Jump to content

Teutonul Rosu


motanul lenes

Postare recomandată

motanul lenes

In citatul de mai sus, faceam referire la curbele din Padurea Sarului, pe drumul spre Slatina si alte pante/rampe , cate or mai fi pana la Pitesti. Acolo nu am vazut ESP in actiune, masina se aseza frumos pe viraje, ca si cum nu ar fi avut acest sistem. In schimb, am vazut ESP in actiune, o singura data, unde si-a facut din plin datoria. E vorba despre un episod pe care nu l-am amintit aici, din cauza lipsei fotografiilor, dar sa incerc, cu cuvintele mele :) Pe scurt, ma aflam prin Valcea, pe la jumatatea lunii octombrie, intr-o duminica, si,pe la pranz, m-am hotarat, intr-o clipa, impreuna cu alte doua persoane,sa mergem pana la Obarsia Lotrului. Ajungem la destinatie, stam mai mult de o ora la un restaurant, si ceasul ajunge usor usor pe la 15.30. Si cum soferului nu-i sta bine decat pe drum, ma hotarasc din senin, sa ma intorc... pe Transalpina - Obarsia Lotrului - Ranca - Rm Valcea. Era un vis mai vechi, dar ora era destul de inaintata, rezervorul mai putin de jumatate, si eu nu mai sofasem niciodata pe acolo :D Singurul lucru bun in toata treaba asta, a fost faptul ca stiam aproape tot despre traseul asta... de pe forumuri Urc la volan, vreme superba si ce o fi, o fi. Pornesc statia CB, pun o intrebare in eter, aflu ca drumul e ok, doar cateva mici portiuni neasfaltate, si ceva ceata densa, in varful muntilor.

Teutonul Rosu se simtea ca acasa pe serpentine, peisaje superbe, lumina ideala, DSLR -ul pe bancheta din spate... dar nu am oprit nici macar doua minute pentru o tigara si o fotografie, pentru ca deja aveam un mare stres - nu stiam pe unde o fi prima benzinarie si nu aveam chef sa ma prinda intunericul pe acolo. Toate bune si frumoase, inclusiv portiunile neasfaltate, pana ajung la o rampa destul de accentuata, cred ca avea cam 1km, iar pe jos o mare mocirla :lol: Aici am oprit si am aprins prima tigara. Ori inainte, ori daca nu, inapoi. Si am pornit inainte, in prima treapta de viteza. Pe portiunea asta am vazut ESP la lucru, daca eram cu o masina fara sistemul asta, sigur ma opream in mocirla, pe la jumatatea pantei si nu mai reuseam sa plec... decat inapoi :Driver: Cum am intrat in mocirla, a inceput Esp sa clipoceasca in bord, si oricat as fi calcat in acceleratie, nu transmitea forta la roata decat atat cat trebuia ca sa nu rupa aderenta. Uau, zic, e ceva de capul lui! Cand miscam din volan, ca sa prind o suprafata care mi se parea mie mai uscata, spatele avea tendinta sa derapeze, dar iar se facea simtita prezenta ESP, care corecta imediat traectoria. Si asa am reusit sa ajung pana sus, cu o viteza extrem de mica, dar masina nu s-a oprit.... dar m-am oprit eu, dupa ce am iesit din iad, cobor, ma uit la Teuton... era ca porcul, pana sus :blink: Ma urc din noula volan, zic " bun esepeu' asta, si ma avant voiniceste prin ceata, pe varfuri de munte, pe sepentine fara parapeti, dar nimic nu ma mai speria! Si mi-a ajuns si lumina zilei, pana la Ranca, si benzina, pana la Horezu. Cam asta a fost "Povestea Esepeului".

Modificat de AC DC
Link către comentariu
  • 3 weeks later...
  • Replies 141
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • motanul lenes

    61

  • FRE

    7

  • Circoloco

    5

  • Adrian_S

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si maine, ziua cea mare, in care Teutonul Rosu va veni acasa....

A trecut un an de cand scriam postul citat, deci maine e ziua Teutonului Rosu :) Acum sunt foarte relaxat, dar cand ma gandesc in ce stare eram cu un an in urma... stres, nerabdare, cateva nopti nedormite... si autobuzul nu mai venea, a intarziat vreo 45 de minute, cand m-am dus sa iau Teutonul acasa :D . Acum, sta cuminte in parcare, cu roata de rezerva lipsa, si spoilerul usor zgariat. A facut 21 000 km, timp in care m-a servit exemplar, asa ca merita un cadou, de ziua lui :rolleyes: Ce sugerati?

