Jump to content

Fiabilitatea motoarelor de pe VW Passat B4


ALEKS
 Share

Postare recomandată

Salutare,

Am masina din semnatura, are 284000 Km (nu sunt sigur ca sunt reali), la mine de 47000 Km, in general sunt foarte multumit de ea, dar vad ca tot pica cate una alta. Panglica de la airbag-ul sofer s-a rupt de vreo 2 ori si am tot lipit-o si in final tot s-a rupt (e veche si cam scoapta). Mi-a crapat o conducta de la AC pt. ca a frecat ventilatorul in ea si eu n-am vazut la timp, dar am sertizat-o, si in general am schimbat bucsele de la bascule, bucse punte spate (acum 5 ani. Cele care erau pe masina erau originale), pivoti, burdufuri planetare si burdufuri bielete de directie, rulmenti (SKF pe fata, Timken pe spate - cunoscatorii stiu de ce), bucse bara stabilizatoare, amortizoare (am avut Monroe si in final mi-am pus Sachs), kitul complet de ambreiaj (acum 3 ani) pt. ca imi trepida la plecarea de pe loc si imi patina la viteze mari (am pus Sachs), iar acuma se pare ca am probleme cu pompa de injectie (smucituri intre 1800 si 2400 de turatii). Adica cred ca ar fi pompa de injectie desi vad ca-mi baga aer pe admisia de motorina (conducta dintre filtrul de motorina si pompa de injectie). Credeti ca ar fi posibil sa aiba conducta vreun por ceva? Pe sub masina nu picura deloc. Sau sorbul sa fie infundat si atunci sa-mi traga aer pe undeva? La filtrul de motorina i-am strins bine colierul... Am verificat pompa si injectoarele la Service Bosch (vis-a-vis de Penitenciarul Rahova) si daca ar fi sa ma iau dupa ei pompa cica ar fi cam "varza". La relanti nu se vad bulele de aer pe conducta dar cand o turez atunci se vad...

In rest tocmai i-am schimbat distributia si curelele de transmisie (am pus totul Contitech). Schimb vitezele la 3000 de turatii - mai ales vara. Iarna o mai menajez si eu pina se incalzeste motorul la 90 de grade... In rest cu bucsaraia.... e drept ca nu am menajat-o prea tare... dar nici nu am dat cu ea prin gropi intentionat...

La drum lung e f. stabila si destul de impunatoare.

Schimburile de ulei la 8000 de Km - pun numai Valvoline 15W40 (nu fac reclama dar mi s-a parut mai bun decat Castrol GTX Proffesional - am pus o data), intre schimburi completez max. 400 gr.

Daca rezolv cu trepidatiile cred ca totusi o sa ma despart de ea - mi s-a pus piticul pe Sharan (7 locuri).

Poate imi mai dati si voi vreo sugestie la problema de mai sus cu aerul fals si trepidatiile... Multumesc anticipat!

Drumuri bune oriunde veti merge!!!

G.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru smucituri singura cauza este pompa de injectie,am schimbat trei pompe din cauza asta,una la mine ,doua la prieteni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Variant, 1.8/benzina, 90 de caluti. Luat la 120.000, actualmente 275.000. Consumabile in perioada asta:

- cilindru frina spate dreapta

- toba mediana si finala

- pompa apa

- curea distributie (normal)

- filtre aer (2 buc)

- curea ventilator

- disc ambreiaj + placa presiune + rulment (250.000 km)

- placute frina (2 x)

- furtunele aductiune aer

Am verificat compresia la 270.000 km si aveam 10 bar egal distribuiti.

Piciul se duce constant 160 si papa in jur de 8. Ulei Castrol GTX7, schimbat ceas la 10.000 km, consuma cam 1l de la schimb la schimb.

La fiecare 40.000 km l-am adapat cu cite un Dura Lube de la mama lui.

Daca mai gasesc unul cu km mai putini, il cumpar instant ! :)

Intre timp, ne-am despartit (la 296.850 km). Si acum regret miscarea, dar incepusera sa cada mici chestii si am zis ca a venit timpul.

De atunci am mai incercat cite ceva si acum m-am intors la 1.8 / 90CP de data asta pe un Golf III GT Variant din '95.

L-am luat la 172.000 km (discutabili), acum are 225.000.

Pina acum 1 bobina de inductie, curelele la 180.000 si o toba finala. Motorul asta a fost mult mai alergat (nici eu nu-l protejez cine stie ce) si consuma cam 2 - 2,5 litri de ulei (Castrol GTX 5 10W40) de la un schimb la altul (10.000 km).

Consumul - cu Klimatronic - in jur de 8.5 la drum intins, fara, undeva in jurul 7,0-7,5 - depinde de aglomeratie.

Pacat ca nu se mai fac masini asa fiabile cum au fost VW-urile din 92-97...

Are cineva experiente cu Passatul B5 Variant ('97-2000(?)) 1.8/90 CP ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
ioan_cris007

Al meu vw passat din semnatura an 1996, are motor AFN 110 cp si un rulaj de 345 mii km alearga si trage demential inca la varsta si km ei, si consumul de destul de bun un 6-7 in oras si 5 afara, ulei inca nu papa si nici nu pierde,...masini f bune si reusite `!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!