Jump to content

Parerea voastra!


Mustang1

Postare recomandată

Salut. Ma numesc Alexandru am 20 de ani si sunt din Roman, jud. Neamt.

Am in plan ca Duminica, 11.04.2010 sa achzitionez un VW Passat fabricat in 1998, motor 1.8 , 140cp, break,

Optiuni: ABS, geamuri electrice, oglinzi electrice, aer conditionat, climatronic, trapa, inchidere centralizata, airbag, radio/CD, servo directie, computer bord, pilot automat, scaune incalzite, ESP, geamuri colorate, parbriz incalzit

Masina are 185.000 km, momentan nu am vazut-o decat in poze, proprietarul mi-a spus cum ca nu are nici o problema la masina, doar macaraua de la usa sofer face probleme si merge cam greu...

Acum astept parerile voastre si indrumarile...Daca imi veti putea spune cam ce voi putea verifica eu si cum ar trebui sa se comporte masina pentru a imi da seama daca este ok sau nu, daca este ceva stricat sau defect... Zgomot, fum, ...la vw sunt total paralel...

Cam care este consumul vostru la aceasta motorizare? intretinerea este scumpa? ulei+filtre....piese?

Orice parere conteaza...

Va multumesc anticipat.

Am atasat si o poza.

post-47825-1270834000_thumb.jpg

post-47825-1270834000_thumb.jpg

Link către comentariu

Salut. Nu ne-ai spus de pret :D. Eu pot sa-ti spun doar de consum. Unul dintre cei mai buni prieteni ai mei are acelasi model de Passat, dar al lui este `97. In Bucuresti ii consuma in jur de 15 iar intr-un oras putin mai lejer cum este Constanta scade cam 1L. El a luat-o din germania la 120.000km si este impecabila. Nu troncane nu bocane. Tinuta de drum m-a impresionat pentru o masina din `97 iar motorul destul de vioi. Spun destul pentru ca nu este turbo ci un aspirat. Eu avand diesel probabil sunt obisnuit sa am cuplul de pe un diesel. Ca si o concluzie ar fi: daca nu te deranjeaza consumul (destul de mare fata de un G5 GTI, chiar si G4 GTI spre exp, care iti da satisfactii mult mai mari decat un 1.8 aspirat) si pretul este ok pentru tine... iti doresc sa o stapanesti sanatos de pe acum. Incearca sa faci rost de un vag-com sa-i faci niste scanari sa vezi daca da erori si km sunt cei reali :)

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

pretul este de 4000 euro, tatal meu are un opel astra h break 1.8 125 cp din 2005, masina pe care o conduc si eu destul de des, dar are un consum mixt de 8-8.5l 70%din km facuti in exterior, de asta consumul nu ma asteptam sa fie unul asa de mare...posesorul mi-a zis ca in exterior un mers normal 100-120 ii ia 7% iar intr-un oras mai putin aglomerat maxim 10%....ink nu am condus-o dar ma astept sa aiba macar un pic de demaraj...poate nu ca si 19.tdi 131 cp , dar la 140cp care ii are sper sa ma impresioneze si sa se merite un consum de 8-9%mixt.... acum va rog sa imi spuneti la ce ar trebui sa ma uit....in afara de uzura care clar exista la cei 185.000 km...la motor...modul de functionare...comapartia cu un g5 gti, nu prea are loc datorita diferentei de pret...passat 4000euro - g5gti >10000 euro

Modificat de Mustang1
Link către comentariu

Comparatia cea mai buna eu o vad cu G4 GTI (am amintit si in postul anterior) pt ca are 150cp dar este turbo. Parera mea ca datele despre consum care ti le-a dat vanzatorul sunt pentru un 1.9 TDI :). Atat imi ia mie masina in Bucuresti 10 si in afara 6 la 130 pe A2. Pot sa scot si 8 dar la viteze mult mai mari. Imagineaza-ti daca un 1.6 benzina pe o bora consuma 12 si are 105cp, cum ar putea sa consume un 1.8 de 140 mai putin...

