Jump to content

Golf 6 - Motorizare 1.2 TSI - 105CP


manatee
 Share

Postare recomandată

@fixpixu : mai eu am win7 pe tel asa ca nu prea pot sa fac mare lucru in privinta asta, oricum de luat tot imi iau un vag com pentru ca vreau sa rulez loguri cand vreau eu si sa nu mai stau sa atarn la altii.

In alta ordine de idei , m-am uitat peste pozele pe care le aveam cu turbina veche , actuatorul nu avea scris ASYM pe el.Un alt lucru interesant au fost cateva marcaje pe carcasa tubinei.Am sa incerc sa atasez ceva poze maine.Mentionez ca eu am luat masina in februarie anul trecut si era pe stoc.Asta inseamna ca este posibil sa fi fost fabricata in 2009 decembrie , am sa verific... Eu totusi sper ca actuatoarele cu ASYM sa fie ok ...

@Oscar@TGM:" Mana intinsa care nu spune o poveste nu primeste pomana!".CV-ul tau ma intereseaza pe mine?Ia hai sa te vedem "Tatal Nostru il stii..."?Tati renunta la atitutine ca o tin asa cu tine pana maine... Auzi tu ... om cu 2 facultati Bucale...

Mai omule... ma scoti din minti... de unde ai venit cu mizeria asta cu testatul in conditii "normale" , tu stii in ce consta testarea unui motor ?Tu crezi ca nemtii ii dau o cheie si daca o ia ii dau druml pe piata?Se fac teste la banc , teste la temepraturi diferite...sunt zeci de teste si DA masina se testeaza o pista de forula 1 .Toate masinile sunt testate la MAXIM in regim de forja, blana sau vrei tu sa ii zici.Cauta poze si pe net sa vezi masini camuflate pe circuite.Totusi uite ca se strecor erori.De ce ?Pentru nu VW face actualtorul(spre exemplu) ... ci MHALE.VW a creat motorul tsi , a testat , patentat si a dat anumitor producatori sa fabrice piesele.Aparent unul dintre acestia are o rata ridicata de erori.Tu stii cate componente iti crapa de la mers in forja inainte de actuator?Daca ii dai din 5 in 2 iti zic eu crapi cutia daca esti in ture ridicate ca turbo-ul iti trece in protectie.Poti sa arzi garnitura la chiulasa de la forja, poti sa ii faci sa sara distributia la faza cu 5 in 2 (am un prieten cu un 1,4 tsi ca a patit asa ceva) sa zicem ca rupi turbina in 10000 de bucati , dar actuatorul imi suna mai mult a defect de fabricatie decat de utilizare necorespunzatoare

Nu zic ca le stiu eu pe toate...ba nu stai...fata de tine chiar le stiu pe toate...oricum....ideea este ca te iei cu mine aiurea , fara sa cunosti nimic legat de tehnica sau acest motor.Recunosc nici eu la inceput nu am avut idee , dar usor , usor, am citit topicurile din RO + UE si am invatat.Ai potential si tu!Vad ca ai inceput sa stii sa scrii.

In speranta ca acesta este ultimul cuvant pe care ti-l adresez intr-o discutie NECONSTUCTIVA .O seara placuta in continuare bafta cu masina,1000000000 de km fara incidente !

Modificat de manatee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 774
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • manatee

    99

  • samartean

    81

  • polotsi

    28

  • NicuT11

    24

Top Posters In This Topic

Posted Images

Oscar@TGM - nu ai cu cine sa vorbesti, toate topicurile deschise pentru 1.2 TSI au fost "cancerizate" de aceeasi mana de oameni(2, 4, 10 cati or fi).

Sunt perfect de acord cu tine ca oamenii care au probleme isi fac conturile pe forum, si asta da un fals sentiment de "catastrofa" cand e vorba de acest motor, daca iei informatii de pe forum.

Stai linistit ca nu e nici pe departe asa - eu am luat unul dintre primele Golf-uri 1.2 TSI din tara cred, si nu am trecut prin service deloc, motorul nu a scapat o bataie(am 33.000km), si sunt sigur ca nu va scapa. Mai mult, din ce am vorbit cu un amic, care lucreaza la o reprezentanta VW, proportiacelor care raporteaza problema asta relativ la cate s-au vandut, e absolut infima.

Vei fi super incantat de masina, ai sa vezi.

