Jump to content

Probleme motor golf 3


danny_andrei
 Share

Postare recomandată

Salutare!

Sunt nou pe acest forum si e prima data cand scriu.Am un golf 3 din '96 1,9 tdi 90 cai si 220 000 km.Am si eu ceva probleme si sper sa ma poata ajuta cineva.Recent am observat ca masina merge maxim cam 145 si 130 cu A/C.La viteza asta daca accelerez parca mi se inneaca motorul.Si la demaraj nu prea mai merge.Inainte imi scartaiau rotile in a-2-a,acum nici vorba.Si pe langa asta imi face fum negru peste 2000-2500 rpm si se tureaza mai greu.Din dec am masina si mi s-a intempat de vreo 3 ori ca atunci cand turez peste 3500 (la relanti sau in mers)cand revine la relenti toata masina tremura rau de tot!Problema dispare daca pornesc si opresc motorul de cateva ori.Relantiul sta la 1000 rpm si cand opresc motorul mi se zguduie rau masina.La consum nu am observat nici o modificare,6,5% numai in oras.Sper sa ma poata ajuta cineva sa rezolv problemele.Tnx2all!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

completeaza-ti profilul cu orasul din care esti sa vedem cine din zona se poate intalni cu tine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu un golf III TDI. Din experienta:

- iarna, cand motorul e rece NU turezi peste 2000. Astepti sa se incalzeasca motorul (acul de la temp pe bord ajunge la mijloc: 90 de grade) altfel "il dai peste cap" si incepe sa-ti tremure toata masina pana nu opresti motorul

- cand ai schimbat ultima oara ulei, filtru de ulei, filtru de aer? au un rol foarte important. Alt motiv pentru care s-ar putea sa nu-ti traga masina poate fi si debitmetrul. Acesta regleaza aerul care intra la motor (parca asa era - nu sunt mecanic de meserie :) ) Daca e stricat poti sa-l trci pe BYPASS. (scoti furtunul de la intrare si-l legi in direct cu cel de la iesire) La mine a ajutat: de la 140 vit max am ajuns la 160.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt din Oradea.Mie trebuie sa imi explici mai in detaliu care furtune trebuie legate pe direct.Debitmetru ii inainte de filtru de aer si are o mufa in el,nu?Chiar nu ma pricep deloc ca ii prima masina pe care o am.Daca ii stricat si il leg pe direct o sa simt diferenta la demaraj?Ca vitez maxima nu prea am unde sa testez.Si cam cat m-am costa debitmetrul asta in caz ca ii stricat si unde il gasesc cel mai ieftin?In februarie am schimbat ulei,filtre ulei si motorina,curelele,rolele intanzatoare etc.Filtrul de aer l-am schimbat de 2 sapt.Cineva mi-a spus ca daca face fum si galagie poate fi injectoarele problema.Adevarat?

Mersi mult pt ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Aceasi problema am avut-o si eu!

Verifica firul care iese cu mufa din debitmetru sa nu fie intrerupt- eu pentru povestea asta am schimbat o turbina aiurea!

Salut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine ar fi daca ai avea un prieten care sa stie cum arata sau sa mai fi vazut asa ceva... Am o poza in care iti pot arata cu aproximatie la ce sa te uiti. E o kestie in care intra 2 furtune si o mufa. Scoti mufa si legi furtunele intre ele. Totusi, ti-as recomanda sa mergi la un service. Mie unde mi-am facut asta mi-au legat si un calculator la masina sa vada daca e diferenta de performanta. Oricum, s-a simtit diferenta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare!

Se pare ca nu maf ii problema la mine,cel putin nu inca.Am facut un test pe VAG-COM si eroare ceva de genul manifold pressure.. nu stiu exact cum.Tipul mi-a spus ca turbo ii problema ca trebuie curatat din cauza ca fac numai drumuri in oras si merg la turatii mici.Am mai citit pe forum ca ar mai putea fi la aceasta eroare si ceva valva N75 de la turbo.Am si eu asa ceva la masina mea?Oricum mai nou am mai incercat sa vad ce vit max merge si surpriza ca am atins 165 si parca mai mergea da nu mai aveam unde,si asta fara sa fac vreo modificare!Masina cu toane!Oricum tipul asta mi-a recomandat pe cineva serios care poate sa imi curete turbo si sa imi dea si o garantie pt ceea ce face si mi-a zis ca o sa ma coste 250-300 lei noi maxim :nono: .Nu-i cam mult?mie asa mi se pare pt o curatare.Voi ce perere aveti?macar o sa mearga mai bine dupa aceea?Sper sa ma puteti ajuta!Mersi mult anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

