Jump to content

Teutonul Rosu


motanul lenes

Postare recomandată

  • Replies 141
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • motanul lenes

    61

  • FRE

    7

  • Circoloco

    5

  • Adrian_S

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu stiu exact care sunt diferentele,eu am versiunea H,am cumparat la momentul respectiv ultima versiune ca sa nu mai am ce updata,macar o perioada mare de timp ( asa sper eu ). Oricum merita toti banii,indiferent de versiune !

Link către comentariu

Circoloco, supralicitasi, ele stiu de 270 ron,suma obtinuta cu mare greutate, in urma talentului meu deosebit, de negociator, ca de fapt era vreo 450 ron :))

Din ce am citit pe aici, diferentele ar fi de soft, capacitate/gospodarire HDD, dar, pentru mine cea mai importanta ar fi displayul led.La asta a mea, versiunea B, mi se pare cam stearsa luminozitatea, noaptea, in raport cu ceasurile de bord. Ziua, insa mi se pare ok. Ma rog, poate exista vreo setare mai complexa de luminozite, contrast, dar inca nu am descoperit-o

Link către comentariu

Am descoperit problema, senzorul de lumina ambientala era murdar :lol: . L-am curatat, si situatia s-a schimbat radical, acum e ok luminozitatea. Nu m-am putut abtine sa nu-i fac cateva poze.

post-66990-0-30944900-1350204326_thumb.j

Link către comentariu

In coltul din dreapta sus, "gaurica" aia mica si buclucasa.Fiind plina de mizerie, nu mai lucra cum trebuie, si dadea informatii false, ca e intuneric afara, in plina zi, si astfel reducea luminozitatea ecranului. Cum aceasta fusese singura nemultumire, ca ar fi cam sters ecranul, nestiind initial despre ce e vorba, acum ma declar pe deplin multumit de jucarie :icon_bounce:

Modificat de motanul lenes
Link către comentariu

Astazi a fost zi de upgrade pentru Teuton. Nimic fizic, palpabil, totul doar chestii de soft. Am pornit de la actualizarea hartilor pentru RNS 510. Acum are editia 2012, si am si localitatile rurale. Softul a fost upgradat de la sw 800 la sw 1300, adica cea mai recenta varianta de soft, care mergea cu cd-ul original, de la reprezentanta. Acum RNS-ul raspunde mai rapid la comenzi, am limitele de viteza active, trece automat pe schema de culori de noapte la aprinderea farurilor, si alte chestii pe care le voi descoperi pe parcurs. A fost realizat si mariajul dintre navigatie si CAN-ul masinii, cica acu se recunosc reciproc :lol: . Si daca tot s-a lucrat aici, cel care a facut operatiunea, fiind pasionat de asa ceva, a mai activat si diverse functii ale masinii. A fost activata inchiderea usilor de la o anumita viteza in sus, a fost dezactivat avertismentul pentru centuri, semnalizare acustica din claxon la incuierea masinii ( asta parca nu prea-mi place), cursa suplimentara pentru stergatoare dupa ce termina de lucrat spalatorul de parbriz. Or mai fi si altele, dar cam atat mi-amintesc acum. A, a aparut o eroare la aerul conditionat, desi acesta functioneaza, nu am probleme cu el. Specialistul a zis ca e posibil sa fi aparut ceva actualizari de soft, si probabil, de aici eroarea. Oricum, nu putea verifica asta cu aparatul cu care a lucrat azi, o sa vedem la revizie.

Modificat de motanul lenes
Link către comentariu

Asa incantat eram si eu cand am upgradat la RNS,din pacate mi-a trecut repede....si asta costa,de fiecare data !

