Jump to content

Update de soft motor stock


impuls

Recommended Posts

9983 e update de dieselgate. 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 341
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • draganuta

    62

  • Al Bundy

    14

  • dlbogdan

    14

  • Turbocip

    12

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Poti produce o eroare intermitenta daca scoti bateria si o reconectezi. O sa iti zica low voltage - intermittent. Depinde daca au nevoie de o eroare permanenta sau una intermitenta. Poate doar pentru

Salut, tot acea eroare o aveam si eu la 1.6 fsi BAG. Masina functiona perfect... lanț alungit si nu se mai corelau senzorii de pe arborele cotit si arborele cu came. Initial am schimbat senzorul de pe

Cam mare presiunea diferentiala 7mb .. avand in vedere ca soot mass e 8 si ceva .. deci a regenerat recent. Ai nereguli la motor. Nu am auzit sa regenereze mai des dupa downgrade .. din contra.

Posted Images

Am si eu o nelamurire. Am un prieten cu un Passat din aceeasi generatie cu al meu (2.0 - CBAB - 2010). Am comparat la ambele masini versiunea de soft pe motor si am constatat ca la el a fost rescris softul o singura data, atasez logurile. Intre cele 2 masini exista o diferenta sesizabila la accelerare, masina lui pare mult mai "nervoasa", cuplu mai mare... Puteti sa-mi spuneti daca softul de pa masina lui este update de diselgate, sau are cumva stage 1?

Multumesc.

 

Advanced ID.jpg

Link to post
Share on other sites

Asta doar un tunner iti poate spune, dupa ce citeste si compara ambele softuri.

Link to post
Share on other sites
  • 7 months later...

Salutare la toata lumea. Sunt detinatorul unui Golf V 1.6 FSI si am o problema care m-a facut cu nervii. Am si eu problema cu NoX tot asa mi se aprinde becul check engine in bord dar am icneput sa-l ignor. La mine insa alta este problema. Cineva anu trecut dupa ce am cumparat masina de la un dealer mi-a pus Testerul pe masina sa vad daca are probleme ascunse just for check. Si la un moment dat a ajuns la niste paramentrii care tineau de motor mixajul de aer benzina din cate imi aduc aminte. unde acest baiat istet s-a apucat si mi-a modificat acei parametrii cu ajutorul softwerului VCDS spunandu-mi ca acolo ar fi gasit el o eroare ca masina nu facea bine amestecul si mi-a modificat el fiind electrician de meserie. Dupa aceasta modficare la vreo 3 saptamani am inceput sa simt primu; semn al schimbarii masina mea a smucit scurt... pe moment nu mi-am dat seama de la ce este am zis ca e ceva trecator. Bineneinteles ca nu a fost trecator in timp s-au accentuat simptomele si masina a inceput sa mearga tot mai rau..... La momentul actual ma confrunt cu aceeasi problema si jur m-a disperat. Vreau -sa-i fac o remapare o resoftare ceva sau chiar un stage 1 dar nu stiu care sunt riscurile. Mentionez ca sunt din Brasov si as avea nevoie de un ajutor niste sfaturi indrumari ce sa fac ca motorul nu mai trage cum tragea a crescut si consumul e enervanta rau. Vreau sa stiu daca i fac un stage 1 scap de problema care o are acum motorul??? Cat ar costa un stage 1 la un Golf 5 1.6 fsi din 2004????? Va rog sa ma ajutati sunt disperat nu o mai suport asa. Multumesc 

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...
ovidiu_vr

La o scanare cu VAS 5051B la reprezentanta pentru modulul motor imi scrie:

motronic engine management system

036906032BA

bosch me7.5.10

coding 71dealer number 01392

11 de x-uri (nu le mai pun)

---

7292

Si dupa ce am facut update la motor tot la reprezentanta si am scanat cu vsds rosstech imi arata:

Address 01: Engine        Labels: 036-906-032-AXP.lbl
   Part No SW: 036 997 032 Q    HW: xxxxxxxxxxx 
   Component: BOSCH ME7.5.10      9731  
   Revision: --------    Serial number: VWZ7Z0E2226471
   Coding: 0000071
   Shop #: WSC 10184 599 86812
   VCID: 280AF1323EFC9767A17-807C

No fault code found.
Readiness: 0000 0000

Masina este cea din semnatura, iar versiunea de soft motor este  acuma 9731.