Modificat de AC DC
Link către comentariu

Congrats!

Poate un polish,o plimbare pe o distanta mai lunga(cu drum cat mai bun,de preferat :lol: ),un set de covorase dedicate,o folie pe geamurile spate :)

Depinde la ce te-ai gandit si tu si de ce banuti dispui :icon_thumright:

Modificat de Adrian_S
Link către comentariu

Multumesc! La niste covorase ma gandeam si eu :) Drumul mai lung, se intelege, acu sunt in negocieri. Ma mai gandeam la niste proiectoare. Ele ar fi ok ca pret, 150 ron bucata, dar restul, cablaj si comutator original, manopera la reprezentanta, ar duce totul la 1000 ron, ceea ce e cam mult... ma mai gandesc...

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Foarte frumos Teutonul tau, sa-l stapanesti sanatos!S-auzim numai de bine! :icon_thumright:

Link către comentariu
  • 1 month later...
motanul lenes

Multumesc pentru urare!

Buzatu Cristi, roata de rezerva a fost furata, in timp ce era depozitata intr-o magazie. Si este una destul de rara, la dezmembrari nu am gasit pana acum

Congrats!

un set de covorase dedicate,

Depinde la ce te-ai gandit si tu si de ce banuti dispui :icon_thumright:

Adrian, ti-am urmat sfatul, si am luat un set de covorase Petex, speciale pentru Polo. Sunt frumoase, dar foarte subtiri, sper sa nu se rupa, si , spre deosebire de cele originale, nu au ranforsari de plastic la orificiile de prindere in mocheta.

Si cadoul cel mai fain pentru Teuton, un car-kit bluetooth. Dupa doua incercari nesatisfacatoare, cu mini car kituri pentru parasolar, am gasit intr-un magazin, un car-kit, similar cu Parrot, un model mai vechi, care nu se mai gaseste in comert- Mr Handsfree Blue Smart. Ce mi-a placut la modelul asta, a fost faptul ca are doua modalitati de instalare, una simpla, prin alimentare la bricheta, si cu auditie in propriul difuzor, amplasat in unitatea centrala. A doua varianta, este cu montaj permanent, prin difuzoarele masinii, si functia mute, pt cd-player. Am ales a doua varianta, combinata cu prima. Deci am folosit cablajul pentru alimentare la bricheta, la care am mai adaugat un fir pentru functia mute, garantia masinii ramanand astfel neafectata, nu am taiat niciun fir. Am desfacut cd-playerul, RCD 210,care are pregatire pentru telefon m-am legat la pinul mute, iar pentru semnal de la car-kit la pinii phone + si phone- .Avantajul intrarii pentru telefon, este faptul ca se aude convorbirea in ambele difuzoare, am control volum din cd-player, si totul apare pe display. In momentul in care RCD 210 trece in modul Phone, se intrerupe muzica, intra telefonul, iar singurul buton activ, ramane cel pentru reglaj volum. Jucaria e faina, se aude foarte bine si sunt auzit excelent, microfonul avand un buton cu doua trepte de sensibilitate, intre care e o diferenta semnificativa. Sunt multumit ca nu e fabricat in China, pe cutie scrie made in Belgia. Microfonul l-am montat deasupra montantului stang, iar unitatea de comanda, pe capacul fals de la plafoniera. Sa trecem acum la ce nu-mi place... Unitatea de comanda arata ca o chinezarie mai rasarita - design si calitatea materialelor. Dezavantajul faptului ca m-am legat pe amplificarea cd-playerului este sunetul destul de gros, de bas, al semnalului din car kit, astfel circuitul crossover taie semnalul catre tweeterele din stalpi, creind astfel senzatia ca interlocutorul sta ghemuit sub bord :lol: Micutul difuzor integrat in unitatea car kit suna mult mai bine, e mai strident, mai potrivit pentru frecventele audio inalte, specifice telefoniei. Dar, o sa vad cum rezolv problema, sa trimit semnal si in tweetere. Una peste alta, sunt multumit de jucarie, si ce-l mai mult mi-a placut faptul ca am reusit sa o montez singur, fara sa tai niciun fir din instalatia masinii. Cu ocazia montajului, am constatat ca sertarul de sub cd-player, e o piesa separata, care se poate demonta, si astfel se poate integra acolo perfect, statia CB.

