Jump to content

Golf 6 - Motorizare 1.2 TSI - 105CP


manatee
 Share

Postare recomandată

DRAPAR - cum se compara cu precedentele?

manatee - casa de piatra, care sa eclipseze problema cu masina; sa ne ti la curent te rog cu ce afli

fixpixu - probabil ca nu poti schimba doar actuatorul, eu am zis ce am aflat in manualul de service 1.2 TSI... adica teorie. In practica se pare ca nu e asa, lui manatee i-a crapat turbina de la actuator stricat. Probabil de asta se schimba tot ansamblul chiar daca turbina ar parea in regula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 774
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • manatee

    99

  • samartean

    81

  • polotsi

    28

  • NicuT11

    24

Top Posters In This Topic

Posted Images

@samartean: Inca nu am trecut la 9163, deci nu pot compara cu 8620 (care e acum pe masina).

Colegul "fixpixu" are 9163, dar el compara cu 7245 (varianta care a fost pe masina lui).

Daca esti interesat, poti citi detalii pe topicul 1.2 TSI din aria Octavia II -

Modificat de DRAPAR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haha samartean, mai ai de mancat mult peste.. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

il inteleg prea bine pe colegul manate, nu poate fi inlocuit doar actuatorul, vine cu tot cu turbina. la mine a durat aproximativ o saptamana pana au adus-o din strainatate (mi-au schimbat-o de 2 ori), deci nu este justificat sa stea atat de mult 3,4 saptamani.

Legat de update de soft la motor, a aparut asa ceva si pentru Polo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm, ma uit la ce update-uri au cei cu Octavia... iar eu am 64XX(nu stiu exact), cred ca prima versiune de soft de cand se vinde motorul la noi.

E cineva din zona Brasovului, sa comparam masinile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde sa incep...

Din ce am inteles VW a reziliat contractul cu producatorul respectiv datorita acestor probleme (lucru foarte putin probabil parerea mea) si trebuie incheiat un contract nou + efectuarea unui stoc + fabricarea turbinelor crapate pana acum (250 la numar - persoana respectiva nu a fost foarte explicita daca pe Romania sau si extern) , de aici intarzierea.

Acum de ce zic putin probabil: cu ce producator a fost reziliat contractul ? IHI , MHI , MHALE , ...?Firme de renume ...

Nu turbina in sine are probleme ci actuatorul , deci...

Banuiesc ca VW nu vrea sa mai livreze turbina nerevizuita , pentru a nu se efectua iar o operatie la scurt timp asupra ei ci astepta remedierea defectului.Asta imi spune ratiunea mea... cu toate ca tot ce se intampla pana acum sfideaza orice logica.

In alta ordine de idei la una din intalniri colega de forum cu Polo-ul 1.2 tsi "PLM" mi-a aratat niste pete de ulei pe turbo foarte suspecte .La o analiza mai atenta capacul de chiulasa era negru de ulei.Acum exista posibilitatea sa fi crapat un furtun si sa fi imprasitat sau ceva mai rau ...Masina nu da fum , nu are erori ...

OFFFFFFF

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

250 turbine crapate e un numar semnificativ, acum nu stiu cat de adevarata e informatia....

In combinatie cu performantele slabe ale update-urilor de soft raportate la VW si Skoda, cauzate(o idee de a mea), ca sa protejeze turbina ca urmare a acestor rapoarte - e dubios, e foarte dubios.

Pe mine nu ma deranjeaza neaparat aspectul asta cat timp sunt in garantie, dar daca s-ar intampla asa ceva dupa garantie, nici nu vreau sa ma gandesc ce voi face. Am inteles ca se intampla in multe cazuri, ca dupa garantie, sa fie reparat/inlocuit defectul daca se dovedeste a fi un defect de fabrica(conditia e sa intreti corect masina)... sper sa fie asa.

Petele de ulei erau pe motorul tau? Inainte de schimbarea turbinei, ai schimbat-o intre timp? Sorry, dar nu prea am inteles...

Modificat de samartean
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@samartean :Nu petele erau pe masina unei colege de forum tot 1.2 tsi

Vis-a-vis de reparatia ulterioara garantei ..........sunt slabe sanse.Cred ca depinde de problema.Daca vorbim de un colier poate.Ca exemplu vezi caseta de directie la GTI generatia 5.Cine semnala probleme in perioada de garantie primea o caseta noua + cablaj pentru ca exista o actiune de service , cine nu ... pe cheluiala proprie dupa 2 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am inteles VW a reziliat contractul cu producatorul respectiv datorita acestor probleme (lucru foarte putin probabil parerea mea) si trebuie incheiat un contract nou + efectuarea unui stoc + fabricarea turbinelor crapate pana acum (250 la numar - persoana respectiva nu a fost foarte explicita daca pe Romania sau si extern) , de aici intarzierea.