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

acum m-am lovit de o alta problema, intrebare....am observat pe net ca 1.8t are 150cp, nu stiu de ce am trait cu impresia ca 1.8 simplu are 140 cp, am revizualizat anuntul si nu este precizat nr de kw sau cp, am cautat pe net si am gasit pe motorul de 1.8 110cp respectiv 125cp...gresesc?

Link către comentariu

125 cai are din cate stiu eu

iar consumul dat de vanzator chiar ca e de tdi. la greutatea pe care o are nu vei scapa sub 12 intr-un oras mic si 14-15 in bucuresti. dar probabil preferi sa il crezi pe ala care o vinde :), ca e dezinteresat;

alta parere : de ce break, cand sunt atatea passat-uri frumoase berlina , si benzina si diesel in jur de 4000 de euro ?

Link către comentariu

vin si eu cu niste pareri

consumul acela il am eu la motor 1.6 benzina.(6.5-7% afara, 10 % la mers normal in oras). la tine fiind si break mai pui ceva kg in plus.

cat despre pret, gasesti golf din 2000, cu dotari mai multe zic eu la banii aia.

intretinerea intotdeauna a fost cam 1/2 la benzinar fata de un diesel si pot sa zic ca si asta e un aspect important...

Link către comentariu

break este modelul pe care il vreau, imi place mai mult decat berlina, referitor la consum eu am facut o comparatie intre masina tatalui meu opel astra h 1.8 125cp si passatul acesta...inca nu sunt lamurit cu privire la motorizare 1.8 de care, dar totusi cred ca este 1.8 T l-am sunat pe proprietar si mi-a zis ca nu mai stie exact 140 sau 150cp, deci treaba se cam schimba... un golf din 2000 cu mai multe dotari??poate doar daca are piele si navigatie...ca mai mult de atat nush ce poate avea...as fi preferat diesel, adevarat dar am auzit foarte multe pareri proaste de la posesori...merge merge dar cand cade ....cade de tot de trebuie sa schimbi turbina sau nush ce alte probleme din cauza motorinei proaste...eu ceream parerea voastra cu referire la ce ar trebui sa verific si un consum real al masinilor voastre passat 1.8 simplu respectiv TURBO...la turbo ce ar tebui sa verific?la ce turatie intra turbina si cum ar trebui sa se comporte daca e turbo si are probleme cu turbina?

Link către comentariu

sal,

si eu tot din Roman sunt .. si am si un passat break cum zic colegii

deci fiind emmbru Variant Cartel pot sustine sus si tare ca varianta Break e mai ok decat berlina :) (parerea cartelei)

asa deci am un passat 1.9 TDI din 2002 si consumul mixt in Dublin e de 7.4l/100km la ultimii 1400 kilometri parcursi

afara pe autobanda un bassat 1.9 TDI 130 CP BREAK consuma la o viteza constanta 100-120 km/h in jurul la 6.2-6.8 l /100km

nu cred ca in Roman ai traficul din Dublin ideea e ca incalzesti de mai multe ori motorul

cand motorul e rece consumul e mare si ca sa ai demaraj trebuie sa apesi pedala iar daca o apesi mai mult consumul creste :)

iar daca asta nu era problema iti spun eu ca 4000 euro din 1998 e super scump chiar daca e Passat

gandeste'te la fieraraie arcuri amortizoare rulmenti cand pica aia pica pe rand si o sa te coste o avere... mai ales cu gropile de prin Roman

parerea mea e ca 4 mii de euro oriunde sunt bani si o masina de 1998 nu face mai mult de 2500

de aratat bine poate arata orice masina dar ... ce sa zic sa nu fie in cazul tau :) stiu ca de vrei sa iti iei o masina ti se pare ca toti in jur au ceva naspa de spus si ca tu stii ce faci

