Jump to content

Golf 6 - Motorizare 1.2 TSI - 105CP


manatee
 Share

Postare recomandată

de ce n-a facut asa de noua, ci dupa 10500 km????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 774
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • manatee

    99

  • samartean

    81

  • polotsi

    28

  • NicuT11

    24

Top Posters In This Topic

Posted Images

victoriancu22

Incearca la pornire sa o fortezi cu frana de mana ridicata, daca sesizezi zgomot e posibil sa fie ambreiajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.2 TSI are 2 tevi de esapament, sau una singura ?! Intreb pentru ca am gasit pe Google poze cu ambele variante ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.6 diesel + 1.2 tsi = 1 iesire , 2.0TDI + 1.4 TFSI & TSI = 2 tipsuri , 1.4 + 1.6 aspirat = evacuare ascunsa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Va salut dragi colegi,

Acum aprox. 10 zile am comandat si eu o Jetta 1.2 tsi 105 cp. Initial imi doream Octavia FL cu motorul de 1.4 tsi 122 Cp dar m-a innebunit nevasta-mea ca nu vrea Skoda sub nici o forma, asa ca am ajuns la Jetta cu motorasul asta. Sper sa am cat mai putine probleme si sa ajung cat mai rar in service, pt ca de cele mai multe ori ma duc acolo sa ma cert cu ei si sa-mi cer drepturile pentru care am platit cu bani munciti din greu. De cateva zile caut prin tot internetul un manual de intretinere (user's manual sau owner's manual)pentru a ma documenta si a face sa treaca timpul mai usor pana imi vine masinuta. Va multumesc si sper sa nu-l fi suparat pe domnul DUDU ca am vazut ca e foarte vigilent si strict.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am facut test drive cu urmatoarele masini inca de pe vremea cand aveam Bora din semnatura: Golf 6 1, TSI (genial), Leon 1,4 TSI (nu foarte impresionat), Octavia 2 FL (geniala la fel), dar din pacate numai prin oras, unde nu am dat mai mult de a 5-a si 80km/h.Am de gand sa iau una din ele cu precadere G6, daca s-o putea DSG.

Pentru cei care alearga acest motor de 1,2TSI spuneti-mi cum se comporta in regim 100-120-140KM/h cu masina incarcata (minim 2 pasageri , portbagaj full).

Mai are vana intr-o depasire? Cum se compara cu clasicul 1,9TDI (100-105cp) la vitezele mentionate mai sus ?

Care e consumul extraurban la vitezele spuse mai sus?

Incerc sa iau decizia optima in acest caz. Motorul in regim urban face fata exemplar, dar ce face in regim extraurbam la viteze mari?

As vrea sa stiu ca ma pot baza pe el cand vreau sa il alerg (la nevoie sau dupa chef).

Multumesc

Modificat de Ace2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai incepi depasirea de pe la 4000rpm si o sa ai putere suficienta. daca te bazezi ca e turbo si il conduci ca pe un diesel, plecand de pe la 2000rpm, risti accidente grave. e motor de turatie, ca orice benzinar, chit ca e turbo, nu iti fie frica sa il turezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la 2000 n/min. in treapta a 5-a retrogradezi 2 trepte iar turatia o sa creasca spre 4000 altfel no chance cu benzinarul de 1,2. Intotdeauna retrogradezi ca sa obtii turatia si implicit puterea in mod instant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru Tibilica si Ace2: daca ati fi studiat netul nu cred ca ati mai fi comandat acest tip de motor. Cand am luat acest masina cu acest tip de motor am cautat tot felul de pareri, dar in Aprilie 2010 cand am dat comanda nu erau atratea probleme. Acum eu sunt foarte nemultumit.daca as citi acum probleme existente pr forum singur n-as mai laege acest motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu inteleg de ce problemele la 1,2 TSI sunt cu precadere la Octavia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu inteleg de ce problemele la 1,2 TSI sunt cu precadere la Octavia.

1.Poate vw au gasit un soft mai bun, e posibil ca studiul comportamentului acestor motoare sa se faca separat pentru cele 2 marci, alti ingineri, alta pregatire, secrete neimpartasite, etc.

2.Poate cei care comanda 1.2 tsi la vw nu inta pe forum.

3.Probleme sunt si la ei destule, a se vedea prezentul topic si uitati-va si la categoria vw polo 1.2 tsi , sunt aceleasi probleme ba chiar mai grave.