La golf 3 1.9 TDI motor 1Z ... am si eu aproape aceeasi problema ... numai ca la mine nu prea apare nici o eroare ... eu m-am apucat la un amic care are service sa curat turbina ... totul ok ... turbina aia nu prea e asa de dificila ca VNT-urile si o cureti ushor ... mai cureti si galeria de admisie (si eu am masina tot cu 220.000km) si cam asta am gasit ... din pacate dupa ce am curatat-o si am schimbat si niste furtunase pe acolo , acum m-am lovit de prima problema a acestui post ... nu mai are demaraj cum trebuie ... cand m-am apucat

de munca la turbina si altele am observat ca am un furtunas care vine de la "valva de recilculare a aerului " (nu stiu exact cum ii zice .... accept corecturi) cea care vine pe legatura dintre admisie si evacuare care era putin cam "spart" ... schimband acel furtunas am pierdut acel demaraj pe care-l aveam .... acum l-am scos si trage masina mai bine ...de fapt trage putin mai bine decat tragea cand aveam galeria de admisie plina de jeg .... si am mai observat ceva la mine ... cand pun contactul N75 nu scoate nici un zgomot ... pornesc motorul la fel ... am citit tot pe forum aici ca N75 ar trebui sa faca un zgomot ... chiar am verificat la un amic

cu acelasi motor pe un passat si la el face "galagie" N75-ul .... testand N75 cu un aparat de masura observ ca are continuitate si nu e ars ... deci primul post s-ar putea sa se loveasca de problema pe care o am eu acum cu masina daca bag furtunasul de la "recilculare" in functiune ... sper sa ne poata ajuta cineva mult mai experimintat decat noi cu aceasta problema .... (loguri cu vag-com am facut si mi s-a spus ca am probleme cu turbo sau galeria de admisie infundata) ...... scuze daca am fost putin off-topic

PS: tot aici pe forum am citit ca MAF-ul de la motorul 1Z nu prea ai sanse sa-l gasesti defect ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...dupa mai multe ore de citit am aflat ca de fapt eu scot furtunasul care vine de la Exhaust Gas Recirculation (EGR) valve si EGR vacuum egulator solenoid vlve (N18) .... nu reusesc sa inteleg exact ce se intampla acolo cert e ca "fuge" masinutza .... si totusi as vrea sa stiu cum se poate remedia acest lucru dar sa mearga si cu furtunul pus :hainoroc: ca doar nu au pus aia de la fabrica furtunul ala degeaba acolo :hainoroc:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astea au fost demult :icon_redface: .Eu chiar azi am fost la un meserias si nu imi apare nici o eroare.La mine banuiesc ca era prea murdar turbo.Eram prea confuz si pana la urma nu am mai facut nimic.Aveam o problema si o mie de rezolvari,fiecare zicea altfel.Problema s-a rezolvat de la sine dupa un timp cu cateva forje serioase!Eu chiar nu ma pricep la ce trebuie facut cu furtunele alea deci nu te prea pot ajuta.Masina pot sa zic ca merge acum bine dar parca s-ar putea si mai bine.Am facut test de valori la maf pe loc si nu urca mai mult de 154.Meseriasu mi-a zis ca ii cam obosit maf-ul si ca ar trebui schimbat.La un amic ci pd de 101 avea valori cam de 250 tot pe loc.Mai vad eu cum fac.Iti doresc bafta!

Modificat de danny_andrei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa niste loguri la MAF ... in ceea ce priveste problema mafului nu stiu ce sa zic ... pot spune doar ce mi s-a spus si mie tot aici pe forum ca acel maf la vw golf 3 1.9tdi 1Z nu pica asa de ushor .... mi-a zis cineva de aici ca pe tdiclub.com sau ceva de genu` asta nu s-au trezit decat vreo 2-3 useri cu maf-ul picat si acolo sunt multi ... f multi useri .... cred ca inainte sa arunci banii pe MAF mai bine fa-ti niste loguri ... cauta pe cineva cu vag-com si fa un log in a 3-a cu pedala de acceleratie la maxim pe la 3000-3200rpm si se uita cineva pe aici la problema ta ... sunt altii mai experimentati care-ti pot spune din acel log care e problema masinii tale ....

deci nu arunca banii deloc pe la "meseriasi" ... prinde pe cineva cu vag-com si fa niste loguri .... alea spun f multe ....

ps eu am rezolvat ... aveam N18 defect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur ca ti-ai rezolvat problema.Maf-ul la mine nu ca ii picat da ii cam obosit.Stai linistit ca nu dau 800 ron pe un maf nou ca nu am innebunit,Cunosc pe cineva la dezmembrari si iau maf-urile de golf3 1z la rand si daca simt eu ca trage mult mai bine il iau,alfel nu.Daca nu obtin performante mai bune cu alte maf-uri atunci o sa fac o diagnoza serioasa sa vad care ii problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

[salut sunt nou pe aici si sper ca nu deranjez cu o intrebare: o problema asemanatoare am si eu la g3 19 tdi 1z ; dupa schimbarea distributiei nu mai are demarajul acelasi dinaintea schibului: se simte ca turbo lucreaza dar mult mai slab( "nu mai creaza goluri in stomac"): are leg cu distributia sau mesteri de acolo nu au pus vreun furtunasi la locul lui? mentionez ca ce tine de consumabile am schibat tot: rog ajutor, sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Filip , din cate stiu eu si sper sa stiu bine ar trebui dupa schimbarea distributiei sa-ti reglezi avansul .