dar intr'o zi o sa le dai dreptate

respect

Marius Nistor

stai cumva la scoala nr 5? esti fratele lui Nkvader ? el folosea nick Munstang etc

consumul se verifica din computerul de bord

pe memoria 2 dai din butonul reset memoria 1-2

in memoria 2 se inregistreaza ultimele 3 luni parca si dai sa vezi cati kilometri au fost parcursi si care e media de consum e simplu

daca memoria a fost resetata si are putini kilometri inseamna ca e magarie

respect

Marius

Link către comentariu

nu stiu ce sa mai cred sincer, am citit tot felul de chestii pe forum, fiecare cu parerea lui DIESEL vs BENZINA, sunt constient de consumul mai ridicat poate al benzinei si sincer la benzina nu poti decat sa pleci de la ce spune cartea in sus, la benzina conteaza cat de tare bagi piciorul in acc. , multi spun ca rentabilitatea o gasesti in functie de cati km faci...eu pot spune ca fac cam max 1000 km pe luna...=> un conscum de 9% mixt = 90l benzina*4.3ron=387ron... motorina 7%mixt = 70l motorina*4 ron = 280ron...aproximativ 100ron pe luna diferenta...este destul de mult...sincer la banii acestia 4000 euro nu prea am gasit nimic care sa aiba aceste optiuni respectiv performante...dar ce e sigur este faptul ca imi doresc passat.Oricum o sa vad Duminica masina si raspunsul final va fi cat de ok va fi, daca se va demonstra ca merge cu adevarat bine si fara probleme cred ca o sa ma incumet dar totusi ce asteptam de la voi era sa imi spuneti ce va trebui sa verific la aceasta masina, cum imi dau seama daca e ceva stricat precum sonda lambda sau orice altceva si mai important ar fi turbina in cazul in care e turbo, am condus un 1.9tdi 131cp si turbina e adevarat ca e dementiala, dar cum se comporta turbo la benzina???asta nu stiu ... se simte la fel interventia acesteia...sau se simte??

Link către comentariu

da da normal ca se simte

la 1900 rotatii ale motorului intra turbina in functiune dar si un consum de carburant mai mare

din cate stiu eu motorul de la vw de 1.9 TDI detine cel mai mic consum de pe piata din clasa sa (la motoare 1.9 ma refer)

consuma cat un motor toyota de 1.5 diesel sau tdci ce e ala

undeva la 6-6.5% mixt zice cartea tehnica bineinteles ca viteza maxima de testare e 90km/h

la 4200 euro cumnatul meu a luat seat cordoba din 2002 care a fost rulat doar pentru nevoi personale ... undeva la 80k km

Passat e o masina scumpa si daca e sa ai ghinionul sa ai probleme cu ea costa mult

din 1998 e veche ... peste 2-3-4 ani incepe sa scartzaie daca nu scartzaie deja si investitiile in ea vor fi cam piperate iar banii care ii dai pe ea nu ii mai scoti

mai bine mai strangi 1-2 mii si stai la panda dupa un model B5.5 din 2001-2002 te poti uita pe net dupa una in Germania

din cunostiintele mele modelul TDI B5.5 vine cu Euro4 asta inseamna cateva sute de euro sa o inmatriculezi

si nu o sa poti compara niciodata o masina care a rulat 100k km in Germania cu una care a rulat aceiasi numar de kilometri in Romania

cand mergeam la aeroport undeva pe langa Buzau era un pod unde erau vre'o 3-4 insi pe avarii si cateva capace de rosti sarite pe carosabil din cauza gropilor

in Roman in afara de centru unde mai ai o strada decenta?

