Jump to content

Pierd ulei


Seby19
 Share

Postare recomandată

Stima si respect tuturor. Am descoperit o mica-mare problema la masina din semnatura... Pierd ulei...f putin, nu mi se aprinde becul nu scade nivelul in baie. Ideea e ca pe partea din spate a motorului..e umed de ulei...pe scut nu a ajuns.. Am urmarit de unde si cum si am ajuns la concluzia ca imi curge pe la garnitura de la capacul motorului...la chiulasa..cred..ma refer la capacul in care intra cotul de la busonul de ulei..Intrebarea e daca stie cineva unde gasesc codul piesei respective....

Modificat de Seby19
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Alinushu2007

cu ETKA ai incercat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu pierzi prin admisie..., ca atunci e mai rau...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omul a zis clar ca pierde pe la capacul culbutorilor(din descriere) nu are nici o treaba cu admisia. Nu este foarte grav, din ce spui tu cantitatea de ulei care se pierde este foarte mica. Daca vrei sa scapi de problema totusi iti recomand sa cumperi o garnitura acelui capac si sa o inlocuiesti, e foarte simplu. Atentie nu e vorba de garnitura de chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de sfaturi. Aveti dreptate, cantitatea de ulei este f mica, cel mai probabil vapori de ulei, pt ca nu mi-a scazut nivelul la ulei. Deocamdata nu pot sa schimb garnitura ca nu am timp, masina oricum sta in garaj, ies rar cu ea pe distante scurte, pana rezolv problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceasi problema am avut si eu, scapa putin pe la garnitura in spate, am schimbat garnitura si tot nu s-a rezolvat problema, tot pe acolo scapa, pana la urma am luat alta si a dat cu mastic in portiunea pe unde tot iese pe la capac, am vazut ca majoritatea au aceasi problema, acum astept rezultatele, eu am facut 11000km de la schimb de ulei si nu s-a aprins niciodata martorul de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca puteti folosi linistiti masinile, ca sa se aprinda becul la ulei trebuie sa lipseasca mai bine de 1 litru de ulei din motor, iar daca s-ar pierde pe acolo 1 litru de ulei, ar fi balta de ulei pe sub masina. Pe acolo se pierd cantitati infime de ulei, poate asa in 100 de ani sa curga pe acolo suficient ulei sa aprinda becul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum am spus...nu am gasit ulei pe scut..deci cantitatea de ulei care se pierde este f mica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

salut baieti! am si o problema cu uleiu: masina din semnatura mananca ulei destul de mult (1litru la 10.000km), parca acum dupa vreo 11.000km facuti cu uleiul asta mananca si mai mult, gen la 2500km se aprinde becul si mai completez vreo 300ml...ideea e ca nu scoate fum, nu curge pe nicaieri vizibil, nu ajunge nici in antigel ca ar trebui sa se vada...ce ar putea sa aiba? merci anticipat! o seara buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi pierdea ulei pe la pomapa tandem ( pomapa de vacum si combustibil) se prelingea prin spate ajungea pe furtune si pe chiulasa am schimbat garnitura si deocamdata s-a rezolvat problema .Merita sa verificati daca e de acolo pt ca e inselator .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

va salut din nou cu aceeasi problema, dar mai grava...odata cu frigul asta masina a inceput sa manance uleiul in prostie, adica dupa 20-30 de porniri la rece dispar pur si simplu 2-300ml de ulei. nu scoate fum, nu il baga in atingel, nu se vad scurgeri pe la motor. ce sa-i fac, unde s-o mai caut ca m-a disperat!!??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acel capac care se deschide pt a se turna ulei in motor este un fel de filtru epurator de gaze si in acea zona veti gasi mereu ulei. mai grav e cand se gaseste ulei proaspat " sau care tinde spre acest fel " decat un ulei care s-a " uscat sa zic asa si pe care s-a depus praf ".

apoi, la orice diesel se vor gasi pete de ulei, deci, e ceva normal.

apoi, la motoarele de pe passat b6 e lege " max. 1 l la schimb " si apoi, ex concret " la BMW din fabrica ti se spune ca va consuma 1 l de ulei ", deci nu va mai faceti griji si mergeti linistit.

de altfel, un passat b6 incepe sa pape ulei, atunci cand ii dati forja si acest lucru il puteti afla de la orice mecanic care se pricepe la motoarele vw de dupa 2005.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi pierdea ulei pe la pomapa tandem ( pomapa de vacum si combustibil) se prelingea prin spate ajungea pe furtune si pe chiulasa am schimbat garnitura si deocamdata s-a rezolvat problema .Merita sa verificati daca e de acolo pt ca e inselator .

Exact prin acelasi loc imi pierde si mie ulei acum, dupa ce am schimbat EGR-ul :)

Daca poti sa-mi zici si mie exact codul piesei sau macar vreun link cum arata si cum se numeste sa o caut.

