Jump to content

Reglaj lombar scaun sofer


Mama Omide
 Share

Postare recomandată

Se da:

Scaun sofer cu reglaj electric al inclinatiei spatarului si reglaj electric al suportului lombar.

Ala la suportul lombar merge pe 2 axe: sus jos (merge!) si mai in fata (infipt in spate) sau mai putin (bagat in scaun).

E..partea asta care se "umfla" nu mai merge la mine, a ramas undeva in interior si la drum lung se simte.

Cum se da jos husa de la scaun fara sa deranjez airbagul lateral?

Are cineva vreo schema de demontare?

Stie cineva cum e mecanismul ala?

Vreo idee? (tija iesita? sau e pneumatic?)

Multam in avans

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 103
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cosmin_nst

    15

  • EEXCALADE

    12

  • F l o r i n

    10

  • D@ny

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si mie mi se intampla la fel sunt curios daca stie cineva cauza !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu ma ajuta la nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Deci....de desfacut e relativ usor , dureaza cam 20 de min da' sunt niste "kikitze" deci daca nu stiti nu va bagati ca sunt multe de rupt indoit ...etc . Acolo sunt asa : niste cabluri de sarma impletita care sunt atasate la o "plasa din plastic"(se vede in poza)+ 2 sisteme de tras-impins cablurile . Aceste sisteme sunt compuse din motoras + o "caseta" care contine in interior un sistem cu rotite zimtate . De obicei acestea fiind de plastic se rup ( sparg ) . Partea nasoala e ca la reprezentanta sau orice magazin de piese se comercializeaza tot sistemul ( 1900 RON , motorase cabluri ...) + ca ei iti cer 6 ore de manopera (cica atat le ia ca sa demonteze monteze tapiseria pe scaun ...bullshit... deci in total undeva pe la 2500 Ron . Parerea mea e sa gasiti sa fabricati aceste rotite undeva ( se pot gasi si in jucarii -nu glumesc- )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Cam scump! Parca nu merita atatia bani! Mai bine il lasi asa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut.

La mine s-a rupt acel cablu de sarma impletita si astfel nu se mai poate regla pozitia scaunului fata/spate, se poate inlocui acel cablu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salut. a cedat si la mine suportul lombar, exact cand plecam in vacanta, la iesirea din bucuresti... m-a durut spatele tot drumul.

a gasit cineva cum se desface, repara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Asa cum a spus si un coleg mai sus, sunt doua motorase responsabile! In interiorul fiecarui motoras sunt 3 roti dintate, de aproximativ 2cm in diametru!

Eu am toate acele rotite sparte (6), incerc sa gasesc un atelier care sa confectioneze acele roti dintate!

In cel mai rau caz, voi regla manual suportul lombar si am terminat povestea!

Din pacate acele motorase nu se gasesc separat ci doar tot ansamblul, care ajunge la aprox 500 euro!

Se poate observa in imagine una din rotite, inca oarecum intreaga, restul sunt sparte in 3-4-5 bucatele, fiecare!

Am gasit un atelier dar ca alternativa, stie cineva un atelier care sa confectioneze roti dintate?

post-6376-0-98746100-1342558350_thumb.jp

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate, toate pilaf..... asta e era plasticului....

Altfel, cumparam un interior complet, dupa care scoti ce ai nevoie... uite aici unul subtire....http://piese-auto.anunturi-auto.4tuning.ro/dezmembrari/dezmembrari-vw/scaune-passat-2006-10577002.html

sau asa ceva, si luam cadrul de la scaunul tau, sa il facem pe cel de la sofer. http://www.okazii.ro/accesorii-auto/altele/interior-piele-passat-b6-2007--a56204794

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum a spus si un coleg mai sus, sunt doua motorase responsabile! In interiorul fiecarui motoras sunt 3 roti dintate, de aproximativ 2cm in diametru!

Eu am toate acele rotite sparte (6), incerc sa gasesc un atelier care sa confectioneze acele roti dintate!

In cel mai rau caz, voi regla manual suportul lombar si am terminat povestea!

Din pacate acele motorase nu se gasesc separat ci doar tot ansamblul, care ajunge la aprox 500 euro!

Se poate observa in imagine una din rotite, inca oarecum intreaga, restul sunt sparte in 3-4-5 bucatele, fiecare!

