Jump to content

Teutonul Rosu


motanul lenes

Postare recomandată

motanul lenes

Bine v-am gasit! Acesta este primul meu post de pe acest forum. Dupa lungi framantari, am decis: Volkswagen Polo, 1,2 70cp, echipare Confortline, pachet Attractive, culoare rosie. Lista cu dotari, cam asta ar fi:

Dotari standard

*Oferta speciala Polo Attractive

3 tetiere spate

4 incinte acustice

4 usi cu geamuri electrice fata

Aer conditionat Climatic,inclusiv

torpedou cu sistem de racire interior si

filtru de particule cu carbune activ

Airbag sofer si pasager

Airbaguri laterale fata pentru cap si

torace

Antena

Anvelope 175/70 R14

Asistent urcare panta

Bancheta spate,rabatabila nefractionat

Bare de protectie in culoarea caroseriei

Bricheta si scrumiera in consola

centrala

Caroserie in 4 usi

Centuri de siguranta pentru toate

locurile,in fata cu reglaj pe verticala

Cheie de contact cu imobilizator

electronic

Filtru de praf / polen

folie partiala protectoare pt. transport

Geamuri fata actionate electric

Geamuri laterale si spate termoizolante

in tenta verde

Inchidere centralizata

Instalatie de ventilatie in 4 trepte

Jante de otel 5Jx14

Lampa ceata spate

Literatura de bord in limba romana

Lumini de drum permanente cu

intensitste redusa

Oglinda retrovizoare interioara cu

sistem manual antiorbire

Oglinzi exterioare reglabile din

interior

Oglinzi make-up stanga/dreapta

Prindere ISOFIX pt.2 scaune copil

Priza in portbagaj 12V

Radio "RCD 210"

roata de rezerva normala si trusa de

scule

Scaun sofer cu reglaj pe verticala

Servodirectie electro-hidraulica

reglabila in functie de viteza

Sistem electronic de mentinere a

stabilitatii masinii inclusiv asistent

urcare panta

Stergatoare parbriz/luneta cu

temporizator

Tapiterie scaune "Metric" din stofa

Triunghi reflectorizant

Volan in 3 spite cu reglaj axial si

vertical

Masina este rezervata, sta cuminte in curtea dealerului, si ma asteapta , acum urmeaza ca Ministerul sa valideze cupoanele Rabla. Dupa acest pas, pot pleca de mana cu nemtoaica. Pana acum nu am mai avut contact cu VW, am condus doar acest Polo cativa km, in test-drive. Pana o voi primi, sunt tare nerabdator sa aflu pareri si opinii despre acest model, si in special despre motorizarea 1,2 70 CP. In privinta asteptarilor mele, ma raportez la Matiz, masina pe care am detinut-o pana acum, si care nu ma dezamagit in nicio situatie - nici in teren accidentat, nici pe autostrazile din Austria - de aceea mi s-au parut suficienti 70 de caluti, si am ramas fidel motoarelor in trei cilindri. Internetul este destul de sarac in opinii ale celor care exploateaza efectiv noul Polo - ce sa-i faci, criza si faptul ca vorbim de un model destul de nou.

Acesta este Teutonul Rosu:

post-66990-1270662774_thumb.jpgpost-66990-1270662793_thumb.jpg

post-66990-1270662805_thumb.jpgpost-66990-1270662813_thumb.jpg

post-66990-1270662825_thumb.jpgpost-66990-1270662838_thumb.jpg

post-66990-1270662848_thumb.jpgpost-66990-1270662862_thumb.jpg

Modificat de AC DC
Link către comentariu
  • Replies 141
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • motanul lenes

    61

  • FRE

    7

  • Circoloco

    5

  • Adrian_S

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sa o conduci cu placere.

Este mult peste Matiz. Nu exista comparatie. Sotia mea conduce un Polo din 2008 cu motor 1.2, 70 CP si pot sa spun ca este o excelenta masina de oras, dar cu care poti sa pleci si la drum lung fara probleme. Eu anul trecut am fost cu ea la mare pentru ca aveam Golful in service si nu m-a dezamagit. Motorul trage bine de la turatii joase, are un cuplu bun insa se plafoneaza undeva prin treapta a 3-a de unde incepe sa urce mai greu in ture. Cu doi adulti si 2 copii in masina cand voiam sa fac o depasire trebuia sa apas AC off ca sa mai castig ceva putere si sa fac depasirea in siguranta. Asta la viteze mari (peste 90 km/h), pentru ca pana in 50-60 km/h masina se misca destul de bine, din cauza asta am si zis ca este perfecta pentru oras. Cat despre Matiz, am mers o singura data cu unul si din cauza vibratiilor si zgomotului, aveam impresia ca tin motorul in brate. ( si nu are nici servodirectie).

