Jump to content

Golf 6 - Motorizare 1.2 TSI - 105CP


manatee
 Share

Postare recomandată

Intreb si eu pentru ca probleme majore masina nu are. Nimic din incidentele semnalate nu apar la mine. Un singur lucru: la accelerarea brusca a motorului pornit la rece, mai apar intreruperi (tendinte de inecare). La cald merge bine. Vreau sa stiu daca e normal, sau trebuie update. Probabil raspunsul il voi primi la service cand ma voi duce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 774
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • manatee

    99

  • samartean

    81

  • polotsi

    28

  • NicuT11

    24

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Administrator

Nu se da talpa cu motorul rece, motivul principal fiind protejarea componentelor motorului. E common sense dar si cred ca apare in manualul de utilizare al masinii

Dedu tu de aici restul :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E adevarat ca nu e recomandat sa dai talpa la rece, dar daca o faci trebuie sa functioneze perfect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saluare! Cu privire la trepidatiile legate de accelerarea motorului cand e rece si la mine face la fel, tinde sa se ingatuie si e perfect normal pentru ca e rece. Parerea mea e sa lasati motorul sa se incalzeasca macar pana incepe sa se miste acul de la indicaorul de temperatura putin adica 30-40 grade si abea apoi sa plecati mai ales dupa o noapte de stationare la temperaturi sub 0 grade. Treaba cu intreruptu si trepidatul la rece cand accelerezi brusc am observat-o la toate motoarele turbo. La cele aspirate se simte mult mai putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inclin sa cred ca ai dreptate. Am intrebat si alti posesori de TSI (nu neaparat 1.2) si la fel face. Oricum, fenomenul apare numai in primele doua trei minute dupa pornire si numai la calcarea brusca a acceleratiei (manevra care nu se face la rece). La accelerare normala nu simte nimic in neregula, chiar la plecarea de pe loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inclin sa cred ca ai dreptate. Am intrebat si alti posesori de TSI (nu neaparat 1.2) si la fel face. Oricum, fenomenul apare numai in primele doua trei minute dupa pornire si numai la calcarea brusca a acceleratiei (manevra care nu se face la rece). La accelerare normala nu simte nimic in neregula, chiar la plecarea de pe loc.

Eu am octavia 2 FL 1.6 tdi si la fel daca calc pedala cand e rece motorul aproape ca moare, parca se inneaca, treaba asta nu se mai repeta cu motorul cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Niciodata nu se da talpa cand motorul rece! Mai tarziu se intreaba lumea de ce nu este fiabila masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor posesorilor de 1.2 Tsi si nu numai! Am si eu o dilema! Am vazut ca ati vorbit despre variante de soft. Pe a mea am luat-o in noiembrie si este fabricata la sfarsitul lui octombrie deci presupun ca are ultima versiune de soft. Pornesc masina si o tin cateva minute la relanti. De cand a venit frigul mi s-a intamplat de cel putin 10 ori ca in momentul in care plec de la semafor, bordul sa se stinga complet, acele sa coboare la zero si ma refer casetofon clima etc pret de 1 sec dupa care isi revin instantaneu. Am 2800 de km cu ea si am mers cat se poate de lejer! Nu stiu ce sa fac pt ca dupa parerea mea nu este tocmai ok! Credeti ca este cazul sa merg la un control sau sa stau chill si sa sper ca se rezolva de la sine? A doua problema ar fi cu clima. Dau drmu' la caldura pe HI primul buton din stanga adik dezaburire geamuri, recirculare aer (penultimul buton spre dreapta) si reglez la prima treapta pe ventilatie (un singur led apris). De cate ori virez aproximativ 90 de grade stanga sau dreapta cu motorul cald (adik 90 de grade), masinuta se gandeste sa ma "racoreasca" si brusc simt cum un aer frate cu cel de afara ma sufla din toate directiile! Este destul de ciudat si nu stiu pe cine sa intreb daca este vb de o defectiune sau nu! Multumesc anticipat!