Modificat de samartean
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

citesc si ma minunez...nu aveti de gand sa terminati?

oscar,sa speram ca masina ta va fi trecuta de bolile copilariei.si ca dand apa la moara,nu ai sa il opresti pe manatee.

manatee,daca tu si inca cinspe ati avut o problema de fabricatie,asta inseamna ca masina e praf?imi pare sincer rau ca ai stat cu masina in curte la pba 3 luni si ca in luna de miere te-ai plimbat cu tramvaiul,dar deja este destul.

nu esti multumit?vinde-o frate,sau esti masochist?nu toate masinile de acelasi fel sunt pilaf...foarte bine ca te documentezi,explorezi netul si devii un inginer vw fara diploma.dar daca tu nu te-ai putut bucura de masina asta nu inseamna ca alti nu o pot face.

ma cunosti,sti ce om sunt,nu lua postul ca o manusa aruncata,si sa incepi sa imi dai explicatii si alte invataminte.

in speranta ca am scris suficient de caligrafic,citet,corect,fara a supara gramaticii,cu exceptia acelui cinspe :blah_: reveniti la adevaratul sens,respectati-va,sau macar un moderator sa faca curat pe aici

brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu si eu la aceaste idee si rog proprietarii (dar numai proprietarii) acestei motorizari sa-si posteze impresiile pentru a ne face o impresie corecta despre acest motor. Eu unul sunt supermultumit de masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e foarte bun motorul de 1.2, insa este din start un mare compromis, atat din motive de fiscalitate cat si din motive de consum carburant, asa ca orice diferenta de undeva trebuie materializata in alta parte, motiv pentru care orice problema mare sau mica ar avea se compenseaza cu plusurile enuntate in prima parte. de asemeni la greutatea unui golf VI si posibilitatile unui motor atat de mic si compact, umflat cu steroizi la greu de acea turbina, este de asemenea clar ca uneori mai cedeaza si asta. cand ies la pensie am sa imi cumpar si eu un astfel de motor, ca sa fac economii la bugetul familiei.

:)

bafta maxima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai fratilor ,dar cumparati frate 1.2tsi.Eu am avut o problema la masina care sper sa se fi remediat si acum doresc de stiu de ce a crapat actuatorul.Lucrurile au luat proportii datorita anumitor persoane care vorbesc sa nu adoarma.Cine a zis ca masina este PRAF?????Unde???Aratati-mi si mie postul in care am scris ca masina este praf.Serviciile sunt PRAF.Asta da!Ma simt ca in filmul ala "Anger Management".Imi pui cuvinte in gura de parca eu sunt dracu pe pamant.Faptul ca eu am facut o paranteza intr-un post si mi-am spus oful vis-a-vis de serviciile VW din Romania acum trebuie sa fiu luat peste picior?Oricum prost nu sunt si fara masina sa nu crezi ca am stat 2 luni...

Vali tu trebuie sa stii bine cu 1.4 si 170CP.Tu nu te trezesti ca iti spune lumea ca este motorul fortat , ca are fiabilitate scazuta , mai stiu eu ce prostii...complet nedocumentat?Gen "cine merge tare strica motorul".Pai asta este o insulta la adresa tuturor posesorilor de 1.2 tsi nu doar cei cu probleme.Nu desconsider marca , nu desconsider motorul,modelul, doar vreau sa stiu daca actuatorul respectiv a picat accidental sau exista un lot prost.Cine a spus ca vor pica toate?Unde!Chiar daca pica doar a mea si tot incercam sa afliu de ce a picat , nu inteleg unde raul in asta?Chiar pentru ca te stiu speram nu tu sa imi spui asta si sa ma tratezi ca pe un nebun.Inginer cu diploma chiar sunt (asta nu ca a insemna sau a insemnat ceva pentru mine , stiu inginerii care nu stiu unde este roata la masina) , dar nu trebuie sa vin cu creionul la ureche pe la intalniri.

Remarca ta cu scrisul gramatical chiar nu isi avea rostul...Am fost putin ironic cu colegul @oscar@TGM nu sunt profesor de Romana

Modificat de manatee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca lucrurile s-au lamurit, hai sa ne dam mana sa facem pace. E foarte bine ca fiecare sa-si prezinte ofurile. De fapt asta e scopul acestui forum din care vom castiga toti. Singura probleme e tonul si modalitatea in care ne adresam. Daca vrem sa fim respectati atunci trebuie sa respectam si noi insine pe ceilalti.