Link către comentariu

E frumos tare si polo. Intradevar nu se compara cu matizu. E o diferenta destul de mare intre cele 2 exact cum a zis si colegu mai sus. Cati mai multi km fara evenimente neplacute.

PS Asteptare usoara.

Link către comentariu

Salut si bine ai venit pe vwForum! Arata bine masinuta pe care ai ales-o, si o prinde ff bine culoarea. Iti urez sa o stapanesti sanatos fara incidente si km fara limita! Ai facut o alegere ff buna. :)

Link către comentariu

Foarte frumos Polo-ul. Culoare o prinde foarte bine.

Cred ca daca ar avea jante de aliaj de 16/17 ar arata cu mult mai bine.

Sa o conduci sanatos!

Modificat de rex
Link către comentariu
motanul lenes

Multumesc pentru urari si aprecieri. Alegerea a fost una destul de grea. Initial am pornit de la ideea de a pofita de programul Rabla si de a nu mai face credit in banca. Singurele masini care se incadrau in acest criteriu erau vechiul Spark, full, sau Logan chel :) . Pentru Logan am zis nu, vechiul Spark era depasit, si nici nu-mi place bordul cu ceasuri pe mijloc. Mi-a placut noul Spark, insa mi s-a parut prea scump pentru ce ofera, si ar fi necesitat credit. Bun, daca tot eram nevoit sa apelez la banci, atunci am zis sa fac ceva care sa merite, si am inceput sa studiez terenul, inclusiv test drive, cu aproape 10 marci de masini. Dintre toate, m-am indragostit pe loc de Polo, am avut o sageata in inima, totul parca era croit pe masura si pe gustul meu! Mi s-a parut initial cam scumpicel, insa studiind in detaliu si ofertele concurentei, am am ajuns la concluzia ca nu merita sa platesc statului roman 4-5-6 sute de euro pe taxa de poluare - aici avantaj Polo, motor euro 5 - taxa 0. In fine, batalia finala s-a dat intre Polo si Opel Corsa euro5, care la 1800 de euro mai putin, venea cu un motor mai potent, in 4 cilindri, 1,2 85 CP, si o dotare ceva mai bogata. La Corsa nu mi-a placut vederea laterala din cauza stalpilor exagerat de grosi, iar la test-drive nu am reusit sa-mi gasesc pozitia corecta la volan. In afara de asta, timpul de asteptare ar fi fost de doua luni, in conditiile in care acum sunt pieton :( Dupa ceva framantari am ales Polo. Aproximativ in aceeasi bani, as fi putut opta pentru motorul de 1,4 benzina, caroserie in doua usi, dar timpul de asteptare ar fi fost de 3 luni, iar pietoneala ma omoara, am inceput sa cunosc taximetristii in oras :D S-a nimerit ca in stocul dealerului sa fie masinuta din imagini, culoarea era exact cea preferata si nivelul de echipare ok.... si am facut actele.

Link către comentariu

@rex nu stiu cat de vioi va mai fi motorasul daca incalti ''polonezul'' cu jante 17''!

on topic

designul la modelul acesta este traznet,imi place mult(in special interiorul care difera total de 9n3,cat si stopurile cum se vad )

asteptare usoara pana o ridici si km multi dupa :)

Link către comentariu

sal,

sa o stapanesti sanatos

nu stiu nimic despre Polo pentru ca eu am 2 metri si iubesc confortul Passat-ului dar sunt sigur ca nu o sa te dezamageasca VolksWagen-ul

respect

Marius

Link către comentariu

foarte frumoasa masina, eu unul, daca ar fi s-o schimb pe a mea (dar nu se va intampla) o masina mica mi-as lua! si Polo cel nou imi place foarte mult, mi se pare foarte reusita :icon_thumright:

S-o stapanesti sanatos!

Sau, s-o astepti sanatos si apoi s-o stapanesti :D tot sanatos!

Bafta

Link către comentariu
@rex nu stiu cat de vioi va mai fi motorasul daca incalti ''polonezul'' cu jante 17''!

Sunt si jante super usoare de 16/17 deci nu vad nici o problema :D.

