Jump to content

Golf 6 - Motorizare 1.2 TSI - 105CP


manatee
 Share

Postare recomandată

Pe actuatorul de pe turbina noua apare ASYM , am sa caut pozele cu actuatorul vechi sa vad ce scria ...

@irinel sko : sa inteleg ca si la tine tot ASYM scrie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 774
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • manatee

    99

  • samartean

    81

  • polotsi

    28

  • NicuT11

    24

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am ajuns la concluzia ca si cele cu ASYM "se f@@te" :) - asa face toate domle'

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost si eu azi la dealerul de la care am luat masina sa ma interesez daca este vreo varianta de soft mai noua pentru masina mea Golf6 1.2TSI 105 cai. Am stat de vorba cu un consilier pe probleme de service care mi-a cerut talonul, s-a uitat pe calculator si mi-a confirmat ca nu este soft mai nou pentru masina mea, aceasta avand ultima versiune. Masina este luata in octombrie 2010 iar pe cartea de identitate scrie 2011. L-am intrebat ce aduce nou aceasta versiune fata de versiunea anterioara si mi-a spus ca singura diferenta este numai la pornire, cel nou face ca pornirea sa fie mai buna.

L-am mai intrebat de asemenea daca au avut in service probleme cu turbina la aceasta motorizare. Raspunsul lui a fost: "N-am avut nici un caz de acest fel. De altfel si eu am aceeasi motorizare si sunt foarte multumit de ea". Nici eu n-am avut nici o problema si sper sa nu fiu unul dintre putinii ghinionisti. Asta a fost raspunsul lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@titisor: vezi ca si eu am primit aceasta poveste din partea unei vanzatoare " am si sunt foarte multumita".Persoana respectiva nu stia ca sunt posesor de 1.2 tsi.Nu auzise de probleme la turbina si masina consuma fenomenal de bine (cu 0.4l/100km mai mult fata de ce apare in specificatii URBAN in BUCURESTI).

Asta nu cred ca este nimic altceva decat o micro campanie de dezinformare , asta sau vanzatorii isi cumpara masini din saptamana in saptamana si au fost trimisi in Germania la cursuri de utilizare pentru motoare 1.2 tsi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci statistic vorbind, pe forumuri posteaza doar cei care au probleme. Or fi si 2-3 care sau inregistrat aici doar ca au auzit de site.

Si sincer, daca cineva are o masina OK, are servici, eventual familie, no sa piarda vremea pe forumuri s vada c probleme au altii.

Deci statistic, daca sunt 5 motoare nereusite din 100, vei gasi pe net doar aceste 5 probleme (si eventual unul care e multumit), care iti vor crea impresia ca toate sunt defecte.

Respect pt cei care au sezizat probleme la acest motor, caci daca e o problema generala, care putem so avem toti, cred ca toti suntem interesati de ea, si de modul de rezolvare.

Eu tocmai am comandat masina, si o astept prin noiembrie. Dar nu mau descurajat problemele altora citite pe aici. Sper ca voi primi una pe masura banilor dati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci statistic vorbind, pe forumuri posteaza doar cei care au probleme. Or fi si 2-3 care sau inregistrat aici doar ca au auzit de site.

Si sincer, daca cineva are o masina OK, are servici, eventual familie, no sa piarda vremea pe forumuri s vada c probleme au altii.

Deci statistic, daca sunt 5 motoare nereusite din 100, vei gasi pe net doar aceste 5 probleme (si eventual unul care e multumit), care iti vor crea impresia ca toate sunt defecte.

Subscriu, si mai adaug cate ceva.

Daca cineva isi imagineaza ca in aceasta lume exista un proces de fabricatie in masa, automatizat sau semiautomatizat, care sa nu dea rateuri, este un naiv convins. Categoric exista rebuturi in urma unui astfel de proces, iar in momentul in care achizitionezi un produs ar trebui sa stii ca ti se poate intampla sa fie un rebut si implicit iti asumi un astfel de risc. Din cauza asta exista o perioada de garantie. Pot fi deacord cu cei ghinionisti ca este foarte frustrant sa dai o carca de bani pe o masina defecta, si in plus mai primesti o palma si de la service-urile care ar trebui sa remedieze problema intr-un mod civilizat. Dar nu pot fi deacord cu generalizarea ca aceste motoare sunt proaste. Sunt motoare excelente! Chiar si statistic vorbind. Nu mai deviati de la realitate.

