Jump to content

probleme cu chiulasa


taz21
 Share

Postare recomandată

Ieri am observat ca s-a prelins antigel la garnitura de chiulasa, intre ea si bloc.

De la ce o fi? S-a ars garnitura, s-a ovalizat chiulasa, ce o sa se intample in viitor ?? :banghead:

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand verfica daca nu cumva antigelul s-a scurs de la vreun furtun si nu de la chiulasa....daca intr-adevar este de la bloc, atunci du-te cu ea la un service bun si remediaza problema. Se face comanda la magazin si se inlocuieste fara un efort financiar deosebit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand verfica daca nu cumva antigelul s-a scurs de la vreun furtun si nu de la chiulasa....daca intr-adevar este de la bloc, atunci du-te cu ea la un service bun si remediaza problema. Se face comanda la magazin si se inlocuieste fara un efort financiar deosebit.

<{POST_SNAPBACK}>

Ce se inlocuieste fara efort financiar deosebit? chiulasa? Pai una noua e vreo 1100ron :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca s-ar fi fisurat chiulasa ti-ai fi dat seama singur...ai fi simtit. Mai mult ca sigur ca este fie un furtun, fie reductia aia de teflon care se fixeaza pe chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

La mine a fost garnitura de chiulasa. La inceput pierdeam apa. Mi s-a pus la un service praf de umplut gauri in radiator care mi-o astupat din gaurile prin care scapa apa (de la 1 l/zi asta vara la 1 L/sapt). Am turat-o mai tare acu vreo 2 sapt de mai multe ori. Mi s- aars garnitura de chiulasa si asa obosita si am gasit ulei in vasul de expansiune.Nu am mai mers cu masina si am tractat-o pana l aservice. Am schimbat garnitura si acu e OK. Cam asta am patit eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca s-ar fi fisurat chiulasa ti-ai fi dat seama singur...ai fi simtit. Mai mult ca sigur ca este fie un furtun, fie reductia aia de teflon care se fixeaza pe chiulasa.

cum iti dai seama daca este chiulasa??ce simti....... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...
marius_cosmin00

Ma poate ajuta si pe mine cineva sa stiu cate de groasa trebuie sa fie chiulasa daca nu a fost niciodata facuta planeitatea la un vw passat atj 1899 tdi??? pls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

caut furtunul ala cu teu care vine de la chiulasa la pompa de apa si are o ramificatie si catre racitorul de ulei de vreo 2 sapt il caut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu caut asa ceva daca faci rost de mai multe anunta`ma si pe mine te rog ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cam de vreo 3-4 zile am observat si eu ca pierd antigel , initial am zis ca e de la un furtun ceva, dar am fost la un mecanic , s a uitat pe langa chiulasa si a vazut umezeala . a sters toata marginea, pe unde a putut ajunge iar dupa vreo 5 min au aparut iar urme de umezeala . Concluzia , ori garnitura nu mai face fata , ori trebuie "rectificata" chiulasa . A mai facut cineva ceva de genu asta ? e posibil totusi sa fie alta cauza ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si antigelul de unde iese? Undeva intre chiulasa - garnitura - bloc?

Se poate si rectifica, insa probabil de vina e doar garnitura care nu mai etanseaza bine. Dupa 12 ani a cam imbatranit si materialul ala ce acopera garnitura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam de vreo 3-4 zile am observat si eu ca pierd antigel , initial am zis ca e de la un furtun ceva, dar am fost la un mecanic , s a uitat pe langa chiulasa si a vazut umezeala . a sters toata marginea, pe unde a putut ajunge iar dupa vreo 5 min au aparut iar urme de umezeala . Concluzia , ori garnitura nu mai face fata , ori trebuie "rectificata" chiulasa . A mai facut cineva ceva de genu asta ? e posibil totusi sa fie alta cauza ?

Trebuie planata chiulasa si bineinteles garnitura noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

caut furtunul ala cu teu care vine de la chiulasa la pompa de apa si are o ramificatie si catre racitorul de ulei de vreo 2 sapt il caut

Mai cauta. se gaseste foarte greu, era vreo 80 lei

da nu merita. la vulcanizare am pus petice dupa care am venit cu o

camera de bicicleta in douaadica dubla si peste cu coliere de plastic

si e asa de un an si ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
catalin provita
caut furtunul ala cu teu care vine de la chiulasa la pompa de apa si are o ramificatie si catre racitorul de ulei de vreo 2 sapt il caut

Sfatul meu e sa faci tu din cupru un teu si sa legi de el si de celelalte orifici cu furtun de aceeasi dimensiune si nu-i nuci o problema.

Mie mi s-a blocat termostatul duopa ce am facut motorul si mi-a bubuit.

:rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

stie cineva la cat se strang suruburile la chiulasa la motoru de 1.6 d ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam asa se strang la Cy ,JK ,motoarele find asemanatoare,.. difera numa presiunea de injectie ,citat din manualu de reparatie:

daca ai cumparat garnitura noua, pe ambalaj ,am vazut la unele sunt si instructiuile de montaj, ca se strang in cruce ,de la exterior ,spre interior, ..tot

Lower head carefully onto gasket. Use Guide Pins (3070)

to keep gasket and head aligned with block. Tighten cylinder head

bolts in sequence in 3 stages. See Fig. 2. Tighten 12-point bolts to

29 ft. lbs. (40 N.m) in first step. Tighten to 43 ft. lbs. (60 N.m)

in second step. On third step, turn bolt 180

Modificat de ct03tvy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...
cam asa se strang la Cy ,JK ,motoarele find asemanatoare,.. difera numa presiunea de injectie ,citat din manualu de reparatie:

daca ai cumparat garnitura noua, pe ambalaj ,am vazut la unele sunt si instructiuile de montaj, ca se strang in cruce ,de la exterior ,spre interior, ..tot

Lower head carefully onto gasket. Use Guide Pins (3070)

to keep gasket and head aligned with block. Tighten cylinder head

bolts in sequence in 3 stages. See Fig. 2. Tighten 12-point bolts to

29 ft. lbs. (40 N.m) in first step. Tighten to 43 ft. lbs. (60 N.m)

in second step. On third step, turn bolt 180

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica termoflotul intai..

eu am incercat sa restrang dupa 2000 km si nu se clinteau deloc suruburile, nu am mai insistat ,ca is patit, am rupt 1 surub in bloc, noroc ca sa desfiletat dupa ce am pus putin poxipol intre bucatile de surub..( nu am mai dat chiulasa jos) :)

Modificat de ct03tvy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am schimbat garnitura de chiulasa -e cea cu 3 perforatii-(tot ulei in apa...)si am vazut ca sunt deosebiri intre ce spui tu si ce era pe ambalajul garniturii mele.adeca la mine se recomanda stringerea dinspre centru spre margini "in spirala",si nu mai era ultima stringere de 90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!