Jump to content

Golf 6 - Motorizare 1.2 TSI - 105CP


manatee
 Share

Postare recomandată

Publicat (modificat)

Ok! Ai dreptate , s-a stricat actuatorul care vine corp comun cu turbina si care in timp datorita prostfunctionarii iti descentraza paletele turbinei.

Sincer , banuiesc ca si turbina este la fel de proasta atat timp cat actuatorul este facut de acelasi producator.

Ma bucur nespus ca nu este turbina este de vina ci actuatorul

Revin cu informatie aflata cu ajutorul colegilor cu Ocavia 2 , tubina este facuta de IHI (conform ETKA) + lik-ul de mai sus prin care VW mentioneaza ca turbinele sunt facute de IHI

Modificat de manatee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 774
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • manatee

    99

  • samartean

    81

  • polotsi

    28

  • NicuT11

    24

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mersi de link, acum se stie :)

Faptul ca e IHI, nu inseamna nimic... cel putin nu pentru mine, stiu ca multe motoare Subaru au IHI; sunt japonezi.

Nu ai precizat inainte ce s-a stricat, dar e nasol sa aud asta. Sincer e primul 1.2 TSI cu astfel de probleme, de care aud.

Cati km ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

groaznica turbina de 1.2 TSI, din cauza actuatorului aluia nenorocit. In sfarsit apar si la altii probleme cu EPC si actuatorul, fiindca dealerul meu EXPERT..(nu am cuvinte pentru a exprima 'competenta' lor) ma credea vinovat. Noi, soferii de 1.2 Tsi suntem incapabili conform dealerilor. Am renuntat la a conduce masina o perioada, are vreo 33.500 km, si da semne ca iar nu functioneaza bine turbina. Mi-a ajuns cu TSI !! 1.2 Tsi e pentru silentiozitate, economie, si performanta Temporara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Pai nu prea mai este nici o nouate aici sau in afara problema actuatorului .Eu am aprox 30000km

Problema apare in urmatoarele conditii :

Motor cald , 10 km rulati in regim de trafic aglomerat , 19-20 min de la pornire .Am reusit sa retin aceste informatii pentru ca mereu ma trezesc dimineata cand plec la munca in aceeasi intersectie cu eroarea in bord.

In principiu cred ca ramane clapeta de la wastegate deschisa la maxim si la plecarea de pe loc nu mai incarca turbina...CRED.

Din cate stiu @polotsi nu este la prima turbina.Chiar din ce an este masina ta @polotsi ?Ai turbina cu terminatia F ?

Poate fi o problema electronica , din cate stiu este primul wastegate electronic montat pe VW (1.2 tfsi + 1.4 tfsi) ...

Aaaaa... si adevarul este undeva la mijloc vis-a-vis de fabricatie , Mitsubishi Heavy Industries mai subcontracteaza catre IHI anumite productii

Modificat de manatee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit pe net ca actuatorul e MAHLE, iar turbina intradevar e IHI. Gasesti pe google un topic pe 4tuning creat de Mastertuner cu poze.(nu ma lasa politia vwforum sa postez linkul, da eroare)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina este comandata prin 2009, si livrata in februarie 2010. Turbina nu este cea originala, nu stiu exact cand e fabricata. Postez maine legat de codurile care se gasesc stantzate pe ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dap , am vazut acel topic .In schimb nu gasesc codul acela de la MAHLE nicaeri : 03f145725g

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu dati cu pietre dar nu mai ai am rabdare pana luni ca sa afliu .Pana la urma 1.2 tsi are radiator separat pentru intercooler-ul aer/apa? Tot gasesc informatii contradictorii.

Spre exemplu am gasit un SSP (443) pentru 1.2 tsi (in rusa si germana) din care reiese ca ar avea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,sunt curios daca pe golf vi se practica update de soft si daca da, acesta a condus la scaderea de putereva intreb acest lucru pt ca la skoda 1.2 suntem pe la a treia varianta de soft, una mai proasta decat alta.ultima resoftare,din punctul meu de vedere, a condus la scaderea puterii masinii si nu sunt singurul care a observat acest lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am auzit de update-uri de soft, si mi s-a oferit ultima data cand am facut revizia. Le-am spus poate prea rastit: NU MERSI!

Motorul a mers perfect de cand am luat-o, si merg pe logica de a nu repara ceva ce nu e stricat...

Poate poti sa treci la o versiune mai veche, poate cea mai veche care o gasesti?

Modificat de samartean
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Eu din cate stiu parca a fost o modificare de soft.Nu prea mi-am dat interesul pe acest subiect deoarece teoretic masina mea a venit cu upgrade-ul gata facut din fabrica.Masina mea a mai vazut de cateva ori service-ul , dar nu am fost instiintat de o actiune pe soft ci doar ceva legat de o conducta care trebuia clipsata pentru care am primit telefon.

Oricum din ce am citit pe O2 nu pot zice ca am experimentat acele simptome.

Sigur ca da , imi mai tremura la ralanti (lucru pe care noi l-am pus pe seama combustibilului ) , fluctuatii mici de curent electric ocazional(la rece - indiferent de temperatura ambinentala) si eterna problema (la mine cel putin) de stingere a luminilor de bord la plecarile de pe loc.

