Jump to content

Golf 6 - Motorizare 1.2 TSI - 105CP


manatee
 Share

Postare recomandată

@mandelu: Nu vreau sa intru intr-o polemica pe subiectul asta. Incercam doar sa-i dau omului niste informatii, subiective evident, legate de acest motor. Daca te-ai simtit lezat, imi cer scuze, nu asta era scopul meu. Prin urmare acesta este ultimul meu post legat de subiect.

sa le luam pe rand. in primul rand pe masurate cu ce vrei tu, daca pleci de pe la 4000 accelereaza mai repede, decat de la 3000. la orice motor pe benzina.

Nu contest, asa este. Spuneam ca 3000 e suficient pt 1.2TSI sa intri intr-o depasire. Parerea mea, dupa 12500km. La 4000 e si mai bine, si ai si o viteza ceva mai mare la intrarea in depasire, logic.

apoi nu stiu de ce compari tu dieselul cu benzina si oricum compari 1.2 TSI cu TDI generic

Comparam 1.2TSI cu 1.9TDI pe care am avut oportunitatea de a le conduce. Imi cer scuze ca nu am specificat in postul initial, dar oricum se subintelege dat fiind faptul ca raspundeam unu post anterior in care despre asta era vorba.

se conduc diferit cele 2. nu prea ai de ce sa ajungi cu un TDI la 4000rpm. Iar motorul nu moare nici la tdi la 4000rpm, cel mult poate intra limitarea de turatie, dar e cu totul altceva.

Motivul ar fi ca esti pe contrasens, tirul e lung, si ai ajuns la 4000 unde se limiteaza motorul. Desigur e o situatie extrema, a nu se intelege ca nu poti depasi in deplina siguranta cu 1.9 TDI. La ambele motoare conteaza foarte mult cat de abil este soferul si cat de bine apreciaza situatia.

Apoi, nu a zis nimeni ca s-ar schimba treapta in timpul depasirii, nu stiu de unde ai dedus asta.

Vezi replica anterioara.

Daca tu faci depasiri la 100 cu a 5-a cu motorul asta e cum vad ca zici mai sus, e problema ta, altii vrem sa traim si preferam sa retrogradam, chiar si 3 trepte daca e cazul. Important e sa stai cat mai putin pe contrasens.

La 100 intr-a 5a cu 1.2TSI 105CP cred ca ai aproximativ 3000 de ture (nu uita ca are 6 trepte cutia sau eventual 7 pt. DSG). Asadar, poti depasi linistit fara sa-ti pui viata in pericol.

Overall, bag seama ca nu prea ai condus 1.2TSI 105CP (poate ai condus 1.2TSI 85CP ?)si am senzatia ca altcineva vorbeste din carti.

Cum nu intentionez sa transformam topicul intr-un VS te rog sa ne oprim aici. Eventual, daca doresti putem continua o discutie civilizata, dar folosind mesaje private.

Modificat de cozu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 774
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • manatee

    99

  • samartean

    81

  • polotsi

    28

  • NicuT11

    24

Top Posters In This Topic

Posted Images

discutam despre lucruri diferite. tu vb despre "suficient" eu vorbesc despre "timp cat mai mic petrecut in depasire". Sunt 2 chestii diferite, iar suficient poate insemna si mult mai putine ture decat ai zis tu la o adica. Omul a intrebat ceva, iar eu consider ca raspunsul ala dat de tine ii pune mult mai mult viata in pericol in caz ca alege sa conduca asa, desi logic ar fi sa testeze motorul ala si la ture multe si putine, ca sa vada exact cum stau lucrurile.

Si vezi ca nu am nicio viteza mai mare la turatia x fata de y daca sunt in alta treapta de viteza. Pot avea turatii complet diferite la aceeasi viteza in functie de treapta.

Bagi seama eronat ca nu am condus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cozu & @mandelu - ambii ati fost de ajutor, unul cu teoria unul cu practica. Polemica nu isi are rostul intr-adevar. Sincer raspunsurile lui cozu m-au satisfacut mai mult odata ce are masina in posesie si una a e sa fie a ta pentru ca o ii cunosti comportamentul de la a-z si alta e sa faci un testdrive 10km sau sa o conduci 100km.

Mai astept posesori sa isi dea cu parerea.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mandelu - scuteste-ne cu "pus viata in pericol" si alte prostii de genul. La fel poate spune unul cu motor de 1.8 fata de al tau...