Sa nu ma intelegeti gesit, sunt convins ca exista si victime ale caror masini au defecte de fabricatie, dar nimeni nu pune la indoiala modul in care masinile defectate au fost exploatate. Si in mod sigur cei vizati in aceasta polemica nu vor recunoaste niciodata daca au gresit. Masina-i si ea un sistem, si ca orice sistem din aceasta lume se poate defecta in conditii de neexploatare corespunzatoare. Oare toate turbinele cazute au avut defect de fabricatie ? Eu sincer ma indoiesc. Poate ca problema nu e de fapt un defect, ci turbina este gandita sa reziste doar in anumiti parametri. In afara parametrilor respectivi se uzeaza mult mai repede si eventual cedeaza. Chiar daca discutam de un motor turbo, el este totusi de 1.2, e limitat in performante si nu trebuie sa uitam asta si sa ne credem Schumacher doar pt ca pe masina scrie TSI. Cum iti ingrijesti si iti respecti masina, asa o ai!

In rest, le doresc succes tuturor celor cu probleme si sper sa se rezolve favorabil si cel putin rezonabil. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e turbina de vina. E cacatul ala de actuator electric. Ala mic insurubat deasupra turbinei care sare in ochi cand deschizi capota.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e turbina de vina. E cacatul ala de actuator electric. Ala mic insurubat deasupra turbinei care sare in ochi cand deschizi capota.

Whatever, aceleasi principii se aplica. Citeam in urma cu ceva timp, pe acest forum (sper sa nu gresesc), cum se lauda un tip ca i s-a topit plasticul de pe actuator(?) (sper sa nu gresesc, oricum o bucata de plastic din apropierea turbinei) si ca respectiva componenta era prost facuta. Pai scuza-ma, dar asta inseamna ca turbina aia a fost exploatata intr-o mie de km cat altele in 10 mii daca a ajuns sa se incinga intr-un asemenea hal. Si in mod sigur proiectantul a folosit plastic pt ca in parametri normali turbina nu s-ar incinge suficient cat sa-l topeasca. Oare nu cumva tipul respectiv este chiar unul dintre cei care dau acum vina pe fabricant in problema cu actuatorul? Voi incerca sa verific daca o sa am timp. Chiar sunt curios.

Ma intreb cati au citit manualul de utilizare sa vada acolo ca trebuie sa acorzi atentie motorului. (de exemplu nu trebuie oprit motorul imediat dupa ce "ai tras" de el, ci trebuie lasat sa mearga pentru a se raci).

Manualul nu e pentru prosti, e pentru toti proprietarii de masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cozu : eu trebuie sa ies in fata si sa recunosc faptul ca au fost cateva curbe pe nurburing unde este posibil sa fi fortat... , oricum asta a fost doar ca sa scap de un 911 turbo , dar in rest merg exemplar si la consum.Au picat turbine la masinii cu 9000KM.Cata forja poate sa ia o masina sa pice turbina la 9000Km (chiar daca nu turbina pica)?Oricum poti sa identifici foarte usor posesorii de 1.2 tsi care vor avea probleme cu turbina , poarta casti in cap si manusi la volan in drumul spre munca/casa.

@oscar : Interesanta statistica ..., nu stiu daca o stii pe aceasta : "Deci statistic vorbind, pe forumuri posteaza doar cei care au nu au probleme " .WOW cele doua statistici se bat cap in cap (ASTA PENTRU CA NICI UNA NU EXISTA)!Aaaa ... eu nu am familie si nici job ... am castigat masina la ruleta ... . PROBLEMA cu turbinele NU ESTE UNA GENERALA !!!CONFORM @COZU DOAR PILOTII DE FORMULA 1 O AU.Acum toata lumea poate sa stea linistita...asa cum au stat si cei cu BKP-urile .....UPSSSSS

Haideti sa nu mai deviem de la "REALITATE" si sa discutam despre odorizante , consum si MANELE

P.S: Daca are cine idee din ce motiv pica actuatoarele am rugamintea sa o tine pentru el!Noi nu avem nevoie

Modificat de manatee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cozu si @Oscar@TGM.