Proprietar Gol6 1.2 TSI, deocamdata multumit, fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Last offtopic

@manatee,nu te supara,asa sunt eu,mai acid in exprimare,in rest sunt inofensiv.

Apropos de GT,lumea imi recomanda ununoua,ca e cel mai fiabil.dar uite ca am sarit de 102k km doar cu revizii si nici o piesa in plus.despre ideea calitatii pt anumite piese in functie de piata de desfacere,imi pastrez parerea...dar oare cati cetateni nemti cu 1.2 tsi au avut probleme?sau au doar cehii,romanii,bulgarii?

Drumuri bune,si bucurati-va de masinile voastre.

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Doresc si eu o lamurire de la colegii mai experimentati decat mine.

Azi am facut un drum pana la Braila si retur, pe ruat A2, Slobozia, Braila. Plecat dimineata la 11.00 ajuns la 13.30 la destinatie fara oprire, plecat seara la 18.00 de la Braila cu o oprire mica pe la Baraganu pentru pepeni si-apoi un mai maricica la Drajna. Ajuns in Bucuresti pe la 22.00. Si la dus si la intors mers pe autostrada intre 135-140, iar in rest aproape in limitele legale. Ce ma mira pe mine este faptul ca la dus aam avut un consum de 7.0, iar la intors de 6.1. Si nu inteleg de unde diferenta. Clima a mers si la dus si la intors. Masina a fost la la fel de grea (ce a pierdut la benzina s-a compensat cu pepenii si alte maruntisuri prin portbagaj. Diferenta de nivel nu e (sau e insignifianta).

Am mai avut o situatie asemanatoare cand am fost pana pe Valea Doftanei sau la Bran (7.0 la dus si 5.5 la intors) dar acolo am pus-o pe seama faptului ca am urcat.

@ manatae - nu m-ai sunat sa ne vedem sa mergi cu masina mea si invers. sper ca esti multumit de cum se comporta acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa par ridicol cu explicatia mea dar : ai plecat in intervalul cu temperatura ce-a mai ridicata a zilei si te-ai intors pe racoare....La acesta teorie se mai pot adauga si diferente gen: numarul de depasiri ( chiar daca au fost in limite legale ) sau clima a solicitat mai mult motorul la amiaza unde si senzorul de intensitate solara cere mai mult aer rece in masina fata de seara , etc

Un lucru pe care l-am inteles( din ce am mai citit pe net) despre principiul de functionare al intercoolerului aer/apa este ca temperatura ambientala influenteaza foarte usor in bine sau in rau functionarea motorului.Ca si ex : pentru obtinerea unor performante sporite in drag racing (unde sunt foate des intalnite aceste tipuri de intercoolere) se foloseste ghiata pentru a racii apa care pleaca in radiatorul de apa al intecooler-ului .Lucru perfect valabil si pentru motorele noastre.Cu cat tinem apa din radiator mai rece ( implicit din vasul de expansiune ,pentru ca noi avem radiatorul de raciere la motorului cu acela al intercooler-ului corp comun) cu atat avem performante mai bune , motiv pentru care se si recomanda vara injumatatirea daca nu treisferturi apa si restu antigel vara.

@Steff68 : Inca mai vreau , doar ca am tot fost ocupat cu munca si in wkd-uri am plecat din Bucuresti.Ne mai auzim noi...mrci mult !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior

Nu uitati de un factor foarte important si mai ales daca este in rafale puternice din fata sau lateral-fata: vantul! Totusi in cazul tau, azi, nu stiu cat se aplica! ;) Dar chiar si un vant de 15-20 km/h poate influenta oarecum consumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar si la mine care e motor destul de puternic patesc chestii dastea (cam 0,5l la mine insa e vorba de autostrada unde mergi relativ constant) de diferenta si mers la fel, insa cum s-a exemplificat mai sus depinde de multi factori(vant, incarcarea masinii, chiar si benzina din rezervor conteaza, cate dealuri ai la dus si cate ai la intors pe acelasi drum etc). Am facut un test de curiozitate cu rezervorul cam putin peste jumate si cu el plin pe acelasi drum si am avut diferenta in consum. Nu stau sa ma uit la consum dar placerea de a conduce e mult mai mare ca, consumu insa din curiozitate mai fac si chestii dastea.

