Jump to content

Golf 5 R32


Puya123123

Postare recomandată

Sa o stapanesti sanatos si sa ai grija de ea. Chiar ai o masina care este din ce in ce mai valoroasa trecand la capitolul legende.

Daca mi se permite un sfat. Eu as lasa masina complet stock. Pt Dumnezeu este un R32 si mi s-ar parea o lipsa de respect fata de masina si fata de inginerii VAG sa imi aduc eu aportul. In plus ecranele in tetiere nu vin asa bine intr-un R32 ca intr-un Escalade. Nu mi-o lua in nume de rau, nu fac planuri pe banii si pe gusturile altora, doar ca un R32 se "poarta" cu respect, benzina buna si picior greu, restul fiind pe langa.

Link către comentariu
  • Replies 120
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Puya123123

    36

  • cristi_407

    4

  • B_U_T

    4

  • xht20

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Clar :)..nu ii fac nimic la exterior..desi nu ma omor prea mult dupa cromul ala de pe grila..dar arata bine asa cum e..nu ii fa ce ai facut la eos..

Link către comentariu
dar si daca umblii la ea cu un kit turbo de la HGP e treaba buna :)

:icon_thumright: :icon_thumright: :icon_thumright: :icon_thumright: :icon_thumright:

Link către comentariu
Clar :)..nu ii fac nimic la exterior..desi nu ma omor prea mult dupa cromul ala de pe grila..dar arata bine asa cum e..nu ii fa ce ai facut la eos..

adica eosu era urat?

Link către comentariu
.nu ii fa ce ai facut la eos..

+1 si de la mine cu ideea asta. in afara de niste roti mai usoare (NU BLING BLING ! ) si eventual o suspensie mai dura nu as face nimic la exterior. si poate o evacuare...sau tips cum are voinea.

daca vrei sa bagi banii in ea, baga in revizi la timp, piese bune, benzina buna si poate..kit turbo, frane...etc dar sunt extrem de scumpe.

Link către comentariu

din punctul meu de vedere EOS-ul era foarte ,,incarcat'' .Nu zic ca masina nu era senzatie dar din punctul meu de vedere era Ok doar pentru expozitii gen 4tuning.La r32 deja e alta treaba.Eu nu cred ca persoanele care vor sta in R32 vor vrea sa se uite la un videoclip pe dvd sau sa asculte muzica la maxim ...parerea mea..oricum R32 e o masina super!Sa o stapanesti sanatos!

Link către comentariu

Nu era urat doar ca sunt 2 tipuri de masini diferite...

Link către comentariu
din punctul meu de vedere EOS-ul era foarte ,,incarcat'' .Nu zic ca masina nu era senzatie dar din punctul meu de vedere era Ok doar pentru expozitii gen 4tuning.La r32 deja e alta treaba.Eu nu cred ca persoanele care vor sta in R32 vor vrea sa se uite la un videoclip pe dvd sau sa asculte muzica la maxim ...parerea mea..oricum R32 e o masina super!Sa o stapanesti sanatos!

ce impartite sunt parerile..multi ziceau ca e aproape stock,iar acum vad ca e si catalogat ca find incarcat :icon_thumright: fiecare vede o masina cu alti ochi...

ca si victime pana acum... m a batut un seat ibiza portocaliu mai vechi,nu stiu cati cai avea,vreo 300+ din ce am auzit,dar si eu am ratat fiecare start,inca nu m am obisnuit cu cutia asta..si am facut un FR model nou..dupa ce ma obisnuiesc cu plecarea (sta aprox juma de secunda din momemntul in care eliberez frana,si abia dupaia pleaca->fiecare start pierdut) o sa o testez iar:D

iar pentru toate care ma vor bate,exista corvette:))

Modificat de Puya123123
Link către comentariu

seatul ibiza este kiki si are in jur de 260-280 ...

trebuie sa inveti sa faci launch control, ca din cate spui tu, pleci ca si cum ai pleca de la semafor

Link către comentariu

Cred ca e vorba de intarzierea aceea de la eliberarea franei pana cand masina pleaca. Am simtit si eu asta cand am facut cateva plecari din launch control cu GTI DSG (si 5 si 6). Nu stiu daca ai ce-i face decat sa anticipezi sau sa softezi cutia.

