Jump to content

Golf 6 - Motorizare 1.2 TSI - 105CP


manatee
 Share

Postare recomandată

vin de pe un logan 1.4 break deci nu prea e termen de comparatie. nu vreau sa fie supersonic, ca luam alt motor, dar ma gandeam cand sunt pe drum extern si trebuie sa fac o depasire cu inca 3 insi in masina sa-mi dau seama cam cum e. am un amic cu motorul asta dar deocamdata nu e in oras sa merg cu el. el zicea ca merge bine cu mai multe persoane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 774
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • manatee

    99

  • samartean

    81

  • polotsi

    28

  • NicuT11

    24

Top Posters In This Topic

Posted Images

Oricum l-ai incarca, este peste Loganul tau de 1.4. Eu am avut inainte motorizare de 1.6 (Logan) si 1.2TSI este peste el. La asta se adauga cuplul mare pe o plaja larga de turatii, care la depasire se simte foarte mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gxg_10 - imi permit sa spun ca motorul e total nepotrivit pentru o masina care duce des 4-5 persoane.

masina cu sofer - trage excelent

masina cu sofer +1 - trage excelent, nu simti diferenta

masina cu sofer +2 - trage ok... se simte ca motorul se chinuie mai mult, mai ales la pornirile de pe loc

masina cu sofer +3 - trage mediocru... trebuie sa planuiesti mai bine depasirile, dar merge

masina cu sofer +4 - trage slab... nu te astepta la minuni, iar consumul creste proportional

Faptul ca a fost pus pe Sharan, mi se pare prea mult, asta daca nu au fost scurtate treptele.

Repet - motorul e exceptional, daca il folosesti ca si mine, pentru transport personal, si eventual 1,2 pasageri - altfel, uite-te la alte motorizari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu as folosi cuvantul nepotrivit pentru 1.2 TSI cu 4-5 persoane. Eu as spune ca se simte doar, dar se descurca si asa onorabil. Cel putin la incarcare sofer+2 pasageri+portbagaj plin, eu nu simt nici o diferenta. Motorul echipeaza si alte modele VW printre care si noua Jetta care este o masina mai mare si este din cate stiu eu este singura motorizare disponibila pe ea. Cred ca viitorul va apartine motoarelor economice care fac un compromis acceptabil intre putere si consum de carburant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe jetta este 1.2 tsi , 1.6 tdi si 2.0 tdi. Vor urma insa si altele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru un asemenea motor "puternic" de 1.2 TSI 105 CP sunt mari jantele pe 17. Am table pe 15 si as vrea sa-i pun ceva de aliaj pe 17. Ar avea repercusiuni asupra articulatiilor, directiei, motorului, etc? Scuze daca am gresit sectiunea, dar nu pot sa deschid topic-uri noi, fiind la inceput aici pe forum.

Multumesc anticipat

Modificat de A_T
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta as dori sa stiu si eu .. din cate am inteles unii au avut probleme cu jantele pe 17, nu stiu cat este de adevarat, dar jantele pe 16 dau f bine ... scze pt :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OFF TOPIC:

Eu merg vara cu jante pe 17" X 8 si pot spune ca ma omoara gropile .Latimea mare a jantei amplifica orice denivelare (imi zbarnaie tot bordul) si creste zgomotul la rulare

Recomandarea mea este sa alegeti niste jate cu o greutate cat mai redusa si cu o latime de max 7,5 .Cand am pus jantele pe 15 iarna parca imi luasem alta masina (luati in considerare ca BBS-urile pe care le am au o greutate aprox egala cu jantele de aliaj OEM pe 16 ).

Un alt aspect ar fi faptul ca o catara urat (parca este o capra) asa ca ce castigi cu un look al jantelor pe 17 pierzi la inaltime .

Articulatia .... clar este afectata in timp , dar asa poti sa o rezolvi la fel de usor si cu janta pe 15 la ce gropi avem prin Bucuresti.Nu este nevoie decat de o gropa mai maricica si putin viteza.Asa ca......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut la toata lumea! Ma uitam in ultimile 2-3 zile pe forum pentru ca doream sa imi iau un Golf VI pana in vara-toamna. Sunt fan Golf de cand ma stiu - dinainte de Revolutie. Pana la urma prin anii 90 tata mi-a facut hatarul si a cumparat un Golf (aveam 14-15 ani). Din pacate dupa ce l-a vandut vanzatorul a venit dupa o saptamana si l-a rugat pe tata sa il vanda inapoi. Ceea ce tata a si facut. De atunci si pana acum tot imi doresc un Golf. Stiu ca multora nu prea le place cum arata Golfu' VI dar mie imi place foarte mult pentru ca aduce la proportii si design cel mai mult cu originalul.