Ace2 - motorul are potential in orice situatie, in cei 20.000km, in foarte putine ocazii am avut probleme cu el, si nu conduc incet deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te scutesc, dar nu vad prostia spusa, dar la cum pui problema....

prostiile insirate erau cu un post deasupra.

Modificat de mandelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti , sa ne calmam!Deja discutia este off topic

Discutia cu depasirea este vesnica.

Masina accelereaza ok din ture joase datorita turbinei mici care se incarca usor , eu personal am tendinta uneori sa o conduc ca pe un diesel , parerea mea ca are un "lag" mai mic decat 1.4 tsi (diferenta relativ mica totusi).Sunt foarte multe variabile ce vizeaza depasirea: treapta / viteza de deplasare / spatiul de depasire / viteza masinii ce trebuie depasite / dimensiunea / ...bla, bla, bla

Nu inteleg cu ce comparam aici depasirea , cu trabant sau cu RS6?Poti sa faci o depasire de rahat si cu 1.4 si cu 1.2 si cu 2.0

Eu am condus si 1.4 aspirat si 1.6 aspirat si 1.4 hdi (toate motoare mici ) si inca traiesc , nu pentru ca erau masini de curse ci doar ca am invatat potentialul masinii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Urmatorul post care va continua flame-ul de mai sus va fi sanctionat.

Am citit cu atentie posturile de mai sus, nu le voi sanctiona (desi poate ar trebui) pentru simplul motiv ca va referiti la lucruri diferite dar reale insa doresc ca acest versus inutil sa inceteze

samartean, daca ai ceva de reprosat unui user sau nu-ti convine atitudinea lui, nu te introdu gratuit intr-o discutie. Foloseste Report si moderatorii vor sti ce sa faca

Mersi

Modificat de dudu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare

cum "trebuie" condusa masina (1.2 tsi) ?

pe computerul de bord mie imi arata sa schimb ... de multe ori cand e pe la 2 mii de ture ..

am citit printre posturi si am vazut ca multi recomanda sa fie condusa putin mai turat, gen 3-4 mii.

cat poate sa influenteze consumul ? mai mult de 1% ?

sfaturi / pareri ? - eu conduc dupa "ureche" si deseori schimb in jur de 2500

Modificat de ilhan02
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce am inteles, parerile sunt unanime - recomandarea computerului de bord duce la subturare de fiecare data.

Eu personal tin motorul intre 2000 si 3000rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu, momentam am doar 1000 de km si o conduc dupa cum imi indica CB-ul, dar pot spune ca imbatranesc mult mai repede cu regimul lui. Peste 2000 de km o sa mai urc si eu in ture...

Daca conduc cum spune CB-ul am un consum in oras de aprox 7,5-8L, rezonabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult decat rezonabil avand in vedere ca motorul este inca "strans". Mai am cateva zile si imi vine si mie Jetta mea :rolleyes: Eu rodajul o sa-l fac cu un drum dus-intors Constanta-Timisoara. Abia astept :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea ca in oras omori turbina la indicatiile CB-ului , masina merge super subturata.Recomandarea mea este sa mergi putin mai turat 2500RPM macar in rodaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Am mutat discutia referitoare la discounturi in topicul de Configurare

Urmatorul offtopic va fi sanctionat cu warning

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu una bucata golf:) din ianuarie anul asta; in primii 5500 km nu am avut absolut nicio problema cu masina, singura mentiune fiind benzina (folosesc numai efix95, restul de 95 cauzeaza neplaceri); dupa km astia consumul e undeva la 6.1 l\100 km cu un condus normal spre moderat; sunt foarte multumit de masina pana in momentul asta; daca vor aparea modificari in comportare sau fiabilitate va voi tine la curent!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci de raspunsuri :D

deci in concluzie cam la 2500 de rot ...

am 3000 de km si un consum urban de 9,3 :|, nu e mult ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e mult, e bine, si va fi si mai mic consumul dupa ce treci de 5000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Publicat (modificat)

Hai ca azi am facut treaba!Am plecat de la un semafor si accidental am ridicat prea repede piciorul de pe ambreiaj , implicit motorul s-a subturat , am incercat sa accelerez ca sa compensez (sa nu imi moara motorul)pana am ajuns in podea.Nimic , motorul tot subturat a ramas , mi-a aparut in bord EPC + check engine si a intrat intr-un fel de limp mode ( 0 turbo).Am tras pe dreapta , am oprit+repornit motorul EPC-ul a disparut dar martorul de motor a ramas aprins (portocaliu apropo). Am mai stat 5 min ...nimic tot aprins.Am hotarat sa continui drumul asa.

