Jump to content

Golf 6 - Motorizare 1.2 TSI - 105CP


manatee
 Share

Postare recomandată

Pai daca se incalzeste asa greu ar trebui niste scaune incalzite montate daca nu aveti deja.

Oare nu are rezistente de incalzire a apei ca la diesel :P ?? E destul de mare timpul pana si la 1.9 TDI la mers aglomerat cam dupa 8 minute incepe sa bage caldura chiar daca apa e pe la 60 de grade...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 774
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • manatee

    99

  • samartean

    81

  • polotsi

    28

  • NicuT11

    24

Top Posters In This Topic

Posted Images

Are cineva idee de diametrul evacuarii pe 1.2 tfsi sau daca difera fata de 1.4 tfsi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 TSI are 2 esapamente in spate, pe cand 1.2 TSI are o singura teava. oricum, grosimea tevilor ce se vad in spate e irelevanta, ceea ce conteaza e grosimea tevii ce intra in toba finala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici nu ma refeream la tipsurile pe finala ci intermediara .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am observat, evacuarea are diametrul egal si la finala si la intermediara. Daca nu e asa, oricum diferentele sunt f mici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci....

Are cineva idee daca este idem cu 1.4tfsi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 - Am doua probleme insa, una legata de fluctuatiile motorului la pornire dimineata cand e rece, am observat si eu ca luminozitatea plafonierei fluctueaza si motoru ar da semne ca se inneaca lucru care il face 10-15 sec dupa care revine la un mers rotund. Am sunat la Midocar si mi-au spus ca este perfect normal ceea ce se intampla deoarece masina porneste cu socul si la 1500 ture "agat" turbo si tinde sa merga neritmat.Poate aveti vesti noi cu privire la problema asta.

2 - O a doua problema defapt curiozitate, daca si la voi motorul se incalzeste foarte greu.La un regim de mers normal cand motorul este rece la 1.4 se incalzeste in 5 min, insa la 1.2 tsi daca ajunge la 90 grade pupa 15 min.

1 - Si eu am avut aceeasi problema si am rezolvat-o partial dupa ce am facut update la soft.

Spun partial pt ca dupa update a aparut o problema noua: la pornirea la temperaturi joase (in jurul lui zero) motorul nu se mai tureaza la 1200-1500, ci sta la 900, osciland usor, evident impreuna cu luminile.

2 - depinde foarte mult de temperatura exterioara: saptamanile trecute, cand au fost zero gr C, mi-au trebuit peste 10 min sa ajung cu motorul la 90 gr. In schimb azi, 11. 11.2010, afara au fost 8 gr C si am ajuns la 90 gr in 5 min.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dupa exact aproximativ 5 saptamani de utilizare (1000km) la al meu 1,2 TSI 105 cai, mi s-a resetat CB2. Din cate stiam eu acest lucru trebuia sa se intample dupa mai mult timp. Sa fie oare resetarea legata de noul soft de pe aceste masini, sau la mine e problema? A mai patit cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa exact aproximativ 5 saptamani de utilizare (1000km) la al meu 1,2 TSI 105 cai, mi s-a resetat CB2. Din cate stiam eu acest lucru trebuia sa se intample dupa mai mult timp. Sa fie oare resetarea legata de noul soft de pe aceste masini, sau la mine e problema? A mai patit cineva?

LE: Astazi am vazut ca si-a revenit. CB2 afisaza acelasi consum ca inainte. Nu stiu ce s-a intamplat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Mi-am luat un golf 6 1.2 tsi de vreo 2. nu am mers foarte mult cu el, iar toti km parcursi(500km) au fost in oras. dimineata sau seara in aglomeratie imi indica un consum destul de mare 11-14%, iar in rest cand e trafic normal imi indica cam 7,5-10. sa imi indice acest consum pentru ca nu s-a lasat motorul? cam pe la cati km se lasa motorul?

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dealerul de la care am luat masina mi-a spus ca motorul se lasa abia dupa vreo 10000 km si intr-adevar cam asa a fost. Asta nu inseamna ca am avut consum mare tot intervalul 0-10000, s-a lasat treptat.

Oricum iti recomand sa scoti masina din Bucuresti sa poti merge si cu alte trepte decat primele doua, cel putin cat mai e in rodaj. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e mai mult poate o cunoastere mai buna a masinii, de unde rezulta o exploatare mai optima. Chestia cu lasatul motorului si consumul mai redus e oarecum poveste. Scade, dar foarte putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima data cand am alimentat cu benzina normala de 95(efix) - motorul la turatii mai mari nu trage deloc. Raman la Alto 101... cu toate ca e foarte scumpa.

Doar eu sesisez lipsa de putere cu benzina de 95?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta este insesizabila in marea majoritate a cazurilor, daca pe capac scrie min95 sau min91 ideea e sa nu pui cu co mai mica, mai mare nu vei simti nicio diferenta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Pe zi ce trece descopar lucruri noi pe la al meu 1.2 tsi. In afara problemei cu pornirea la rece cand trepideaza masina timp de 10-15 sec am mai vazut ceva nou. Luminile faza scurta aprinse, climatizare pornita, accelerez de 3 ori in gol si la a treia accelerare se sting ledurile ce lumineaza butoanele de la usile din fata timp de cateva secunde dupa care se aprind la loc...nu stiu de la ce sa fie insa o sa incerc sa fac un filmulet ca sa ma fac mai bine inteles.

