Jump to content

Fiabilitatea motoarelor de pe VW Passat B4


ALEKS
 Share

Postare recomandată

Poate ca ar fi constructiv un topic cu informatii despre fiabilitatea motoarelor care s-au montat pe Passat B4. Din cate stiu eu sunt mai multe tipuri de aceeasi capacitate, aici e interesant, spre exemplu 1.8 ABS, ACC, ADZ, ANP, toate cu aceeasi cilindree si cu aceleasi caracteristici. Idem se intampla si la 1.9 TDI sau la 1.6.

Unde e diferenta totusi? De asemenea nu vad de ce s-ar fi montat un motor de 1.8 benzina cu o putere de 55kW ca in cazul AAM si ANN. De ce nu l-au facut de 1.4 sau de 1.6?

ALEKS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorizare 1.9 tdi 1Z, km 472834, nu am avut probleme decat cu caseta de directie si cu pompa de servo, reviziile si consumabile schimbate la timp, mai am tot un b4 aceeasi motorizare cu sase sute si cva de mii de km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.8 ABS cu 214.000 km pana in prezent, nu am avut probleme decat cu pompa servo (un rulment) si cu garnitura de la capacul colbutorilor. Inca nu consuma ulei, si nu bate nimic prin el.

ALEKS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.9 tdi 1Z 302945 de cand ii la mine am schimbat bucsaraie + capete bara + pivoti + schimb ulei + filtre si nu am probleme inca cu el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

passat 35i 1.9 tdi motor afn 288000km. am schimbat doar consumabile motor si ulei in rest motor OK-ei. :icon_thumright: conduceti cu atentie! :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

passat B4 1994 1.9 TDI motor 1Z 296000 km (desi banuiesc ca reali sunt cu ceva mai multi) si inca mai are mult de alergat pe drumurile patriei nu numai, la mine de 1000km.

injector de referinta defect (G80) acum merge cu unul de AFN pana gasesc unul de 1Z, ceilalti senzori verificati si merg ok, trebuie sa schimb un rulment roata, cap bara, cap planetara (toate dreapta) mai verific pe la celelalte bucse, in rest e ok. consumabile schimbate.

off topic: am vazut un Golf III Variant cu acelasi motor 1.9 TDI 1Z avand 535.000 km care mergea foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

passat B4 1996 motor 1,6 AFT 231000km merge bine, la mine de 34000km, schimbat bujii si consumabile, cutia de viteze cam terorista, merge cam turat, la 3000 rpm in treapta 5 am 90 km/h, in rest ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motor ABS o am de un an si jumatate. Are acum 188000 si am luat-o la 165000 din Germania. Daca a fost minarita la kilometraj a fost facuta treaba acolo. Pina acum am schimbat pompa de frina si tamponul din fata de la motor. In rest apa, paie si bataie. In seara asta am descoperit ca e posibil sa imi fluctueze temperatura la apa din cauza garniturii de la vasul de expansiune care nu etanseaza. Maine vad si va scriu.

Modificat de trompy400
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti primul cu 1.8 ABS (cum am si eu) pe care-l intalnesc pana acum, pe forum si in viata reala. Motorul pare destul de lenes dar, dupa parerea mea destul de fiabil.

ALEKS

Modificat de ALEKS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum nu e o masina sport sa faci cu ea liniute si nici eu nu ma omor sa trag de ea. Prefer sa ma tina mai mult. E intradevar un motor fiabil si foarte rezistent. Consumul ma cam omoara dar sper sa o scot la capat si cu asta. Aleks te rog spune-mi si mie daca a ta are si eventual pune o poza cu garnitura de la busonul de la vasul de expansiune. Mie imi fluctueaza foarte tare temperatura si mi-a spus cineva ca e posibil sa fie din acea garnitura. Problema e ca eu nu am deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la consum, sa stii ca eu am cam 6.5 in afara si 9-10 cu climatronic in oras. Condus batraneste. Altfel nu stiu cat consuma (probabil ca mult).

Nu stiu daca am sau nu garnitura la buson. Am sa fac diseara o poza sa vezi cu ochii tai. Nu am dat importanta atunci cand am schimbat antigelul.

PS: Le ce turatie schimbi vitezele la motorul 1.8 ABS?

ALEKS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce inseamna batrineste? Eu schimb vitezele la 3000 de ture si am un consum de 8 la suta in afara daca merg cu ea pina in 110 km/h.