el se verifica cu VAG-COM si se regleaza invartind de pompa de injectie

este foarte simplu de facut daca ai cu ce sa-l verifici .... si verificarea se face cu motorul cald (oricum vag-com iti spune daca e prea rece)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o MARE problema, dupa un drum facut la munte azi-noapte masina mergea absolut perfect (la dus). Si acum incepe distractia, cand eram aproape de bucuresti pe la otopeni mai exact motorul a inceput sa se innece, :) nu se mai accelera (peste 2500-3000rp/min) indiferent de treapta in care eram, dadea rateuri s.a.m.d. bineinteles ca pana acasa am fost nevoit sa merg cu 60 km/h. Va rog care stiti sau ati patit-o spuneti-mi si mie de la ce este ca nu vreau sa o duc la service fara sa-i stiu piesa defecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da si tu amanunte: Ai alimentat pe drum? Ai alergat-o? Ai turat masina la max?

Partea cu rateurile poate aparea si daca ai fisurat/spart toba sau evacuarea. Asi arunca o privire la saxofon, mai ales ca zici ca nu mai tura normal.

Scoate sonda lambda si vezi cum se comporta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dadea in nas, parca se inneca sau ii venea benzina in reprize la inceput indiferent de treapta si viteza, dupa un timp parca s-a autoreglat si mergea cat de cat bine in treapa a 4 a la 60km/h . Cand am ajuns acasa am turat-o pe loc sa vad ce simptome are, incerca sa se tureze pana in 4-5000 dar parca nu reusea si avea un sunet foarte ciudat (gros si infundat) a sec. Iar acum cand am pornit-o a pornit destul de greu si cand am apasat acceleratia a scos un smoc de de fum negru si s-a oprit si nici ca nu am mai putut sa o pornesc. Ca sa nu mai zic ca acum a trebuit sa completez cu 1L de ulei, tin sa spun ca nu am completat cu ulei de vreo 3-4 luni(de cand am bagat si un aditiv). a mai avut niste porniri grele cand motorul era cald cand veneam de la drum lung si ii trebuia pedala ca sa porneasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai filtru de benzina si bujiile sunt singurele care nu le-am schimbat de cand am masina in rest sunt toate schimbate de mine. Dar din cauza filtrului de benzina sa nu porneasca?? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-i o resetare clasica a clapetei de acceleratie, si vezi dupa aia daca merge mai bine. Daca tot greu porneste, scoate mufa de la sonda de temperatura a apei (lichidului de racire) si da-i o cheie asa, daca merge bine (o sa stea mai turata) atunci trebuie sa-i schimbi sonda de apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se aude un tzacanit la motor pana se incalzeste .. sa fie tachetii sau ceva .. mentionez ca motorul porneste si merge foarte bine in rest nu consuma nici ulei doar ca tzacane tare cand porneste si dupa ce se incalzeste nu mai face asa tare dar se aude totusi ...Gol3 3 1.4 AEX

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca ai uleiul prea gros si nu i-si face ungerea bine .Daca ai mers ceva km deja acum este posibil sa ai joc la tacheti si va trebui sa-i reglezi pentru ca zgomotul se va accetua ;ai zis ca atunci cand se incalzeste mai face dar foarte putin;este normal pentru ca se incalzeste uleiul si i-si face ungerea mai bine.Sper ca ma-m facut inteles dar in acelas timp este doar o parere a mea,pote ne mai lamuresc si colegi de pe forum.Bafta. :Driver:

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut . sunt si eu nou pe aici. am si eu o problema la masina.

am un golf 3 de 1.6 din 93 de 75cp.

dupa ce merg cu ea ceva timp si apoi o opresc , cand o pornesc iar nu mai vrea. tre sa o las sa se receasca si apoi porneste. am momente cand in timpul mersului mi se ingatuie(mi se duce turatia la 2000 si ceva apoi scade la 1000 si ceva) si cateodata chair mi se opreste. cu mecanicii care am vorbit au tot spus k e ba de la bobina ba de la sensorul de la delcou. bobian am schimbat-o noua aku 7-8luni. ce poate fi?

PLEASE HELP ME MULT.

P.S.: nu stiu daca trimis bine mesajul dar nu am gasit cum sa il trim. sper k am facut bine,daca nu scuze greseala. eu nu stau deloc pe forumuri.acu ce am intrat k am tot incercat sa vad ce are masina asta.

imi puteti trim raspuns si pe mail daca vreti. merci mult de tot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut scz ca am bagat aici dar nu stiam unde! problema mea este ca azi dimineatza am luat bateria jos de pe masina mea (golf3 aek) si cand am puso la loc nu imi mai arata nimik in bord( km sau ora) numa cand pun contactul mi le arata (ora mi`o arata de la 0) si cand pun contactul face un zgomot ciudat! de la ce poate fi? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!