Acum de ce zic putin probabil: cu ce producator a fost reziliat contractul ? IHI , MHI , MHALE , ...?Firme de renume ...

Nu turbina in sine are probleme ci actuatorul , deci...

De unde ai informatia ? Va urma vreo actiune de rechemare / inlocuire pentru motoarele VAG 1.2 TSI ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rechemare nici vorba !Pentru turbo?Iti dai seama ce lovitura pentru imagine ar fi?

Informatia ... cum ziceam mai sus ma indoiesc de ea (cu furnizorul , rezilierea , bla ,bla ,bla)

250 de turbine (de la cineva de la vanzari)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am stat vreo ora sa caut netul de probleme cu EPC-ul la 1.2 TSI - am gasit o groaza, mai ales la Yeti, dar si la Golf, Polo, Seat sau alte Skode!

Sa ne ti la curent manatee cand iti fac astia masina si daca mai afli ceva.

Daca nu vor rechema masini pe tema asta, e clar si ptr mine.... s-a dus naibii si VW cu fiabilitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut un update de soft in dimineata asta la 9177(parca) de la 64xx, iar motorul imi pare ca trage la fel(bine) insa toarce mai lin si cu mai putine vibratii - s-ar putea sa fie placebo, dar eu asa simt.

Mersi Cristi Trifan, DELCAR Bv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rechemare nici vorba !Pentru turbo?Iti dai seama ce lovitura pentru imagine ar fi?

Informatia ... cum ziceam mai sus ma indoiesc de ea (cu furnizorul , rezilierea , bla ,bla ,bla)

250 de turbine (de la cineva de la vanzari)

Se pare ca exista ceva probleme la furnizorul turbinelor 1.2 TSI, deoarece si la Skoda sunt intarziate atat livrarile de masini comandate cu acest motor cat si livrarile de turbo ca piesa de schimb in garantie ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ne schimbe turbina , chiar motoru. Cei mai neseriosi mi s-au parut dealerii, care insistau ca eu sunt de vina, ca nu mai este NIMENI cu probleme la turbo. Am constatat ca sunt inapti, habar nu au, sau stiu, dar ascund povestea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur nu vor schimba nimic (desi sincer nu va doresc asta), va fi aceeasi poveste ca si cu injectoarele piezo la motoarele 2.0 TDI. Trebuia sa va asteptati ca vor fi destule probleme la un motor dezvoltat de la zero, mai ales in ziua de azi cand producatorii nu mai testeaza chiar atat de mult produsele, fac doua - trei simulari pe calculator si gata motorul e bun pentru productie ...

Sincer cand am vazut videoclipul de promovare pentru 1.2 TSI

am ramas impresionat, dar se pare ca e imprsionant doar pe hartie, va mai trece mult timp pana va fi asa si in realitate ...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Nu am postat de ceava timp referitor la Golf 1.2 TSI. Am 5400 Km cu masina si are aproape 1 an . Dupa ce am facut primul update de soft ( nu stiu ce versiune) se pare ce s-au rezolvat problemele legate de nepornirea motorului la temperaturi scazute, opritul ceasurilor de bord, proasta functionare a geamurilor electrice si a climatronic. Se pare ca problemele nu intarzie sa apara. La ultima vizita la service masina a stat 3 sapt cred pentru ca iar luminile de la plafoniera erau intermitente,ceasurile se opresc pt o secunda si repornesc si trepida ceva pe sub masina la ralanti. Se pare ca nu erau corect pozitionate sau fixate conductele de alimentare cu conbustibil . Asta e singura problema care s-a rezolvat. Referitor la problemele electrice, in urma diagnozei, supriza :) nu s-a descoperit nimic. Ca urmare s-a notificat fabricantul, care a recomandat schimbarea regulatorului de tensiune de la alternator. Problema pt care m-am dus initial in service a plecat de la faptul ca am fost plecat cu masina si a satat vreo 2 zile. Surpriza cand am dat sa o pornesc nu se aprindea nici un martor in bord, nimic nimic. Am facut rost de la un prieten de o statie de incarcare acumulatori si dupa vreo ora de stat la incarcat a pornit masina. In 2 zile acumulatorul se descarcase...avea cam 9 volt. Evident in secunda 2 am verificat indicatorul de pe acumulator care ar fi trebuit sa fie de culoare verde, insa este negru si asa a ramas si in ziua de azi. Surpriza cand am fost la dealer a fost ca fabricantul nu a dat dispozitie sa schimbe acumulatorul ci doar sa se inlocuiasca acea piesa care se pare ca nu exista in stoc pe nicaieri. Tipul de la Service un baiat foarte ok a presupus ca ar fi o problema legata de productia piesei in sine, ca ar schimba ceva in piesa si se asteapta probabil fabricarea ei. As fi tare curios daca cineva a mai avut probleme asemanatoare si in ce stadiu se afla indicatorul de pe baterie. Referitor la turbine, compresaoare AC si alte subansambluri care sunt produse in Japonia nu exista termen de livrare. O informatie neoficila e ca se incearca mutarea productiei pt subansambluri si creearea de stocuri in Europa lucru care nu e deloc usor. Deja ajung sa ma intreb daca maine am noroc sa porneasca mansia lucru care nu e ok pt vw....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate, nu ma ajuta memoria asa cum mi-as dori... Stiu ca exista o prevedere legala conform careia, daca un autoturism sta in service mai mult de XXX zile in perioada de garantie, se poate solicita restituirea valorii achitate sau inlocuirea cu unul nou. Stie cineva exact despre ce e vorba?