1. De ce exista diferenta intre  036906032BA si 036 997 032 Q, nu am schimbat modul 036906032BA vreodata si de ce imi apare "AXP.lbl" ca eu am motor BCA?

2. De ce se modifica vcid fata de alte scanari mai vechi dar si cu alte versiuni de vcds? Ce este vcid?

Edited by ovidiu_vr
Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Este vb de fisierul/label ul pr care il foloseste vcds ul la scanare

Link to post
Share on other sites
7 hours ago, ovidiu_vr said:

 

Si dupa ce am facut update la motor tot la reprezentanta si am scanat cu vsds rosstech imi arata:

 

1. De ce exista diferenta intre  036906032BA si 036 997 032 Q, nu am schimbat modul 036906032BA ?

 

Deoarece in urma unor update-uri de soft se modifica si PN software din modul.

Link to post
Share on other sites
mihai1986

salut, cat de mari diferentele de soft standard pot fi intre o skoda octavia 2012fl cu motor 2.0 cfhc si un golf 6 2011 cu acelasi cod motor? 

ambele motoare avand parametrii aproape identici la injectoare ( valori f ok,ambele au cate un injector cu deviatie 02 sau 03 in rest spre 0 ), ambele masini kombi,cutia 6 trepte, diferenta de consum pe acelasi drum la aceeasi viteza si aceeasi treapta de cutie de pana la 2l medie iar in instant de pana la 5-6 litrii in plus la golful meu fata de a skoda?!! golful meu nu e tunat sau altceva ca altfel s-ar fi simtit..totul stok

wtf...sub 9-10 in oras oricat de finut nu ia nici sa al crapi...cumva softul dieselgate face asa? skoda are regerenari cam dese in oras a mea cica nu are de vreo 2000km

Edited by mihai1986
Link to post
Share on other sites
powershot

Nu e posibil sa aibe regenerare la 2000km.

Consumul mare e dat de multi factori.

 

Link to post
Share on other sites
EEXCALADE

Se poate sa aiba 2000 km de la ultima regenerare ,adica de cand sa facut dpf off (lucru care trebuie verificat)

Link to post
Share on other sites
mihai1986

numai anulat nu pare,ba chiar ca merge in parametrii si curata cand si cand.ultima regenerare si-a facut cu 800km iniante sa cumpar amsina si dupa aproape 2000km parcursi imi parata ca facut acum 1600km..verificat acum uitandu-ma pe ceva loguri salvate in computer.

nici un surub de la dpf sau turbo nu are urma de desfacere.eu dezvirginizai suruburile de la galerie admisie si valva shut off ptr curatare...ca la egr m-am dat batut.

inca ceva...ambele masini cu motorul cald la 90 grade in relanti stau la 0.5l/h....golful daca fac un drum lung ajunge chiar si la 0.45lh ...multe masini cu injectoare belite stau peste 0.8 chiar 1lh....verificat pompa inalte motorina e curata lacrima.

zero rescrieri?! si totusi cum skoda aia cu ce soft merge cu totul altfel imi da cu virgula...

eventual daca ma puteti indruma ptr ceva investigatii mai aprofundate la un user cu experienta din constanta as aprecia...ca nici nu stiu in ce sectiune sa ma incadrez cu beleaua mea,o fi soft o fi hardware.

 Address 01: Engine
Control Module Part Number: 03L 906 018 AN
  Component and/or Version: R4 2,0L EDC   H22 6779
           Software Coding: 0019001A042400080000
            Work Shop Code: WSC 00066
                      VCID: 76E350DAC9C73BF432-8022

Advanced Identification/FAZIT
     Serial number: 00000000000000
     Identification: BPG-810
     Revision: 42H22---
     Date: 06.08.10
     Manufacturer number: 1236
     Test stand number: 0754
Flash Status
     Programming Attempts(application): 0/0/0
     Successful Attempts(application): 0/0/0
     Flash Date: 00.00.00
Misc.
     Hardware number: 03L 907 309 R
     Workshop System Name: J623
     ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018AN
     ASAM Dataset Revision: 003007
Car Info
     Chassis Number: WVWZZZ1KZBM632371
     Engine code: CFHC
 

