primeste niste talpi mai grele, la 90 de grade ca nu vrea sa treaca mai sus, motorul pierde din putere are un sunet mai ciudat (asta e un nou defect, proaspat achizitionat), asa ca de rateuri...foarte infundate ,abia perceptibile-decat daca esti atent la sunetul lui inainte de temperatura asta si la sunetul de la temperatura asta...adica apare acest sunet...de exemplu in treapta a 4-a la 2000 rpm, calc pedala la podea si se aude sunetul magic si infundat.

Bineinteles se aprinde si martorul de presiune ulei, la turatii de pana la 2000 rpm dupa care dispare...(asta e alta poveste...mai veche...am descris-o la desciderea topicului).

De aceea, masina mea este in concediu fara plata :Driver: si doar ocazional are parte de miscare foarte scurta si usoara prin oras la cumparaturi mai mari...

Nu am mai postat nimic pentru ca nu mai am absolut nici-o noutate...are zile in care merge marfa motorul si zile in care cred ca o sa sara de pe suporti...mai am sa il deschid sa vad pompa de ulei si o sa vad si supape, scaune supape, segmenti, etc. dupa deschidere o sa postez si poze si idei/impresii...

P.S.

Daca un user mai experimentat decat mine, care lucreaza in domeniu, considera ca am aberat in ceea ce am spus si are agumente trainice in ceea ce va spune atunci rog un moderator sa stearga ce am spus...sunt strict idei bazate pe logica si pe baza modului de functionare al motorului si nu bazate pe experienta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tin sa aduc la cunostinta ca am rezolvat problema cu sacadatu... am schimbat filtru de benzina si bujiile desi bujiile cred ca erau ok... deci cred ca era din cauza filtrului banuiesc ca era infundat si dupa ce trecea de o anumita turatie nu se mai alimenta bine dar nu inteleg de ce numai dupa ce se incalzea... infine oricum sunt fericit ca acum pot sa fac si eu depasiri :) a mai ramas acum de schimbat ambreiajul .... daca ma poate ajuta si pe mine cineva desi nu cred ca postez unde trebuie imi tine foarte sus si nu prea am demaraj cu ea... daca ma poate indruma cineva ce sa cumpar si de unde la un pret bun v-as fi recunoscator inca odata :( Maine insfarsit pot sa fac si eu un drum sper fara peripetii pana la sinaia :P Va multumesc mult :)

Butonul p_quote.gif sau p_mq_add.gif - (citatul) ajuta cand se doreste citarea unui pasaj din alt post.

Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, in caz contrar este inutil si interzis de regulament.

Foloseste te rog butoanele t_reply.gif sau t_qr.gif!

Modificat de Marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

predatorradyar

Am un golf 4 benzina 1.6 16 V 2002-150.000 si am aceasi propblema ca si voi tremuratul la relantiu, deci am schimbat tot: ule filtru ulei, filtru aer, filtru benzina, bujii, bobine de inductie, nici eu nu mai tin minte ce am mai scimbat ideea e ca la mine cred ca e mai grav decat la voi.

Ideea e ca la mine trepideata atat cand o pornesc cat si dupa un drum de 500 km si de ceva timp rar cei adevarat se tureaza singura pe relantiu stiu ca normal la relantiu sta in 800-900 dar la mine se tureaza pana undeva la 1500, se duce din 900 in 1500 si tot asa la interval de cateva secunde.......

Nu stiu ce sai mai fac urmaresc toate forumurile cu maxim interes dar degeaba nu am gasit nimic nicio solutie. deci eu am schimbat aproape tot ce spuneati voi ca ar trebui schimbat si degeaba !!!!!

Astept o idee noua si buna

multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa ii faci o adaptare la clapeta de acceleratie ca si a mea facea la fel si am fost la reprezentanta si mia adaptat clapeta de acceleratie si de atunci nu mai am probleme si ma costa doar 44 lei.Bafta :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

predatorradyar

uite am sa incerc si varianta asta ca nu am nimic de pierdut deja am bagat undeva la 1500 ron in ia pana acuma ca sa scap de acest tremurat si degeaba nu pot scapa. Si aceasta adaptare tia facuto punand calculatorul pe ea sau cum ??? sau e parte mecanica >? chiar nu stiu since

Astept si alte pareri refertor la ce ar trebuii sai mai fac chiar sunt foarte deranjat de aceasta trepidatie si de faptul ca se tureaza pe liber plus ca a crescut si consumul rau de tot sincer cred undeva la 20-25 %............

multumesc ptr sfaturi si multumesc si celor care vor face efortul de a scrie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adaptarea la clapeta de acceleratie se face cu calculatoru e o treaba de vreo 20 minute si se face la reprezentanta.Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvane scoti 5 minute "-" de la baterie apoi o pui la loc si pui contact astepti 1 minut iar apoi pornesti motorul si astepti alt minut fara sa apesi vreo pedala.

Dar nu cred ca e doar atata lucru la tine si mai ales trebuie sa si cureti clapeta inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!