Link către comentariu

Circoloco, pai ce sa mai pun, cred ca o sa-ti urmez exemplul, pentru ca mi-a placut ce ai facut la masina ta- ma refer la modulul bluetooth. Insa nu nou, pentru ca mi se pare prohibitiv ca pret, mai ales in raport cu importanta pe care o acord eu acestui device. Am gasit la niste preturi rezonabile la dezmembrari, insa cel care a lucrat astazi la resoftarea RNS-ului mi-a spus sa-i comunic codurile modulelor bluetooth, ca sa verifice daca sunt compatibile. Daca primesc unda verde, o sa fac si pasul asta :lol:. Pe langa modul, mai e nevoie de cablaj si microfon.... In privinta locului de amplasare, am citit despre problema pe care o ai. Si eu am sertar, iar acum am un car-kit a carui unitate este amplasata exact acolo unde o ai si tu, su torpedo. Tot acolo o voi pune si pe cea originala, daca voi face pasul.

Link către comentariu

Pai... nu stiu.Nu ar trebui sa apara un buton pe ecranul RNS pentru asta? Sau poate exista versiuni diferite de module, pentru volane cu comenzi sau fara? Mda, buna intrebarea, la asta nu ma gandisem...

Edit: Butonul "Phone" de pe unitate, nu asta face?

Modificat de motanul lenes
Link către comentariu

Teutonul cere modernizari. Dupa o discutie pe care am avut-o cu maestrul Al Bundy, de pe forum, o sa-i fac in curand o vizita pentru activarea CB.

Link către comentariu
  • 1 month later...

,eu am versiunea H,am cumparat la momentul respectiv ultima versiune ca sa nu mai am ce updata,macar o perioada mare de timp

Intre timp am ajuns la versiunea F - e mare diferenta ecranul LED, procesorul e mai rapid, iar precizia pozitionarii pe harta e mult imbunatatita fata de versiunile B si C. Versiunea ta e ultima, iar deosebirea principala fata de F, ar fi ca la H ai HDD de 40, in rest, diferntele sunt minore.

Modificat de motanul lenes
Link către comentariu

Ma bucur ca acum esti multumit,trebuia de la inceput sa faci o asemenea alegere.Sa il folosesti cu placere !

Link către comentariu

Multumesc! Am senzatia ca versiunea ta, H va ramane ultima, avand in vedere ca pe noul Golf 7 nu se mai monteaza RNS 510, a fost schimbat modelul de navigatie.

Link către comentariu
  • 3 years later...
motanul lenes

Nu am mai scris de multa vreme pe aici. Teutonul a ajuns la varsta de 6 ani si 91 000 km :). Comportamentul este la superlativ in continuare.

Duce o viata relativ usoara - vreo 30 000 km pe autostrazile Europei, cam tot atat pe autostrazile si nationalele Romaniei, si restul de 30 000 prin orasele patriei - in special Craiova si Bucuresti.

Nu a avut niciun fel de probleme tehnice, am schimbat doar consumabile :

Am inceput cu placutele de frana, care au rezistat pana la 84 000. Bateria a decedat intr-o zi geroasa din februarie, schimbata cu una OEM de capacitate mai mare - 60, cea din fabrica era de 45. Anvelopele din fabrica, Michelin Energy au fost inlocuite de curand, la 89 000. Insa nu ma bucur ca le-am tinut atat, asta a fost singura lor calitate, in rest comportament prost, dure, simteam orice denivelare mica de pe drum, slabute la franare. Insa toate astea le-am obsevat doar acum, dupa 6 ani, cand am pus Goodyear Efficientgrip Performance. Comportamentul este fundamental schimbat in bine, am senzatia ca parca as fi inlocuit amortizoare, frane si elemente de directie. Concluzia este ca am fost un mare fraier ca nu le-am schimbat pe la 40-50 000.

Incepe acum sa se cristalizeze ideea vanzarii Teutonului, dupa ce am primit o oferta buna de finantare pentru Polo 6c..Am primit deja o configurare de la dealer. Ar fi vorba de un Polo 1,2 tsi, 90 cp comfortline, culoare albastru (Cornflower blue), jante de aliaj Estrada si sistem de navigatie.  In mare, in plus fata de echiparea comfortline de pe actuala masina as mai avea proiectoare, volan imbracat in piele, park pilot, cruise control , computer de bord Plus, interfata BT, Sistem monitorizare presiune pneuri, Sistem start-stop si sistem de franare cu recuperarea energiei.

Credeti ca merita pasul?:)


 

Modificat de motanul lenes
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!