Ca tare as vrea sa rezolv problema pierderilor de ulei ;)

Multumesc :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gasket Fuel and Vacuum Pump

038 145 215

(Asa pe langa subiect , te-am rugat sa-mi masori cu vagcom valorile de la Engine/Block 08 / Group 04 dar se pare ca ai uitat , de vreo luna se pare ca ai uitat :offtopic:)

Fa rost de Etka si acolo gasesti toate piesele si codurile , are 2,8GB , intra pe Demonoid.

Modificat de fflorynn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salutari tuturor..am si eu o problema la masina din semnatura. De curand am schimbat garnitura de chiulasa..la viteza mare imi trimitea aer in sistemul de racire, si imi arunca antigelul afara. Simptomele masinii, evidente, au fost: pierderea antigelului -numai cand mergeam cu ea la drum intins, si de asemenea, la viteza mai mare, in loc de aer cald, imi baga frig in masina. Problema a fost rezolvata, am schimbat garnitura si totul a fost ok. Brusc, a inceput sa imi piarda ulei..acum nu stiu daca era necesar si daca cei de la service mi-au facut planeitatea chiuloasei. Cert, este ca dupa ce mi-au umblat la masina, am inceput sa primesc mereu avertizari ca mi-a scazut nivelul de ulei. Ma gandesc ca, am 11k de cand am schimbat uleiul, motorul acesta mai consuma si ulei, dar am completat aproximativ 1litru de ulei, si am facut un drum pana la Bulgari (aproximativ 400km) si m-am trezit cu nivelul scazut iarasi. La motor nu vad nici o pata de ulei, scutul pare uscat, pe evacuare nu cred ca se duce, pentru ca am filtru de particule si la cat ulei am completat pana acum (aprox. 1,5litri in doua etape) cred ca imi strica filtrul de particule. Folosesc ulei Castrol 5w-40 cu indicativ pentru DPF.

Cineva, mi-a recomandat sa trec la un ulei mai vascos, la 10w-40 pentru ca motorul are 230k si ca pe masura ce motorul e mai uzat, are nevoie si de un ulei mai vascos. Intentionez sa fac schimbul de ulei acum cu 10w-40 si sa urmaresc sa vad daca mai pierde. Ce parere aveti, ce poate fi?

Modificat de giovani20x
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

esti sigur ca e 5w40? In mod normal trebuie 5w30.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

conform codului, 507 00 se potriveste Castrol Edge 5w-30..dar uleiul care este pt motorul cu dpf, si ma refer la uleiul care are mentionat pe el DPF este Magnatec 5w-40 care are codul 505 00..si aici e nedumerirea, merg pe cel cu codul bun(5w-30) sau pe cel pt masinile cu dpf(5w-40) si codul necorespunzator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ptr DPF trebuie nnrma 507.00-nu merge pe alta norma ca te risti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Revin cu problema mea..intre timp, sa va faceti o idee, la 4mii de km, am pus 3,5 litri de ulei. Pierderea se face numai cand merg cu ea in afara orasului. Evident ca am revenit la service sa cer explicatii, si mi-au spus ca ar fi turbina. Am desfacut furtunul de sus, precum si cel care iese din radiatorul intercooler-ului, si am observat ca in ele se afla cantitati infime de ulei. Ce credeti ca ar putea fi, pentru ca mie mi se pare extrem de ciudat ca turbina mea sa "pice" imediat ce am avut interventiile respective la motor. E drept ca au fost doua momente in care am auzit un zgomot specific turbinelor, acel fasait, dar in rest nu mi-a dat nici un alt semn. Si va repet, totul a inceput din momentul in care am plecat din service, unde am schimbat garnitura de chiulasa, si distributia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am observat ca masina mea pierde niste ulei prin locul indicat de poze. imi poate spune cineva daca stie ce poate fi ? Intre schimburile de 15k completez cam cu 1.5l

20130627_101127.jpg

 

20130627_101124.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Fara alte discutii, am rezolvat intrun final si problema mea..dupa demontarea atenta a motorului, am observat ca pe langa faptul ca ai mei segmenti erau coxati mai si stateau aliniati frumos..uleiul se ducea pe unde vroia el. Am inlocuit segmentii, garnitura de chiulasa (..din nou),curatat EGR pentru ca era plin de funingine, am parcurs aproximativ 3000km si nu mai am nici o problema.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

verifica returul de la turbina,da ulei doar in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema! Multumesc! Era de la segmenti.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Modificat de giovani20x
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

poti pierde pe la racitorul de ulei si in mers se prelinge pana sub motor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urma de ulei eu nu am avut pentru ca mie imi ardea uleiul si nu il scapa pe undeva..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!