Jump to content

Cote motor 1,6 ABU


barzone
 Share

Postare recomandată

Deoarece as vrea sa ma apuc de desfacut motorul in vederea segmentarii, rog pe cei care posed documentatie sa ma ajute. Este vorba de toate cotele motorului:vilbrochen cilindrii, etc.In manualul de reparatii da doar cota cilindrului, dar doar cea standard, pe mine ma intereseaza cotele pentru reparatie 1,2,3.Daca este nevoie sa inlocuiesc si pistoane,cuzineti( nu doar o segmentare simpla)

Multumesc anticipat, iar doritorilor care vor sa dea o mana de ajutor la surubarit sunt asteptati la mangalia, berea e din partea casei :)

Paste fericit tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand rezolvi cu segmentatul spune-ne si noua cotele daca ai un micrometru la tine :blink: si cat ai dat pe segmenti...

spor la treaba

si ce simptome ai de vrei sa-l segmentezi?, doar k nu mai trage sau papa mult ulei?

bafta

Modificat de Darkgrin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De tras, trage.Doar ca papa ulei si scoate fum albastrui, mai ales la accelerare.

Se poate sa fie de la semeringurile de la supape, dar daca tot desfac ma uit si la restul motorului, tinand cont de varsta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

De tras, trage.Doar ca papa ulei si scoate fum albastrui, mai ales la accelerare.

Se poate sa fie de la semeringurile de la supape, dar daca tot desfac ma uit si la restul motorului, tinand cont de varsta.

si pe mine ma intereseaza etapa asta .... niste coduri de piese un pret aproximativ ...

tot ce ne poate informa e binevenit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uitati-va la topicul deschis de paul_ral . Golf III & Vento /Masina mea prima pagina , postul #7 si vedeti coduri si preturi. Bafta

Modificat de phun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are dreptate "phun" Oricum rusine mie, nu am reusit nici pana acum sa ma apuc de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

URAAAA, am reusit sa ma apuc de motor.Cei drept m-a costat ceva, dar merita, acum toarce ca noua.Cotele le-am gasit, stupoare, in catalogul de piese auto de unde am comandat piesele.Dar la fel de bine se gasesc si in manualul de reparatie pentru g3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca e primul RK, cum arata motorul dupa 15 ani? Ce probleme ai mai intanlit (uzura la alte componente - pompa ulei,arbori etc.) asta in ideea in care incet incet cu totii vom ajunge la aceasta etapa (ma refer la cei care s-au atasat de masina si vor sa investeasca in ea) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul arata peste asteptari.In afara de segmenti( cel de radere de la pistonul 3 era spart, din vina mea cred) si cuzinetii care erau doar obositi, totul era aproape in cote.Vibrochenul nu necesita rectificare, camasile la fel( le-am honuit doar)Pentru un motor de 17 ani vechime si sute de km rulaj arata excelent( parerea mea)Toate erau la standard, cu sigla vw-audi, deci sigur nu s-a mai umblat in el.Bineinteles ca am rectificat supapele si scaunele lor( dar nu aveau uzura prea mare)Tachetii nu au necesitat inlocuire, i-am presat si curatat doar.Am schimbat toate garniturile si semeringurile de la motor( inclusiv pe cele de la supape)Am schimbat si cureaua de distributie( ca sa nu am vreo surpriza dupa)Sunt convins ca nu a iesit perfect, la fel cum ar fi iesit la o firma de specialitate, dar eu sunt multumit de lucrare, pentru inceput.Sa vedem dupa rulaj, cum se comporta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poze nu ai facut? Ceva sfaturi de tinut minte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu am apucat sa fac poze, am lucrat in conditii de ger iar garajul trebuia eliberat in 3 zile. Am lucrat 3 zile de dimineata pana seara si numai de poze nu imi ardea mie( din pacate)Sfaturi sunt altii mult mai in masura sa dea pe acest forum.Un sfat important: schimbati antigelul la perioada data de producator,eu aveam un circuit de racire din chiulasa infundat si din aceasta cauza nu mai baga caldura in habitaclu la relantiu.

Ar mai fii ceva: ca sa dau baia jos si sa umblu mai usor la capacele de la biele a trebuit sa desfac tronsonul de evacuare de sub motor si planetara lunga( asta la tipul meu de motor)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!