Modificat de blordc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am lipsit ceva timp de pe-aici insa revin cu informatii noi cu privire la al meu 1.2 TSI. Am avut ceva probleme ...scriam pe la inceput cu privire la oprirea brusca a luminilor de bord si revenirea lor, a consolei de climatronic si ulterior descarcarea fara motiv a bateriei. Se pare ca toate aveau o singura cauza pentru cei interesati: regulatorul de tensiune situat pe alternator am inteles ca avea un defect de fabricatie se ca nu isi facea treaba cum trebuie de aici toate necazurile... Cert e ca a durat cam 3 saptamani pana a venit unu (model nou cu defectul remediat). Asta e ce mi-au spus cei de Midocar. Cert e ca de cand au schimbat dracia aia merge brici masina.Daca aveti alte intrebari cu privire la problema asta astept intrebari pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa sumarizam, avem 3 chestii, softul din ecu, actuatorul de la wastegate si regulatorul de tensiune de la alternator.

Stie cineva care din probleme astea mai sint prezente pe exemplarele livrate acuma? Sau daca reprezentanta poate verifica chestia asta bazat pe seria masinii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate mi-a scapat, dar in cate secunde ajunge la 100 km/h ? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In PDF-ul Golfului e trecut cu 10.6 si cu 10.5 varianta BMT, atat la manual cat si la DSG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Student Satisfacut

Apropos:

Stiati ca la o comparatie cai putere/litru respectiv nm/litru moroarele 1.2tsi si 1.4 tsi sunt identice?

1.2 tsi : 86.5 bhp/litre , 146.2 Nm/litre

1.4 tsi : 86.7 bhp/litre , 143.88 Nm/litre

Eu zic select!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In toamna asta, dupa ce imi remediaza astia problema la diferential/cutie/planetare, o iau la niste teste de anduranta sa ne lamurim cu totii. Nu incercati asta acasa! eu oricum nu mai am nimic de pierdut, masina nu o mai iubesc, mai mult o tin in regim de probe/curiozitati. De la 37.000 la 40.000 vreau sa vad daca cedeaza ceva, pana iese din garantie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Eu zic sa o testezi in limitele normale, o iubesti sau nu asta nu prea conteaza! Gandeste-te ca daca chiar vrei sa cedeze ceva, va ceda(in cei 3.000km) cu siguranta!

Numai bine,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa, bravo polotsi, imi place cum gandesti.. aceeasi idee o am si eu, daca e sa pice, sa pice.. pana sa am problema la motor, ma purtam ca si cu manusi cu ea, f frumos am mers, fara sa o agresez in vreun mod.. dar de cand mi s-a stricat motorul... cand o voi primi inapoi, voi adopta alta strategie.. trei saptamani in service si inca nu i-au dat de capat.. cred ca cei din service-urile din romania sunt indiferenti total fata de clienti..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si poate, in urma "testelor" cedeaza ceva fix la cateva zile dupa ce iese din garantie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Sorin-golf6: Si indiferenti si incompetenti, ce combo trist pentru clienti :(

On-topic: Adevarul este ca trebuia sa mai faca VW teste serioase cu motorasul asta inainte sa il lanseze, teste care apar la motoare doar in reclame. Eu nu cred in teoria conspiratiei ca 1.2TSi vin slabe doar in Romania. Ca doar nu se pune stampila "Für Rumänien" de la inceputul liniei de asamblare. Din pacate e trist ca posesorii ajung testeri pe proprii lor bani/nervi/timp.

Si daca le fortati si cedeaza, what next? Nu va pripiti.

Cand ma gandesc ca facusem pre-contract pentru Golf 6 CL 1.2TSi ce era pe stoc si m-am razgandit pe motiv de...jante si volan :)) (fiecare cu nebunelile lui)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

Prin simplu fapt ca s-au facut peste 100000 de motoare de acest fel si doar cateva au avut probleme nu inseamna ca nu e un motor bun.La seat nu am vazut sa se planga lumea de acest motor si in plus motorul a aparut de ceva timp pe piata si s-au mai remediat din probleme la fel cum s-au remediat si pin cazul motoarelor 1.4 TSI de 122 respectiv 160 cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!