Am gasit un atelier dar ca alternativa, stie cineva un atelier care sa confectioneze roti dintate?

post-6376-0-98746100-1342558350_thumb.jp

Motorasul din imagine este al tau? Ai niste instructiuni cat de cat detaliate pentru a ajunge la acel ansamblu, fara a rupe nimic? Am reusit sa desfac doar baza tapiteriei si m-am chinuit asa sa reglez manual suportul lombar, fara succes. Pana la urma am pus un prosop pe dedesubt. Daca stii de unde trebuie tras/impins pentru a 'umfla' inapoi suportul, lasa scris, ca vad ca e o problema comuna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este al meu. Se desface destul de usor. Nu prea ai ce sa rupi dar pentru a ajunge la sufele de reglaj trebuie sa dai tapiteria spatarului jos.

Daca ai desfacut baza, tapiteria este prinsa din 10 in 10cm in cate 3 puncte (mijloc + laterale) de niste inele metalice. Cu un patent desfaci inelele si ridici usor tapiteria in sus. Vezi ca pe spate o sa mai gasesti doua puncte de prindere tapiterie-cadru metalic, cam pe la mijloc.

La montaj, pentru ca este destul de greu sa prinzi acele inele, poti folosi blide de plastic.

Ps- daca nu ai acele rotite, nu ai cum sa repari sistemul insa poti sa tensionezi lombarul si sa il blochezi astfel cu blide mai lungi. Reglajul pe inaltime poate fi efectuat si manual si blocat intr-o pozitie dorita.

Spor.

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine merge perfect reglajul lombar dar citind astea am zis sa nu mai ma joc la el ca se poate defecta deci...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei_70, ne bucuram ca iti merge perfect!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut. Noutati legate de subiect? A gasit cineva o metoda de a repara mecanismul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Mda.. ai in principiu 2 variante de rezolvare:

a. te duci la reprezentanta si decartezi 2500 lei (aprox)

b. cumperi un scaun de la dezmemebrari, jumulesti motorasele de pe el si le pui pe al tau.

Eu am cumparata de la userul FLORIN de forum un scaun de Trendline, l-am facut bucati, acum astept o zi libera sa ma ocup de inlocuirea motoraselor... e destul de delicata operatiunea, sincer sa fiu. In plus, motorasele sunt nituite, deci ai nevoie de ceva scule. Oricum, sistemul mi se pare tampit, f greu de depanat si evident- o greseala clara de fabricatie (e una din bubele cunoscute si des intalnite, din ce vad pe forumurile din RO si afara).

Revin cu poze detaliate ale operatiunii, insa nu vor fi de mare folos, intrucat partea defecta (motorasele) nu se pot depana efectiv, ci doar inlocui. Si cum separat nu se gasesc, ci doar cu intregul ansamblul...intelegeti voi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles... pozele sunt binevenite oricand.

Nu exista nici o garantie ca 'noile' motorase nu se vor defecta. Din ce am mai citit pe vwvortex, o solutie pentru a le prelungi viata e sa nu te sprijini pe scaun atunci cand reglezi suportul.

Ma mai gandesc la posibilitatea de a schimba toate scaunele si bancheta spate cu unele din piele, negre, macar dau un ban dar.... stau in fata, vorba aia... :)

Cred ca Materom ramane cel mai la indemana 'furnizor'.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ce garantie ai ca nu se vor strica si alea ?

Materom - cred ca o sa iti ceara mult pe un interior de piele.... dar oricum, e altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta am si spus, ca nu exista nici o garantie ca nu se vor strica daca le iei de pe alt scaun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum ca am desfacut bucati-bucatele scaunul, eu unul cred ca daca nu te sprijini de el cand reglezi, nu are de ce sa crape. Firele metalice chiar suport ceva tensiune daca te lasi pe ele. Vom vedea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salut, am si eu o problema cu reglajul inclinatiei spatarului sofer ...nu mai merge clapeta de reglaj sal culc in spate ...merge sal culc doar in fatza....cum se poate remedia....lam mai avut odata blocat la fel acum 2 sapt si am umblat putin la mufe si sia revenit....dar acum merge doar sal reglez spre fata...stie cnv cv? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica contactele de la butonul de reglaj. presupun ca sunt electrice scaunele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la B6, toate scaunele de la sofer - indiferent de echipare - au reglajele la spatar si lombar electrice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum ajung la ele? la contacte? trebuie dat scaunu jos sau se da cumva suportu din plastic de la butoane jos?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la B6, toate scaunele de la sofer - indiferent de echipare - au reglajele la spatar si lombar electrice.

Eu am B6 cu reglaje manuale

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!