Modificat de trompy400
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu mai am si un passat b4 1.9tdi 90cp la 254 de mii de km , si acum trebuie sa schimb pompa de injectie ca mi sa stricat :rolleyes: ( trpideaza la anuite turatii) , imi spuneti si mie cam cat ar costa una la mana a doua :icon_thumright: :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Batraneste inseamna ca in oras, la 50km/h am deja viteza a 4-a (asta inseamna cca. 2000rpm). Vitezele le schimb la 2000rpm iar plecarile de pe loc le fac usor, lasand timp masinii sa accelereze lent. La vale nu accelerez (frana de motor) iar in afara merg cu maxim 90km/h. In felul asta obtin consum mic.

Altfel, consuma cat te "infigi" in ea.

PS: Nu reusesc sa desfac busonul de la borcan. Dimineata cand ma sui in masina n-am timp ca ma grabesc la munca, seara cand ajung acasa instalatia e sub presiune si nu pot desface busonul. Am sa incerc pe sambata dimineata sa-ti fac o poza.

ALEKS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi am vazut la un prieten si am si incercat cu busonul lui. Nu era de acolo. O sa incerc sa schimb sonda de temperatura de pe chiulasa. Cit despre mers e chiar batrineste frate. O sa incerc sa merg si eu la fel sa vad cum ies. Dar sa vad daca nu am mincarici in talpa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Mi-e si rusine cu cei doar 233.000 km de pe bord. Insa ma amagesc ca sunt falsi :icon_thumright: Adica cand am luat-o in 2001 din targul Vitan, dupa 7 ani de Germania nu cred ca avea acei 115.000km deci acum sigur are mai mult.

Merge foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti idee e vreo legatura intre sistemul de climatizate si sistemul de racire? Va intreb asta deoarece cind merg cu Ac pornit apa sta fix pe 90 de grade iar cind opresc AC fluctueaza intre 70 si 100.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

passat19tdi

:) ...Cand ai AC cuplat ventilatoarele merg aproape continuu.

Legatura intre cele doua sisteme o face FCM-ul

verifica termocupla de la radiator sau motorul ventilatorului,treapta intai e comandata direct

240.000 la mine de aprox 40.000... n-am avut probleme majore inca...consum intre 5 si 7,iar ca extreme am scos 3,8 si 7,5 pe distante mici (15 -20 km ), ulei consuma intre 400 si 600 ml de la schimb la schimb (10.000 ,pierd putin pe la garnitura de la baie dar nu stiu cat )...inca scoate 12s 0-100 km/h

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
eu mai am si un passat b4 1.9tdi 90cp la 254 de mii de km , si acum trebuie sa schimb pompa de injectie ca mi sa stricat :( ( trpideaza la anuite turatii) , imi spuneti si mie cam cat ar costa una la mana a doua :icon_thumright: :question:

Eu am luat pompa de 1.9 TD 75 CP motor AAZ cu 100 EUR.si merge de vreo 2 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.8 ABS luata acum 30 000km . pe bord are 212 000, eu ii spun 300 000+ si fara nicio problema. de fapt mi-a crapat un furtun de apa care s-a remediat usor :) In rest, din punct de vedere mecanic, o consider indistructibila :)

Modificat de RedFighter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Posibil sa fi descoperit cauza consumului. Partea de cauciuc dintre injectie si galeria de admisie e rupta abia se mai tine. Cred ca pe acolo trage aer fals. Maine ma duc sa vad cit costa si va spun rezultatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am B4 cu motor 2,0l AGG.

Am luat-o la 169.000, acum am 221.000km.

La motor n-am schimbat nimic pana acum, la 7.000 - 8.000km pun cam pana la 1 litru de ulei, ceea ce eu zic ca-i foarte OK.

Masina are instalatie pe gaz deci pe benzina merg destul de putin.

Consumul in oras la mers normal este mare dar cu gazu` ies ieftin pt. capacitatea asta :D.

In rest n-am decat cuvinte de lauda pentru masina asta, singura ei "hiba" este ca n-are clima si n-am reusit sa gasesc una sa-i montez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si flansa aia de sub carburator si tot degeaba. Consumul este la fel de mare. Am mai si dat 60 de lei pe aia. Incepe sa ma dispere si cred ca o sa ma despart de ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
costelripa@yahoo.com

am o problema cu pasatu cred ca sau infundat diuzele este motoru ala de 1,9 131cm pompe duze stie cineva unde pot sa verific daca totusi sunt infundate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

costelripa fi mai explicit cu problema ta ca asa nu am inteles nimic din cea ce ai tu cu masina.

daca ai proble de pierdere de putere si crezi ca ii din cauza pompei de injectie dute la un meserias ca se ocupa cu repararea si reconditionarea pompelor de injectie si a injectoarelor, dar mai verifica filtru de motorina si da jos rezrvoru si mai curatal si pe ala ca s-ar putea sa ai mizerie in rezervor si sorbu de la pompa de motorina din rezervor ii infundat si in timpu functionarii nu mai poate trimite destula motorina la pompa de injectie si de acolo lipsa de putere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!