4.Cand am luat masina , pe perioada verii masina a mers superb la toate capitolele, problemele au aparut iarna, cand la rece tremura si se oprea in relanti daca nu supravegheam pornirea si nu o ajutam din pedala. Regret ENORM ca nu am acceptat acest defect si am facut resoftare cu soft 8620. Cel putin acum pe perioada rece masina se comporta EXECRABIL.

5.A se vedea cazul lui Lotta care avea VW 1.2 tsi si in urma problemelor aparute l-a vandut. A dat semnalul, si mi-ar parea rau sa fie acesta ultima solutie.

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vineri mi-am luat si eu masina (golf 6 highline 1.2 tsi)de la PBN. Deocamdata am facut doar 250 de kilometri dar masina realmente m-a incantat. Are si forta, cand intra turbina e o incantare, am mers cam 50/50 oras si extraurban. Am fost si 2 pasageri si portbagaj plin, si eu singur si nu mi s-au parut diferente mari. Mentionez ca anterior am avut 1.6 aspirat. Stiu ca e cam devreme, am citit si eu comentariile de pe skoda legate de acest motor, dar in urma drive testului si comentariilor de pe alte forumuri de afara, cred ca nu am gresit. Pentru ca sunt in rodaj, nu am dus-o peste 3000 de rotatii si 120 km/ora. Daca va uitati in sectiunea golf 6, comentariile legate de acest motor sunt mult mai putine decat la skoda. Sper sa se rezolve cat mai repede problema voastra, pentru ca motorul asta chiar merita!

PS Mentionez ca am vrut sa iau masina la cativa ani de la aparitie, ca sa nu dau de "bolile copilariei".

Modificat de seby80
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mandelu & Guadalcanal aceasta e teoria la benzina, o stiu si o aplicam si la diesel fara probleme :).Multumesc pentru teorie dar practica ne omoara, Inca o data apelez la cei care au acest motor sa imi raspuna si mie la toate intrebarile de mai sus.

Multumesc

P.S.: eu inca nu am comandat nimic... nu am nevoie de masina inca si mai astept...poate poate le intra mintile in cap astora de la WAG si isi dau seama ca sau facut de kko cu problemele de la 1,2tsi...chiar rau. daca nu se rezolva nu cumpar..mai sunt o carca de alte marci cat si sh-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme majore eu nu am vazut sa fie la motorul asta prin forumuri. Sper sa nu regret alegerea facuta.. Ca si putere pentru mine este de ajuns, iar daca apar defecte exista garantie. Eu de felul meu sunt optimist dar in acelasi timp si chitibusar. Am avut timp de peste 5 ani un Polo 1.2 aspirat luat de nou si nu am avut nici macar o singura problema cu motorasul ala. A mers perfect, nu manca pic de ulei, silentios, fara vibratii, practic nu am ce sa-i reprosez.

Acum cu totii stim ca mai ies masini din fabrica cu defecte de asamblare dar sper sa nu am ghinionul asta. Asta se intampla si la mercedes si la honda si la mai toate marcile. Oricum cei de la Cardinal ma stiu deja de cusurgiu iar pentru masina asta nu am de gand sa fac nici un compromis cu ei.

Legat de turatie cand am fost in test drive cu O2 FL 1.2 tsi vreau sa va spun ca de la peste 2000 ture tragea frumos, liniar si chiar foarte bine. Acum sigur nu se compara cu 1.4 tsi 170 Cp dar pentru soselele noastre consider ca o sa fie de ajuns. In plus la un calcul rapid, diferenta de peste 2000 de euro pana la 1.6 tdi se amortizeaza in peste 5 ani la un rulaj de aprox. 20000 km pe an, iar pana atunci deja probabil o sa ma gandesc sa o schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Cred ca generalizati mult prea mult problemele motorului de 1.2 TSI. Cum s-a mai spus anterior, probleme sunt la orice masina si orice motor. Eu il recomand ca fiind un motor mic si fiabil. Sa nu uitam ca nu a fost gandit pentru alergat, este un motor pe benzina cu un consum mai mult decat decent pentru oras cat si pentru afara. Daca stam si analizam procentul probleme/satisfactii, limitandu-ne chiar si la posesorii acestui motor din acest forum, nu cred ca VW iese rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am facut test drive cu urmatoarele masini inca de pe vremea cand aveam Bora din semnatura: Golf 6 1, TSI (genial), Leon 1,4 TSI (nu foarte impresionat), Octavia 2 FL (geniala la fel), dar din pacate numai prin oras, unde nu am dat mai mult de a 5-a si 80km/h.Am de gand sa iau una din ele cu precadere G6, daca s-o putea DSG.