un exemplu : http://www.transport21.ie/Projects/upload/...e/M50phase1.JPG

de cel putin 8 ori pe saptamana schimb autobenzile aici niciodata sub 70-80km/h depinde de trafic iar autobanda e ca in palma

e decizia ta nu stiu ce sa zic si eu ma gandeam sa iau una acasa cand vin in concediu dau cateva sute de euro pe inchirieri dar 4000 nu cred ca o sa dau pentru o masina din 1998

au.... acum am vazut ca e benzinar deci sigur nu merita banii 1.8 benzina consuma mult am avut un 1.6 benzina din 1999 berlina si nu scoteam sub 9l/100km mixt

daca vrei sa stii si de ce o masina pe motorina consuma mai putin ca una pe benzina raspunsul e simplu benzina arde mai repede

cu respect

Marius Nistor

Modificat de Marius Nistor
Link către comentariu

Ai dreptate marius, nu te pot contrazice, dar in romania cu 4000 de euro nu prea iei o masina inmatriculata, acest passat care l-am gasit a facut in romania doar 1800 km, cel putin asa imi spune proprietar deocamdata, pana nu o sa vad cum merge si care e treaba nu ma pot pronunta, in romania motorina este sub orice critica, unui prieten la un renault megane scenic din 2005 cu motor 1.5 dci i-a inghetat de 2 ori motorina in rezervor iarna asta, si tot din cauza motorinei proaste i-a mai stricat nush ce la motor....1400euro reparatia...nu zic ca benzina ar fi f buna dar...sa mai strang bani...greu spre imposibil, am 20 de ani sunt la facultate...poate daca nu ma grabesc sa iau masina tot posibilul sa cheltui bani...dar din cate am citit pe net 1.8T nu se compara cu un motor pe benzina aspirat se comporta net superior....fiabilitatea...mare, iar piese ink se gasesc...sincer de la un samsar de masini am invatat, ca e mai periculos sa iei o masina mai noua sh decat una mai vechisoara, la alea noi ar fi in stare sa faca orice incat sa umfle pretul datorita anului de fabricatie, la alea mai vechi nu prea poti ascunde tot ca bate la ochi...si cu astea vechi sunt doar 2 variante...1. le vinzi pe bani relativi putini daca ink mai merg. 2 dezmembrari si scoti bani pe ea....am un verisor care a luat un audi a4 1.8T quattro 240.000 km inmatriculat pe bg din 1996....masina mergea tzipla tzipla am mers cu ell in masina cu 250 km/h a fost nevoit sa o vanda pentru ca ii expirase itp si asigurare...

Link către comentariu

Benzinarul consuma mult deci sub 10l/100km nu cred ca scapi zicea si un coleg mai sus, cat despre Renault are si tata un megane din 2007 si a trecut iarna fara probleme

apropo motorina nu ingheatza se gelatineaza din cauza ca are un continut de parafina dupa cunostiintele mele

respect

Marius

Link către comentariu

Upffff.....acum e cum zicea cineva mai sus...parca toate parerile celorlalti sun impotriva mea :( nu stiu de ce dar mi s-a aprins...beculetul acela..pentru masina asta, motorizare...etc....in acelasi timp imi este frik sa nu fac o prostie...dar nimeni nu imi poate spune un consum propriu cu aceasta motorizare? sau macar cat spune producatorul?

Link către comentariu

Asta cu motorina ca e mai proasta la noi se stie, dar sa stii ca in ultimii 4 ani am avut in fiecare an cate o masina diesel si anume Fiat Punto 2001, Astra Caravan 2001, Passat B.5.5 2001, Golf 5 2005, iar acum merg cu un Golf 4 tdi si la nici una nu am avut probleme cu injectoare, cu motorina si cu turbina, asta mai depinde si de felul in care stii sa mergi cu masina si crede-ma ca motorina bag numai de la un prieten(la galeata) ca imi convine ca o iau mai ieftina, in plus daca te gandesti ca ai buget de student recomand sa cauti o masina pe motorina ca motorina se mai gaseste din cand in cand pe toate drumurile(acum depinde cat de botezata e sursa de ala care o vinde)