Modificat de spb
Link către comentariu

Nu e vorba de ``lag ul ala`` chiar daca pleci un pic mai tarziu trebuia sa recuperezi pe treapta a 2 si 3..cam asta face dsg ul.. numai ca masina aia e mult mai usoara, si mai puternica..

Link către comentariu

ibiza lu KIKI e aurie. ibiza galbena e cea care a fost a lu meme, si e mai puternica cu mult decat a lu kiki (kiki are k04, meme avea IHI.)

Link către comentariu
ce impartite sunt parerile..multi ziceau ca e aproape stock,iar acum vad ca e si catalogat ca find incarcat :D fiecare vede o masina cu alti ochi...

ca si victime pana acum... m a batut un seat ibiza portocaliu mai vechi,nu stiu cati cai avea,vreo 300+ din ce am auzit,dar si eu am ratat fiecare start,inca nu m am obisnuit cu cutia asta..si am facut un FR model nou..dupa ce ma obisnuiesc cu plecarea (sta aprox juma de secunda din momemntul in care eliberez frana,si abia dupaia pleaca->fiecare start pierdut) o sa o testez iar:D

iar pentru toate care ma vor bate,exista corvette:))

ce legatura are ibiza lui meme ?:D

cititi si voi mai cu atentie :P

Link către comentariu

R32 ul e o masina mai mult GT, asa o vad eu..E genul cu care sa mergi 250 linistit pe autoband, e o masina ce impune respect..nu prea o vad o masina de 402 m(ma refer la stock) fiind o masina destul de grea si acum au aparut multe masini mult mai usoare puternice si destul de ieftine care ar putea pune probleme pe 402m.. Sfat pt dsg, incearca sa dai din padele.. cand treci in 2, undeva pe la 5500rpm.. :D

Modificat de cristi_407
Link către comentariu

R32 e pentru sunet si doar atat,la curse ai sanse putine sa bati pe cineva ;). Daca vrei pentru curse atunci trebuie neaparat turbo daca nu bi-turbo. E pacat de masina sa o lasi asa la ce potential are :D:D:D

Sa o stapanesti sanatos ;)

Link către comentariu

kiki era cel cu care m am dat . intr-adevar foarte tare masina,si usoara(omu si a dat jos gagica din masina ca sa ne dam=)) ) si foarte orgolios din ce am observat.e un fel de lamborghini aia mica si aurie :lol: iar da,intradevar cum zicea cineva mai sus,si eu sunt de aceasi parere,r32 nu cred ca e pt 402 ,r32 e o masina de mers lejer spre mare /munte/tari straine ,si eu nu cred ca merita sa o omor cu exersari de launch control,pt ca din cate am auzit se strica rapid multe daca e fortata de pe loc..deci cel mai bine,din mers,dar cu simt de raspundere si acceptarea faptului ca aceasta masina nu a fost facuta pt liniute

Link către comentariu

Masina se comporta bine pe circuit, pt liniute mai greu.

Noul Golf R s-ar duce bine ca are potential si pe circuit si pe liniute(5,5 sec cel dsg stock) insa putin se cam pierde si cu transmisia.

Modificat de blordc
Link către comentariu

merci mult..astazi mi am comparat masina cu un r32 stock,iar ca prime diferente am observat tobele,ale mele fiind mai iesite decat ale altui r32,suspensia este putin mai joasa,sunetul MULT mai frumos ;)

in concluzie,sunt si mai incantat de masina,deoarece nu este stock :Driver:

Link către comentariu

urmeaza si cateva poze dupa ce imi fac timp si chef sa le dau resize:))

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!