Ma uitam la motorul de 1.2 TSI de 105 CP ceea ce cred ca pentru mine e suficient sau la 2.0 TDI 140CP (ceea ce cred ca e prea mult pentru mine). Din pacate nu prea stiu despre acest motor prea multe. Am vazut filmul postat de voi. Ma dezamgeste ca nu are 2 axe cu came, ca nu am vazut in film compresorul pentru ca am impresia ca micuta turbina se solicita prea mult (observatie empirica) - mai bine puneau un motor electric pentru a creste presiunea aerului de admisie. Acum sincer sa va zic am masina - si nu ma omor sa-mi iau Golf - doream sa vand Fordul Focus si sa mai pun ceva (adica vreo 10000 de iepuroi) si sa il schimb cu Golf VI.

Acum problemele de relanti si cu luminile etc. nu prea cred ca sunt in totalitate de la benzina proasta. Sper sa se rezolve repede totul.

cred ca problemele sunt fie de la o piesa electrica/electronica din masina fie de la modul in care e construit motorul de 1.2 TSI 105CP - temperatura aerului la pornire variaza (dupa ce motorul se incalzeste putin si radiatorul cu apa isi face treaba temperatura aerului din admisie se stabilizeaza si relantiul nu mai oscileaza) - alt motiv ar fi ca in timp ce masina sta poate pierde presiunea din sistemul de admisie al aerului. Eu nu m-as omora cu fluctuatiile la relanti ce apar in primele 5 minute. Dar faza cu stinsul/palpairea luminilor sau a Radio sau orice defectiune electrica as dori sa imi fie rezolvata foarte repede.

Intrebarile mele:

Ce raport de compresie are motorul 1.2 TSI 105 CP in el (daca e 1:9 sau mai mult nu prea se poate stoarce mult din el fara modificari majore la motor)?

La ce presiune lucreaza admisia la relanti si la cuplul maxim?

Are compresor si turbina sau numai turbina?

Care este consumul motorului realizat de la plin la plin?

Desi cred ca daca m-as chinui putin mi-as permite diesel tot benzinar as dori (cum le am pe cele doua) dar Golf VI ;)

Daca cineva a condus un 1.6 aspirat de putere asemanatoare poate spune ca acest motor de 1.2 TSI are vreo intarziere de raspuns (lag?) sau nu?

Ce este acest Golf VI Edition (Comfortline, Trendline si Highline)? De ce este atat de ieftin fata de versiunile normale? - Adica nu e ieftin se poate considera ca e concurent la pret cu celelalte hatchbackuri de pe piata.

Cred ca marketingul strica foarte mult placerea de a conduce masini care ar trebui sa fie super la condus - 1.2 TSI cred ca ar ajunge usor la 130 - 140 CP (si cred ca ar fi trebuit sa aibe 2 axe cu came ca sa poata urca in ture la 6000rpm cu cuplu mai mare), 1.4 TSI deja e la 180CP (cu aceeasi garantie). Dar astel nu s-ar mai vinde 1.4 TSI de 122 CP.

Ma cam hotarasem sa vand Focusul dar am vazut noul Focus si am citit si testul TopGear - cam dezamagire cu noul focus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

1.2 TSI vs 1.6TDI

1.2 TSI este single-charged (doar turbina), nu twin-charged ca cel de 1.4 140/160/170/180cp (de-a lungul timpului)

Cat consuma golful vostru?

Ca idee, am gasit pe cateva site-uri pe afara ca (,) compresia ar fi 10:1 deci destul de mare

Despre probleme nu ma pronunt, insa sunt destul de sigur ca unele dintre ele (cele de fond) vor fi eliminate sau, ma rog, cei de la VW vor incerca sa remedieze pe parcurs dintre ele... Fac parte dintre cei care s-au "riscat" acum 4-5 ani sa-mi iau 1.4 TSI 170cp si nu regret niciun moment alegerea facuta asa ca... :D

Spor la lectura si alegere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

""Care este consumul motorului realizat de la plin la plin?""