Pentru cei care alearga acest motor de 1,2TSI spuneti-mi cum se comporta in regim 100-120-140KM/h cu masina incarcata (minim 2 pasageri , portbagaj full).

Mai are vana intr-o depasire? Cum se compara cu clasicul 1,9TDI (100-105cp) la vitezele mentionate mai sus ?

Care e consumul extraurban la vitezele spuse mai sus?

Incerc sa iau decizia optima in acest caz. Motorul in regim urban face fata exemplar, dar ce face in regim extraurbam la viteze mari?

As vrea sa stiu ca ma pot baza pe el cand vreau sa il alerg (la nevoie sau dupa chef).

Multumesc

Salut,

Eu am 12500 km cu 1.2 TSI-ul meu. Sunt extrem de multumit, si nu te lasa la greu nici la viteze mari, depasiri, etc. Am condus si 1.9 TDI. Dac-ar fi sa mai aleg odata, as face aceeasi alegere. 1.9TDI nu-ti ofera nici o placere cand il conduci. E mult prea zgomotos, obositor chiar, si cupul ala .... poate o exista, dar nu face diferenta. 1.2TSI e mult mai elastic, te lasi pe el si iti da o senzatie pe care la TDI n-o vei gasi niciodata. Comsumul extraurban pentru vitezele mentionate de tine (100-140) oscileaza intre 5.5-6.

Spunea un coleg mai sus ca depasirile trebuie sa le faci la 4000 de ture si neaparat sa retrogradezi trepte. Fals, daca intri in depasire la 3000 de ture iti garantez ca depasesti in conditii cel putin la fel de bune ca la TDI. Nu stiu cat de mult a condus el motorasul asta si in ce stil, dar nu-i impartasesc gandurile. L-as intreba ce face la diesel daca intra in depasirea unui tir cu doua remorci si tre sa schimbe intr-o treapta superioara ca-i moare motorul dupa 4000? I-as propune sa incerce TSI, poate sa-l duca mult mai sus in ture. Mai bine retrogradez treapta inainte de depasire decat sa schimb in treapta superioara in timpul depasirii.

E adevarat cu 1.2TSI, daca mergi intr-a 6a la 2000 de ture (la aceasta turatie viteza este de 90-100) si intri in depasire, retrogradezi o treapta ca nu-ti cade mana, insa nu vad unde ar fi problema. In fond la TDI nu retrogradezi pt ca esti deja intr-a 5-a la o turatie superioara, neavand treapta 6 (exceptie DSG)!

Bafta in alegerea ta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe vw.de sunt trecute si datele pentru elasticitate 80-120 km/h

benzina

1,2 85cp 5 viteze 14 secunde

1,2 105cp 6 viteze 13 s

1.4 122 cp 6 viteze 12 s

diesel

1.6 105 cp 5 viteze 14.5 s

1,6 105 cp bluemotion 5 viteze 16s

elasticitatea se calculeaza in treapta cea mai mare a cutiei.

cred ca nu incape indoiala ca e un motor onorabil din mai multe puncte de vedere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cozu - multumesc, asta caut, o parere de posesor nu teorii ca de ele sunt satul. Lasand la o parte comparatia cu TDI pentru ca intr-adevar nu prea poti compara un motor de 5 trepte cu unul de 6 si un diesel care moate la 4000RPM cu unul care abia atunci rupe asfaltul.

- Mai are vana la 120, 140 cu masina incarcata?

Din pacate testdrive-urile sunt facute in oras unde nu ai de ce sa ii dai a6-a sau unde sa ajungi in regim de viteza mare.

@cosminion - da e un motor foarte potent,acum sa se rezolve si problemele de fiabilitate si sigur o sa faca uitat tdi-ul. Inca o data mentioneaz ca pe octavia in regim de oras facea fata cu brio. depasiri din scurt, accelerari bruste retrogradari, elasticitate. La felul in care m-a impresionat 1.2, ma asteptam sa fiu exaltat de 1.4tsi dar nu prea am fost. Se pare ca aceea diferenta de cilindree/cuplu nu e mare fas in oras. Acum caut sa lamuresc daca 1.2 o sa faca fata si in afara la viteze mari.