Link către comentariu
motanul lenes

Nu sunt fanul jantelor, sunt multumit cu cele stock. Singura modificare pe care o voi aduce masinii, cel putin in prima faza, va fi montarea unei statii de emisie-receptie CB. De pe fosta masina mi-a ramas un Intek 520, portabila. Dar cred ca o voi schimba cu una mobila, care sa se incadreze bine in sertarasul de sub cd-player. Antena este una cu talpa magnetica, inestetica, de aceea as vrea sa renunt la antena radioului in favoarea montarii in acel loc a antenei CB. In loc de antena radioului, as monta una de interior, ceea ce ar fi suficient- nu sunt mare fan radio, prefer oricum cd-ul. Stie cineva daca am acces la demontarea antenei pe la plafoniera din spate?

Link către comentariu

Si maine, ziua cea mare, in care Teutonul Rosu va veni acasa.... Sper sa pot dormi in noaptea asta....

Link către comentariu

Da, trebuie udata cu bere rece din torpedoul refrigerat :P Abia astept sa vad cum o fi cu torpedoul asta. Mai sunt cateva ore....

Link către comentariu

Multumesc pentru urari!

Teutonul Rosu e pe mainile mele de o spatamana. Ce sa spun, e de vis, iar eu sunt inca euforic... Sa incepem cu ce nu mi-a placut, desi e cam exagerat spus. Trecand de pe Matiz, simt lipsa parbrizului inalt, dar o sa ma obisnuiesc. Pe denivelari, suspensia pare putin cam dura , dar am senzatia ca anvelopele au presiunea de transport pe trailer, o sa verific.

Si acum, partile bune, nenumarate...Sambata, cum a inceput programul dealerului, m-am infiintat acolo, si in mai putin de o ora, plecam cu Teutonul. Am facut plinul, bagajul si am plecat la drum. M-am simtit extraordinar, multa lume intorcea capul si exclama - Uite noul Polo! Pe unde opream, m-au abordat multi necunoscuti, sa ma intrebe de masina. Superba! O bijuterie! Ii sta extraordinar pe rosu! Cam astea erau afirmatiile, iar eu nu-mi mai incapeam in propriul ambalaj de piele! :D

Masina se conduce excelent, totul este setat exact asa cum trebuie, incat sa nu-ti vina sa te mai dai jos de la volan. Pana acum masina are 300 km parcursi, majoritatea in regim interurban. Nu am depasit 90 km/h, viteza la care motorul are 2200 rpm, in treapta a 5-a. Ca turatie nu am depasit inca 3000 rpm, care este si turatia de cuplu. Intre 2000 si 3000, masina are zvac suficient. In demaraj, motorul are o tonalitate grava, aproape de diesel. La viteza stabilizata, pana la 70 km/h, liniste totala - nici zgomot de motor, nici de rulare. La 90 km/h incepe sa se simta discret, zgomotul de rulare.

La capitolul confort, am scapat de grija farurilor! Masina are lumini permanente, de intensitate redusa, pentru circulatia pe timp de zi. Farurile se aprind automat, odata cu pornirea motorului. La bord, viata este extrem de placuta, datorita dotarilor bogate, oferite de pachetul Attractive. Spatiile de depozitare sunt arhisuficiente si specializate pentru diverse obiecte, atat in habitaclu, cat si in portbagaj. Daca sunt folosite cum trebuie, nu ar trebui sa stea nimc dezordonat prin masina, sau sa faca zgomote. Greierasi nu am descoperit, nici in conditiile in care am mers vreo 10 km pe un drum plin de cratere.

Noaptea, luminile de bord, sunt superbe si multe, parca eram la bordul unui avion. Sistemul audio se aude foarte bine, pentru un sistem montat din fabrica, iar receptia radio este excelenta.Cam astea ar fi primele impresii, oricum mai am ceva dracii de descoperit :)

Link către comentariu

Salut

foarte frumos ,,teutonul'' tau imi place mult mai ales ca e rosu !!!

in legatura cu anvelopele , toate masinile care ies pe poarta fabrici(lor) ies cu presiunea in roti de 3 atm.asa ca daca dealer'ul nu ti-a verificat presiune asta este primul lucru pe care trebuie sa-l faci tu. Multa bafta

:D car

Link către comentariu

Am fost acum la vulcanizare si am verificat, presiunea e in regula, masina a fost livrata cu presiune 2,2 in pneuri. Oricum vad ca incepe sa fie mai bine, acum, dupa 400 de kilometrii, s-a mai imbunatatit comportamentul pe denivelari.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!