Modificat de GeorgeC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe forumul Skoda, cativa posesori de 1.2 TSI spun ca au fost la service pt un update care le-a rezolvat problema trepidatiei motorului la rece. Aveti idee, exista vreun update si pt golf? Nu de alta, dar daca are vreun efect benefic pt motor, de ce sa nu il facem. Bafta

Modificat de Lotta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am luat golful 6 1,2 TSI in octombrie si l-am prins cu noul soft. Nu am sesizat trepitatii la rece nici macar cu benzina CO95

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ... exista update si pentru Golf; eu am facut la Tess BV si in mare parte s-a rezolvat problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare! Am revenit cu ceva detalii cu privire la update facut la masina cu ocazia problemelor sesizare la pornirea acesteaia la rece . E vorba de trepidatiile care apareau si faceau ca motorul sa merga neritmat. Masina a stat 2 zile in service si in urma update-ului din punctul meu de vedere totul s-a schimbat radica. Masina a stat in parcarea service-ului 1 zi iar afara ieri noapte au fost -6 grade afara. Dupa masa cand am ajuns eu computerul de bord indica -2 grade. Masina a pornit imediat a intrat in soc stad pret de 10 sec acolo fara a sesiza nici cea mai mica urma de trepidatii ca innainte, dupa care a revenit domol la turatia normala de ralanti. Incredibil ce poate sa faca un soft update. Inca ceva nou si placut.... cand turam motorul innainte si apasam brusc acceleratia in gol aveam impresia ca masina se inneaca pe moment pana sa ajunga la 2000-3000 de ture insa acum merge snur. am mai avut o rpblema cu un geam care s-a recalibrat si s-a rezolvat tot pe garantie... de stiut pt cei care patesc asta. Geamul se deschidea complet fara nici o problema insa cand incercai sa il inchizi la loc era un devarat circ. Mergea 5 cm dupa care se oprea, iar trageai de buton sa se inchida, iar mai mergea un pic si tot asa pana reuseai sa il inchizi complet. O alta problema expusa este legata de cea a ceasurilor de bord si a luminilor ce retroilumineaza butoanele de la geamurile electrice. Pentru mai putin de 1 sec acele bordului revin in pozitia zero, luminile bordului si luminile butoanelor se sting dupa care imediat se aprind acele revin la loc la combustibil, temperatura, vitezometru si turometru. Am uitat sa precizez ca si climatizarea se opreste si porneste la loc. E ciudata treaba , se banuieste ca ar fi tot ceva din soft . Baietii de la Midocar au dat mail la fabrica si se asteapta un raspuns oficial cu privire la aceasta problema. Inca un lucru care m-a lasat placut surprins e ca cel care mi-a vandut masina de la Midocar s-a ocupat sa ii bata pe cel de la Service la cap sa rezolve problemele cat mai repede ceea ce rar intalnesti....stiti regula cu baietii ai cumparat-o spala-te cu ea pe cap doar e a ta :D. Sper sa va fie de folos cele scrise mai sus si astept un raspuns cu privire la problema legata de inchidera luminilor de bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu geamul o am si eu. Am facut programare in service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cadytechnics problema geamului e rezolvabila sigur dupa cum am scris si mai sus. Cred ca nu a fost nici primul si nici ultimul Golf VI cu aceasta problema legata de geam....am impresia ca baietii de la service stiau bine de la ce apare si au rezolvat. Am revenit cu noi amanunte in urma testelor facute azi cu masina. Am mers cu ea prin Bucuresti si surpriza: dupa update nu se mai inchid nici luminile de la bord, iar legat de geam l-am tot deschis inchis de multe ori si nu s-a mai repetat problema! Eu unu raman la parerea mea ca update-ul ala face minuni :). Salutare oameni buni sa sa-auzim numai de bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ GeorgeC, stii cumva daca are si o denumire sau un cod update-ul? Urmeaza sa ridic tot de la midocar un Golf VI, si vreau sa ma asigur ca vine cu ultima versiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate spune cineva cum stiu daca am sau nu ultima versiune de soft pe 1.2TSI 105 cai. Masina e cumparata in octombrie si e fabricata in septembrie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Din pacate nu stiu ce demunire de cod are acest update si nici daca pe seama lui s-ar fi initiat vre-un recall. Titisor iti recomand sa intrebi la ridicarea masini de versinuea de soft cu care vine, si sa le spui ca stii de problemele cu care se confrunta motorul asta la pornire rece.In felul asta ii obligi sa iti spuna si ce versiune de soft are masina si poate ne postezi ceva pe forum. Oricum cu vechea versiune de soft v-am spus ca nu e a buna....si intradevar partea cu luminile de bord care se inchideau se pare ca tot de soft era legata din moment ce acum merge perfect.Un nenea de la Midocar ....banuiesc ca era mencanic sau persoana care preia masinile ce vin la service imi spunea ca acest unpdate de soft se face pentru ca benzina noastra e proasta si nemtii au dezvoltat o versine de soft care sa faca acest motor sa mearga bine si cu benzina proasta din romania....NU cred absolut nimic din spusele domnului ala. Cred ca pur si simplu a fost o problema legata de softul masinii cu motoru asta iar nemtii baieti destepti au rezolvat-o si incerca sa o ascunda asa usor usor prin unpdate de soft care se verifica banuiesc la prima revizie...insa la mine nu e cazul pt ca abea am 3500km cu masina si am raportat deja problema la service. Luati-o ca atare si mergem mai departe> mai am eu niste dubii da rebin cu post nou dupa ce fac mai multe teste legate de incalzirea greoaie a motorului pe timp de iarna...adica in 20 min de mers cu masina nu ajunge termperatura la 90 grade!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!