Intr-un sfarsit am ajus la Junior ca sa pun diagnoza pe masina(pe aceasta cale ii multumesc lui Kostas pentru sprijin!).Tot accest timp motorul functiona ok chiar daca aveam martorul in bord.Nu mai stiu exact la ora asta ce eroare aveam , oricum ceva legat de presiune , a cautat Kostas pe net & Ross , dar nu a gsit nimc.Cred ca ceva lagat de un actuator din ce am inteles (am sa revin maine cu detalii).Pana la urma am sters eroarea si m-am carat acasa.Masina merge momentan ok, nu pare sa aiba sechele, martorul nu s-a mai aprins.Am observat ca motorul acesta este foarte sensibil la subturare .De cele mai multe ori se sting toate luminile din bord la plecari de pe loc si asta se intampla din ce in ce mai des.

Ceva intamplari asemanatoare?

Modificat de manatee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi in drum spre munca , iar limp , iar turbo mort , iar eorare EPC .Am oprit/repornit eroarea a disparut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

Am observat ca motorul acesta este foarte sensibil la subturare .De cele mai multe ori se sting toate luminile din bord la plecari de pe loc si asta se intampla din ce in ce mai des.

Ceva intamplari asemanatoare?

Am patit si eu ceva asemanator la Skoda cu acelasi motor.O data in timpul mersului in apoi, cand probabil nu am introdus-o :blah_: bine in viteza si a sarit si s-au stins toate luminile din bord, o data intr-o intersectie am bagat a treia in loc de viteza I si tot asa s-au stins luminile din bord si farurile(era noapte).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motor de 1.2 TSI de 85 de cai are cineva pe Golf? Sunt curios cum se comporta, din punct de vedere dinamic.

O fi prea putin pentru Golf?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am eu, super ok pentru masina, multi sunt speriati de caii putere mai ales de cuvintele 1.2 85CP, majoritatea raman pe ganduri. Am destui km facuti cu masina ca sa pot spune ca se intinde frumos si la drum lung si in oras. Eu am luat masina pentru oras, in mare, unde consumul la un mers aproape linistit e in jur de 7.5 ~ 8. In afara e o super masina cu un super consum, depasirile (pentru ca aparent e un factor important pentru unii :) ) cu a 3-a si a 4-a (depinde de viteza de deplasare) le faci usor. Tot ce pot spune e ca pana la 160 kmph (undeva pe autostrada in afara) ajunge usor si frumos, iar pana la 185kmph, putina rabdare, in schimb ca orice golf, se aseaza foarte frumos la drum. Acum... nici eu nu fac parte din generatia acceleratie la podea si apoi frana la podea. Dar daca vrei, stie motorul si de-astea :) mai ales ca esti ajutat de 160Nm intre 1500rpm si 3500rpm.

Numai gandul ca la 100kmph cu a5-a ai 2000rpm... nu se aud decat rotile pe asfalt... muzica in surdina... si te poti bucura de drum in deplina siguranta... si poti vorbi si cu cei din spate fara sa ridici tonul....

Acum sa revenim si pe partea tehnica. Ce nu-mi place e cutia sau mai bine zis partea cu schimbatul vitezelor, prea teapana. Acum nici background-ul meu in ale masinilor nu e foarte diversificat, dar parca prea din prea. Sa nu mai zic ca am ambriajul la podea si nu-mi intra bine in 1 sau R cateodata. Sper sa exagerez eu.

Numai bine.

Modificat de MarZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dap, cutia aceeasi "problema", dar f rar nu intra .. o data la 3-4 sapt se intampla. f ok masina, depinde pt ce o iei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti idee cine fabrica turbina pentru 1.2 tsi?Am avut o discutie cu un coleg forumist la intalnirea din seara asta pe aceasta tema.Eu stiam ceva parca de IHI (idem 1.4 tsi-99kw).....RHF3

http://www.volkswagen.com.sg/sg/en/metacontent/technology/technology/105_bhp_engine.html

Totusi am inteles ca primele loturi ar fi ceva made in China , de aici si calitatea indoelnica...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt 99,9% ca e Mitsubishi turbina. De unde ai dedus calitatea indoielnica a turbinei? A crapat cuiva?

Ce ai patit tu e datorat unor senzori, care dau niste informatii. Problema consta in cum interpreteaza VW acele informatii..

Modificat de samartean
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!