Monday,03,February,2020,19:15:1919:15:08
  IDE00365   Injection amount deviation cylinder 1 0.05 mg/stroke
  IDE00366   Injection amount deviation cylinder 2 -0.19 mg/stroke
  IDE00367   Injection amount deviation cylinder 3 0.38 mg/stroke
  IDE00368   Injection amount deviation cylinder 4 -0.24 mg/stroke
  IDE00371   Fuel consumption 0.47 l/h

Untitled.jpg

Edited by mihai1986
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
Dumitru I

Salut

Scuze daca postez gresit(sunt nou pe aici),am o mica nelamurire.Am facut downgrade de la softul 9979(dieselgate)la 9953."Tunerul"zicea ca pentru codul meu de motor a gasit 2 variante de soft,cel de fabrica respectiv 9953.Pe forum am vazut ca unii au diverse variante de soft puse....astea nu sunt puse intr-o ordine anume?Pun si niste valori ale injectoarelor inainte si dupa.

Masina(luata recent) are 270.000km,care par reali....bate cu istoricul de service+km gasiti la DSG

Deviaþie cantitate injectatã    cil.1. -0.35 mg/cursã
  IDE00366   Deviaþie cantitate injectatã cil.2. 0.36 mg/cursã
  IDE00367   Deviaþie cantitate injectatã cil.3. -0.24 mg/cursã
  IDE00368   Deviaþie cantitate injectatã cil.4. 0.23 mg/cursã
  IDE00427   Filtru de particule:diferenþã de presiune 8 hPa
  IDE00433   Filtru particule: cantitate cenuºã ulei 0.17 l
  IDE00434   Filtru de particule :volum funingine:valoare calculatã 7.01 g
  IDE00435   Filtru particule: volum funingine mãsurat -5.24 g
  IDE00436   Filtru particule:  km parcurºi de la ultima regenerare 19988 m

Dupa:

 IDE00365   Injection amount deviation cylinder 1 -0.91 mg/stroke
  IDE00366   Injection amount deviation cylinder 2 1.03 mg/stroke
  IDE00367   Injection amount deviation cylinder 3 0.11 mg/stroke
  IDE00368   Injection amount deviation cylinder 4 -0.23 mg/stroke
  IDE00427   Particle filter: difference pressure 7 hPa
  IDE00428   Particle filter: offset for differential press. 1 hPa
  IDE00434   Particle filter: soot mass calculated 8.76 g
  IDE00435   Particle filter: soot mass measured -3.12 g
  IDE00436   Particle filter: kilometers since last regeneration 188752 m

Mi se pare mie s-au s-a inrautatit situatia?Am facut acest downgrade ,in speranta unor regenerari ale DPF-ului mai rare.O facea cam la 200-250Km inainte,mers mixt oras,afara.

Multumesc

 

 

Link to post
Share on other sites
powershot

Cam mare presiunea diferentiala 7mb .. avand in vedere ca soot mass e 8 si ceva .. deci a regenerat recent.

Ai nereguli la motor. Nu am auzit sa regenereze mai des dupa downgrade .. din contra.

Link to post
Share on other sites
Dumitru I

Multam de raspuns

Asta cu regeneratul mai des,da,inca nu e clara...ca downgrade-ul ,nu-l am decat de 1 saptamana,voi urmari aspectul asta.

Dar ce ma racaie un pic e ca valorile la injectoare s-au modificat,dupa downgrade...fara alte interventii la motor,erori nu are...doar o

pornire putin mai greoaie la rece(apreciez un 3 secunde-avuta si inainte),altfel totul merge bine.

Acuma na,sunt novice si pe forum si pe ...diesel(am detinut doar benzinare),unele poate nu le inteleg chiar asa bine.Tot frunzarind forumul ,am citit despre downgrade-ul asta ....si daca m-a mancat in cooor...m-am scarpinat.Zicea cineva o data ca :daca un lucru merge,dai pace ca s-ar putea sa-l strici.

Link to post
Share on other sites
powershot

Asteapta alta regenerare .. urmareste cu vagdpf.

Pornirea de 3 sec .. cam lunga.

Verifica starea bateriei.

Link to post
Share on other sites
  • 6 months later...

A mai facut cineva update in ultima vreme? Vad ca difera foarte mult reprezentanta unde se face. Am cerut niste oferte si preturile sunt: PBN 750 Ron, Darius Motors 300 Ron, Euro Tehno Group 250 Ron, Auto Best 150 Ron.

Aici se poate verifica ultima varianta de soft disponibila pentru fiecare modul https://vag-flashinfo.de/

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri