Jump to content

Teutonul Rosu


motanul lenes

Postare recomandată

motanul lenes

E o statie CB, foarte utila pentru info-trafic, folosita in special de tiruri, dar fenomenul CB, a explodat si printre posesorii de autoturisme, de cand cu noile radare, mai ales. La mine e microb mai vechi, de cativa ani :)Dar, despre asta se discuta intens, chiar aici pe forum

La drum intins, comfortul este la superlativ, iar principalele elemente care contribuie la asta as spune ca ar fi cotiera, locul de sprijin pentru piciorul stang, pozitia tetierei, si setarile extrem de precise ale tuturor comenzilor. Daca vorbim strict de Romania, comfortul este si de natura psihologica - pur si simplu esti altfel tratat de ceilalti participanti la trafic. Lucru, care, ma bucura, dar ma si mahneste, cu fostul Matiz eram tratat cu flashuri, claxoane, priviri de sus, cu superioritate, desi cu masinuta aia chiar alergam, mult mai tare decat cu Teutonul, pe care deocamdata, nu l-am bagat in regimuri foarte sportive. Cum treci granita, mentalitatea e alta, acelasi bun simt l-am inalnit in trafic, fie ca eram la volanul unui Matiz, fie al unui Volskwagen.

Ca viteza, am zis sa ma port cat mai finut cu motorul , macar pana la primul schimb de ulei. Viteze de 130, nu am atins decat ocazional, viteza de croaziera a fost 120 pe autostrazi, viteaza la care consumul a fost de 4,3 la suta, pe ruta Arad - Viena. Deci, practic, nu pot sa-ti raspund la intrebare deocamdata, inca nu am ajuns la vitezele alea :offtopic:

Link către comentariu
  • Replies 141
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • motanul lenes

    61

  • FRE

    7

  • Circoloco

    5

  • Adrian_S

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

motanul lenes

Da, si mie mi-a fost greu sa cred, de aceea am refacut calculul de vreo 3 ori :D In rest, nu am stat sa calculez consumul, dar se simte la buzunar, comparativ cu fosta masina, ma plimb mai mult, cu aceeasi bani, desi preturile carburantilor au crescut intre timp.

Modificat de AC DC
Link către comentariu

Frumos teutonul ! Sa te folosesti sanatos de el !

Modificat de Tracto
Link către comentariu

Frumos, sa-l stapanesti sanatos :rolleyes: .

Revin si eu cu aceeasi intrebare, care e treaba cu statia?vad ca esti foarte incantat de ea.Am observat ca a devenit o moda, eu nu-i vad rostul, nu folosesc si nu am folosit nici macar detectorul de radar si nu am mai luat o amenda radar de multi ani.

Link către comentariu
motanul lenes

Pai, am amintit de statie, pentru ca e singurul accesoriu montat pe masina. Sunt incantat de ea pentru ca s-a potrivit foarte bine in bord, si pentru performantele tehnice pe care le are. Ca utilitate, depinde de fiecare, eu merg foarte mult in afara orasului, si ajuta enorm in trafic - nu e vorba doar despre radare- ajuta mult in depasiri, ai imaginea traficului cu zeci de km in fata, poti oferi sau primi si tot felul de altfel de informatii( o adresa, un loc de cazare, etc). Si dincolo de orce utilitate, mai e vorba si de hobby :D

Link către comentariu

Ajungem offtopic, dar citez:

"intr-adevar am aflat de toate radarele, dar oricum la apropiere de ele imi faceau deja masinile semne;

-la un rahat de radar auzi cam de 100 de ori "un mcv in Cucuietii de Padure", apoi cam 10 care intreaba "unde? unde?", inca 5 confirma radarul, al saselea baga manele, altii 2 discuta in maghiara (nu ca n-as intelege), altii 2-3 isi testeaza statiile intre ei, apoi te mai intreaba pe tine cativa "cum e drumul, e liber?" (bine, asta printre pocnituri), si dupa ce toata faza e afumata, intreaba cineva din nou "colegii care vin dinspre Cucuietii de Jos, cum e drumul?" si totul o ia de la capat, exact ca in bancul cu forumistii care schimba un bec

-am frecat la butonul sql de mi-au sarit ochii din cap;

-pocnituri nonstop;

-soferi care injura pe oricine, pentru orice;

-din cauza antenei si a suieratului, imi limitez Vmax cam la 130 km/h. Nu am curaj sa merg mai tare, suieratul e pronuntat si nici nu as vrea ca antena sa plece de pe pavilion;

-sarme prin masina, mufa de bricheta ocupata. Un splitter inseamna SI MAI MULTE sarme care atarna "

Sa fie asta un hobby? :D

Drum intins cu teutonul, imi place, mai bine investeste in sonorizare, muzica

Link către comentariu
motanul lenes

Mda o dam in offtopic, dar ce vrei, fiecare cu pasarica lui ;) Exemplul de mai sus e unul extrem, iar toate dezavantajele sunt prezentate de parca s-ar petrece toate, non-stop. Nu e cazul sa intram aici in amanunte, exista un topic special pentru asta, dar fiecare dintre argumentele alea poate fi combatut:

- nu e obligatoriusa tii statia deschisa mereu

- exista sistem autosql, cat de performant, depinde de brand

-iarasi depinde de brand, montaj pe masina, antena, etc

-depinde mult de zona geografica, dar nu mi s-a intamplat sa aud multe injuraturi

-partea cu suieratul si zburatul, e relativa, iar depinde de multi factori

-depinde de simtul estetic si indemanarea fiecaruia - eu nu am niciun fir la vedere :blah:

Tocmai de asta e u hobby, ca sa rezolvi cele de mai sus :D

Sonorizarea si muzica, alta goanga, mai veche, pe o fosta masina, preparata de profesionisti. Mi-a mai ramas de acolo, un amplificator Helix, care pobabil va fi transplantat la Teuton, dar pentru asta ar trebui regandit tot sistemul- HU, difuzoare, preparare usi....

Link către comentariu

Ca un novice in statiile radio CB intreb : folositi o frecventa radio comuna care o stiu toti participantii la trafic ?

Modificat de Tracto
Link către comentariu
motanul lenes

Canalul 22 se foloseste de toata lumea pentru info-trafic, iar pentru altfel de discutii, se poate muta in orice alt canal, stabilit de comun acord cu interlocutorul.

Link către comentariu
motanul lenes

Asa cum aminteam in postu 47, o domnisoara mi-a agatat oglinda retrovizoare din stanga. Asigurarile au aprobat schimbarea oglinzii, inclusiv a capacului, vopsit in culoarea caroseriei. Dar totusi, am reusit sa repar oglinda, astfel incat e perfect functionala, si nici estetic nu se cunoaste nimic. Mecanismul oglinzii are un cilindru, care intra in alt cilindru, solidar cu caroseria, acesta fiind mecanismul de prindere si rotire a oglinzii. Cei doi cilindrii sunt "uniti "cu ajutorul unui arc de presiune. In urma impactului, s-a spart o bucata, din cilindrul mobil. Desi o ureche de prindere e rupta, am reusit sa le cuplez la loc si totul e perfect functional, inclusiv rabatarea oglinzii. De aceea, as opta pentru varianta de a nu monta noua oglinda, de a o pastra ca piesa de schimb....pentru alta data. Ma gandesc ca nu are sens sa mai desfac fata de usa, mai apare un greieras, posibil ca vopsirea capacului sa nu iasa la nuanta.... Sunt cam nehotarat, voi ce ati face in locul meu?

Modificat de AC DC
Link către comentariu

Piesa de schimb pana se duce actuala de tot.

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
motanul lenes

Gata, s-a rezplvat! Am primit oglinda noua, vopsirea capacului a iesit foarte bine, nu se cunoaste diferenta. Am ales, totusi varianta de a nu o monta , sta prea bine in cutie :)

Link către comentariu

Misto masina.

Nu prea sunt fan al masinilor "inghesuite", sunt mai degraba fan al "autobuzelor"(vezi semnatura), dar.... masina asta trezeste un feeling placut, provenit din reactiile chimice ce se petrec in corpul omenesc la vizualizarea pozelor afisate in acest topic :) (ca sa fiu un semi-filozof). Mi-au placut si povestile(foarte rar stau sa citesc topic-urile astea, dar aici l-am citit cap-coada), una peste alta, imi place masina ta. S-o porti sanatos si multi km fara stress!

Link către comentariu
motanul lenes

Multumesc! Si pentru ca ai amintit de poze, sa mai postez cateva.

Prima, este un omagiu, adus tatalui meu, care nu mai este printre noi, si care a iubit masinile germane, dar si l-a permis doar pe Traby, care nici el nu mai este in familie. Nu a apucat sa se bucure de Teuton, dar poate, de acolo de sus, priveste cum continua povestea in spirit nemtesc

post-66990-1282329552_thumb.jpg

In Budapesta, i-am facut cunostinta cu bunica-sa, si m-am gandit si la colegii broscari, pe care-i admir pentru solidaritatea si spiritul de care dau dovada

post-66990-1282329755_thumb.jpg

Inima tanara a Teutonului

post-66990-1282329859_thumb.jpg

In drum spre locurile natale. Nu a ajuns decat pe aproape anul asta,inca e prea copil, vara viitoare poate-i voi face o surpriza ;)

post-66990-1282330007_thumb.jpg

Modificat de AC DC
Link către comentariu
  • 3 months later...

Teutonul a trecut de prima tinereţe, adica de prima revizie, motiv pentru care si-a schimbat s

Link către comentariu
  • 2 months later...
  • 1 month later...
motanul lenes

Teutonul a ajuns la 21 000, si merge la fel ca in prima zi :) Nu as putea zice ca s-a mai lasat - senzatia e aceeasi in privinta demarajului, iar consumul e o idee mai mare- fara a fi facut calcule precise, dar si maniera de conducere e acum mai sportiva, mai agresiva. In conditiile de sofat din perioada de rodaj, e posibil sa fi scazut.De asemenea, am observat ca pana la 3000 rpm, consumul e rezonabil, iar daca trec de pragul asta, creste destul de mult, curba este destul de brusca , de abrupta, nu are o crestere liniara

De azi, Teutonul a primit si sticker - multumiri lui Marian - userul Pma54

post-66990-0-17829600-1301230706_thumb.jpost-66990-0-44542400-1301230732_thumb.j

Link către comentariu
buzatu.cristi

Sper sa mai ajung si eu la intalniri cat de curand. Am un polo identic cu al tau si vreau sa schimbam pareri.Numai bine...

Link către comentariu
motanul lenes

Ma bucur sa aud asta, si eu vreau sa discut cu un posesor de astfel de Polo. :) Este identic cu al meu, inclusiv culoarea, rosu? Intreb, pentru ca in Craiova am vazut in trafic doar unul rosu, cu un scaun pentru copil, in spate. Vezi ca ai PM :)

Link către comentariu
buzatu.cristi

Da este tot rosu. DJ-20-BUZ. Cel pe care l-ai vazut nu este al meu. Scaunul de copil sta in Jetta. ;) post-38662-0-04666600-1301331991_thumb.j

Link către comentariu
motanul lenes

Sa-l stapanesti sanatos! Te invidiez pentru faptul ca-l poti tine in curte! Al meu sufera in fata blocului. Din cate observ, farurile sunt diferite, nu stiam de diferenta asta intre Trendline si Confortline - al meu este Comfortline.

post-66990-0-78302000-1301333287_thumb.j

Modificat de AC DC
Link către comentariu
buzatu.cristi

Multumesc, abia astept sa trec de pragul celor 1500 km,sa ma pot juca mai in forta cu ea. Pana cum am observat ca la curbe abordate mai sportiv, parca e prinsa cu un magnet de sosea :vwrullz:

Se numeste ESP. ;) M-am bucurat si eu de el pe defileul Jiului.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!