Modificat de Vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut filmul de prezentare al motorului de 1,2 TSI. Macar are distributia pe lant, deci nu poate fi distrus.

Mai demult in legea veche scria ca daca un produs a stat la reparat mai mult de 10% din perioada de garantie, poti cere alt produs nou sau banii inapoi. Legea nr. 449 care este in vigoare a schimbat acest termen fix cu cuvinte ca perioada rezonabila in care se face reparatia si un termen de comun acord. Deci nici o sansa la inlocuire, poate numai dupa un proces, deci dupa 10 ani.

Ceva de bine nu aveti despre acest motor? Cat consuma?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal! Cu privire la consum in Bucuresti poti sa scoti si 8.5 mediu daca ai noroc ca drumurile pe care le faci sa fie mai libere si sa folosesti frana de motor cat mai mult, altfel consumu se situeaza undeva la o medie de 9.5-10 fara aer cond si cu aer 10-11. In afara lucrurile se schimba un pic, astfel ca la 100 Km/h mers constat fara demareje bruste sau depasiri media ar fi cam 4.7-5% fara aer si 5.5 cu aer. La 140 ar trebui sa ai cam 6.5- 7%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum dupa cateva zile de la update-ul de soft - pot spune cu mana pe inima ca motorul e mai rafinat, consuma ceva ceva mai putin si trage la fel de bine.

Recomand tuturor Golf-istilor 1.2 TSI!

Legat de problema cu turbina/actuatorul - sa nu exageram totusi, problema nu se manifesta la toate motoarele, procentul lor e probabil foarte infim.

Era o stire in trecut ca s-ar fi vandut 100.000 masini cu 1.2 TSI, iar daca 250 din ele au avut probleme, chiar si la 1000, procentul de defectiune e unul foarte mic pentru o rechemare.

Sa vedem pe viitor

PS: eu unul sunt super multumit de masina, se comporta exemplar, in 24.000km n-am trecut prin service inca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun gasit tuturor,este primul meu post pe forum,si exact in sectiunea din care face parte si masina mea,Golf VI 1.2 TSI.Vreau sa va spun ca in cei 7850 de km parcusi nu am avut nici cea mai mica problema singura mentiune fiind benzina-consuma undeva la 6.2l/100km cu un condus normal spre moderat.Sunt foarte multumita de ea pana in prezent,daca vor aparea modificari in comportare va voi tine la curent!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off topic

Bwwlan@ :Produsele defectate in cadrul termenului de garantie, atunci cand nu pot fi reparate sau cand perioada de nefunctionare din cauza deficientelor aparute in termenul de garantie depaşeşte 10% din termenul de garantie.

samartean@: oare asa au spus si cei cu BKP-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu n-am avut pana acum nici cea mai mica problema cu masina Golf 6 1.2TSI. Nici macar cu softul. N-am facut update pentru ca masina merge foarte bine. Alimentez numai cu benzina CO95. Am 6000km cu ea si vreo 10 luni de cand am luat-o. Eu nu cred ca e o problema generala cu turbinele pentru ca producatorul ar fi schimbat turbinele pe masinile care vin acum. Sunt probleme punctuale care pot apare la fel ca si la modelele pe motorina, la care si acolo s-au mai auzit de turbina cazute. Sper sa am dreptate si doresc la toti posesorii acestei motorizari cat mai putine incidente!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate, nu ma ajuta memoria asa cum mi-as dori... Stiu ca exista o prevedere legala conform careia, daca un autoturism sta in service mai mult de XXX zile in perioada de garantie, se poate solicita restituirea valorii achitate sau inlocuirea cu unul nou. Stie cineva exact despre ce e vorba?

acum vad intrebarea.

15 zile calendaristice (NU lucratoare) este intervalul maxim de timp in care masina trebuie reparata sau inlocuita, dupa care consumatorul are dreptul sa ceara restituirea banilor, insa nu si daca lipsa conformitatii este minora. Legea 449/2003 cu modificarile din 2008, art. 11 (4), art. 13 si art. 14.

Legea asta trebuie bine cunoscuta de fiecare dintre noi atunci cand mergem cu masina in service. Se refera doar la proprietari-persoane fizice.

Modificat de Stef13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!