Modificat de manatee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cred ca tremuratul ala chiar e de la combustibil, la mine se simte doar daca vrei, adica trebuie chiar sa fii atent la el si e foarte fin, nu ma deranjeaza. insa am fost in austria, pus benzina 95 de acolo, nu se simte absolut nimic la relanti. venit in tara, pus din tara (OMV only) tot ca inainte. deci combustibilul pare a fi 100% cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu din cate stiu parca a fost o modificare de soft.Nu prea mi-am dat interesul pe acest subiect deoarece teoretic masina mea a venit cu upgrade-ul gata facut din fabrica.Masina mea a mai vazut de cateva ori service-ul , dar nu am fost instiintat de o actiune pe soft ci doar ceva legat de o conducta care trebuia clipsata pentru care am primit telefon.

cumva conducta decare vorbesti este de la alimentarea cu benzina? la filtrul de benzina? daca da, din cauza conductei acelea am pierdut 1/2rezervor de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu , este vorba de o conducta de dirijare a aerului din aeroterma (la picioare).Oricum cei de VW se ocupa de lucruri foarte importante.

Ce actuatoare !? Ce turbine !? Ce soft-uri ... treburi importante domnule!Conducte de dirijare a aerului!!!Asta era problema!Gandeste-te la 360km/h sa iti bata caldura cu 2 mm mai spre stanga si sa iti inghete piciorusul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

1.4 TFSI are actuator pneumatic, care lucreaza pe presiune. Problema la TSI-urile mici este ca le cam bubuie actuatorul de la caldura degajata de turbina. Manatee, intradevar asta este cauza, actuatorul ramane blocat pe deschis, iar gazele scapa prin wastegate. O idee buna ar fi sa izolati galeria de evacuare si carcasa turbinei cu banda termoizolanta sa nu mai ajunga caldura la actuator, sau poate va iesi o revizie mai buna a acestei piese, cum a fost si in cazul lui N249, de la revizia G la D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum este la 1.4 TSI dar la 1.2 TSI, o parte din aerul intrat prin priza de admisie aer este directionata spre actuator pentru a-i asigura racirea/ventilarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mOFO - actuatorul la 1.2 TSI e mecanic, actionat electric; deci aici difera de 1.4 - si oricum nu sunt de acord cu izolarea de care zici tu

manatee - ti-au schimbat actuatorul, ce au zis mecanicii si cat ar costa daca ai aflat cumva?

Cert e ca o defectiune a actuatorului, fie ea electrica sau mecanica, il blocheaza pe deschis, care e pozitia lui standard - deci nu afecteaza alte componente... mecanicii ti-au zis ca afecteaza si turbina??

DRAPAR - esti sigur? eu nu am gasit nicaieri ca ar fi racit

Modificat de samartean
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce vad aerul nu ajunge la actuator in sine, ci la suportul ala... care poate are rol de cooler

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Actuatorul de 1.4 TFSI este tot mecanic lol.. diferenta este modul de actionare, unul face treaba printr-un servomotor actionat electric de ECU(1.2T) celalalt face treaba prin pulsuri de presiune routate din admisie prin valva N75, valva comandata electric de ECU (1.4T).

Daca nu esti de acord cu banda izolanta atunci poti sa acoperi tot ce inseamna galerie+carcasa turbinei in start ceramic. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti izola galeria cu termopane daca vrei, protectia pentru actuator e 0 - pentru ca 99,9999999% din caldura trece prin "parghia" care leaga actuatorul de wastegate.

Poti sa ti chiar si mana intre actuator si turbina la temperatura de functionare, dar daca atingi "parghia" respectiva, risti sa-ti ramana acolo degetele :lol:

Modificat de samartean
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Info de la Octavia 1.2 TSI: a aparut o noua versiune de software ECU - 9163 (precedentele fiind 8620, 7245 si soft-ul initial cu care am cumparat masina in iunie 2010)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vesti bune nu am.Masina este in service de 3 saptamani , iar comanda pentru piesa a fost efectuata acum 4 saptamani, perioada in care mi s-a zis in repetate randuri "saptamana aceasta vine piesa".Astazi am sunat la service si tot acelasi raspuns .

@samartean: este prea tarziu sa schimb doar actuatorul (in cazul in care se livreaza doar acesta) , pentru ca a fost prea greu sa mi se dea o masina la schimb la data la care am sesizat problema si mi s-a recomandat sa continui sa folosesc masina in parametrii normali pana vine piesa.Bine inteles ca s-au distrus paletele turbinei si acum implicit trebuie inlocuit tot ansamblul.Masina se repara in garantie probabil de aici si durerea in XXXXX.

Astazi am sa dau o fuga cu RATB-ul (pentru ca acesta este motivul pentru care platesc rate la banca) pana la service sa imi arate personal receptionerul data de livrare a turbinei.

Daca nu gasesc o rezolvare rapida am sa fac o sesizare la OPC , reclamatie la PIA ,in Germania, eventual am sa incerc sa iau legatura cu o publicatie pentru a face cunoscuta problema maselor ,este inadmisibil sa stau atata timp cu masina in service in conditiile in care saptamana trecuta am avut nunta si momentan sunt in luna de miere pe care multumita lor o sa o petrec frumos la domiciliu epuizand si putinul concediu pe care il mai am!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Casa de piatra.

Am citit bine ? Se poate schimba doar actuatorul ? Pentru ca in ELSA zice ca se schimba tot ansablul turbina-actuator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu tocmai am dat avansul pentru un variant 1.2 105 cp,

sper sa nu fie probleme cu el si sa tina macar 100k fara probleme la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!