Ca un sfat referitor la motor daca este 1,8T(turbo) da intr-adevar merita sa o iei chiar si benzinar ca macar daca o sa ai un consuma de 10%+ macar sa ai si satisfactii, dar daca e 1,8 simplu aspirat nici nu te mai uita la ea ca e puturoasa si consuma destul(zic asta ca am un prieten cu Golf 4 scurt de 2001 cu 2.0i benzinar si nu prea fuge cine stie ce si ca si consum are undeva la 11% mixt pe cb, iar passatul e cu cateva sute de kg mai greu decat Golf 4).

Din ce spui tu ca zice proprietarul masinii ca are consum de 7% si ca are doar 1800km rulati de Ro, am impresia ca e unul din cei mai mari samsari de masini si cred ca ai pus botul la vrajeala lui de vreme ce toata lumea recomanda sa cauti altceva, iar tu tot pe asta vrei neaparat sa o iei.

Inca un sfat, ca fost posesor de Passt b5.5 de 2001 dar din cate stiu are acelasi tip de articulatii "multilink", dca te uiti sub aripa fata ai sa te sperii ce multe articulatii sunt la o roata si cate capede de bara care fiecare pe original costa in jur de 300 lei+, iar daca mergi pe drumuri proaste iti recomand sa cauti mai bine ceva mai simplu de intretinut gen Golf 4 break sau Bora ca e foarte simpla suspensia iar preturile la bucse sunt foarte mici( am cumparat la masina din semnatura 2 bucse de la stabilizatoare si 2 bucse metalice mari cu 100 lei toate 4) si ai sa vezi ca la Passat cand schimbi un capat de bara se recomanda sa faci bracajul (geometria rotilor) ca altfel ai sanse sa iti toceasca anvelopele si iar alti bani, alta distractie.

Pentru bugetul de student recomand un Golf 4 variant cu 1,9 tdi si 90 cai ALH-motor care a facut istorie si ai sa vezi ca este mai mult decat suficient ca si putere, iar ca intretinere daca gasesti o masina ingrijita e destul de usor sa o intretii si tu in continuare.

Sa ne tii la curent si poate mai gasesti intre-timp alte oferte sa le impartasesti sa ne dam cu parerea

Later edit-daca tot te abureste asta care o vinde ca nu stie ce putere are motorul suna-l si zii sa se uite in certificat sau in cartea masinii sa iti zica exact cati KW(Cp) are masina si ce cod de motor are si astfel iti zicem noi daca e 1,8 aspirat sau 1,8T.

Modificat de Auras
Link către comentariu

Suna-l pe om sa se uite in certificat sau pe carte sau pe motor sa spuna ce cod are motorul...Eu nu cred ca acei km nu sunt reali niciodata,in fine , nu poti sa iti dai cu parerea la un consum atata timp cat nu stim daca e 125 fara turbo sau 150 cu turbo.

Nu o sa iesi in oras cu nici una sub 10.

Daca astra ia asa si asta va lua la fel, daca e de 125.Probabil stii cum sa mergi cu astra si o sa mergi si cu asta la fel, va avea acelasi consum daca e fara turbo.

Bafta!

Nu o sa te convingem noi de nimica, ideea e sa iti placa masina, du-te sa o vezi sa te dai o tura cu ea si vezi si consum si motor si tot.

Cauta pe cineva pe forum de pe langa om si se poate duce el sa o vada si iti spune ceva despre ea.

Le: Poza aia e tot ce stii despre masina? este o poza de acuma 2 ani.Cum naiba poti vinde o masina cu poze vechi de 2 ani , probabil atunci cand a luat-o omu.