la skodita mea cu 1.2 consumul plin pe plin, a fost 8,7%(urban). mentionez ca masina avea 250-300 km in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pentru raspunsuri. Inca oscilez intre 1.2 TSI 105 CP si 1.4TSI 122 CP si astazi ma uitam si la un Passat CC 2.0TDI 170CP 4x4. Parca am luat-o razna - pentru ca stiu ca daca imi iau Pasat CC tot o sa vreau Golf. Ma incurca rau Focusul pentru ca pe de o parte imi place pe de alta parte e prea mare dar ca orice roman visez acum la Pasat CC. LOL. Probabil ca ratiunea va invinge si voi lua un Golf 1.4 TSI 122CP. Offf! Alegeri, alegeri!? Multumesc oricum mult pentru raspunsuri. Oricum mai astept ca si asa am alte cheltuieli pana in vara. Poate apare 1.2 TSI cu 120CP. Vorbeam cu tata (care chiar daca nu mai practica meseria de inginer mecanic inca e in forma) si imi zicea ca 1.2 TSI daca are doar 8v e facut asa pentru consum si economie ca daca i-ar pune 16v ar consuma aproximativ la fel ca 1.4 TSI 122CP. Totodata imi spunea ca motoarele turbo pe benzina in regim de exploatare normala ar trebui sa fie mai fiabile decat cele normal aspirate. Mai imi spunea ca daca 1.2 TSI ar fi avut compresia mai mica putea fi dus la peste 130CP fara probleme de fiabilitate - dar asa poate aparea detonarea prematura a benzinei daca se creste presiunea prea mult. Acum 10 - 15 ani cand imi zicea ca nu intelege de ce toate masinile nu au motoare turbo sau turbo/compresie pe benzina nu il credeam - mi-a spus ca o sa apara motoare de genul asta acum 10 - 15 ani. Acum imi spune ca nu intelege de ce se chinuie astia cu automobilul electric cand ar putea scoate un motor cu compresor electric care la 900cmc poate scoate usor 140CP - si in plus ar avea presiunea controlabila perfect in galeria de admisie, si consum foarte mic (el zice ca turbina si/sau compresorul iau 5-10 CP minim din puterea motorului uneori se poate ajunge si la 1/3 din puterea dezvoltata de motor). Acum il cred. Scuze pentru off topic. E sambata si sunt la munca. Offf!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor, problema mea nu prea tine de aceasta motorizare, insa am cautat un topic asemanator si nu exista. Plus ca nu am vrut sa deschid unul nou, asa ca imi cer scuze moderatorului.

Asadar, care este baiul: astazi am fost nevoit sa petrec cam o ora in masina asteptand pe cineva. La un moment dat, pe ecranul radio-cd imi apare mesajul Low Battery, urmat de un semnal sonor (masina era in stationare). Nu am bagat in prima faza acest mesaj, insa el nu mai disparea, iar in 5 minute radio-ul s-a stins singur. L-am pornit din nou, dupa cateva minute acelasi mesaj si evident radio=ul s-a stins iar. Mentionez ca merg cu masina in fiecare zi, deci bateria se incarca, nu am avut probleme cu pornirea. Sa fie ceva de la alternator sau ce incarca bateria?? Daca a mai patit cineva acest lucru, poate imi spune rezolvarea. Sau poate aveti sugestii.

Multumesc, bafta

Modificat de Lotta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este ceva absolut normal la orice masina de generatie noua .Nu ai de ce sa iti faci griji.

Banuiesc ca masina porneste normal.

Atat la golf ,un peugeot 207 , un seat leon pe care le-am avut imi afisa acest mesaj.In principiu iti explica de ce iti operste curentul

Modificat de manatee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fordopelvw

Motorul 1.2 TSI are 4 supape pe cilindru, cu doar o axa cu came.

Salutare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul 1.2 TSI are 4 supape pe cilindru, cu doar o axa cu came.

Nu chiar... 1.2 TSI (85 CP / 105 CP) are 2 supape pe cilindru :)

Modificat de DRAPAR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

*Manatee multumesc pt raspuns. Da, masina porneste normal, insa nu mi s-a parut tocmai in regula sa se opreasca radio-ul...La masini mai vechi stateam cu el pornit cand mergeam la un gratar, cate 1 ora, doua, si nu mai era o problema. Ciudat comportamentul unei masini din generatia noua.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca ma bag si eu ca musca in lapte legat de problema cu radio. La mie la Focus se opreste dupa o ora - daca motorul nu e pornit sau contactul nu e pus si pornesc radio imi scrie pe ecran ca se va opri dupa o ora. Daca porneste normal si farurile se aprind nu e nici o problema cu bateria/alternatorul - asa e normal sa se opreasca dupa o ora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Drapar, fordopelvw

Scuze.

Eram convins ca desteptii de nemti reusisera o axa cu came pentru 8 supape.

Multumesc.

Salutare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Lotta - Sunt facute sa se comporte asa pentru a-ti proteja bateria. Pana si Dacia Logan are un sistem asemanator - cel putin masina pe care am condus-o eu - dupa ~30 minute se oprea radio si se stingea lumina interioara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am lamurit:)Multumesc pt raspunsuri si scuze moderatorului pt off-topic. In alta ordine de idei am vandut masina din semnatura, asa ca in acest topic nu prea mai am ce sa scriu.

Bafta tuturor si sa va bucurati de masini mai mult decat mine. Numai bine.

Modificat de Lotta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai vandut-o din motive tehnice? aveai probleme la ea? sau altele ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si urmatoarea masina??? Ai pierdut mult pe ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot mai des la pornirile la rece,si mai ales am sesizat ca atunci cand masina este in panta sau rampa, pornirea se face cu un zbarnait care se mentine cateva secunde. Ca si cum ar zbarnai o tabla , dar astazi am pornit cu capota deschisa si am coborat imediat. Zbarnaitul se aude parca din partea superioara a motorului, si inceteaza imediat dupa pornire. Mi-e si teama sa maduc la reprezentanta, am mai fost cu problema asta si acolo nu a facut. Mai are cineva acesta problema?????? Are cineva vreo idee?????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!