Dragi colegi de forum vad ca sunteti infierbantati de masinile voastre si veniti cu explicatii bune de o teza de master sau ceva de genul. Insa va rog frumos sa-mi raspundeti la o intrebare simpla: de ce la 1.4TSI sau 1.8TSI nu am auzit de nici o turbina busita pe nici un forum de marca (De exemplu Skoda are 3 forumuri la noi in tara si le urmaresc pe toate cele trei) La 1.8TSI si 2.0TSI puteti sa-mi dati replica sunt mult mai putine vandute, cea ce este adevarat. Dar pe aceste forumuri noi cu motorizarile 1.4TSI suntem cam la fel ca si numar.Si nu am avut nici unul probleme la motoarele noastre in timp ce saracii cu 1.2TSI cam 50% au avut de pe forum. Spuneti ca intra numai aceia pe forum care au probleme cu masina. Sa nu va suparati, dar dupa mine este o prostioara afirmatia asta. Cei mai multi care au sau au avut probleme au fost prezenti si inaintea aparitiei acestor probleme si la inceput s-au bucurat si ei la fel de tare de masinile lor ca si oricine care isi cumpara o masina noua destul de scumpa pentru oamenii din categoria mijlocie de nivel de trai. Eu de asemenea eram deja pe forum si multi altii inainte sa-mi fi venit masina si urmaresc tot ce se intampla, ca sa fiu cat mai bine informat despre masinile Skoda(in cazul meu ) si tehnologia VW. Cei care nu stau pe forumuri ca cica au familie etc.(si eu am) sunt persoanele care nu sunt interesesati deloc de masini (nici de ale lor) si chiar numai atunci intra cand au ceva probleme...Insa majoritatea de pe forumuri intra ca le place sa se ocupe de masinile lor si vor sa invete unii de la altii si vor sa stie cum stau treburile in realitate - fiindca testele din magazine, emisiuni, sunt un fel de minciuni adica intotdeauna arata mai mult partea pozitiva ale unor masini noi, conduse cateva sute sau mii de km intr-un interval de timp destul de scurt.

La aceasta motorizare (1.2TSI) este clar ca cerul senin ca ceva nu este in ordine,(acel wastegate senzor) dar VW si Skoda exact pe clienti ca si voi se bazeaza care intrati pe forum dupa ce ati dat comanda la masina voastra mult dorita sau nu, si efectiv intrati intr-un proces de negare al problemei si aratati cu degetul in cei care au patit deja si scoateti explicatii stintifice cum ca nici nu ar fi nici o problema si sunt 2-3 insi care agita lumea pe forumuri cu masinile lor. Atunci va invit sa cititi un pic si pe alte forumuri din Europa si sa vedeti ca si acolo este prezent la fel aceasta problema la motoarele VW 1.2TSI (utilizate si pe Skode, Seaturi si chiar si pe Audi unele modele)cum a fost mai demult problematica injectoarelor de pe 2.0TDI PD - BKP

Va doresc din toata inima sa se rezolve cat mai curand aceasta problema si pana va vine masina sa nu mai treceti prin ce au trecut colegii nostrii de forum. Asteptare usoara va doresc si probleme de nici un fel in urmatorii 5 ani si 150 000km !!!!! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cozu : eu trebuie sa ies in fata si sa recunosc faptul ca au fost cateva curbe pe nurburing unde este posibil sa fi fortat... , oricum asta a fost doar ca sa scap de un 911 turbo , dar in rest merg exemplar si la consum.Au picat turbine la masinii cu 9000KM.Cata forja poate sa ia o masina sa pice turbina la 9000Km (chiar daca nu turbina pica)?Oricum poti sa identifici foarte usor posesorii de 1.2 tsi care vor avea probleme cu turbina , poarta casti in cap si manusi la volan in drumul spre munca/casa.

Haideti sa nu mai deviem de la "REALITATE" si sa discutam despre odorizante , consum si MANELE

Despre chestia cu 911 turbo, tu ai spus-o, nu eu ;) Iar despre turbina/actuatorul picat la 9000km, iti ceream doar sa nu generalizezi, chiar eu am admis ca pot exista defecte de fabricatie, cu asta am inceput. Eu am 20000 si nu a picat. Asta inseamna ca nu a picat nici una ? Eu cred ca numarul de kilometri nu e important, ci e important modul in care au fost parcursi. Nu o sa intru in polemica cu tine, desi observ ca te simti cu musca pe caciula (sau pe casca? doar ai 1.2 TSI).