Multumesc

Modificat de Ace2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am vazut pe site-ul TCM Turbo ca au facut remapare la Skoda Fabia 1.2tsi :Driver: .... deci s-ar putea sa vina de acolo rezolvarea problemelor de soft, cel putin la fosta masina, Golf V 1.9TDI, prin remapare s-a rezolvat si pornirea greoaie la cald pe care o avea "standard" de la VW

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ace2: Parerea mea este ca face fata cu brio la viteze mari. Eu mai toate calatoriile le-am facut in 2 (eu si sotia) si ceva bagaje. Puterea motorului este mai mult decat suficienta. Asta pentru cine nu se considera Schumacher si merge cu viteze mult peste limita legala. La 140 comportamentul mi se pare mai mult decat multumitor, chiar daca peste viteza asta o sa observi un consum ceva mai ridicat. Oricum, frumos ar fi sa o testezi si extraurban daca e atat de important acest aspect pt tine. E pacat sa dai o caruta de bani iar apoi sa te declari nemultumit de performantele motorului. Parerile de pe forum, asa cum bine stii, sunt subiective.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare.. Cam cati km ar trebui facuti in rodaj? 3000, 5000 unii zic chiar 10.000. Voi ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

citeste Manualul masinii si vei afla

La generatia anterioara era asa unled1hd.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult. Manualul nu il am pentru ca masina nu mi-a venit inca. Dupa spusele dealerului ar trebui sa soseasca saptamana asta dar nu imi fac sperante ca sa nu-mi rod unghiile din carne dupa. Am cautat de am innebunit un manual pentru noua jetta ca sa fac asteptarea mai usoara dar nu am reusit sa gasesc nicaieri. Asta e... Astept in continuare..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spunea un coleg mai sus ca depasirile trebuie sa le faci la 4000 de ture si neaparat sa retrogradezi trepte. Fals, daca intri in depasire la 3000 de ture iti garantez ca depasesti in conditii cel putin la fel de bune ca la TDI. Nu stiu cat de mult a condus el motorasul asta si in ce stil, dar nu-i impartasesc gandurile. L-as intreba ce face la diesel daca intra in depasirea unui tir cu doua remorci si tre sa schimbe intr-o treapta superioara ca-i moare motorul dupa 4000? I-as propune sa incerce TSI, poate sa-l duca mult mai sus in ture. Mai bine retrogradez treapta inainte de depasire decat sa schimb in treapta superioara in timpul depasirii.

E adevarat cu 1.2TSI, daca mergi intr-a 6a la 2000 de ture (la aceasta turatie viteza este de 90-100) si intri in depasire, retrogradezi o treapta ca nu-ti cade mana, insa nu vad unde ar fi problema. In fond la TDI nu retrogradezi pt ca esti deja intr-a 5-a la o turatie superioara, neavand treapta 6 (exceptie DSG)!

Bafta in alegerea ta!

presupun ca la mine te refereai, dar le inventezi de nu se poate. eu zic sa nu mai vorbesti din carti si sa mai experimentezi.

sa le luam pe rand. in primul rand pe masurate cu ce vrei tu, daca pleci de pe la 4000 accelereaza mai repede, decat de la 3000. la orice motor pe benzina.

apoi nu stiu de ce compari tu dieselul cu benzina si oricum compari 1.2 TSI cu TDI generic (oricati cai adica). se conduc diferit cele 2. nu prea ai de ce sa ajungi cu un TDI la 4000rpm. Iar motorul nu moare nici la tdi la 4000rpm, cel mult poate intra limitarea de turatie, dar e cu totul altceva.

Apoi, nu a zis nimeni ca s-ar schimba treapta in timpul depasirii, nu stiu de unde ai dedus asta. Daca tu faci depasiri la 100 cu a 5-a cu motorul asta e cum vad ca zici mai sus, e problema ta, altii vrem sa traim si preferam sa retrogradam, chiar si 3 trepte daca e cazul. Important e sa stai cat mai putin pe contrasens.

Exista o diferenta foarte mare intre "merge si asa" si "timp minim". Poti sa faci depasiri si cu a 10-a daca iti permite traficul si drumul, dar cu cat tii masina in turatia unde are toti caii, cu atat acceleratia e mai buna si timpul in care o faci mai scurt. E greu sa o simti asa pentru ca e foarte liniar motorul, dar dupa cum treci pe langa cel depasit realizezi ca se duce altfel.

Modificat de mandelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!