Modificat de ARMADA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Treaba cu stinsu bordului cand pleci de la semafor si cu acele indicatoarelor care fac figurile alea am avut-o si eu dupa cum am scris mai sus. Ideea e ca dupa soft update masina nici nu a mai trepidat la ralanti nici nu s-a mai stins bordu. Cu siguranta iti tre un update pt ca la mine facea la fel si ma dispera innainte. Prima data am zia ca sunt obosit si ca nu am vazut bine pt ca se desfasoara foarte repede procesu insa am pandit pana am vazut ca asa face! Treba cu climatronicu tre sa fie legata cred tot de asta cu bordu cu nealimentatu bordului pt ca si la mine se oprea clima si o lua de la capat cand se intampla asta. Cred... nu stiu sigur. Sigur e sa faci o programare la service si cred ca se rezolva. Cel putin aia cu stinsu sigur! Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Avertizare:

Acest topic este dedicat motorului 1.2TSI de pe Golful 6, nu climatronicului, nu problemelor cu geamurile sau mai-stiu-eu ce

Discutiile din acest topic trebuie sa se refere la problemele aparute STRICT pe acest model/motor

Urmatoarele posturi ce nu respecta Regulamentul dar si avertizarea de mai sus vor fi sanctionate

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum mai sunt tobele de esapament la 1,2 TSI 105 cai?

am in familie si un asemenea motor, toba de esapament e neagra!, mai neagra ca la dieselul meu.

din cate am mai citit, unii se plang de treaba asta, altii nu, e normal sa fie asa neagra, sau nu sunt arderile asa cum ar trebui?

si dupa un drum de vara, de 700km, cu viteze aproape de viteza maxima a masinii...toba tot neagra!

ceva explicatii, rezolvari, sau se considera lucruri normale?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi lucru l-am observat si eu la 1.2-ul meu.Este normal.

La diesel-urile noi au evacuari mai curate datorita DPF-ului.Eu cand m-am intors din concediu , unde am facut peste 5000km pe autostrazi fara sa spal masina aveam neagra bara spate in drepul evacuarii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca nu imi este permis sa deschid niciun topic (am citit de cateva ori regulile dat tot nu am inteles cu exactitate cand voi putea beneficia de acest privilegiu - ca doar e forum si exprimarea scrisa este una din conditiile de baza ale functionalitatii lui), vin sa poluez acest topic cu o intrebare referitoare la Golfuletul 6: Cum se recomanda a se pune folie de protectie solara pe geamuri? Sa dau fetele de portiera jos? Si-a pus cineva pe G6?

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Se pare ca n-ai citit indeajuns de bine, mai incearca inca o data

Nu poti deschide topic-uri noi pentru ca sunt sanse foarte mari ca intrebarea ta sa fie deja tratata intr-un alt topic, ca de pilda asta

Sunt 34 de pagini de discutii despre folii auto asa ca sunt sigur ca poti gasi "cateva" pareri

Foloseste Search-ul forumului pentru a gasi subiectele ce te intereseaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru indicatii, dar imposibilitatea mea de a deschide un topic nu este conditionata de folosirea functiei search in prealabil (conform regulamentului) cum ai afirmat in postul anterior. In legatura cu topicul indicat de tine pentru a-l citi nu pot sa zic decat faptul ca am pierdut 1 ora inutil. Pe mine ma interesa o parere strict de Golful 6 si in virtutea acestui aspect am postat aici, aflandu-ne in aria forumului dedicata acestui tip de masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

si ce te face sa crezi ca Golful e mai cu mot? de ce nu s-ar aplica aproape toate discutiile din topicul indicat de mine sau din alt topic ce ar putea trata acest subiect...?

Eu ti-am indicat Search-ul

pentru a gasi subiectele ce te intereseaza
, nu stiu cum ai dedus tu chestia cu deschiderea de topic-uri
Pe mine ma interesa o parere strict de Golful 6 si in virtutea acestui aspect am postat aici, aflandu-ne in aria forumului dedicata acestui tip de masina

Complet eronat. Este topicul ce trateaza Golful 6 1.2TSI

Doua posturi mai sus ai fi gasit un mesaj foarte explicit ref la subiectul acestui topic, din intamplare tot al meu

Concluziile?