Chiar asa ce manele mai asculti in ultimul timp ? Odorizant banuiesc ca nu folosesti :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma si miram sa aduci un argument serios ... ascult manele... nu folosesc odorizant ... ma simt cu musca pe casca...atat ai inteles...atat te duce cabina?Cati ani ai frate 12 , conduci din dreapta.Eu vorbesc de tubine si tu imi servesti replici !?Te miros de la distanta se vede pe tine ca ai cont pe patru tuning.

Daca vrei sa dicutam despre ce manele imi plac vorbim pe PM aici vorbesc doar oamenii mari.

Modificat de manatee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@manatee: daca citezi de la altii, incearca cu copy-paste, e mai usor pt tine decat scrisul.

Orice om care are mai mult de 2 clase, ar intelege teoria ca cei care au probleme la masina (care vor exista intotdeauna la orice produs/marca), vor incerca sa gaseasca solutii prin diferite moduri. In cazul de fata pe acest forum. Dar cineva care a cumparat masina asta, ii merge totul OK, este multumit de ea, no sa vina pe forum sau la dealer, ca sa spuna c bine ii merge masina. Principiul (la mine cel putin), nu ma leg la cap daca nu ma doare.

Exceptie de la regula, clar vor fi si cateva persoane, care eventual au auzit de site, sunt multumiti de masina, si vin pe forum so declare. Dar astia cati or fi din cele 100.000 de motoare vandute?

Insa daca sunt 10 pers din cei 100k care au avut diferite probl, aia sigur se vor duce la dealer si vor posta si pe forum.

Deci cineva ca mine, care am intrat aici datorita Google, daca ma iau dupa posturi, cam 90% din motoarele astea sunt cu defect de fabricatie. Si tind sa cred ca daca 90% din aceste motoare ar fi defecte, sar fi auzit si la stirile de la ora 17.

Eu tocmai am comandato, o primesc prin noiembrie, si sper sa nam probleme la motor.

Si pentru cei care au probleme, si sunt sigur ca sunt si motoare defecte la 100k vandute, le doresc bafta si rezolvarea problemelor cat sunt inca in garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi colegi de forum,

Ar fi mare pacat ca o astfel de discutie, foarte utila de altfel, sa degenereze si sa ne jignim reciproc. Este foarte normal ca fiecare sa-si apere puncul de vedere, dar cu argumente in limite decente. Noi toti vom castiga.

Sa revenim putin la problema turbina-actuator la aceasta motorizare. Eu nu reusesc sa-mi explic un lucru. Daca aceste probleme sunt reale, de ce firma producatoare nu ia masuri? Ar putea face rechemari in service. Bun. Sa acceptam si varianta ca nu le convine pentru a nu-si sifona imaginea. Dar atunci de ce masinile noi care vin acum sunt dotate cu aceleasi turbine si actuatoare? Oare chiar firmei producatoare sa nu-i pese de aceste aspecte? Eu cred ca pentru ei ar fi o lovitura uriasa care sa-i determine macar sa schimbe componentele proaste. Dar nu se intampla asa. In mod logic eu trag concluzia ca lucrurile nu stau chiar asa cum sunt prezentate pe unele forumuri. Este foarte posibil sa ma insel. Oricum, alta explicatie nu vad.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ... sa dau copy/paste , poate cat incerc eu sa dau copy/paste tu iti dai bacul!

Tu imi dai mie sfaturi cum sa scriu cand tu scrii " comandato" , "nam" , "so declare" , "sar fi auzit" analfabetule.Lasa masina si baga bani in meditatii!Eu zic sa iti vezi lungul nasului

Acum da repede EDIT sa nu vada lumea rusinea!

Eu nu pot sa iteleg, voi ce vreti ????Sa vada vecinu' ce bomboana de masina ti-ai luat , sa va laude lumea pentru achizitie ?Este o problema reala oricat de tare doriti sa negati acest espect.Ce este cel mai grav este faptul ca nu se cunoaste motivul pentru care apare aceasta avarie pentru a ne putea proteja.Faptul ca suntem cativa care am acaparat acest topic este strict pentru a gasi o rezolvare.Daca chiar doriti un topic doar despre cat de bun este 1.2 tsi faceti unul!