Modificat de gabriel
Link către comentariu

O masina inmatriculata de 2 ani in RO nu are cum sa faca 1800km nici daca mergi cu ea pana la colt sa iei paine :)). Parerea mea este sa te orietenzi catre altceva si daca spui ca ai buget de student un diesel este varianta cea mai economica. Personal la mine este prima si ultima masina diesel pe care o voi mai avea pentru ca m-am saturat de vibratii etc si mi-as dori ceva mai sportiv si turbo si ce altceva iti poate oferi toate astea decat un motor pe benzina. Cu toate astea ca si posesor de diesel iti spun, daca nu vrei sa cheltui bani multi pe consumabile, indreapta-te catre diesel...

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

@ Circoloco... Cu toate astea ca si posesor de diesel iti spun, daca nu vrei sa cheltui bani multi pe consumabile, indreapta-te catre diesel...

cred ca vroiai sa zici benzina.

@ Mustang. daca intradevar e motor 1.8T, ceva miroase urat de tot. intreabai pe posesorii de g4 cu motor 1.8T, numai inmatricularea se apropie de 5000 euro. daca ala o vinde gata inmatriculata cu 4000...ceva e f dubios.

legat de motorina si benzina, in 1.8T nu bagi benzina `95, bagi 98 sau 100 cu 5 lei si ceva litrul. deci daca reiei calculul o sa iasa alte cifre si acolo. dar cum a zis Auras, daca ai satisfactie cu motorul acela, nu mai iei in calcul consumul.

iar un benzinar la 185+ mii km, ce sa zic...incepi sa schimbi una alta,mai ales daca proprietarul nu a avut grija de ea...alti bani, alta distractie.

Modificat de RazvanBlade
Link către comentariu

Pentru masina cu intretinere mica si piese ieftine si pe toate drumurile recomand un golf 3. Daca vrei sportivitate ia un Golf 3 gti (sunt sub 2 variante cel cu 8 valve 115cp la greutate ca o dacie, gandeste ce poti face cu motor dublu pe o dacie :biggrin: si varianta cu 16valve 150cp consum ceva mai maricel si cred ca e putin mai greu ). Piese gasesti la dezmembrari si cu 4000euro iti iei doua masini o masina inmatriculata si una pentru piese de rezerva. :icon_thumright:

Modificat de blordc
Link către comentariu

Cumva am omis sa spun intreg adevarul, eu momentan detin un Fiat stilo 1.6 16v 2001 132.000km , pe care vreau sa il dau la schimb doar din cauza sensibilitatii lui la partea electrica si in plus vreau sa ma orientez spre o masina germana, Passat fiind masina pe care mi-am dorit-o de la inceput...Istoria in cazul meu e destul de veche...Am inceput la 18 ani cu o Dacia break 1400, la 19 ani mi-am luat un Opel Omega 2.0l 16v hidramat din 1997 full, am avut norocul ca in 2 luni sa imi cada cutia, am sunat fostul proprietar si mi-a ras in nas, de unde am inteles ca a fost "cosmetizata"pt vanzare, eu nu sunt deloc adeptul, am incercat sa o repar dar am constatat ca reparati ajungea intre 1500-2500euro, iar eu dadusem pe ea 4000euro acum 1an si 6 luni, am postat un anunt cu masina si starea ei si am primit la schimb un Golf 3 GTI 2.0 8v fabricat in mexic cu ceva tuning....masina cu care mi-am facut treaba cam 2-3 luni cand am realizat ca se cam duceau toti banii pe benzina, asa ca ai mei mi-au mai cumparat un Matiz din 2005...:icon_thumright:...consuma ea mai putin dar aveam senzatia ca ma rastorn la mai mult de 100....asa ca am dat Golf si Matiz pe acest Fiat Stilo, masina merge impecabil la motorul acesta de 1.6 trage si mai ales peste 3000rpm....acum daca as f iavut oareceum banii in mana poate era altfel situatia, dar nu ii am, avand in vedere ca si vanzarile acum merg cum merg, sunt blocat cu banii si acum am gasit aceasta varianta care mie imi convine....toata povestea asta poate ca suna ca una a unui samsar, dar partea cea mai proasta este faptul ca eu am pierdut bani de fiecare data :biggrin: inmatriculare pe neamt la fiecare, asigurare si toate alea...aceasta persoana a acceptat schimbul, masina in sine ma incanta.