post-66990-0-03093600-1307450593_thumb.j post-66990-0-47421000-1307450608_thumb.j post-66990-0-79021100-1307450624_thumb.j

Modificat de AC DC
Link către comentariu

Foarte bun car kit-ul, merita :) Dar parca mi se pare ca butoanele de comanda sunt cam sus puse si pana te obisnuiesti cu ele iti cam distrage atentia de la condus, ca daca ar fi fost puse langa cd player ar fi fost mai la indemana. Dar fiecaruia cum ii place, oricum Nice Car :rolleyes:

Link către comentariu
motanul lenes

Pai am ramas cu nostalgia avioanelor cu care am zburat, si am avut acces in cabina pilotilor, si a TIR-urilor cu care m-am plimbat ca pasager, astea au panouri de comanda si deasupra parbrizului :) In ideea asta, chiar ma gandeam sa dezvolt capacul acela, sa-l transform intr-un panou de comanda pentru diverse. In spatele lui, e loc destul pana la plafoniera. Spuneam ca nu sunt foarte multumit de designul comenzii de car kit, ma gandesc sa o desfac si sa o integrez altfel, tot acolo. Pentru comenzile raspuns/respins apel, am vazut azi doua butoane push frumoase, care se potrivesc acolo, mai ramane de vazut ce fac cu rotita centrala. In alta ordine de idei, acolo e singurul loc in care nu se vede cablul de legatura cu unitatea- am oroare de fire la vedere. Atentia de la condus, nu mi-o distrage, pentru a accesa diverse functii, se roteste butonul central, care are confirmare vocala, si se apasa pt a confirma comanda. Cea mai des folosita functie ar fi apelarea vocala, unde am si pozitionat rotita, asfel, doar apas activarea si confirmarea.

Link către comentariu

Bravos :icon_thumright:

Frumoase cadouri.De curiozitate,cat au fost presurile?Banuiesc ca vin la fix,nu ai probleme cu ele,nu?

Link către comentariu
motanul lenes

Presurile vin perfect, le-am luat de la reprezentanta VW din Rm Valcea, parca 130 ron au costat.

Link către comentariu

Sa le ,,tocesti" cu placere :D As fi interesat daca poti sa le faci o poza mai de ansamblu,macar la cel de la sofer,sa-mi dau seama cam cum arata.Vreau sa-mi iau si eu,stiu ca difera un pic,dar eram curios.

Bafta!

Modificat de Adrian_S
Link către comentariu
motanul lenes

Sa vand cotiera??? Ce-ti veni? Daca tot au copiat, nu mai visez la BMW :D

Adrian S, covorasele se muleaza perfect, doar ca, spre deosebire de cele originale, sunt foarte subtiri si nu au ranforsari de plastic la suportii de prindere in mocheta.

post-66990-0-75386700-1307648024_thumb.j

Link către comentariu

Multumeeesc!!Si te rog,cand ai timp si daca nu uiti,sa masori sticker-ul acela de pe luneta.Ca am uitat sa te mai intreb pe pm de el.

Numai bine! :)

Link către comentariu

eu cred ca in cazul celor 2 "ass-uri" de mai sus .. BMW a fost primul care a scos modelul ... parca prin 2007 ... corectati-ma daca nu e asa :D

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
motanul lenes

Cum vi se pare ca ar arata o statie cb Lafayette Zeus in bord, sub cd-player? - Fotografia se vede ca nu-i reala, e o suprapunere, in graba.

post-66990-0-00136700-1308732599_thumb.j

Link către comentariu

eu cred ca in cazul celor 2 "ass-uri" de mai sus .. BMW a fost primul care a scos modelul ... parca prin 2007 ... corectati-ma daca nu e asa :D

Link către comentariu

Cel mai bine i-ar sta cu RCD 510. Are sotia mea la Polo si e foarte fain. Poate gasesti unul de ocazie...

E draguta masina. Cum te impaci cu motorasul? Iti ajung calutii?

post-11675-0-61514100-1308741485_thumb.j

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!