" Astazi am facut un drum pana la munca.Masina s-a comportat exemplar.Au functionat franele , benzina s-a consumat...absolut genial.Bine inteles totul la un regim de mers ponderat , pentru ca nu doresc sa risc o avarie cum patesc baietii cu turbinele picate.Am auzit de cativa care au prins chiar si 60Km/h.Cata inconstienta!!!!"

Auzi : dupa forja sa nu opresti motorul!De unde ai venit frate cu treaba asta.Pai nici bunicu nu oprea motorul cand mergea mai tare.Ai descoperit apa calda!

Modificat de manatee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@manatee: Tu probabil te-ai nascut informat si nu nu mai era cazul sa citesti manualul, stiai ca nu trebuie oprit motorul dupa "forja". Deja depasesti orice limita a decentei. Am inteles, esti un sofer disciplinat, o persoana elevata, scolita, meditata, jos palaria in fata ta. Nemtii sunt de vina ca nu stiu sa faca masini si si-au permis sa conceapa un motor cu care sa-ti manance tie banii si nervii. Cred ca e cazul sa nu mai poluezi forumul. Nu am 12 ani, te asigur ca am o varsta respectabila, si in toate posturile am adus argumente, inclusiv in cel adresat tie. Reciteste-l si daca esti asa inteligent cum crezi, vei intelege acest aspect. Ma opresc aici, nu cobor mai jos, cred ca deja toti ne-am facut o idee despre caracterul tau si am inteles cat de mult pret sa punem pe obiectivitatea, sinceritatea, decenta si implicit pe posturile tale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sa recitesc?Ca daca mergi tare cu masina o sa strici actuatorul?Un alt lucru foarte inteligent!Ce treaba are mersul tare cu o componenta electronica?Faptul ca sunt FOARTE OBIECTIV (in caz ca stii ce inseamna sa fi obiectiv pentru ca vad ca arunci cuvinte fara sa le cunosti) si am prezentat problema mea din toate punctele de vedere te deranjeaza .Tu cu ce argument ai venit?Ca nu ai probleme la masina .

Nu mai conteaza!Sincer sa fiu nu incerc sa contruiesc un fan club si nici nu te pune nimeni sa imi citesti posturile.

Spre deosebire de tine am sa fac ceva practic.Luna aceasta planuiesc sa imi cumpar un vag com pentru a monitoriza temperaturile la admisie cat si un termometru cat mai profesional ca sa vad temperaturile sub capota atat la mers in regim normal cat si sustinut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@manatee: Analfabet esti u mai tarane. Daca stai la Bucale si tocmai tiai cumparat permis si diploma, sa nu crezi ca si altii au facut la fel.

Cam jignesti pe toata lumea, si ca sati arat ca cel mai destept lasa de la el, am s inchei aceasta disputa cu tine, si te las pe tine sa continui cu aberatiile, ca s ne arati la toti cat esti de destept.

O s ajungi s vb singur aici pe forum si nimeni nu o s te bage in seama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uau ce tare ai reusit sa scrii analfabet corect!Se vede ca ti-am fost de ajutor ... vezi acum nu ramane decat sa iei meditatiile despre care iti tot povesteam.

Evident esti un frustrat ( iata aici si explicatia cuvantului :http://www.dexonline.news20.ro/cuvant/frustrat.html) nu vad ce legatura are faptul ca sunt din "Bucale" evident ai ascutat prea multa B.U.G MAFIA la viata ta cu faptul ca vorbesti sa nu adormi.Nu inteleg de ce ma faci taran , termen pe care aparent il folosesti ca pe o insulta lucru ce denigreaza o categorie sociala caruia aparent nu ii intelegi rolul sau greutatile

Simt ca discutia pe care am avut-o a fost una constructiva si parintii tai se vor bucura pentru reintoarcea copilului lor din canale la scoala.

Rog un moderator sa stearga toata mizeria asta de conversatie.

P.S: Zicala este : "cel mai deştept cedeaza" , nu "lasa de la el" ... vezi inca o noutate!