- Aceasta este o arie TEHNICA, foliile n-au ce cauta aici -

- Nu poti deschide topic-uri pentru ca esti proaspat inscris - dar ai fi aflat asta citind Regulamentul

- Pe acest forum, postarile alandala nu se accepta. Din aceasta cauza sunt dati toti pasii de urmat in Regulament

NOTA! Membrii "doar inscrisi" au restrictionat dreptul de a deschide noi topic-uri in aproape toate ariile forumului. Daca dupa cautarea pe forum nu gasiti discutii referitoare la problema pe care o aveti, puteti cere pe PM sfatul unui moderator (eventual chiar unul din moderatorii ariei in care cautati problema) cu privire la deschiderea unui nou topic pe tema respectiva

Stiu ca este mai usor sa intrebi insa rog respecta putinele reguli pe care le avem aici

Cu scuzele de rigoare celorlalti cititori, inchei aici subiectul, mentinandu-mi cu ferminate mesajul de aici

PS: aceste ultime mesaje vor fi sterse in 24h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut ! Am o intrebare legata de codul chei la un golf 6 1.2 TSI (cel inscris pe bucata de plastic cu care au venit cheile). Cred ca le-am pierdut (nu le gasesc in momentul asta). Cat este de grav ? Daca mi le-a furat sau il gaseste cineva (presupunand ca stie ca este de la masina mea) poata sa copieze cheia si sa fure masina ? Va multumesc anticipat ! Imi cer scuze ptr. offtopic dar nu pot sa deschid un topic nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa faca o cheie noua, in mod normal trebuie actele masinii.

daca nu e proprietar, nu poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar ce este acel code de pe plastic? la ce foloseste ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acel cod ii ajuta pe cei de la reprezenta sa iti faca cheia mai repede, asta mi s-a spus mie cand am luat masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am dat un search pe net si am aflat ca acest code este util pentru invatarea cheilor de la masina (in fel de parola pentru a incepe procesul de invatare a cheilor)... nu stiu daca este corect...dar daca este corect inteleg ca odata intrat in masina si conectat la calc. masinii avand aceasta parola poate invata orice cheie ? ar fi cam simplu de furat orice masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, dar ar trebui sa iti scoata si butucul, sa iti faca o cheie dupa butuc, apoi sa o "invete" nu?

iar daca ar vrea sa iti fure masina, nu au nevoie decat sa vina cu camionul inchis, varianta frigo, sa ti-o tracteze inauntru si sa plece asa cu ea, astfel incat poate sa sune alarma cat vrea, nimeni nu o aude.

parerea mea...nu-ti bate capul cu lucruri din astea, sunt altele...

Modificat de adifox
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta in continuare codul cheii. Dupa acel cod se poate comanda cheie(lama si cipul) la fabrica de catre un dealer sau unul care se da drept dealer. Poate ai si tu nevoie de cod daca pierzi cheile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara!Astazi m am logat pe forum pt ca sunt tare nedumerit de modul in care functioneaza masina{G6 1.2 TSI achizitionat in august 2010}.Am observat inperioada calda ca dimineata porneste avind un relantide 800/rot.min,coborind rapid{ aproximativ 1 min}la 600/rot.min.Odata cu venirea iernii am observat o functionare neregulata la relanti{motorul balbaie aproximativ 30 sec}.Insarcina masina se comporta bine. De asemenea am observat ca se incalzeste ff greu(pe 1 decembrie am avut nevoie de 40(patruzeci)minute ptr apleca din parcare).Aveam un start de gheata de 0,5 cm pe parbriz si nu aveam racleta la mine.Am incercat toate variantele cu AC,ventilatie,recirculare apa nu vroia sa urce deloc.La sfirsitul lunii decembrie m- am prezentat laPBV1 de unde am cumparat masina.Rezultat:resoftare=relanti la rece 1000 rot/min,la cald 700 rot/min.In masina la fel de frig motorul incalzindu-se la fel de greu.Dimineata am un drum de 6 km cu AC pornit apa nici nu se clinteste pina ajung la destinatie.Ce ma sfatuiti sa fac? Poate v-ati confruntat cu probleme similare ale TSI 1.2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!