Totusi este cineva de prin Roman care poate m-ar putea asista maine cand voi vedea masina ?

Link către comentariu

@ Mustang1...deci pana la urma tu dai fiat-ul si inca 4000 euro? :|

daca la G3 cu motor 2.0 iti dadeai banii pef ereastra, fi sigur ca la fel mananca si 1.8T...sau oricum pe aproape.

@ But_Fns...volnick a dat 2900 si ceva euro pe taxa, DeathRider zicea de 3900 si ceva...nu 5000 scuze, dar totusi e f mult.

Link către comentariu

Pai atunci daca ne-ai lasat sa comentam atat pe langa :icon_thumright: si acum spui ca tu faci o combinatie si dai masina care o ai acum pe un Passat se pare ca ne-ai cam pacalit pe toti, in plus la combinatii sigur o sa va intepati unul pe celalalt si crede-ma ca am o gramada de cunoscuti care din asta traiesc, schimba continuu masinile de dragul catorva sute de lei sau de euro.

Parerea mea e ca topicul asta nu isi mai are rostul si ca ne-am lasat toti indusi in eroare ca de buget de student si cand colo omul vrea sa schimbe masinile, a si inca ceva sa tii minte de la mine, daca passatul e asa de ingrijit cum ai pomenit tu si are km reali(ceea ma si indoiesc) sa stii ca nu ai sa gasesti ever pe cineva sa il dea schimb pe schimb pe un Fiat stilo tot benzinar si in plus daca nu te pricepi la masini si nu te ocupi cu asa ceva mereu o sa fii ursul pacalit de vulpe, ca de samsarii din asta castiga si sa tii minte vb asta care umbla printre ei: " Fiecare masina isi are prostul ei" oricare ar fi starea ei(nu te supara ca am fost un pic mai rautacios dar acum chiar imi pare rau ca amcomentat atat in ultimul post si incarcam sa te fac sa te schimbi, dar pe bune ca simteam eu ca ceva nu e in regula acolo de esti tu plecat asa de tare pe Passatul ala).

Rog pe acesta cale un moderator sa inchida topicul asta deschis la rubrica masina mea ca nu isi are rostul, sa eventual sa il mute la alta categorie

@mustang-Bafta cu combinatia si in caz ca reusesti schimbul si masina e buna care o iei sa ii faci un topic in care sa o prezinti.

Modificat de Auras
Link către comentariu

sincer chiar nu inteleg si nu vad de ce sa fie inchis postul atata timp cat tot ce am facut a fost sa cer parerea cuiva, samsar de masini nu sunt, iar 4000euro este tocmai pretul pe care il vreau si eu si cel cu passat, acum excluzand modalitatea mea de plata care va fi un schimb, intrebam daca pretul de 4000euro cerut de om este unul ok, sau unul care ma va pune pe ganduri dar mai ales ce va trebui sa verific la masina..acum rautatea ta sincer nu o inteleg si nu stiu daca isi are rostul, dar am explicat de ce sunt cam restrans de situatie si de ce sun axat pe aceasta masina...singurul lucru pe care l-am cerut a fost o parere despre aceasta masina, un consum real care am aflat azi ca mixt cik ar fi de 8,2% dat de producator....imi cer scuze daca cineva a inteles gresit...si tocmai de aia am postat pentru a nu fi prostul unui samsar, desi nu stiu ce samsar ar fi acesta care are masina de ceva timp si in plus nu vrea bani de dif, tocmai asta ma pus si pe mine pe intrebari ce ar putea fi stricat la passat si ce ar trebui sa verific.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!