Modificat de manatee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Oscar@TGM ar trebui sa vorbesti civilizat, si sa incerci cat de cat sa scrii corect. Sincer nu vorbesti pe mess, aici este o discutie si toti care au probleme cu masina sunt cat se poate de frustrati pentru ca se defecteaza destul de des, aceasta turbina. Nu trebuie sa uitam ca sunt probleme ascunse la vag de cativa ani incoace care nu au fost rezolvate, este celebra discutia cu motoarele de 2 litrii care au avut probleme cu injectoarele, defect de fabricatie nerecunoscut, cel putin in Romania si tind sa cred ca si aici este acelasi caz, plus nu ar fi rau sa citesti in aria skoda cati se confrunta cu aceasta problema a acuatoarelor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@manatee: daca ai telefon destept (android, aifone) exista o aplicatie numita "torque" (~20ron) si interfata OBD2 pe bluetooth (~100 ron) cu care se pot monitoriza parametrii (nu stiu daca chiar toti) care ii are motorul si toti (probabil ca e un termen relativ) senzorii lui.

Off topic: manatee rulez. :exclaim:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Îmi cer scuze dacă am jignit pe cineva, nu a fost intenţia mea.

Dar lucrez în domeniul IT-Statistică, şi am vrut doar să-mi exprim părerea.

@manatee:

-am chiar 2 facultăţi terminate, şi nu mi-am cumpărat nici permisul (din 1998), şi nici diploma de 8 clase

-uite că pot să scriu şi corect dacă vreau, şi nu datorită ţie (sper că ştii diacritice)

Eu tocmai am comandat un motor 1.2 105CP pe Golf6 (TL cu multe opţiuni), şi cred cu tărie că nu o să fiu unul dintre cei ghinionişti.

Nu cred că motorul ăsta e chiar aşa rău cum pare, după ce citeşti forumul. Volkswagen este o companie de prestigiu, care nu-şi permite să facă asemenea erori la un motor, şi să-l arunce pe piaţă, fără ca să-l testeze mai întâi (impact major pentru ei, pe termen lung). Doar că sunt testate în condiţii normale de utilizare, şi nu pe circuitele din F1, cum vor unii să-l conducă prin RO.

Cum am mai scris, aici postează cei care au probleme cu motorul ăsta, şi or fi şi 2-3 persoane care îl laudă. Dar nu trebuie să uităm că acest motor deja s-a vândut în peste 100k exemplare, şi cum ar fi dacă ar veni 99.950 de persoane să-şi laude motorul cumpărat.

Mai e şi aspectul întreţinerii motorului, care, am citit unii pe aici, schimbă vitezele la 6000 rotaţii, sau schimbă din viteza a 5-a în a 2-a, doar ca să facă depăşirile stil Formula 1. Deci persoanele astea habar nu au de condus, şi riscurile care le implică condusul, atât pentru ei cât şi pentru ceilalţi din trafic. Mai cumpără şi Golf cu motor 1.2, aşteptând de la el imposibilul. În speţa Bucureşti, oricât de corect conduci, statistic vorbind, nu ai cum să mergi cu o maşină timp de 5 ani, fără să-ţi fie lovită de vreun vitezoman inconştient (lucrez de 4 ani in capitală).

Eu aştept cu nerăbdare sfârşitul de an, să-mi fie livrată maşina, şi dacă voi avea probleme cu ea, puteţi fi siguri că voi posta la topicul corespunzător. Dar dacă nu am probleme cu maşina, nu cred că mă voi obosi să o laud pe forum.

Oricum, vă ţin la curent.

Sper că am scris corect şi inteligibil.

Modificat de Oscar@TGM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oscar, nu mai ridica in slavi vw ca nu ai de ce. Chiar au dat-o in bara in ultimii ani si trendul nu este unul in favoarea noastra a utilizatorilor. Se pare ca in ultimul timp vw ne-a tranformat in testing crew (pe banii nostri) pentru diferite piese de proasta calitate sau pentru softuri facute pe genunchi. Imi pare rau, dar asta e realitatea.

Sper sa ai parte de o masina asa cum iti doresti.

O sa observi si tu pe propria piele ce mai inseamna in ziua de azi "das auto" ...mai vorbim peste 2 ani.

Succes.

LE: sa stii ca o masina nu e compusa doar din motor. Au coborat stacheta la muuuulte alte componente

Modificat de iepumare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frate, nu pot sa nu observ de pe margine ca strategia de marketing si comunicare a VW e excelenta :lol: Biserica Catolica ar trebui sa ia lectii de catehism :)

PS: :stupid: 1 post up

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!